NVIDIAn Game Ready GeForce- ja Studio-ajuriketju (2025)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kaotik
  • Aloitettu Aloitettu
No tuollai se meni 4070Ti:n kanssa et aina piti palata vanhaan kunnolliseen. Framegen piirsi kuvia väärässä järjestyksessä, FPS pysyi lukuna korkeana mutta eihän tuollaista katsoa pystynyt. Diablo 4 siis teki tuota jokaisella RTX5K-sarjan ajuripaketilla. Noh, nvidiaa tuskin kiinnostaa.

Jaahas ja sitten tällainen ongelma tullut esille nvidian ajureiden kanssa.
Jos resizeable bar on päällä biossissa, niin se ei välttämättä ole päällä nvidian ajureissa. Se pitää erikseen laittaa päälle. Mutta sitä varten pitää käyttää Nvidia Profile inspectoria ja sen kautta laittaa se päälle.
Itse sain sen selville kun Jayz2Cents teki asiasta videon.

Itselläni on 9950X3D ja 4080 näytönohjain ja sama ongelma.

Jos resizeable bar on päällä biossissa, niin se ei välttämättä ole päällä nvidian ajureissa. Se pitää erikseen laittaa päälle. Mutta sitä varten pitää käyttää Nvidia Profile inspectoria ja sen kautta laittaa se päälle.

Jaa-a.. Piti itekin käydä tarkistamassa, vaikka AMD-prossulla olenkin ja Nvidia CP:n mukaan Re-Bar on päällä, mutta inspectorissa pois.. :confused:
Screenshot 2025-06-21 100612.png

Hienosti kyllä Nvidia vetää näillä ajureillaan nykyään! :facepalm:

Edit. Hieman kun kaivelin, niin ilmeisesti ton commonin kuuluukin olla oletuksena pois päältä ja whitelistin perusteella sitten enabloidaan pelikohtasesti.

jos joku ei jaksa katsoa videon turhaa lässytystä niin itse editointi on 3:57 kohdassa ja pääsee heti vaihtamaan

Viimeksi muokattu:
jos joku ei jaksa katsoa videon turhaa lässytystä niin itse editointi on 3:57 kohdassa ja pääsee heti vaihtamaan
Kuten aiemmin jo todettu, tuon kuuluukin olla globaalisti disabled ja whitelistillä normaalisti pelikohtaisesti päällä. Clickbait Jay vaan vauhdissa taas.

Tietty aina voi kokeilla pelikohtaisesti käsin pakottamalla päälle, jos peliä ei ole vielä whitelistattu.

Juu ymmärsin että se laitetaan päälle kun tarve vaatii, mutta kun aina ei voi olla varma meneekö se päälle varsinkin näiden ajuri ongelmien vuoksi se kannattaa varmaan tarkistaa

Statistiikka

Viestiketjuista
280 335
Jäsenet
78 057
Uusin jäsen
torentos

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom