NVIDIA GeForce RTX 30 -sarjan saatavuus- ja tilausseuranta

Liittynyt
17.06.2019
Viestejä
358
Mietin silloin kun kyselin näistä logistiikkaketjuista että olisiko mielekästä luoda tästä oma ketjunsa. Ei niinkään sillä että tämä keskustelu häiritsisi saatavuusseurantaa vaan että keskustelu logistiikan taustoista ei hukkuisi tähän nopeammin liikkuvaan ketjuun. Hyvä jos auttaisi siinäkin asiassa.

 
Liittynyt
28.09.2020
Viestejä
253
Minun puolesta saatavuuteen liittyviin tekijöihin voisi jatkossakin keskustella tässä ketjussa ja AMD korttien omassa tilausseuranta ketjussa.
Samaa mieltä. Saatavuus on oleellinen osa tilausseurantaa, kuten esim. saatavuustiedotteet mitä tässäkin ketjussa on puitu. Jos ruvetaan liikaa rajaamaan suoraan ja välillisesti tilauksiin vaikuttavien tekijöiden välillä, niin kiinnostus kyllä lopahtaa ketjun lukemiseen. Itse en ainakaan tätä ketjua lue pelkästään sen takia mitä kukin on tilannut mistäkin ja milloin, vaan siksi että täällä saattaa olla hyödyllistä ja kiinnostavaa tietoa tilanteesta yleisemminkin ja joskus jopa hieman piristävää huumoriakin.
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 796
Toki vaikea tässäkin tehdä sääntöihin rajavetoa.

Itseä kiinnostaa myös, jos vaikka joku louhija laittaa korttinsa kohtuuhinnalla myyntiin ja niitä on useita kappaleita. Lisäksi jos tulee jokin tuollainen kiintoisa pakettikone kunnon näyttiksellä.

Ja tämä siis sen lisäksi, että tietenkin kiinnostaa uusien korttien saatavuudet, miten kenelläkin jonotukset on sujunut ja mistä voisi seuravaaksi kortteja saada yms. Ylläpito päättäkööt parhaimmakseen katsomalla tavalla mistä tässä keskustellaan. Toivoisin kyllä vähän vapautta myös asian vierestä keskusteluun, kunhan se liittyy saatavuuteen
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
39
Nyt kun ketjun moderoinnista tuli muutamalta käyttäjältä kritiikkiä, niin kysytäänpä kaikilta ketjua aktiivisesti käyttäviltä ja seuraavilta, että pitäisikö tämän ketjun sisältö rajata otsikon mukaisesti ainoastaan saatavuuden ja tilausten seurannalle, vai onko ok että ketjussa keskustellaan myös saatavuuteen liittyvistä taustatekijöistä? Ja lisäyksenä vielä, että miksi ei syvempää saatavuuskeskustelua voisi ohjata omaan ketjuunsa?

Oma näkemykseni on, että ketju olisi hyvä pitää otsikon mukaisesti ainoastaan seurantakäytössä - kun ketjua selailee taaksepäin, niin sitä sen sisältä näyttäisikin valtaosin olleen. Saatavuuden taustoista keskusteluun voi sitten käyttää korttien yleisketjuja tai tarvittaessa perustaa vaikkapa kokonaan uusi ketju. Itselle kuitenkin sinällään ihan sama, kunhan ketju palvelee enemmistön tarpeita.

Sana vapaa :tup:
Jos ketjun nimi on "30xx"-sarjan saatavuus ja tilausseuranta" niin ei tässä pitäis mennä offtopiciin esim. mainauksen osalta kymmenien viestien voimin. Katoaa otsikon perusajatus täysin--> noille vois tehdä uuden langan "30xx mainaus/muut setit etc."? Tämä vois pysyä saatavuus- ja toimitusketjuna; muutama linkkijako ja pieni brieffi sallittuna sitten noihin diipempiin setteihin, mutta saatavuus/tilausseuranta tässä. "Aim sit" -Nykästä lainaten(Y).
 
