Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, kunhan ei mee trokarille niin kaikki hyvin.Kohta torissa myynnissä
![]()
Kukahan kerkes itsellä nappi vei tyhjään kauppakori viestiin.
Mm, toi TUF OC kyllä ehkä yks heikoimmista MSRP hinta arvo suhteeltaan.Verkkiksessä tuli tänään 12kpl 5090 tuf oc:tä. ASUS TUF Gaming GeForce RTX 5090 32GB GDDR7 OC Edition näytönohjain 2 849,99
Luulisi riittävän itselle, kun tilasin 16:01 julkkarissa. Sitten voi enää arpoa, että onko tuo 400€ oc-mallin preemio oikeasti järkevä hinta, jos näiden korttien saatavuus oikeasti paranee selvästi kuukaudessa.
Kuulemma datakeskuskortit eivät ole myyneet, niin sirutuotantoa siirrettäisiin 5090:iin.
Veikkan että se sun ”screen shot” vei nämä tärkeät millisekunnit jotka pilas voiton![]()
Kukahan kerkes itsellä nappi vei tyhjään kauppakori viestiin.
Tuffissa ollut kuitenki se Virran Suoja systeemi?Mm, toi TUF OC kyllä ehkä yks heikoimmista MSRP hinta arvo suhteeltaan.
Samaan hintaan saa esim. Gigabyte OC:n jossa pitkä takuuaika
se oli nvidian capture toolista joka ottaa 5minuuttia takasinpäinVeikkan että se sun ”screen shot” vei nämä tärkeät millisekunnit jotka pilas voiton
Mm, toi TUF OC kyllä ehkä yks heikoimmista MSRP hinta arvo suhteeltaan.
Samaan hintaan saa esim. Gigabyte OC:n jossa pitkä takuuaika
Pitää rekisteröidä Gigabytelle, että saa neljännen vuoden5090 Gaming OC:ssä on sama 36kk takuuaika kuin verkkiksessä, mistä noihin on saanut pidempiä?
TUF OC:n etu on varmaan se, että niitä saa helpommin. TUF-junaan en kerinnyt ja korttejakin tuli Verkkikselle 6kpl, vs OC-mallia tuli nyt 12kpl eli tuplasti suurempi erä.
Kysyin tätä pari viikkoa takaperin ja kuulemma on bottiestot käytössä. Pitäisi olla puhtaasti PvP kilpailut.Onko tuota proshoppia suojattu mitenkään bottiostoilta? Jos ei, niin aika turhaa touhua yrittää pärjätä klikkailemalla.
Tänään saa odottaa aika monta tuffia toriin myyntiin.
Siis mitä ja mistä?Kyllä tilanne paranee. Tänään olisi ollut jo mahdollista ostaa AIB kortti minuutin pari.![]()
Eiköhän noita ilmoituksia tulla näkemään niin kauan kun saatavuus on olematon, oli hinta mikä tahansa.Ei kai nyt lähes 3000€ kortteja kannata enää Toriin laittaa, luulisi että jälkimarkkinat ovat lähinnä MSRP-korteille?
Siis mitä ja mistä?
Mitäköhän Gigantin tapauksessa tarkoittaa "date of purchase"? Ostin Gigabyte Gaming OC OC -kortin ja rahat meni 30.1. mutta eipä ole hajuakaan milloin sen saa, todennäköisesti kuukauden tai parin sisällä. Pitääkö mun siis nyt jo tehdä tuo rekisteröinti ja meneekö takuusta hukkaan aikaa, kun odottelee kortin saapumista?Pitää rekisteröidä Gigabytelle, että saa neljännen vuoden
![]()
Get 4 Years Warranty for Your AORUS / GIGABYTE Graphics Card | AORUS
You'll get an additional 1 year of warranty protection to your AORUS / GIGABYTE graphics card free of charge.global.aorus.com
Sama Zotacilla, eli +2 vuotta rekisteröimällä
Itse rekisteröinti tukisivuilla https://www.zotac.com/support#faq
Mitäköhän Gigantin tapauksessa tarkoittaa "date of purchase"? Ostin Gigabyte Gaming OC OC -kortin ja rahat meni 30.1. mutta eipä ole hajuakaan milloin sen saa, todennäköisesti kuukauden tai parin sisällä. Pitääkö mun siis nyt jo tehdä tuo rekisteröinti ja meneekö takuusta hukkaan aikaa, kun odottelee kortin saapumista?
jos kirjottas tuohon ja näkis käyttäjänimen, tulisiko vastaan Derion?Muistakaa, ei ole pakko myynnissä.![]()
Rtx 5090 fe | Tori
Myydään pari viikkoa tavanomaisessa käytössä ollut virheetön ja moitteeton näyttis proshopin kuitilla ja tavallisella takuulla. On jopa vähän liian tehokas omaan käyttöön, eikä tämän hankinta motivoinut pelaamaan tripla A pelejä, joten vaihdossa voidaan ottaa takuullinen hyväkuntoinen...www.tori.fi
![]()
Mitäköhän Gigantin tapauksessa tarkoittaa "date of purchase"? Ostin Gigabyte Gaming OC OC -kortin ja rahat meni 30.1. mutta eipä ole hajuakaan milloin sen saa, todennäköisesti kuukauden tai parin sisällä. Pitääkö mun siis nyt jo tehdä tuo rekisteröinti ja meneekö takuusta hukkaan aikaa, kun odottelee kortin saapumista?
Tulee mun salakäytti. Annan alennusta jos rupeet reippaasti ehdottelee rivoja. Esitän aina vaikeesti saatavaa ja maksutapoihin kuuluu luontovisa ja käytetyt bokserit, mutta vain tori puolella.jos kirjottas tuohon ja näkis käyttäjänimen, tulisiko vastaan Derion?
![]()
Eiks proshopille toimi klarna laskulle?Sain itse tänään klo 15 napattua Proshopin arpajaisista ASUS GeForce RTX 5090 TUF OC koriin ja maksettua. Ennen tilausta Proshop näytti, että tuotetta on varastossa (toimitusaika 1-3 päivää), mutta tilausvahvistuksessa toimitusaikaa ei vahvistettu, ja Tilaukset kohdassa sanotaan tylysti: Ei varastossa - Odottaa tuotetta.
Jäänkö tätä nyt odottamaan kuukausiksi ja toimin samalla pankkina Proshopille?
Ymmärsin niin että tää on vaan astralissa?Tuffissa ollut kuitenki se Virran Suoja systeemi?
Ymmärsin niin että tää on vaan astralissa?
Olin itse samalla saitilla, mutta error kun piti lisätä koriinSain itse tänään klo 15 napattua Proshopin arpajaisista ASUS GeForce RTX 5090 TUF OC koriin ja maksettua. Ennen tilausta Proshop näytti, että tuotetta on varastossa (toimitusaika 1-3 päivää), mutta tilausvahvistuksessa toimitusaikaa ei vahvistettu, ja Tilaukset kohdassa sanotaan tylysti: Ei varastossa - Odottaa tuotetta.
Jäänkö tätä nyt odottamaan kuukausiksi ja toimin samalla pankkina Proshopille?
Ei kukaan osta 2.5k€ näyttistä itelle todetakseen että tää on liian tehokas
Koska on kuitenkin kyse ylitehokkuudesta niin onhan syytä saada ylikorvausta.Onneksi hän suostuu tästä ylitehokkuudesta luopumaan pientä korvausta vastaan.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.