Kysyntä > tarjonta. Heti kun kääntyy toisin päin niin ostamisesta tulee helppoa ja hinnat ovat alhaiset. Kiinan kryptolouhioiden kurmottaminen autoi melkoisesti (kiitos Kiina), mutta silti patoutuneen kysynnän täyttämisessä menee tovi jos toinenkin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2025 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>
Pitäisi kelatukea saada uuden RTX 3080-kortin ostoon. /sEi ole helpoksi tehty näytönohjaimen osto suomen hyvinvointivaltiossa, saatana.
Onhan se 3080 Ti:n tilaaminen helppoa jos olet valmis maksamaan 2000€Ei ole helpoksi tehty näytönohjaimen osto suomen hyvinvointivaltiossa, saatana.
(await fetch("https://www.proshop.fi/api/MiniBasket", {
"credentials": "include",
"headers": {
"Accept": "application/json, text/javascript, */*; q=0.01",
"Accept-Language": "fi",
"Content-Type": "application/json",
"X-Requested-With": "XMLHttpRequest",
"Alt-Used": "www.proshop.fi",
"Sec-Fetch-Dest": "empty",
"Sec-Fetch-Mode": "cors",
"Sec-Fetch-Site": "same-origin"
},
"referrer": "https://www.proshop.fi/Naeytoenohjaimet",
"body": "{\"productId\":\"2958600\"}",
"method": "POST",
"mode": "cors"
})).json()
Voisivat kyllä tuolla ProShopissakin siirtyä arvontaan vaikka Jimm's:n malliin.
Itse mietin joku ilta ihan puhtaasta mielenkiinnosta että olisikohan tuo helpompi tehdä siellä näytönohjain listauksen puolella vs. se kohta missä leffo teki muutoksen, siinä leffon koodissa kuitenkin näkyi sen vanhan tuotteen hinta jne. niin mietin jos se sotkisi.Tämä saattaisi toimia (ei ole testattu vielä)
Koodi:(await fetch("https://www.proshop.fi/api/MiniBasket", { "credentials": "include", "headers": { "Accept": "application/json, text/javascript, */*; q=0.01", "Accept-Language": "fi", "Content-Type": "application/json", "X-Requested-With": "XMLHttpRequest", "Alt-Used": "www.proshop.fi", "Sec-Fetch-Dest": "empty", "Sec-Fetch-Mode": "cors", "Sec-Fetch-Site": "same-origin" }, "referrer": "https://www.proshop.fi/Naeytoenohjaimet", "body": "{\"productId\":\"2958600\"}", "method": "POST", "mode": "cors" })).json()
Proshopin sivulle ja tuon kopioi konsoliin (F12), jos onnistut (eli TotalWithVatDisplayText on tuotteen hinta) paina f5 ja osta. Muuten yritä uudelleen...
jos haluaa eri tuottetta yrittää productId muuttaa oikeaksi (näkyy listauksessa).
Tähän vielä tipsinä se, että valitkaa varastontilaksi "varastossa". Vaikka tuote saattaa näkyä punaisella niin siitä voi olla sitä ns. piilosaldoa olemassa. Itse sain tällä tyylillä oman rtx 3060 kortin msrp hintaan 369€, jotka tosin avautuivat myyntiin sitten myöhemmin päivällä.Itse mietin joku ilta ihan puhtaasta mielenkiinnosta että olisikohan tuo helpompi tehdä siellä näytönohjain listauksen puolella vs. se kohta missä leffo teki muutoksen, siinä leffon koodissa kuitenkin näkyi sen vanhan tuotteen hinta jne. niin mietin jos se sotkisi.
En kyl jaksanut testata ikinä kun ei ole tarvetta kortille.
![]()
Itse mietin joku ilta ihan puhtaasta mielenkiinnosta että olisikohan tuo helpompi tehdä siellä näytönohjain listauksen puolella vs. se kohta missä leffo teki muutoksen, siinä leffon koodissa kuitenkin näkyi sen vanhan tuotteen hinta jne. niin mietin jos se sotkisi.
![]()
Leffon ohjeella itse nappasin kortin ja vaihdoin jonku randomituotteen ID:n eli toimi myös sillä tapaa. Testasin useasti sitä ennen jo ja silloin heittää perus inffon, että "tuotetta xxxxxx ei ole saatavilla".
Eli ihan vaan laitoit tuon value="*******" tilalle haluamasi tuotteen ID:n ja rämpytit Osta nappia 15:00 jälkeen?![]()
Tämä oli taas tänään muuttunut "Tilaustuote"-tilaan, joten tuskin tulee klikkausarpajaisia tänään 3070 Ti:n osalta.