Liittynyt
18.02.2019
Viestejä
442
Näyttää menneen kaupaksi nuo jimmsin yli tuhat euroa maksaneet 3070 strixitkin, kun viime viikolla oli vielä yli 25kpl varastossa. Nyt nolla. Mainaajatko noita ostelee? :confused:

Eihän tuo voi olla enää kannattavaa tolla hinnalla?
Eikös mainaus ole kannattavaa aina 3070/3080 korteilla. Hinta vain lisää sitä aikaa mitä kestää että saat rahasi takaisin ja pääset profitille. Jos keskimäärin tekee joku 5e/pvä kortilla sähkönkulutuksen jälkeen ni se on kuukaus tai pari extraa, mutta on se parempi ku antaa rahojen istua tilillä

edit: sori off topic, vastasin vain kysymykseen
 
Liittynyt
17.09.2020
Viestejä
1 760
Jos näin parikymmentä vuotta foorumeita käyttäneenä heittäisin, että asiaan liittyvä lyhyt offtopik on hitsin tervetullutta. Pitkä jankkaus erikseen. Liian tiukka karsinointi eri topikkeihin tappaa keskustelun, eihän ihminen ole kone joka vaihtaa topikkia kesken kaiken.

Mielestäni tässä pitäisi sallia light/mediumtason rönsyily. Kuolleita topikkeja on netti täynnä. Tää tilausseuranta ja siihen liittyvät avautumiset, aggressiot ja ilon tunteet ovat foorumia parhaimmillaan. Saatavuushälystä voi tehdä eri topikin. Eihän noita näillä hinnoilla edes kukaan tilaa... Eihän?
 
Liittynyt
19.01.2021
Viestejä
46
Verkkis sai torstaina noita 3080 OC TUFfeja 15kpl, ajattelin että josko ne ei vkloppua vasten liikkuisi niin ripeästi että voisin vielä alkuviikosta saada omani, mutta sitten loppui kärsivällisyys. Lähetin sähköpostia ja kysyin mikä tilanne, olisiko mulle jo tuosta 15kpl erästä riittänyt.

Ei ollut, mutta vastauksessa lupailtiin, että seuraavasta erästä kyllä riittää. Oon siis selkeästi jonon kärjessä vaikkei ihan 22.11. asti nuo 15kpl vielä riittäneetkään. Nyt luonnollisesti odottelen seuraavaa enää malttamattomana :)
*Cries in tilannut gigantista*
 
Liittynyt
10.12.2016
Viestejä
376
Oma näkemykseni on, että ketju olisi hyvä pitää otsikon mukaisesti ainoastaan seurantakäytössä - kun ketjua selailee taaksepäin, niin sitä sen sisältä näyttäisikin valtaosin olleen. Saatavuuden taustoista keskusteluun voi sitten käyttää korttien yleisketjuja tai tarvittaessa perustaa vaikkapa kokonaan uusi ketju. Itselle kuitenkin sinällään ihan sama, kunhan ketju palvelee enemmistön tarpeita.

Sana vapaa :tup:
My 2 cents: Nykyinen ketjun tilanne ollut ihan hyvä ja muutoksille ei tarvetta. Keskusteluu ollut eri aiheista, mutta on ne silti liittyneet pääsääntöisesti saatavuuteen kuten esim. vaikka mainaus jutut ja kiroilut siitä.
 
Liittynyt
12.02.2021
Viestejä
9
Verkkis sai torstaina noita 3080 OC TUFfeja 15kpl, ajattelin että josko ne ei vkloppua vasten liikkuisi niin ripeästi että voisin vielä alkuviikosta saada omani, mutta sitten loppui kärsivällisyys. Lähetin sähköpostia ja kysyin mikä tilanne, olisiko mulle jo tuosta 15kpl erästä riittänyt.

Ei ollut, mutta vastauksessa lupailtiin, että seuraavasta erästä kyllä riittää. Oon siis selkeästi jonon kärjessä vaikkei ihan 22.11. asti nuo 15kpl vielä riittäneetkään. Nyt luonnollisesti odottelen seuraavaa enää malttamattomana :)
Siis tarkottaako tää nyt sitä että ne on saanut kaikki aiemmat tilaukset toimitettua jos niillä on nyt 15 kpl ylimääräisiä kortteja laittaa myyntiin (kun verkkishän ei tällä hetkellä anna ennakkotilauksia). Vai ymmärsinkö viestin väärin? Jos en, niin pitääpä alkaa seuraamaan noita tarkemmin...
EDIT: Luin vielä uudestaan, ja ilmeisesti ymmärsin väärin. Mutta sitä vaan mietin, että mistä sait tiedon siitä että verkkokauppa sai 15kpl erän?
 
