NVIDIA GeForce RTX 5090/5080/5070 Ti/5070 saatavuus- ja tilausseuranta

Ja taas nappia..

EDIT: part 8 kun järki lähtee kun ei saa
Mitähän ihmettä minä oikein teen väärin vai onko minulla jo jotkut permabannit tuonne, kun hakkaan päivitä nappia täällä koko ajan ja ei ole nappi vilahtanutkaan. :lol:
Kahdet pehmobannit oon kyllä jo saanut.

edit. Tuonne todennäköisesti tippuu enää niitä mitkä vapautuu korista syystä tai toisesta. Puhutaan varmaan kortista tai max. parista...

Inno3D 5080 X3 on varastossa Proshopissa (5kpl). On kyllä kaikista pienin ja kuumin kortti käsittääkseni (FE:täkin pienempi), mutta MSRP hintainen.
Eilen oli joku yksittäinen kappale tarjolla (Aorus Master?) ja jos oli ilmoita minulle notsku päällä niin puoli tuntia ennen myyntiä tuli sähköpostiin ilmoitus, että tulossa kohta myyntiin.

https://www.proshop.fi/Naeytoenohja...80-X3-16GB-GDDR7-RAM-Naeytoenohjaimet/3331273
Kello 15 mahdollisesti?

Olin nopea painamaan vihreää nappulaa, pääsin läpi Proshoppiin ja maksoin heti kerralla käyttäen Klarnaa.. enpä käytä toiste.
Rahat kelpasi, koko summa hävisi tililtä, eikä tilaus mennyt läpi. Tilausta ei näy Proshopin puolella eikä myöskään Klarnan historiassa :(

No niin, nyt jysähti! Saa onnitella.
Ensimmäinen osta-nappi onnistuneesti saatu. Linkki vei proshoppiin ja ohjasi kohteliaasti takaisin Nvidian sivuille.
Tämä oli hyvä päivä (edit. vaikka en siis tilaamaan asti päässytkään).

nvidiaosta.jpg

Viimeksi muokattu:
1530 pitäisi noiden olla tilattavissa.

eDit: mutta voititkin jo parhaimmassa arvonnassa niin tuskin kiinnostelee enään :D
Jos luit tarkkaan, niin voitin vain ensimmäisen osta-napin, eli siis pääsin sen näkemään ja myös painamaan sitä, mutta korttia en tilaukseen asti saanut (palautui linkistä takaisin Nvidian sivuille). :)

Aika kevyt ja pienikokoinen tuo Inno. Varmaan mikäli jäähyssä painoa nipistertty niin ylikellotuspotentiaali ei ihan parhaasta päästä ole:hmm:

Jää kyllä osta napit näkemättä, kun välillä unohtuu muutamaks minuutiks oikeesti töitä tekemään. - mitä lie sitten muut tekee että oikeesti voi päivystää..

Äh oispa ollu joku muu kuin tuo Inno :confused2:
Nyt tuli täältä jo sponttaani repeäminen xD
Kaiken sen odotuksen, itkun, bottisyyttelyn ja jopa taikauskoon verrattavan hypen jälkeen ei nyt tullutkaan mieleisellä ledivalolla olevaa myyntiin, ai että...

Piti muutenkin kommentoida että nuo bottihuutelut alkaa saada jo tornarimaisia huhuja, ihan keskustelua seuranneena olen havainnut että jos myyntiin jotain tulee, täällä aktiiviset nörtit f5 nappeineen kyllä aina tuntuu niitä napsivan oli erä minkä kokoinen tahansa ja kauppa/kampanja mikä vaan, joten aika huonot mahdollisuudet taitaa todellisuudessa olla "boteillakin".

Nyt tuli täältä jo sponttaani repeäminen xD
Kaiken sen odotuksen, itkun, bottisyyttelyn ja jopa taikauskoon verrattavan hypen jälkeen ei nyt tullutkaan mieleisellä ledivalolla olevaa myyntiin, ai että...

Piti muutenkin kommentoida että nuo bottihuutelut alkaa saada jo tornarimaisia huhuja, ihan keskustelua seuranneena olen havainnut että jos myyntiin jotain tulee, täällä aktiiviset nörtit f5 nappeineen kyllä aina tuntuu niitä napsivan oli erä minkä kokoinen tahansa ja kauppa/kampanja mikä vaan, joten aika huonot mahdollisuudet taitaa todellisuudessa olla "boteillakin".

Eipä ledit kiinnosta mut tuo on liian kompakti paketti.

Joo tuntuu että Proshopin kaikki kortit on kyl menny boteille tän julkasun yhteydes...
Jokainen ketä tuon olisi halunnut olisi päässyt vähintään kassalle mutta ei välttämättä ostamaan. Aika varmasti boteille mennyt.. Datatronic myy kans noita vähän korkeammalla hinnalla mutta toimitusaikaa ei tiedossa.

Gigabyte 5080 haettavissa. 6pv etuajassa Gigantin lupaamasta. Nähdään 7000-sarjan valvojaisissa seuraavan kerran, toivottavasti kaikki saa korttinsa pian.
Mikä malli tarkemmin? Itselläkin gigabyteä tulossa VK ja luo toivon kipinöitä ainakin joku saa saman firman kortteja :D

Ei tässä mikään kiire ole näytönohjaimen hankinnan kanssa, mutta on tämä nyt kyllä rasittavaa. 1080 olisin päivittämässä uuteen.

Äh oispa ollu joku muu kuin tuo Inno :confused2:
Eipä muakaan nuo FE:t, Inno3D:t ja Ventukset kiinnosta. Se on joko Astral, TUF tai Suprim yms. vähän premium oltava. Noita pingpong-jäähyllisiä kortteja kun on ollut aikaisemmissa sukupolvissa, niin aina ovat olleet pettymyksiä.

Eipä muakaan nuo FE:t, Inno3D:t ja Ventukset kiinnosta. Se on joko Astral, TUF tai Suprim yms. vähän premium oltava. Noita pingpong-jäähyllisiä kortteja kun on ollut aikaisemmissa sukupolvissa, niin aina ovat olleet pettymyksiä.
Jos sais valita niin ottasin Suprimin tai Astralin, Astralit kyl on Asusta ja niiden se uus neljäs tuuletin on aika äänekäs ja Asuksen coil whine yleensä kaikist pahin.

Haluaisin kanssa premiumin, mut Suprimit ainakin vaikuttaa olevan täysi myytti. Redditissä jollakulla oli Suprim Liquid, hämmästyin että niitä ylipäänsä on olemassa.

Mulla on astral tilattuna verkkiksestä "arvioitu toimitus 11.2-20.2. mutta sampsan puheiden mukaan ei vissiin oo tulossa muuta kuin tuffia

Statistiikka

Viestiketjuista
283 827
Jäsenet
78 706
Uusin jäsen
Hachio

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom