Myyty NVIDIA GeForce RTX 5090 Founders Edition - 32GB - Ulvila

Tuote: NVIDIA GeForce RTX 5090 Founders Edition - 32GB
Hinta: 2179€ Noudettuna/ 2189,50€ Postitettuna. Myyty Panzelle
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Proshop/Nvidia 3.2.2026/ Noudettu pakettiautomaatista 6.2.2026
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kyllä on 3.2.2028
Muuta huomioitavaa: Näytönohjain on käyttämätön. Tuli tilattua tämä näytönohjain "fomossa" ei oikein kiinnosta niin paljoa pelailla nykyään niin pärjään nykyisellä rtx 3080 näytönohjaimellani.
En hyväksy yv tarjouksia. Älä osta tätä jos tarkoituksesi on trokata koska voisin yhtä hyvin laittaa tämän toriin kalliimmalla. Mutta ajattelin nyt laittaa tämän "hyvää hyvyyttäni" samalla hintaan myyntiin mitä tästä olen maksanut.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Ulvila
Toimitustapa: Nouto/Posti
Maksutapa: Tilisiirto
20260323_113907.jpg20260323_113721.jpg20260323_114051.jpg20260323_114201.jpg20260323_120208.jpg20260323_120316.jpg20260323_120350.jpg

Viimeksi muokattu:
Kiitos kysymästä, tämä menisi toiseen setuppiin. Jos epäilyttää niin voin asianomaiselle lähettää kokoonpanosta kuvan, jos/kun tästä päästään kauppoihin.

Sä ostit just vähän aikaa sitten samanlaisen näytönohjaimen hyvään hintaan. Miks sä tarvit vielä toisen samanlaisen?
Tämä on hänen kolmas 5090fe kortti kahden kuukauden sisään. ostipa mielestäni viime helmikuun dropista myös uuden kortin. Eikai siinä, Prameeta meininkiä että on 3 setuppia ja kaikissa 5090 korttia kiinni

Kyllä trokaaminen pitäs olla sallittua, ei se oo kauppapaikan tehtävä määritellä millä arvoilla toinen tekee kauppaa. Mun mielestä esim. bemari kuskeille ei tarvis tällä foorumilla myydä mitään jos samalle linjalle lähdetään. Ite ostan mielummin trokarilta, jos en muualta saa.

Tämä on hänen kolmas 5090fe kortti kahden kuukauden sisään. ostipa mielestäni viime helmikuun dropista myös uuden kortin. Eikai siinä, Prameeta meininkiä että on 3 setuppia ja kaikissa 5090 korttia kiinni

Eli toriin on menossa. Myy hifistelijälle mielummin @Japi95

Kyllä trokaaminen pitäs olla sallittua, ei se oo kauppapaikan tehtävä määritellä millä arvoilla toinen tekee kauppaa. Mun mielestä esim. bemari kuskeille ei tarvis tällä foorumilla myydä mitään jos samalle linjalle lähdetään. Ite ostan mielummin trokarilta, jos en muualta saa.

Mutta tällä kauppapaikalla ei ole sallittua. Laita ylläpidolle palautetta jos olet eri mieltä tästä. Mun mielestä hyvä sääntö. Tämä vahvasti vaikuttaa siltä että trokaukseen on menossa.

Eli toriin on menossa. Myy hifistelijälle mielummin @Japi95

Mutta tällä kauppapaikalla ei ole sallittua. Laita ylläpidolle palautetta jos olet eri mieltä tästä. Mun mielestä hyvä sääntö. Tämä vahvasti vaikuttaa siltä että trokaukseen on menossa.
Minunhan on pakko myydä tuo kortti panzelle kun hän ekana tarjosi hpn ja menin jo lupautumaan että myyn hänelle tuon kortin, hän myös vakuutteli että menisi ihan omaan käyttöönsä.

- Tuote on oltava ostettavissa foorumin kautta ja myytävä ensimmäiselle hintapyynnön tarjonneelle, maksu- ja toimitusehdot täyttävälle ostajalle. Kiistatilanteissa ensimmäinen tarjous on pystyttävä tarvittaessa todentamaan ylläpidon jäsenelle.

Minunhan on pakko myydä tuo kortti panzelle kun hän ekana tarjosi hpn ja menin jo lupautumaan että myyn hänelle tuon kortin, hän myös vakuutteli että menisi ihan omaan käyttöönsä.

- Tuote on oltava ostettavissa foorumin kautta ja myytävä ensimmäiselle hintapyynnön tarjonneelle, maksu- ja toimitusehdot täyttävälle ostajalle. Kiistatilanteissa ensimmäinen tarjous on pystyttävä tarvittaessa todentamaan ylläpidon jäsenelle.
@Juha Kokkonen @Sampsa saisko tämmöisiin tilanteisiin selvennystä? jos epäilee trokaamisesta, miten toimia? Tokihan me voidaan olla tässä väärässä myös.

@Juha Kokkonen @Sampsa saisko tämmöisiin tilanteisiin selvennystä? jos epäilee trokaamisesta, miten toimia? Tokihan me voidaan olla tässä väärässä myös.
Jos on epäily trokaamisesta niin ylläpidolle voi todisteiden kera raportoida, jonka jälkeen ylläpito tutkii ja käsittelee asian.

Muussa tapauksessa säännöissä on kielletty häiriköinti myyntiketjuissa.

Näillä näkymin panzer on nyt tulossa hakemaan tuota korttia minulta. Ja jos en hänelle tätä myisi niin saisin varmaan varoituksen, koska säännöissä on että tuote pitää myydä ensimmäiselle hp:n tarjonneelle.

Hän myös on tarjoutunut lähettämään minulle kuvia todisteeksi että menisi omaan käyttöönsä.

Statistiikka

Viestiketjuista
303 434
Jäsenet
82 357
Uusin jäsen
random67676

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom