NVIDIA GeForce RTX 5090/5080/5070 Ti/5070 saatavuus- ja tilausseuranta

Oli näköjään opittu eilisestä. Samaan pääsin, taisin painaa nappia 15:00:04.

Edit: Tasalta kun refreshasin niin ei ollut vielä nappia. Ois pitänyt vissiin osata refreshaa ei 15:00:00 vaan sekuntia myöhemmin.

m5435m45m345.PNG

Kukahan kerkes itsellä nappi vei tyhjään kauppakori viestiin.

Verkkiksessä tuli tänään 12kpl 5090 tuf oc:tä. ASUS TUF Gaming GeForce RTX 5090 32GB GDDR7 OC Edition näytönohjain 2 849,99

Luulisi riittävän itselle, kun tilasin 16:01 julkkarissa. Sitten voi enää arpoa, että onko tuo 400€ oc-mallin preemio oikeasti järkevä hinta, jos näiden korttien saatavuus oikeasti paranee selvästi kuukaudessa.

Kuulemma datakeskuskortit eivät ole myyneet, niin sirutuotantoa siirrettäisiin 5090:iin.

Mulla tuli nappi näkyviin vasta 15:00:02.
3 Kertaa ehti refreshaa, kun aloitti time.is mukaan 15:00:00. Hitaat serverit.

Innon 5080 napattu Jimmzziltä. Ei ollut tarkoitus mitään korttia ostaa, mutta ketjun innoittamana piti mennä koittamaan saako sieltä jonkun kortin.

Verkkiksessä tuli tänään 12kpl 5090 tuf oc:tä. ASUS TUF Gaming GeForce RTX 5090 32GB GDDR7 OC Edition näytönohjain 2 849,99

Luulisi riittävän itselle, kun tilasin 16:01 julkkarissa. Sitten voi enää arpoa, että onko tuo 400€ oc-mallin preemio oikeasti järkevä hinta, jos näiden korttien saatavuus oikeasti paranee selvästi kuukaudessa.

Kuulemma datakeskuskortit eivät ole myyneet, niin sirutuotantoa siirrettäisiin 5090:iin.
Mm, toi TUF OC kyllä ehkä yks heikoimmista MSRP hinta arvo suhteeltaan.

Samaan hintaan saa esim. Gigabyte OC:n jossa pitkä takuuaika

Onko tuota proshoppia suojattu mitenkään bottiostoilta? Jos ei, niin aika turhaa touhua yrittää pärjätä klikkailemalla.

Mm, toi TUF OC kyllä ehkä yks heikoimmista MSRP hinta arvo suhteeltaan.

Samaan hintaan saa esim. Gigabyte OC:n jossa pitkä takuuaika

5090 Gaming OC:ssä on sama 36kk takuuaika kuin verkkiksessä, mistä noihin on saanut pidempiä?

TUF OC:n etu on varmaan se, että niitä saa helpommin. TUF-junaan en kerinnyt ja korttejakin tuli Verkkikselle 6kpl, vs OC-mallia tuli nyt 12kpl eli tuplasti suurempi erä.

5090 Gaming OC:ssä on sama 36kk takuuaika kuin verkkiksessä, mistä noihin on saanut pidempiä?

TUF OC:n etu on varmaan se, että niitä saa helpommin. TUF-junaan en kerinnyt ja korttejakin tuli Verkkikselle 6kpl, vs OC-mallia tuli nyt 12kpl eli tuplasti suurempi erä.
Pitää rekisteröidä Gigabytelle, että saa neljännen vuoden

Sama Zotacilla, eli +2 vuotta rekisteröimällä
Itse rekisteröinti tukisivuilla https://www.zotac.com/support#faq

Viimeksi muokattu:
Ei tullu voittava arpa itelläkään proshopista. Puhelimella ja koneella kummallaki ehdin nähdä osto-napin mutta tyhjää ostoskoria se näytti ja ei ollu montaa sekuntia yli tasan. Kytänny nuita 2455€ hintaisia kortteja mutta ei niitä taida myyntiin tulla ihan hetkeen niin sama vissiin OC-malli tilata jos ehtii saada edes

Ei kai nyt lähes 3000€ kortteja kannata enää Toriin laittaa, luulisi että jälkimarkkinat ovat lähinnä MSRP-korteille?
Eiköhän noita ilmoituksia tulla näkemään niin kauan kun saatavuus on olematon, oli hinta mikä tahansa.

