Miten se sitten pyörii Series S konsolillaJa ei ole mitään takeita että GTA 6 edes pyörisi hyvin 5090 kortilla niin itse odotteleisin myös 6000 sarjalaisia

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miten se sitten pyörii Series S konsolillaJa ei ole mitään takeita että GTA 6 edes pyörisi hyvin 5090 kortilla niin itse odotteleisin myös 6000 sarjalaisia

Lähinnä tarkoitin ettei pyöritä yhtä hyvin miten 5090 omistajat ovat tottuneet pelien pyörivän tähän asti.Miten se sitten pyörii Series S konsolilla![]()
Joo hyvä jos tulee vihdoin kilpailua high-endiin. Kuitenkin jos AMD:n tuleva lippulaiva on "ainoastaan" 5090 tasoa, niin se tarkoittaa, että Nvidia on edelleen edellä koska eiköhän 6090 pese tuon AMD:n lippulaivan selvästi. Tietenkin jos hinta on hyvä niin voi saada markkinaosuuksia...Ja näinköhän ensi vuonna tulee mitään uutta kuitenkaan nykytilanteesta johtuen?Sen verran tiedetään että sieltä tulee taas iso piiri ja se kuinka hyvä kortti 9070 XT on niin tuskin nyt ainakaan huononpaan suuntaan menee. Eiköhän lähelle 5090 pääse pelikäytössä, toki mutua kaikki on niin kauan kunnes jotain virallista julkaistaan.
Ei varmasti tappajaa, mutta aika lähelle voi päästä kun pienen piirin 9070 XT on jo samantehoinen kuin 5070 ti. Toki nvidia on noihin 5000-sarjalaisiin sen verran löysää jättänyt että se kellotettu 5070 ti on sen 10-15% tehokkaampi.5090 taso on vaan niin kova, että ei sieltä nvidialtakaan ole tulossa, ehkä kuin yksi kortti tuota paremmaksi. Tuon nykyisen hinta on myös jo niin tolkuton, että vaikka tuotakin kalliinmalle kortille ne ostajat aina löytyy niin perus pelikäytössä aletaan liikkua järjettömillä hintatasoilla.
9070xt hintataso kuitenkin ollut siellä 700 hintaluokassa ja tietty allekin niin ei sieltä nyt mitään 5090 tappajaa millään kovin järkevällä hinnalla ole tulossa.
Olen eri mieltä tuosta. Energiatehokkuus tuossa 9070xt ei ole lähellekään yhtä hyvä kuin 5070ti. Samoja pelejä pelatessa samoilla asetuksilla 5070ti on nopeampi ja vie muutaman kymmenen wattia vähemmän. Tästä ei olla riittävästi puhuttu arvosteluissa, että kuinka energiatehokkaita kortteja nuo Nvidian 5 (ja 4) -sarjalaiset on.Ei varmasti tappajaa, mutta aika lähelle voi päästä kun pienen piirin 9070 XT on jo samantehoinen kuin 5070 ti. Toki nvidia on noihin 5000-sarjalaisiin sen verran löysää jättänyt että se kellotettu 5070 ti on sen 10-15% tehokkaampi.
Mulla on kakkoskoneessa 9070 XT Taichi joka maksaa n. 250€ vähemmän kuin halvin 5070Ti. Kakkoskoneen prossu on Intel 10700 kerroinlukittu. Steel Nomad DX12 Pisteet tuolla prossulla 7679. Paras 5070 Ti samalla prossulla hall of fame listalla antaa tuloksen 7599 ? Saattaa se viedä vähemmän sähköä, mutta kauan saa pelata että tuon hintaeron kuroo kiinni.Olen eri mieltä tuosta. Energiatehokkuus tuossa 9070xt ei ole lähellekään yhtä hyvä kuin 5070ti. Samoja pelejä pelatessa samoilla asetuksilla 5070ti on nopeampi ja vie muutaman kymmenen wattia vähemmän. Tästä ei olla riittävästi puhuttu arvosteluissa, että kuinka energiatehokkaita kortteja nuo Nvidian 5 (ja 4) -sarjalaiset on.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.