NVIDIA GeForce RTX 5090 ja 5080 saatavuus- ja tilausseuranta

Meni sekunnissa :(

EDIT:
Myös heti kun painoi SHOP linkkiä niin tuli tämä:
1739359477117.png

Ehdin nappia painaan, tein captchan ja tuli tämmöinen

Edit: Taas ehdin, tällä kertaa heitti takaisin Nvidian sivuille

KIERROS 2

edit: Mitä teen väärin? Menen nvidian linkistä enkä mistään discord botin suoralinkistä. Cloudlfare blokkaa silti

Miks mua uudelleenohjataan vaan nvidian sivuille kun painan osta nyt??? :((( Kolme kertaa kävi ja sitten taas loppui

Nopeasti lähtivät. Seurannassa oli mutta koskaan en edes nappia nähnyt.

Tuli takas, nappi näkyi mutta lensi takas mainossivulle.

Viimeksi muokattu:
Jimmsin arpajaiskortti maksettu eilen ja nyt lähti tulemaan. Tiistaina uusi virtalähde ja toivottavasti datatronic ehtii vielä pistää korvaavan 9800X3D:n matkaan tiistaiksi, niin päästään rakentelemaan 👍

Gigantin aspan mukaan MSI GeForce RTX 5080 VENTUS 3X OC WHITE 16 GB kortin tilanneet saavat tilauksensa ilmoitettuna päivämäärällä, mikäli ei ole tullut erillistä sähköpostia asiasta. Itsellä lukee tilauksessa 13.3. Kuukausi aikaa niin tuohan voi ollakin realistinen, mutta jokin tunne kyllä on että en silti pidätä hengitystäni.

Jaa sivuhistorian kautta nyt kun katto niin ”

Sorry, you have been blocked​

You are unable to access”​

Ihan normaalisti vielä menin ilman kikkailuja…

Olisin saanut ostettua kun kokeilin, poistin ostoskorista. En uskalla ostaa, jos syttyy kämppäkin vielä tuleen.

Huomenna pitäisi 5080 saapua 😅

Ekasta satsista sain napattua yhden. Nyt sitten pitäisi miettiä, että mitä helvettiä mä tällä teen kun 5080 oli hakusessa ja senkin suhteen olin jo luovuttanut ja siirtymässä suosiolla odottaa AMD:n tulevia tuhnuja. No, onpahan päivitys nyt ainakin jos ei muuta.

Edellisen kerran kun nämä tuli niin jäin itsekin tuohon cloudflare-höskään jumiin. Nyt oli private tabeinä Nvidian kauppa (ja notify-FE) auki. En tiedä auttoiko asiaa, mutta eipä varmaan haittaakaan ole.

Ekasta satsista sain napattua yhden. Nyt sitten pitäisi miettiä, että mitä helvettiä mä tällä teen kun 5080 oli hakusessa ja senkin suhteen olin jo luovuttanut ja siirtymässä suosiolla odottaa AMD:n tulevia tuhnuja. No, onpahan päivitys nyt ainakin jos ei muuta.

Edellisen kerran kun nämä tuli niin jäin itsekin tuohon cloudflare-höskään jumiin. Nyt oli private tabeinä Nvidian kauppa (ja notify-FE) auki. En tiedä auttoiko asiaa, mutta eipä varmaan haittaakaan ole.
Myy tänne pienellä preemiolla

Ostan mielelläni tuon sinulta, hehe :)

Edit: Höh edes tähän en kerinnyt ekana :D

90 % ei taida onnistua. On tuo sivun API koodi sellaista spagettia ettei mitään järkeä. Näkee hienosti kaiken devtoolsien avulla. Myyntisivun osta nappia painoin 6 kertaa koko rumban aikana eri kellonaikoina (ei ollut sama nappi, eikä siis sama redirect osoite). Kertaakaa en korttia päässyt ostamaan.

Ihmettelen hieman että kaikki FE:t mitä julkaisun jälkeen on tullut myyntiin ovat tainneet olla 5090:siä, luulisi että 5080:tä nyt saataisiin enemmän myyntiin jos jotain. Noh, saa nyt nähdä onko tämä 5090 sopiva vai hieman liikaa omaan käyttöön, ainakin muisti kyllä kelpaa tekoälyleikkeihin yms. Vielä kun saisivat paketin liikkeelle asap niin ehtisi ennen viikonloppua. :cool:

Täh, rajapinta ei antanut itselle mitään virhettä tai hälyä. Mahtavaa...
Tänne tuli notifikaattorilta ilmoitus, mutta ketjun kommenttien perusteella ainakin 10 minuuttia liian myöhään. Osta nyt -napin ehti nähdä, mutta eipä sillä taaskaan Proshopiin asti päässyt. Sivuhistoriasta kaivettu linkki tuotti ainoastaan "Sorry, you have been blocked" -ilmoituksen.

Tänne tuli notifikaattorilta ilmoitus, mutta ketjun kommenttien perusteella ainakin 10 minuuttia liian myöhään. Osta nyt -napin ehti nähdä, mutta eipä sillä taaskaan Proshopiin asti päässyt. Sivuhistoriasta kaivettu linkki tuotti ainoastaan "Sorry, you have been blocked" -ilmoituksen.

Mulla ainakin Notify-FE - NVIDIA GPU Stock Notifier ensimmäinen piippaus tuli pari minuuttia ennen kun kortit tuli myyntiin, ja sen jälkeen pari kertaa vielä uudestaan. Myös corefinder-discord vaikutti olevan hyvinkin ajan tasalla, heti kun sieltä tuli ilmoitus niin oli kortit myös ostettavissa.

Mulla ainakin Notify-FE - NVIDIA GPU Stock Notifier ensimmäinen piippaus tuli pari minuuttia ennen kun kortit tuli myyntiin
Tämä tosiaan nykyään hälyttää jo API:n tippumisesta (valittavissa asetuksista). Jos on pyörittänyt muutaman päivän, niin kannattaa refreshata sivu, että saa viimeisimmän version.
API tippuu -> SKU koodi vaihtuu -> kortteja tulossa

Statistiikka

Viestiketjuista
267 811
Jäsenet
76 112
Uusin jäsen
oakens

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom