NVIDIA GeForce RTX 30 -sarjan saatavuus- ja tilausseuranta

Liittynyt
18.09.2017
Viestejä
58
Itse mietin joku ilta ihan puhtaasta mielenkiinnosta että olisikohan tuo helpompi tehdä siellä näytönohjain listauksen puolella vs. se kohta missä leffo teki muutoksen, siinä leffon koodissa kuitenkin näkyi sen vanhan tuotteen hinta jne. niin mietin jos se sotkisi.

En kyl jaksanut testata ikinä kun ei ole tarvetta kortille.

Leffon ohjeella itse nappasin kortin ja vaihdoin jonku randomituotteen ID:n eli toimi myös sillä tapaa. Testasin useasti sitä ennen jo ja silloin heittää perus inffon, että "tuotetta xxxxxx ei ole saatavilla".
 
Liittynyt
28.09.2017
Viestejä
36
Leffon ohjeella itse nappasin kortin ja vaihdoin jonku randomituotteen ID:n eli toimi myös sillä tapaa. Testasin useasti sitä ennen jo ja silloin heittää perus inffon, että "tuotetta xxxxxx ei ole saatavilla".
Eli ihan vaan laitoit tuon value="*******" tilalle haluamasi tuotteen ID:n ja rämpytit Osta nappia 15:00 jälkeen? :D
 
Liittynyt
18.09.2017
Viestejä
58
Eli ihan vaan laitoit tuon value="*******" tilalle haluamasi tuotteen ID:n ja rämpytit Osta nappia 15:00 jälkeen? :D
Kyllä. Itseasiassa muutama sekuntti ennen ja hetken sen jälkeen kunnes lopetin ja odotin, että kori herää henkiin tarkemmin.

EDIT: Välissä (joku 30 sekkaa yli 15) kävin toisella välilehdellä painamassa ihan tuotesivun nappia. Rehellisesti en kyllä tiedä kummalla tuli, mutta epäilen ettei tuolla tuotesivun napinpainauksella ollut osaa eikä arpaa koriin saamisessa.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 718
Tämä oli taas tänään muuttunut "Tilaustuote"-tilaan, joten tuskin tulee klikkausarpajaisia tänään 3070 Ti:n osalta.
Ihan just nyt lukee: "Varastossa - 2-5 arkipäivän toimitus". Eli siellä ehkä olisi tulossa. Muistutuksena viime tiistain tapauksesta, mä sain vastaavan hintaisen MSI:n(hieman huonompi kuin Asus Tuf) puoli neljältä ja pari muuta sai juuri neljän jälkeen. Eli vaikka ne oletettasti "menee" samantien, niitä voi vapautua hieman myöhemmin. Eli kannattaa jäädä kyttäämään joksikin aikaa, jos mahdollista. Tosin jos erä on kovin pieni niin se kannattavuus vähenee. tuossa nyt lukee varastossa, mutta määränä 0. hmmm okei.
 

Telaketju88

Tukijäsen
Liittynyt
27.02.2017
Viestejä
739
Ihan just nyt lukee: "Varastossa - 2-5 arkipäivän toimitus". Eli siellä ehkä olisi tulossa. Muistutuksena viime tiistain tapauksesta, mä sain vastaavan hintaisen MSI:n(hieman huonompi kuin Asus Tuf) puoli neljältä ja pari muuta sai juuri neljän jälkeen. Eli vaikka ne oletettasti "menee" samantien, niitä voi vapautua hieman myöhemmin. Eli kannattaa jäädä kyttäämään joksikin aikaa, jos mahdollista. Tosin jos erä on kovin pieni niin se kannattavuus vähenee. tuossa nyt lukee varastossa, mutta määränä 0. hmmm okei.
4kpl ois tulossa myyntiin 3070ti malleja.
Nämä siis jaettavaksi pohjoismaiden osalta..
 
Liittynyt
17.06.2018
Viestejä
9 026
Proshopissa yksi 3080TUF varastossa, aukenee kello 15

Toivotaan että joku pelaajista saa
 
Liittynyt
27.04.2017
Viestejä
2 561
Proshopissa yksi 3080TUF varastossa, aukenee kello 15

Toivotaan että joku pelaajista saa
Toivotaan että toimittaas julkkarissa tilanneille eikä myisi jonon ohi.
 
