Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mutta youtube ei toimi 4k na? Eikös nyt uusi apple tv tule syksynä, jos sitten saisi kaikki samaan pönttöönAsentelin Apple TV:lle nyt Infuse Pro -softan ja voin vain todeta, että ei tule ikävä Shieldiä, kaikki toimii loistavasti. Jopa Atmos tuntuu toimivan. Serveriä pyörittää Plex ja Infusella saa siihen yhteyden.
Vähän kuumotti tuo apple tv 4k lähinnä vuokraus leffojen käyttöön ku shield löytyy, mutta jos sitä syksyyn malttaisi, ja katsoisi minkölainen tuo uusi apple tv oikein on.Youtube ei tosiaan toimi 4K HDR -moodissa, mutta eipä sitä materiaalia (oikeasti katsottavaa) muutenkaan paljoa ole.
https://www.google.com/amp/s/www.macworld.co.uk/news/apple/new-apple-tv-3663891/?ampMissä siitä uudesta laitteesta on uutisoitu?
Kirjaston hallintaominaisuudet on myös infusessa.Eipä tuossa mitään transkoodauksia tule millekään. Plexin kautta on todella kätevää hallita kirjastoa, enkä keksi mitään mikä tuosta tekisi "rasitteen".
Eipä tuossa oltu lueteltu mitään järkeviä uudistuksia. Kaikki tärkeimmät toiminnot Apple TV:stä raudan puolesta jo löytyy, softakehitykset eniten vaikuttaa. Esim. tuon YouTuben 4K-koodekin vois tuoda softapäivityksellä jos Apple vaan haluais.https://www.google.com/amp/s/www.macworld.co.uk/news/apple/new-apple-tv-3663891/?amp
25.3, reilu viikon voisi malttaa odotella. Tuo clasun 20% ale tuossa on vähän houkutellut, mutta odotellaan nyt tuo viikko ainakin
Onko tuossa nyt saavutettavissa jotain hienoa, jos luovun plexin kirjastosta?Kirjaston hallintaominaisuudet on myös infusessa.
Veikkaisin että ei, oletettavasti medioille tarvii kuitenkin jonkun NAS purkin niin samahan se on sitten Plexiäkin ajaa siellä. Disclaimer, olen vain lueskellut noiden eroista enkä vielä testannut itse Infusea, odottelen 6:n julkaisun että raaskii investoida Pro:n.Onko tuossa nyt saavutettavissa jotain hienoa, jos luovun plexin kirjastosta?
Jep, tein saman ja uusi virtalähde matkalla. Hienoa toimintaa kyllä nvidialta.
Onko muuten ideoita mistä mahtaa johtua shieldin Netflixin huono kuvanlaatu? Kuva on koko ajan SD-laatuista eikä muutu millään HD-laatuiseksi. Samassa verkossa oleva Win10-läppäri toistaa heti alusta asti HD:na. Virranhallinta-asetus (max/optimized) ei vaikuttanut asiaan eikä sovelluksessa ole käytännössä mitään asetuksia mitä vaihtaa.
Kokeilin ottaa tuon Plex-serverin pois ja katsoa miten Infuse käsittelee tiedostot. Miten pitäisi menetellä, kun osa videoista ei tunnistaudu, koska ei löydy tarvittavaa metadataa. Nämä ovat vähän harvinaisempia Musiikki-DVD -julkaisuja, jotka olen aikoinaan siirtänyt koneelle. Pystyykö noita mitenkään muokkaamaan käsin Infusen kautta? Plex-serverin kautta niihin sai itse lisättyä kansitaiteen ja kuvaukset jne.
Täälä testattu 2d pelit hyvin toimiviksi, mutta kun parempaa grafiikkaa halusi, tuntu että tv n 4k sekoitti koko resoluutiot, ja lopputulosena errori eikä saa kuvaa pidetään medialaitteena sittenTuli nyt itekkin shield TV hommattua. Itsehän ostin tämän lähinnä pelien pelaamiseen olohuoneen isolta ruudulta. Heti kärkeen on todettava, että pelien streamaus PC:ltä shieldiin toimii kyllä aivan pirun hyvin. Ero steam streamiin on todella iso. Tosin WLAN:n kautta ei toimi ton oman perus n draftin 4G Huawei purkin kautta ollenkaan, vaan ihan hurveetä pykimistä. Varmaan joku kunnon AC tason WLAN purkki parantaisi tilannetta, mutta tosta saa aika helposti ja siististi kyllä viriteltyä ethernet kaapelin, niin taidanpa jättää uuden WLAN purkin hommaamatta, kun muuten sille ei tarvetta kerran ole.
