Minulla on ongelmia kotiverkon käytössä. Minä laitan liitteessä kuvakaappauksia.
Yhteenvetona kuitenkin:
Minä en tiedä miksi kone kysyy minulta ”Credentials” kun verkko ei ole salasanalla rajoitettu. Credentials Managerista ei ole hyötyä koska se ei näytä nykyisiä salasanoja. Ja minä kun en tiedä mitä vaihtoehtoa minun olisi tarpeen salasanakenttään kirjoittaa.
Minä tiedän, että nimenomaan Windows Credentials hämmentää ihan kansainvälisillä keskustelupalstoilla. Joku kertoo jostain onnenkantamoisesta miten keksi mitä käyttäjätunnusta ja salasanaa käyttää. Minulla ei ole ollut onni myötä.
Yhteenvetona kuitenkin:
- Minulla on kaksi konetta, jotka näkyvät nimillä Fujitsu-Desktop ja Lenovo-T490.
- Kummassakin on Windows 11 Pro
- Minä käytän reititintä ainoastaan mobiilidatalla
- Yleensä, mutta ei aina – minä näen PC:llä kumpaankin suuntaan, että File Explorer tunnistaa koneen
- Minulla on Huawei-reititin johon minä voin kirjoittautua kummallakin koneella
- Minulla on myös TP-linkin MESH verkko 3kpl. Minä voin siis kirjoittautua verkkoon kahteen 2,4 GHz verkkoon ja kahteen 5 GHz verkkoon.
Minä en tiedä miksi kone kysyy minulta ”Credentials” kun verkko ei ole salasanalla rajoitettu. Credentials Managerista ei ole hyötyä koska se ei näytä nykyisiä salasanoja. Ja minä kun en tiedä mitä vaihtoehtoa minun olisi tarpeen salasanakenttään kirjoittaa.
Minä tiedän, että nimenomaan Windows Credentials hämmentää ihan kansainvälisillä keskustelupalstoilla. Joku kertoo jostain onnenkantamoisesta miten keksi mitä käyttäjätunnusta ja salasanaa käyttää. Minulla ei ole ollut onni myötä.