Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Myy tänne pienellä preemiollaEkasta satsista sain napattua yhden. Nyt sitten pitäisi miettiä, että mitä helvettiä mä tällä teen kun 5080 oli hakusessa ja senkin suhteen olin jo luovuttanut ja siirtymässä suosiolla odottaa AMD:n tulevia tuhnuja. No, onpahan päivitys nyt ainakin jos ei muuta.
Edellisen kerran kun nämä tuli niin jäin itsekin tuohon cloudflare-höskään jumiin. Nyt oli private tabeinä Nvidian kauppa (ja notify-FE) auki. En tiedä auttoiko asiaa, mutta eipä varmaan haittaakaan ole.
Ostan mielelläni tuon sinulta, heheEkasta satsista sain napattua yhden. Nyt sitten pitäisi miettiä, että mitä helvettiä mä tällä teen kun 5080 oli hakusessa ja senkin suhteen olin jo luovuttanut ja siirtymässä suosiolla odottaa AMD:n tulevia tuhnuja. No, onpahan päivitys nyt ainakin jos ei muuta.
Edellisen kerran kun nämä tuli niin jäin itsekin tuohon cloudflare-höskään jumiin. Nyt oli private tabeinä Nvidian kauppa (ja notify-FE) auki. En tiedä auttoiko asiaa, mutta eipä varmaan haittaakaan ole.
Jossain infoa vai mihin tämä perustuu?lisää tulee myyntiin nvidialle. Kannattanee pysyä linjoilla.
Mahdollisesti bottien tai ulkomaalaisten, jotka eivät pysty Proshopista tilausta viemään loppuun, koreista takaisin myyntiin päätyviä yksilöitä.Jossain infoa vai mihin tämä perustuu?
Tänne tuli notifikaattorilta ilmoitus, mutta ketjun kommenttien perusteella ainakin 10 minuuttia liian myöhään. Osta nyt -napin ehti nähdä, mutta eipä sillä taaskaan Proshopiin asti päässyt. Sivuhistoriasta kaivettu linkki tuotti ainoastaan "Sorry, you have been blocked" -ilmoituksen.Täh, rajapinta ei antanut itselle mitään virhettä tai hälyä. Mahtavaa...
Mulla ainakin Notify-FE - NVIDIA GPU Stock Notifier ensimmäinen piippaus tuli pari minuuttia ennen kun kortit tuli myyntiin, ja sen jälkeen pari kertaa vielä uudestaan. Myös corefinder-discord vaikutti olevan hyvinkin ajan tasalla, heti kun sieltä tuli ilmoitus niin oli kortit myös ostettavissa.Tänne tuli notifikaattorilta ilmoitus, mutta ketjun kommenttien perusteella ainakin 10 minuuttia liian myöhään. Osta nyt -napin ehti nähdä, mutta eipä sillä taaskaan Proshopiin asti päässyt. Sivuhistoriasta kaivettu linkki tuotti ainoastaan "Sorry, you have been blocked" -ilmoituksen.
Tämä tosiaan nykyään hälyttää jo API:n tippumisesta (valittavissa asetuksista). Jos on pyörittänyt muutaman päivän, niin kannattaa refreshata sivu, että saa viimeisimmän version.Mulla ainakin Notify-FE - NVIDIA GPU Stock Notifier ensimmäinen piippaus tuli pari minuuttia ennen kun kortit tuli myyntiin