Liittynyt
17.06.2018
Viestejä
9 026
Toivotaan että toimittaas julkkarissa tilanneille eikä myisi jonon ohi.
Se ois tietty paras. Ton kokoinen yritys kestäisi tappiot mutta toisaalta me ostajat ei ajatella ostaessa tuollaista mainetta. Kunhan halvalla saadaan.

Ostan paljon ennemmin Verkkiksestä, Gigantista taikka Jimmsiltä ja tämä toiminta vaan vahvistaa mielipidettä. En tosin tiedä noiden yritysten toimintaa tässä asiassa, joku voisi tehdä yhteenvedon. Verkkis ja Gigantti saavat isot pointsit läheisen kivijalan takia. Takuuasioissa minusta on mukavampaa kiikuttaa tuote paikalle henkilökohtaisesti kun posti on mitä on.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 498
Se ois tietty paras. Ton kokoinen yritys kestäisi tappiot mutta toisaalta me ostajat ei ajatella ostaessa tuollaista mainetta. Kunhan halvalla saadaan.

Ostan paljon ennemmin Verkkiksestä, Gigantista taikka Jimmsiltä ja tämä toiminta vaan vahvistaa mielipidettä. En tosin tiedä noiden yritysten toimintaa tässä asiassa, joku voisi tehdä yhteenvedon. Verkkis ja Gigantti saavat isot pointsit läheisen kivijalan takia. Takuuasioissa minusta on mukavampaa kiikuttaa tuote paikalle henkilökohtaisesti kun posti on mitä on.
Jimms hoiti todella hienosti tuon oman 3080 tilauksen. Oli siis 3080 strix non oc tilattuna ja he laittoivat 3080 strix oc LHR tulemaan kun tuli reilumpi satsi noita. Eilen näytti Strix oc -14kpl varastossa niin hyvä satsi tuli kun riitti myös minulle jonosijalle 5. tuossa non oc jonossa. En ole muutenkaan kuullut että jimms myisi ohitse.
 
Liittynyt
01.12.2016
Viestejä
1 593
Se ois tietty paras. Ton kokoinen yritys kestäisi tappiot mutta toisaalta me ostajat ei ajatella ostaessa tuollaista mainetta. Kunhan halvalla saadaan.

Ostan paljon ennemmin Verkkiksestä, Gigantista taikka Jimmsiltä ja tämä toiminta vaan vahvistaa mielipidettä. En tosin tiedä noiden yritysten toimintaa tässä asiassa, joku voisi tehdä yhteenvedon. Verkkis ja Gigantti saavat isot pointsit läheisen kivijalan takia. Takuuasioissa minusta on mukavampaa kiikuttaa tuote paikalle henkilökohtaisesti kun posti on mitä on.
Jimm's, ok. Verkkokauppa, vähän enemmän tulkinnanvarainen kun kieltäytyivät ainakin Gaming X -> Gaming Z -vaihdosta. Gigantti = täysin perse verrattuna Proshopiinkin, koska pitävät superpitkiä jonoja (jotka houkuteltu alkujaan perusteettomilla "varastossa" -lupauksilla) eivätkä ole edes pyrkineet hankkimaan niitä jonotettuja näyttiksiä pitkiin aikoihin. Ei paljon auta kivijalka, jos ei saa vuoteen sitä tuotetta jonka sitten takuuseen voisi kiikuttaa liikkeeseen.

Proshop toki perseilee ihan kympillä näiden LHR-korttien kanssa, mutta Gigantti ei vissiin ole edes tilannut yhtään kappaletta niitä(kään).
 
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
225
Onko Jimmsille tullut joku isompi erä Asus 3080 Tuf non-oc? Itselle tuli seurantakoodi postiin LHR-mallista. Viimeksi kun katoin niin olin sijalla 100-120.
 
Liittynyt
24.09.2020
Viestejä
103
Onko Jimmsille tullut joku isompi erä Asus 3080 Tuf non-oc? Itselle tuli seurantakoodi postiin LHR-mallista. Viimeksi kun katoin niin olin sijalla 100-120.
Olen ollut tässä 160-180 sijalla pitkän aikaa ja olen edelleen. Taitaa jono päivittyä myöhässä?
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
450
Gigantti hyvitti 30 egee Gigabyte-kämmin takia. Sitä ennen tilattu EVGA:n 3080 tuli kuin tulikin vaikka usko meni kun toimituspäivä siirtyi koko ajan 2 päivän hypyissä eteenpäin toukokuun alusta heinäkuuhun.
 