Liittynyt
24.09.2018
Viestejä
23
Kun 3080 tilanne näyttää toivottomalta 2021 tilauksille, itsellä verkkokaupasta tilattu MSI 3080 Gaming X Trio (1069€), jota odotan näillä toimituksilla jouluksi. Tästä johtuen tuli laitettua toinen arpa vetämään 3070 kanssa. Näyttä planeetat olleen kohdillaan, kun Proshopista 19.2 tilattu MSI 3070 Ventus OC (759€) sai tänään lähetysilmoituksen ja nyt enää postin hukattavana. Molemmat tuntuivat omaan makuun hintavilta, mutta kun täällä seurannut mihin hintaan kortit liikkuva pitänee olla tyytyväinen.
 
Liittynyt
29.04.2019
Viestejä
119
Kun 3080 tilanne näyttää toivottomalta 2021 tilauksille, itsellä verkkokaupasta tilattu MSI 3080 Gaming X Trio (1069€), jota odotan näillä toimituksilla jouluksi. Tästä johtuen tuli laitettua toinen arpa vetämään 3070 kanssa. Näyttä planeetat olleen kohdillaan, kun Proshopista 19.2 tilattu MSI 3070 Ventus OC (759€) sai tänään lähetysilmoituksen ja nyt enää postin hukattavana. Molemmat tuntuivat omaan makuun hintavilta, mutta kun täällä seurannut mihin hintaan kortit liikkuva pitänee olla tyytyväinen.
Sama homma :D. RTX 3080 tilauksessa ja sen varsinaisesti haluan, mutta tullu tilattua tässä Telialta ja Powerilta 3070. Telia lupaili toimitusta 22.2, mutta feilasi, nyt :fingers_crossed: että Poweri toimittais 3.3 mitä lupaili.
 

Mxz-tuhoaja

Bronto Skyliftin herra
Team R&T
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
358
Kun 3080 tilanne näyttää toivottomalta 2021 tilauksille, itsellä verkkokaupasta tilattu MSI 3080 Gaming X Trio (1069€), jota odotan näillä toimituksilla jouluksi. Tästä johtuen tuli laitettua toinen arpa vetämään 3070 kanssa. Näyttä planeetat olleen kohdillaan, kun Proshopista 19.2 tilattu MSI 3070 Ventus OC (759€) sai tänään lähetysilmoituksen ja nyt enää postin hukattavana. Molemmat tuntuivat omaan makuun hintavilta, mutta kun täällä seurannut mihin hintaan kortit liikkuva pitänee olla tyytyväinen.
Itsellä launch hintainen 3080 Gaming X trio vetämässä ja koska olen idiootti niin peruutin 839€ hintaisen 3080 Suprimin kun tajusin ettei mahdu kotelooni sentin heitolla (olisi pitäinyt vaan hommata uusi kotelo).

Saisin 3070 Ventus OC:n hintaan 750€ mutta tuokin tuntuu vähän kalliilta kun kesä tulossa ja muut harrastukset rupeavat taas viemään satasia ja uusi kortti joskus tulossa.

Ostin alkuvuonna 2018 strix 1070 ti:n hintaan 539€ ja ei olisi pitänyt myydä tuota koska pyöritti kaikkea mitä pelaan. Koska olen idiootti niin möin sen sekä edellisen 970 pois ja otin vanhan 960 käyttöön "väliaikaisesti" kun oletin että hinnat laskevat kun uudet sukupolvet tulevat kauppoihin.
 
Liittynyt
01.10.2020
Viestejä
58
Enpä uskonut, että tänne takaisin joudun tulemaan niissä puitteissa miksi täällä nyt yleisesti ollaan, mutta tässä sitä ollaan. Oma rakas 3080 aorus xtreme joutuu tänään lähtemään takaisin proshoppiin erittäin kuumien muistien vuoksi.. :/ Tiedän kyllä, että gigabyte käyttää nykyään surkeita thermal padeja, ja ongelma tod.näk. ratkeaisi vaihtamalla ne, mutta
4v takuun umpeuttaminen ei maistu sitten millään. Noh, pääsee ainakin "takuujonon" 1. paikalle...
 
Liittynyt
23.02.2021
Viestejä
17
Itse olen tilannut Jimmsistä Gigabyten Vision 3080 ja olen alkanut ihmetteleen mikä on et juuri 3080 on mitä ei vaan tunnu liikkuvan yhtään. Onko tälle mitäään järkevää syytä kun muita liikkuu jopa viikon välein :D Mietin myös tässä et mikä on noiden valmistajien suuruus luokat. Asus vissiin on suurin valmistaja ja MSI hyvänä kakkosena... Itse nyt ollut lähes 10 vuotta poissa kone maailmasta niiin tullut vain muutamia uusia nimiä mitä ei tunnista. Luulis että ainakin markkinoita olisi tällä saralla isommallekkin kilpailulle.
 