4kpl ois tulossa myyntiin 3070ti malleja.Ihan just nyt lukee: "Varastossa - 2-5 arkipäivän toimitus". Eli siellä ehkä olisi tulossa. Muistutuksena viime tiistain tapauksesta, mä sain vastaavan hintaisen MSI:n(hieman huonompi kuin Asus Tuf) puoli neljältä ja pari muuta sai juuri neljän jälkeen. Eli vaikka ne oletettasti "menee" samantien, niitä voi vapautua hieman myöhemmin. Eli kannattaa jäädä kyttäämään joksikin aikaa, jos mahdollista. Tosin jos erä on kovin pieni niin se kannattavuus vähenee. tuossa nyt lukee varastossa, mutta määränä 0. hmmm okei.
Toivotaan että toimittaas julkkarissa tilanneille eikä myisi jonon ohi.Proshopissa yksi 3080TUF varastossa, aukenee kello 15
ASUS GeForce RTX 3080 TUF OC V2 LHR - 10GB GDDR6X RAM - Näytönohjaimet
1 099,00 € Näytönohjain, NVIDIA GeForce RTX 3080 Overclocked (Core clock 1440 MHz / Boost clock 1815 MHz) LHR (Lite Hash Rate) edition, 8704 CUDA ydintä, 10 GB GDDR6X (Memory clock 19.5 GHz) - 320-bit, PCI-Express 4.0 x16, 3 x DisplayPort 1.4 / 2 x HDMI 2.1 liitännät, tukee NVIDIA G-Sync, 2 x...www.proshop.fi
Toivotaan että joku pelaajista saa
Se ois tietty paras. Ton kokoinen yritys kestäisi tappiot mutta toisaalta me ostajat ei ajatella ostaessa tuollaista mainetta. Kunhan halvalla saadaan.Toivotaan että toimittaas julkkarissa tilanneille eikä myisi jonon ohi.
Jimms hoiti todella hienosti tuon oman 3080 tilauksen. Oli siis 3080 strix non oc tilattuna ja he laittoivat 3080 strix oc LHR tulemaan kun tuli reilumpi satsi noita. Eilen näytti Strix oc -14kpl varastossa niin hyvä satsi tuli kun riitti myös minulle jonosijalle 5. tuossa non oc jonossa. En ole muutenkaan kuullut että jimms myisi ohitse.Se ois tietty paras. Ton kokoinen yritys kestäisi tappiot mutta toisaalta me ostajat ei ajatella ostaessa tuollaista mainetta. Kunhan halvalla saadaan.
Ostan paljon ennemmin Verkkiksestä, Gigantista taikka Jimmsiltä ja tämä toiminta vaan vahvistaa mielipidettä. En tosin tiedä noiden yritysten toimintaa tässä asiassa, joku voisi tehdä yhteenvedon. Verkkis ja Gigantti saavat isot pointsit läheisen kivijalan takia. Takuuasioissa minusta on mukavampaa kiikuttaa tuote paikalle henkilökohtaisesti kun posti on mitä on.
Se ois tietty paras. Ton kokoinen yritys kestäisi tappiot mutta toisaalta me ostajat ei ajatella ostaessa tuollaista mainetta. Kunhan halvalla saadaan.
Ostan paljon ennemmin Verkkiksestä, Gigantista taikka Jimmsiltä ja tämä toiminta vaan vahvistaa mielipidettä. En tosin tiedä noiden yritysten toimintaa tässä asiassa, joku voisi tehdä yhteenvedon. Verkkis ja Gigantti saavat isot pointsit läheisen kivijalan takia. Takuuasioissa minusta on mukavampaa kiikuttaa tuote paikalle henkilökohtaisesti kun posti on mitä on.
Jos näin on, niin tänään täällä iloitsee moni. T. Sija 5-10.Onko Jimmsille tullut joku isompi erä Asus 3080 Tuf non-oc? Itselle tuli seurantakoodi postiin LHR-mallista. Viimeksi kun katoin niin olin sijalla 100-120.
Olen ollut tässä 160-180 sijalla pitkän aikaa ja olen edelleen. Taitaa jono päivittyä myöhässä?Onko Jimmsille tullut joku isompi erä Asus 3080 Tuf non-oc? Itselle tuli seurantakoodi postiin LHR-mallista. Viimeksi kun katoin niin olin sijalla 100-120.
No, kaikki ainakin näyttää hävinneen varastosta jo näin 13:59 mennessä. Joko lähti aiemmin tilanneille tai jollain oli sormet hyvin herkällä hyvin etuajassa.Toivotaan että toimittaas julkkarissa tilanneille eikä myisi jonon ohi.