Liittynyt
26.02.2019
Viestejä
16
Toivotaan että toimittaas julkkarissa tilanneille eikä myisi jonon ohi.
No, kaikki ainakin näyttää hävinneen varastosta jo näin 13:59 mennessä. Joko lähti aiemmin tilanneille tai jollain oli sormet hyvin herkällä hyvin etuajassa.

Edit: 3070TI tulikin takaisin...?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.06.2018
Viestejä
9 026
Proshopissa yksi 3080TUF varastossa, aukenee kello 15

Toivotaan että joku pelaajista saa
Nyt oli lähtenyt varastolukema pois. Toivottavasti antoivat sen jollekin joka oli jo tilannut aiemmin.

Edit: Noihin edellisiin, Jimmsistä olen kuullut vain hyvää. Jos postilla tilaa niin se on luotettava ja muutenkin tuntuu olevan lähimpänä harrastajaa.
 
Liittynyt
17.09.2020
Viestejä
276
Itse sijalla 40-50 asus 3080 non-oc tuf jonossa (ollut sama sija ~3kk), 17:01 17.9.2020 eli tunti julkkarista tilattu. Ei ole näkynyt eikä kuulunut mitään uutta, edelleen sija 40-50, odottaa tuotteita.

EDIT: Jimssistä tilattu siis
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
840
Tässä kokonainen ostokoritus botti, jos joku haluaa testata

Koodi:
function sleep(ms) {
    return new Promise(resolve => setTimeout(resolve, ms));
}
const buy = async function () {
    let totalWithVat = 0;

    while (!totalWithVat) {
        const resp = await fetch("https://www.proshop.fi/api/MiniBasket", {
            "credentials": "include",
            "headers": {
                "Accept": "application/json, text/javascript, */*; q=0.01",
                "Accept-Language": "fi",
                "Content-Type": "application/json",
                "X-Requested-With": "XMLHttpRequest",
                "Alt-Used": "www.proshop.fi",
                "Sec-Fetch-Dest": "empty",
                "Sec-Fetch-Mode": "cors",
                "Sec-Fetch-Site": "same-origin"
            },
            "referrer": "https://www.proshop.fi/Naeytoenohjaimet",
            "body": "{\"productId\":\"2958600\"}",
            "method": "POST",
            "mode": "cors"
        });
        const json = await resp.json();

        totalWithVat = json.TotalWithVat;

        if (totalWithVat) {
            alert('GO! GO!');
            window.location = 'https://www.proshop.fi/Basket';
        }

        await sleep(1200);
    }
}
buy();
(Proshopin sivuilla selaimen konsoli (F12) auki ja sinne tuo)
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 718
Tälläisen sain koriin aika tarkkaan 6 minuuttia sitten. Ihan ilman mitään temppuja kokeilin vaan lisätä, enemmän olin kiinnostunut näkemään että mitä tapahtuu jos yrittää. Ei kai ole kovin haluttu jos se siellä vapaana oli. Vapautuu siis noin 3-4 minuutin päästä automaattisesti. Tuollahan on tuo reilun satasen halvempi Gigabyte tulossa myyntiin kohta, en yritä tilata mitään, kunhan katselin mitä oli tarjolla ja mihin hintaan.
Inno3D GeForce RTX 3080 iCHILL X4 LHR - 10GB GDDR6X RAM - Näytönohjaimet (proshop.fi)
 

ssg

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 872
Tälläisen sain koriin aika tarkkaan 6 minuuttia sitten. Ihan ilman mitään temppuja kokeilin vaan lisätä, enemmän olin kiinnostunut näkemään että mitä tapahtuu jos yrittää. Ei kai ole kovin haluttu jos se siellä vapaana oli. Vapautuu siis noin 3-4 minuutin päästä automaattisesti. Tuollahan on tuo reilun satasen halvempi Gigabyte tulossa myyntiin kohta, en yritä tilata mitään, kunhan katselin mitä oli tarjolla ja mihin hintaan.
Inno3D GeForce RTX 3080 iCHILL X4 LHR - 10GB GDDR6X RAM - Näytönohjaimet (proshop.fi)
Mikähän hinta mahtoi olla?

Edit: Nevermind. Se on minulla korissa hintaan 1.429,00. Pitää tovi miettiä onko tämä sen arvoinen.