Mxz-tuhoaja

Bronto Skyliftin herra
Team R&T
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
358
Itse olen tilannut Jimmsistä Gigabyten Vision 3080 ja olen alkanut ihmetteleen mikä on et juuri 3080 on mitä ei vaan tunnu liikkuvan yhtään. Onko tälle mitäään järkevää syytä kun muita liikkuu jopa viikon välein :D Mietin myös tässä et mikä on noiden valmistajien suuruus luokat. Asus vissiin on suurin valmistaja ja MSI hyvänä kakkosena... Itse nyt ollut lähes 10 vuotta poissa kone maailmasta niiin tullut vain muutamia uusia nimiä mitä ei tunnista. Luulis että ainakin markkinoita olisi tällä saralla isommallekkin kilpailulle.
Osa "uusista" nimistä myös suurten valmistajien kakkosbrändejä jne.

Suurin syy tuohon on 3080 teho/hintasuhde eteenkin mainauksessa noilla aika lyhyt ROI nykyhinnoilla
 

vipe

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 887
Kun 3080 tilanne näyttää toivottomalta 2021 tilauksille, itsellä verkkokaupasta tilattu MSI 3080 Gaming X Trio (1069€), jota odotan näillä toimituksilla jouluksi. Tästä johtuen tuli laitettua toinen arpa vetämään 3070 kanssa. Näyttä planeetat olleen kohdillaan, kun Proshopista 19.2 tilattu MSI 3070 Ventus OC (759€) sai tänään lähetysilmoituksen ja nyt enää postin hukattavana. Molemmat tuntuivat omaan makuun hintavilta, mutta kun täällä seurannut mihin hintaan kortit liikkuva pitänee olla tyytyväinen.
Itsekin jouduin nöyrtymään ja laitoin 3070 Strix OC:n Proshopista tilaukseen. Katsoin ihan suoraan mitä määriä tulee ja paljonko on tilauksia sisässä, noita ainakin näyttää liikkuvan.
Varmaan lähtee myyntiin sitten kun 3080:t joskus tulee.
 
Liittynyt
17.12.2020
Viestejä
11
Enpä uskonut, että tänne takaisin joudun tulemaan niissä puitteissa miksi täällä nyt yleisesti ollaan, mutta tässä sitä ollaan. Oma rakas 3080 aorus xtreme joutuu tänään lähtemään takaisin proshoppiin erittäin kuumien muistien vuoksi.. :/ Tiedän kyllä, että gigabyte käyttää nykyään surkeita thermal padeja, ja ongelma tod.näk. ratkeaisi vaihtamalla ne, mutta
4v takuun umpeuttaminen ei maistu sitten millään. Noh, pääsee ainakin "takuujonon" 1. paikalle...
Oliko oikeisti ongelma, tai oliko ne vaa lämmin?
 
Liittynyt
14.02.2017
Viestejä
868
Sama homma :D. RTX 3080 tilauksessa ja sen varsinaisesti haluan, mutta tullu tilattua tässä Telialta ja Powerilta 3070. Telia lupaili toimitusta 22.2, mutta feilasi, nyt :fingers_crossed: että Poweri toimittais 3.3 mitä lupaili.
Itsellä myös Powerin 3.3. 3070 Strix OC tilaus sisällä, ja odotan jännityksellä miten käy. 3080 tai 6800 XT olisivat ne varsinaisesti itseäni kiinnostavat kortit, mutta hintataso niillä on aivan typerä tällä hetkellä. Kyllä tuo 3070 varmasti hyvin myös pyörittää pelejä 1440p ultrawidellä, kun vanhalla 2080:lläkään ei mitään ongelmia ole.
 

Mxz-tuhoaja

Bronto Skyliftin herra
Team R&T
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
358

2 kpl 3070 suprimia multitronicilla hyllyssä.

Ihan hyvää tekee ehkä tämä cryptojen droppi koska noillakin saisi jo mainata 6,5kk että saisi itsensä maksettua takaisin. Tähän päälle kaikki muut tarvikkeet niin ei ainakaan itselle kauhean houkuttelevaa olisi vaivaan nähden.
 