Shieldin oma padi on kyllä selvästi huonompi, kun tuo x360 padi, joka toimii onneksi ihan heittämällä. Toki split screen peleissä tuo shieldin oma padi sitten käytössä. Olis melkein kyllä voinu ostaa sen halvemman parittoman version ja ostaa sitten kylkeen toisen Xbox padin.
Täälä testattu 2d pelit hyvin toimiviksi, mutta kun parempaa grafiikkaa halusi, tuntu että tv n 4k sekoitti koko resoluutiot, ja lopputulosena errori eikä saa kuvaa pidetään medialaitteena sitten
Shieldin oma padi on kyllä selvästi huonompi, kun tuo x360 padi, joka toimii onneksi ihan heittämällä. Toki split screen peleissä tuo shieldin oma padi sitten käytössä. Olis melkein kyllä voinu ostaa sen halvemman parittoman version ja ostaa sitten kylkeen toisen Xbox padin.
Mites, tuo x360 toimii langattomasti vai tartteeko kaapelin? Jostain lueskelin ja silmään vaan tarttui "with cable"???
Ei kait nyt sentään niin höpsö ole Shield?
Mites tuo shield tv:n käytettävyys vs apple? Toimiiko kännyllä kaikki, ettei tarvii muuta kakea ollenkaan mediatoistossa tai käynnistyksessä? Onko yhtä smoothi ui ja toimivuus? Tuleeko mitään ”odota hetki, päivitetään..” tjs. häiritsevää?
Itsekään en näe yhtään syytä miksi käyttäisi muulla kuin Shieldin omalla (tai TV:n kakella via CEC). Se mukana tuleva kake on tosi hyvä ja kuten markkinoille tehokkaimmalta Android-laitteelta voi odottaa, toimivuus on erittäin sulavaa. Ainoa mihin käytän puhelinta, on Shieldin Chromecastin ohjaukseen kun katson tv:stä liigaa.Itse käytän shieldin omaa remotea, tosi kevyt ja sulava ja selaaminen on tosi nopeaa, paljon nopeampaa itselle kuin kännykällä näppäily. Ei ole mitään odotuksia tai jumituksia eikä päivityksiä ollut, kaikki aina sulavaa ja äkästä.
Itsekään en näe yhtään syytä miksi käyttäisi muulla kuin Shieldin omalla (tai TV:n kakella via CEC).
Kännykkä on ainakin minulla aina taskussa ja usein jo kädessä valmiina joten miksi ihmeessä kaivelisin sitä kakea jostain? Nyt kun on atv:n kanssa tuohon oppinut niin paluuta erilliseen kakeen ei ole. Osaako joku vastata kysymykseen että miten se shield toimii kännykällä?
Android TV -appilla toimii.
Ja arvostelujen mukaan ei voi edes sammuttaa apista.. Eikö oikeasti android puolella ole olemassa vielä sujuvaa tv:n käyttöä pelkällä kännykällä?
Löytyykö tuohon jotain järkevää appi vaihtoehtoa Iphonelle? Yleensä käytän TV:n kaukosäädintä mutta siinä ei toimi tuo voice-ohjaus (Samsung Q7).
Tarkoitat varmaan Gamestream striimausta? Näkyykö pelit kuitenkin Geforce Experiencen Home -> games välilehdellä?Piti pitkästä aikaa kokeilla jos shieldi toimisi steamin kanssa, edelleen sama yksinkertaiset pelit tulee 720p/4k tv lle ja toimii. Mutta jos kokeilee 3d peliä esim borderlands koodi 8007004, ja samaan aikaan pc n näytöllä pyörii kuva.
Juu geforcen kautta, mutta pelit on steamin peliä. Entiedä mikä kun kaikki 3d pelit sama homma, mutta yksinkertaiset toimiiTarkoitat varmaan Gamestream striimausta? Näkyykö pelit kuitenkin Geforce Experiencen Home -> games välilehdellä?
Sillähän ei tosiaan ole mitään väliä mistä peli on ostettu. Varmista vielä että peli tunnistuu gamestream peliksi Geforce Experiencessä. Jos ei niin lisää se sinne listoille ainakin ensi alkuun.Juu geforcen kautta, mutta pelit on steamin peliä. Entiedä mikä kun kaikki 3d pelit sama homma, mutta yksinkertaiset toimii
Shieldin Netflix tuskin tukee Dolby Visionia Sonyn telkkuun, entäs Atmos äänet?
