Verkkiksestä tuotteen ostaessasi sinun on mahdollista palauttaa ostoksesi 30 päivän kuluessa, kunhan olet pitänyt riittävää huolta tuotteen palautuskelpoisuudesta. Tämän seurauksena ostoa seuraavan 30 päivän ajan sinun on mahdollista hinnan rajusti laskiessa palauttaa tuote, ja sitten ostaa se uudelleen halvemmalla hinnalla. Tässä tapauksessa tuo erotus olisi parhaimmillaan 200 euroa. Näitä tilanteita syntyy liikkeillä, joilla tuo palautusoikeus on kattava, ja se on varmasti heillä tiedossa. Sen sijaan, että liike joutuu näkemään vaivaa palautetun tuotteen tarkistamisesta ja mahdollisesti myymään sitä uudelleen halvemmalla outlet-tuotteena, voi se hyvittää tuon hintaeron asiakkaalle suoraan. Kaikki hoituu kätevästi ottamalla rohkeasti sähköpostilla asiakaspalveluun. Voi toki olla, että liike ei hintaeroa hyvitä, ja joudut tuon 200 euron takia oikeasti käyttöönottamasi tuotteen palauttamaan, jos jaksat.
Mahdollisuus saada 200 euroa yhdestä sähköpostista, kun tuote on kaksi viikkoa sitten tapahtuneessa julkaisussa hinnoiteltu niin korkealle, että tavara ei liiku on mielestäni mahdollisuus joka kannattaa hyödyntää. Tämä on kaikki kyseisen kaupan ehtojen puitteissa tapahtuvaa. Ei tuo ole kitinää, ja tuota tapahtuu. En nyt aivan ymmärrä, mikä viestissäni sai sinut noin kiukustumaan. Aika erikoista, että joudun tätä asiaa näin yksityiskohtaisesti avaamaan.