Nyt oli lähtenyt varastolukema pois. Toivottavasti antoivat sen jollekin joka oli jo tilannut aiemmin.Proshopissa yksi 3080TUF varastossa, aukenee kello 15
ASUS GeForce RTX 3080 TUF OC V2 LHR - 10GB GDDR6X RAM - Näytönohjaimet
1 099,00 € Näytönohjain, NVIDIA GeForce RTX 3080 Overclocked (Core clock 1440 MHz / Boost clock 1815 MHz) LHR (Lite Hash Rate) edition, 8704 CUDA ydintä, 10 GB GDDR6X (Memory clock 19.5 GHz) - 320-bit, PCI-Express 4.0 x16, 3 x DisplayPort 1.4 / 2 x HDMI 2.1 liitännät, tukee NVIDIA G-Sync, 2 x...www.proshop.fi
Toivotaan että joku pelaajista saa
Milloin tilattu/tullut tilaushahvistus?Onko Jimmsille tullut joku isompi erä Asus 3080 Tuf non-oc? Itselle tuli seurantakoodi postiin LHR-mallista. Viimeksi kun katoin niin olin sijalla 100-120.
function sleep(ms) {
return new Promise(resolve => setTimeout(resolve, ms));
}
const buy = async function () {
let totalWithVat = 0;
while (!totalWithVat) {
const resp = await fetch("https://www.proshop.fi/api/MiniBasket", {
"credentials": "include",
"headers": {
"Accept": "application/json, text/javascript, */*; q=0.01",
"Accept-Language": "fi",
"Content-Type": "application/json",
"X-Requested-With": "XMLHttpRequest",
"Alt-Used": "www.proshop.fi",
"Sec-Fetch-Dest": "empty",
"Sec-Fetch-Mode": "cors",
"Sec-Fetch-Site": "same-origin"
},
"referrer": "https://www.proshop.fi/Naeytoenohjaimet",
"body": "{\"productId\":\"2958600\"}",
"method": "POST",
"mode": "cors"
});
const json = await resp.json();
totalWithVat = json.TotalWithVat;
if (totalWithVat) {
alert('GO! GO!');
window.location = 'https://www.proshop.fi/Basket';
}
await sleep(1200);
}
}
buy();
Tälläisen sain koriin aika tarkkaan 6 minuuttia sitten. Ihan ilman mitään temppuja kokeilin vaan lisätä, enemmän olin kiinnostunut näkemään että mitä tapahtuu jos yrittää. Ei kai ole kovin haluttu jos se siellä vapaana oli. Vapautuu siis noin 3-4 minuutin päästä automaattisesti. Tuollahan on tuo reilun satasen halvempi Gigabyte tulossa myyntiin kohta, en yritä tilata mitään, kunhan katselin mitä oli tarjolla ja mihin hintaan.
Inno3D GeForce RTX 3080 iCHILL X4 LHR - 10GB GDDR6X RAM - Näytönohjaimet (proshop.fi)
Milloin tilattu/tullut tilaushahvistus?
Ei kait nuita 3070ti tuffei ollu varastossa edes? Ei ainakaan määrää näkyny?
17.9.2020 22.24
Mulla ois kans korissa. Näin vahingossa hengailemalla näytönohjain-etusivulla ja jälkijunassa oliki mennyt koriin. Mutta ei kiinnosta tuolla hintaa.GIGABYTE GeForce RTX 3080 EAGLE LHR - 10GB GDDR6X RAM löysi kyllä tiensä ostoskoriin 1179€ hinnalla, mutta muistin juuri etteihän proshopista voi tilata toista korttia, jos jo yhden sieltä ostanut :E
Missä tämä @leffo koodi muutos on nähtävissä/saatavilla? Kovasti yritin etsiä, mutta ei osunut silmään moista.Itse mietin joku ilta ihan puhtaasta mielenkiinnosta että olisikohan tuo helpompi tehdä siellä näytönohjain listauksen puolella vs. se kohta missä leffo teki muutoksen, siinä leffon koodissa kuitenkin näkyi sen vanhan tuotteen hinta jne. niin mietin jos se sotkisi.
![]()
missä on "katkera" -painike3070Ti TUF -tilaus läpi Proshopista![]()
Oli niitä sitten ilmeisesti tarjolla, erikoista tosin ettei varastosaldoa näkynyt3070Ti TUF -tilaus läpi Proshopista![]()
Kyllä ne toimittaa nykyään taasGIGABYTE GeForce RTX 3080 EAGLE LHR - 10GB GDDR6X RAM löysi kyllä tiensä ostoskoriin 1179€ hinnalla, mutta muistin juuri etteihän proshopista voi tilata toista korttia, jos jo yhden sieltä ostanut :E
Missä tämä @leffo koodi muutos on nähtävissä/saatavilla? Kovasti yritin etsiä, mutta ei osunut silmään moista.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.