Tämän voi varmaan oksentaa tähän: Battlefield V Creators: We Toned Down Ray Tracing for Performance
Jos ymmärsin oikein, niin RT:n tehon syöntiä voi ehkäistä tuomalla jotain laskentaa possuille:
"So, what we have done with our DXR implementation is we go very wide with a lot of cores to offload that work,"
Tulee entistä kalliimmaksi itsellä, jos pitää vielä possukin vaihtaa 6-ytimiseen. Mutta on tuo myös hienoa, että kaikkea ei tarvi laskea GPU:lla.
Jos ymmärsin oikein, niin RT:n tehon syöntiä voi ehkäistä tuomalla jotain laskentaa possuille:
"So, what we have done with our DXR implementation is we go very wide with a lot of cores to offload that work,"
Tulee entistä kalliimmaksi itsellä, jos pitää vielä possukin vaihtaa 6-ytimiseen. Mutta on tuo myös hienoa, että kaikkea ei tarvi laskea GPU:lla.