Kaikkia herkkuja ei tunnu saavan millään samaan pakettiin.
Oliko huhuja että tulis uudempi versio lähiaikoina?
Dolby Visionia ei shieldi tue eikä ole huhuiltu uudesta shieldin rautaversiostakaan mitään. Jos nVidian teknologia roadmappia katsoo niin mitään siihen viittaavaa ei edes ole roadmapissa että enää uutta android boksia olisi vielä tekeillä. On profitit sen verran paremmat AI/DeepLearning/high-end gaming sektorilla.
Amazon Prime Video tukee ainakin Atmos bitstreamausta shieldillä. En tiedä onko netflix lisännyt tukea.
Kiitos. Toimii. Ei ollut yhtäkään peliä tuola nvidian luettelos pc llä että anna streamata, mapitti pelin exe tiedoston ja avot toimii. Saisi kyllä automaattisesti nuo löytää, kun steamis satoja peliä, niin jokaisen saa erikseen käydä laittamassa.Sillähän ei tosiaan ole mitään väliä mistä peli on ostettu. Varmista vielä että peli tunnistuu gamestream peliksi Geforce Experiencessä. Jos ei niin lisää se sinne listoille ainakin ensi alkuun.
Hyvä että auttoi!Kiitos. Toimii. Ei ollut yhtäkään peliä tuola nvidian luettelos pc llä että anna streamata, mapitti pelin exe tiedoston ja avot toimii. Saisi kyllä automaattisesti nuo löytää, kun steamis satoja peliä, niin jokaisen saa erikseen käydä laittamassa.
26 peliä tuonne pelit alalehdelle löysi, mutta shield alle ei tullut yhtään automaattisesti. Tuo 4k reso vielä on mysteeri, ei oikein suostu peleille laittamaan, ja kun steamin käynnistöä shieldillä, niin ei ole vaihtoehtoa nuon kovalle resoluutiolle.Hyvä että auttoi!
Sille GFE voi antaa kansion joita se skannaa ja se lisää pelejä niistä sinne listoille, mutta vain ne pelit jotka ovat virallisesti tuettu. Joitakin pelejä joutuu lisäileen itse. Minulla 20 peliä installoitu ja vain 14 peliä ilmestyi automaattisesti.
Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
Ethän siis käynnistä steam tiliäsi geforce now palvelussa? Eli streamaat pilvestä pelejä. Siinähän ei voi resoluutioihin ja muihin asetuksiin kaiketi vaikuttaa.26 peliä tuonne pelit alalehdelle löysi, mutta shield alle ei tullut yhtään automaattisesti. Tuo 4k reso vielä on mysteeri, ei oikein suostu peleille laittamaan, ja kun steamin käynnistöä shieldillä, niin ei ole vaihtoehtoa nuon kovalle resoluutiolle.
Ethän siis käynnistä steam tiliäsi geforce now palvelussa? Eli streamaat pilvestä pelejä. Siinähän ei voi resoluutioihin ja muihin asetuksiin kaiketi vaikuttaa.
Tähän asti minä olin siinä uskossa että steamia voi ajaa vain NOW-pilvestä. Pidän itse PCtä kiinni kun olohuoneessa pelailen steam pelejä pilvestä. Siksi ihmettelen että miten sinulla ne koneelta streamaa.Hei tuo steam olikin näköjään gf now kautta, mutta pelit tulee gamestream omalta pc ltä. Onko tuohon steamin ajamiseen järkevämpää keinoa?
Tähän asti minä olin siinä uskossa että steamia voi ajaa vain NOW-pilvestä. Pidän itse PCtä kiinni kun olohuoneessa pelailen steam pelejä pilvestä. Siksi ihmettelen että miten sinulla ne koneelta streamaa.
Pitää kokeilla itsekkin.
Okei nyt selkis.Pitääpä kokeilla kone kiinni. Itse taas luulin ettei now pelejä voi pelata kun ne mitä gf kaupasta voi ostaa, ja omat pelit pitäisi koneelta streamata.
HDMI-CEC pois käytöstä jommasta kummasta.Tuli tuo apple tv hommattua shieldin kaveriksi elokuvavuokrauksiin. Ei niin kiva ominaisuus: molemmat vahvistimen kautta, laitat tv n päälle, ja haluaisit vaikka pelailla pleikkaria, alkaa kilpailu shield + apple tv, molemmst räpsyttää kuvaa ja hyppii vuoron perään ruutuun. Onko tietoa kuinka tuon automaatti hyppäyksen saisi pois?