Edit2: Näh. Vapautin. Jospa parin kuukauden päästä noista 1150e korteista ei tarvitsisi bottien kanssa kisata.
 

Mstk

Aina pitää säätää...
Tukijäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
784
Sinne meni Proshopin TUFfit
 
Liittynyt
30.03.2020
Viestejä
122
Ei kait nuita 3070ti tuffei ollu varastossa edes? Ei ainakaan määrää näkyny?
 
Liittynyt
30.03.2020
Viestejä
122
GIGABYTE GeForce RTX 3080 EAGLE LHR - 10GB GDDR6X RAM löysi kyllä tiensä ostoskoriin 1179€ hinnalla, mutta muistin juuri etteihän proshopista voi tilata toista korttia, jos jo yhden sieltä ostanut :E
 
Liittynyt
17.09.2020
Viestejä
276
17.9.2020 22.24
Soitteliko he tuolta mitään vaihdosta LHR malliin vai kolahtiko emailiin vaan automaattisesti, että olisi postitettu? Onko varmasti non-oc tuf 3080 kyseessä? Itsellä 5h aiemmin tilattuna ei tosiaan näy vielä mitäään. Saattaa tosin olla, että postittavat random järjestyksessä.

1629288453876.png
 

Telaketju88

Tukijäsen
Liittynyt
27.02.2017
Viestejä
739
GIGABYTE GeForce RTX 3070 EAGLE OC LHR - 8GB GDDR6 RAM - Näytönohjaimet
Hintaan 869€ olisi ostoskorissa. Onko tuo nyt hintansa väärti?
 
Liittynyt
04.03.2021
Viestejä
720
GIGABYTE GeForce RTX 3080 EAGLE LHR - 10GB GDDR6X RAM löysi kyllä tiensä ostoskoriin 1179€ hinnalla, mutta muistin juuri etteihän proshopista voi tilata toista korttia, jos jo yhden sieltä ostanut :E
Mulla ois kans korissa. Näin vahingossa hengailemalla näytönohjain-etusivulla ja jälkijunassa oliki mennyt koriin. Mutta ei kiinnosta tuolla hintaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
308
Itse mietin joku ilta ihan puhtaasta mielenkiinnosta että olisikohan tuo helpompi tehdä siellä näytönohjain listauksen puolella vs. se kohta missä leffo teki muutoksen, siinä leffon koodissa kuitenkin näkyi sen vanhan tuotteen hinta jne. niin mietin jos se sotkisi.

En kyl jaksanut testata ikinä kun ei ole tarvetta kortille.

Missä tämä @leffo koodi muutos on nähtävissä/saatavilla? Kovasti yritin etsiä, mutta ei osunut silmään moista.
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 861
GIGABYTE GeForce RTX 3080 EAGLE LHR - 10GB GDDR6X RAM löysi kyllä tiensä ostoskoriin 1179€ hinnalla, mutta muistin juuri etteihän proshopista voi tilata toista korttia, jos jo yhden sieltä ostanut :E
Kyllä ne toimittaa nykyään taas
 
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
225
Soitteliko he tuolta mitään vaihdosta LHR malliin vai kolahtiko emailiin vaan automaattisesti, että olisi postitettu? Onko varmasti non-oc tuf 3080 kyseessä? Itsellä 5h aiemmin tilattuna ei tosiaan näy vielä mitäään. Saattaa tosin olla, että postittavat random järjestyksessä.

Ei tullut muuta kuin sähköposti että tuote vaihdetaan LHR-malliin ja sitten seuraavana päivänä tuli toimitusvahvistus.
 
Liittynyt
28.01.2021
Viestejä
84
Unohdin mainita, minulla toimi se vanha Nvidian pelikoodikin. GeForce Expereince Now mikä lie sen heitti niin pelas kyllä. Vaikka ajat sitten mennyt vanhaksi.
 
Liittynyt
13.08.2017
Viestejä
282
Näitä vielä 5kpl hyllyssä :D

edit: meni jo
 
Liittynyt
10.06.2019
Viestejä
27
ja 400€ ilmaa välissä ahdistaa myös hieman. Köyhiä enemmän. Muita vaan samanverran. Itseä siis ahdistaa.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 386
Viestejä
4 200 182
Jäsenet
70 894
Uusin jäsen
JapPro

Hinta.fi

Ylös Bottom