Muistakaa, ei ole pakko myynnissä. :hammer:

Pitää rekisteröidä Gigabytelle, että saa neljännen vuoden

Sama Zotacilla, eli +2 vuotta rekisteröimällä
Itse rekisteröinti tukisivuilla https://www.zotac.com/support#faq
Mitäköhän Gigantin tapauksessa tarkoittaa "date of purchase"? Ostin Gigabyte Gaming OC OC -kortin ja rahat meni 30.1. mutta eipä ole hajuakaan milloin sen saa, todennäköisesti kuukauden tai parin sisällä. Pitääkö mun siis nyt jo tehdä tuo rekisteröinti ja meneekö takuusta hukkaan aikaa, kun odottelee kortin saapumista?

eiköhän tuo vaadi sarjanumeron eli sitten kun saat kortin
Mitäköhän Gigantin tapauksessa tarkoittaa "date of purchase"? Ostin Gigabyte Gaming OC OC -kortin ja rahat meni 30.1. mutta eipä ole hajuakaan milloin sen saa, todennäköisesti kuukauden tai parin sisällä. Pitääkö mun siis nyt jo tehdä tuo rekisteröinti ja meneekö takuusta hukkaan aikaa, kun odottelee kortin saapumista?

Muistakaa, ei ole pakko myynnissä. :hammer:
jos kirjottas tuohon ja näkis käyttäjänimen, tulisiko vastaan Derion?

1739889305863.png

Päivä jolloin saat kortin käsiisi, eli luovutuspäivä. Ei se takuu kulu sinä aikana kun sulla ei ole koko tuotetta olemassa itsellä.

Sain itse tänään klo 15 napattua Proshopin arpajaisista ASUS GeForce RTX 5090 TUF OC koriin ja maksettua. Ennen tilausta Proshop näytti, että tuotetta on varastossa (toimitusaika 1-3 päivää), mutta tilausvahvistuksessa toimitusaikaa ei vahvistettu, ja Tilaukset kohdassa sanotaan tylysti: Ei varastossa - Odottaa tuotetta.

Jäänkö tätä nyt odottamaan kuukausiksi ja toimin samalla pankkina Proshopille?

Sain itse tänään klo 15 napattua Proshopin arpajaisista ASUS GeForce RTX 5090 TUF OC koriin ja maksettua. Ennen tilausta Proshop näytti, että tuotetta on varastossa (toimitusaika 1-3 päivää), mutta tilausvahvistuksessa toimitusaikaa ei vahvistettu, ja Tilaukset kohdassa sanotaan tylysti: Ei varastossa - Odottaa tuotetta.

Eiks proshopille toimi klarna laskulle?

Näinpä tämä toimii - sekä proshopissa että Jimssillä - Formula 5 kisoissa voi myös hävitä maalikamerakisassa ja jäädä tilanteeseen jossa tilaus otettiin vastaan ja maksettiin, mutta tavarat loppuivat kesken. Voit jäädä odottelemaan tai perua ja pyytää rahat takaisin. Kun otetaan huomioon miten haastavaa on edes päästä tähän tilanteeseen, oikea vastaus toistaiseksi lienee jäädä odottelemaan seuraavaa erää josta oletettavasti pinon ekat menee varasijoille jääneille.

Ja en tiedä onko Proshopin osalta mahkuja että tekevät jotain botti-trokaritarkastuksia ja voi vielä vapautua tavaraa...?

En edes voi perua kun ostin tämän yritykselle. No toivotaan, että maalikameratarkastuksessa pääsen vielä mitalisijoille :)

Suojaaminen on omalla vastuulla. Eli saa tuijotella asuksen softasta kun piste muuttuu punaiseksi :P

Luultavasti tuon Astralin virityksenkin kautta saisi joku osaavampi kaveri rakenneltua skriptin mikä sammuttaa koneen / rajoittaa tehoja, kun hälytykset alkaa vilkkumaan.
Piti nyt itsekin tilata virtalähteeseen vielä yksimittainen kaapeli tuolle uudelle liittimelle. Eipä tarvi jossitella jos jotain sulaa.

Olin itse samalla saitilla, mutta error kun piti lisätä koriin:D On kyllä ihme touhua kun tuhatkunta jätkää pelaa F5 napilla, näin osta napin, muttei lähtenyt ainoa kortti mulle, niitä kai tuli peräti 1 kpl. En osaa neuvoa tuota odota hommaa, tylyä jos maksoit ja pitää odotella.

Klarna parempi siinä mielessä. Tosin Klarna ei nykyisen 4090 kanssa toiminut kun oli saitti ruuhkautunut...

Statistiikka

Viestiketjuista
284 085
Jäsenet
78 764
Uusin jäsen
Soffis

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom