Tätä lankaa jo kuukauden lukenut, ja pitihän se tunnus tehdä jotta voi keskusteluun osallistua. Kiitos ensinnäkin kaikille viihdyttävästä ja informatiivisesta langasta!
Aina ns. jämäkortin ostaneena päätin tällä kertaa repäistä ja ostaa sen kovimman vehkeen mitä julkaistaan. Eli itsellenikin on lähdössä tilaukseen 3090 kunhan se päivä koittaa. Joo voisihan sitä odotella että tulisiko 3080Ti tai jopa 3090 jne, mutta kun ei vaan jaksa. Nyt pari vuotta mennyt 2070:llä, ja sitä ennen 970:llä, niin nyt päätin että sama se ostaa tehokkain vehje. Ihan puhtaasti pelikäyttöön, 4K 60Hz, ja kaverina 32gb 2666Mhz sekä i7-9700k. Tällä nykyisellä 2070:llä ei ihan tahdo 4K-hommat luistaa niin hyvin, että pitäähän se päivittää. En itsekään jälleenmyyntiarvoa koskaan jaksa miettiä, koska olen maailman huonoin myymään mitään. 2070 menee tämän jälkeen varakoneeseen, ja varakoneen 970 isän koneeseen 570:n tilalle. Eli kovasti on rullailtu xx70-sarjalaisilla, vaan nyt tulee siihen stoppi.
Hauskinta tässä on se, että olen aika huono peleissä (varsinkin niissä mistä pidän), enkä tuntia-pari enempää päivässä ehdi/jaksa pelata. Ehkä juuri siksi mukava ostaa se rouhein kortti että nauttii kunnolla niistä hetkistä kun 1/4 itseni ikäiset mäiskii CoDissa minua pataan minkä kerkiää.