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 268
Tulleiden kommenttien ja oman moderointikokemuksen pohjalta jatketaan nyt ketjussa ainakin toistaiseksi suunnilleen samalla linjalla kuin aiemminkin, eli ketjussa korttien saatavuusseurantaa ja tilausseurantaa ja ohessa voi myös jutustella saatavuuteen liittyvistä taustasekoista. Ylläpito sitten huomauttaa ja määrittelee milloin mennään liikaa offtopicin puolelle.
Ylläpito päättäkööt parhaimmakseen katsomalla tavalla mistä tässä keskustellaan. Toivoisin kyllä vähän vapautta myös asian vierestä keskusteluun, kunhan se liittyy saatavuuteen
Jos näin parikymmentä vuotta foorumeita käyttäneenä heittäisin, että asiaan liittyvä lyhyt offtopik on hitsin tervetullutta. Pitkä jankkaus erikseen. Liian tiukka karsinointi eri topikkeihin tappaa keskustelun, eihän ihminen ole kone joka vaihtaa topikkia kesken kaiken.

Mielestäni tässä pitäisi sallia light/mediumtason rönsyily. Kuolleita topikkeja on netti täynnä. Tää tilausseuranta ja siihen liittyvät avautumiset, aggressiot ja ilon tunteet ovat foorumia parhaimmillaan. Saatavuushälystä voi tehdä eri topikin. Eihän noita näillä hinnoilla edes kukaan tilaa... Eihän?
Henkilökohtaisesti olen ihan samaa mieltä, että tietty vapaus ja lyhyet offtopicit keskustelun sisällössä on ihan ok juttu. Valitettavasti vaan tällaisella tuhansien keskustelijoiden foorumilla on myös se joukko, joka ei tuota järkevän offtopicin rajaa hahmota ja sen seurauksena ketjut karkaavat täysin pois aiheesta, jos tilannetta ei ohjaa ja valvo. Tämä tulkinta on sitten moderaattorin tilannekohtaisen harkinnan varassa ja aina löytyy niitä, joiden mielestä tulkinta on väärä. Pyritään tulkitsemaan parhaan mukaan ja ilman mitään tarpeetonta tiukkislinjaa. Joustoa toivotaan luonnollisesti myös käyttäjiltä - välillä se ketjuun sopivakin viesti saattaa mennä isomman offtopic-poiston mukana, jos se on sotkeutuneena offtopiciin viestilainausten yms kautta.
 
Liittynyt
08.02.2021
Viestejä
5
Verkkokauppa.comiin on tullut ihan äskettäin 10 kpl MSI GeForce RTX 3070 VENTUS 3X OC:ta, olisi kiva kuulla jos joku saa tästä satsista omansa.

Se on iloinen tukkuripäivä kun on tullut sekä 3080 että 3070 -kortteja varastoon, hihii.
 
Liittynyt
10.12.2020
Viestejä
563
Alkaisikohan kohta tulemaan Verkkokaupalle niitä MSIn 3060ti kortteja pikkuhiljaa, kun niitä piti isompi kuorma tulla kerralla.
 
Liittynyt
28.11.2017
Viestejä
249
Saapa nähdä tänään Dustinin mukaan pitäisi tulla Evgan 3080 ftw3 Ultra hybridia varastoon.. 999e tilaus sisässä
 
Liittynyt
25.07.2017
Viestejä
59
Verkkokauppa.comiin on tullut ihan äskettäin 10 kpl MSI GeForce RTX 3070 VENTUS 3X OC:ta, olisi kiva kuulla jos joku saa tästä satsista omansa.

Se on iloinen tukkuripäivä kun on tullut sekä 3080 että 3070 -kortteja varastoon, hihii.
Oho, mulla on tammikuun alussa laitettu arpa vetämään tohon 3070 3x ventukseen. Toivottavasti tärppää!

Edit: 12. tammikuuta 2021 klo 12.42 lukee timestampissa. Onko muita jonossa samaan korttiin?
 
Liittynyt
17.09.2020
Viestejä
312
Onko kellään muulla ollut ongelmia Klarnan kanssa näiden 17.9. tilausten suhteen? Gigantti siis meni aktivoimaan laskuni jo viime kuussa, ja luulin tosiaan silloin että korttia olisi tulossa. No ei ollut. Nyt Klarna on sitä mieltä, että laskua ei voi enää pitää "jäädytettynä", vaan jos haluan pitää tilaukseni voimassa ja odottaa tuotetta, niin minun pitäisi alkaa lyhentämään laskua (ja korkoja) heille :p Eli koko Klarnan idea (saa tuote käsiisi ja maksa vasta sitten) vesittyy. Gigantti ei ole ollut asiasta missään yhteydessä tai pahoitellut asiaa mitenkään. Saati ilmoittanut että milloin ehkä mahdollisesti olisi tuotetta tulossa. Ja muistutan vielä että olin tän ketjun ensimmäinen joka sai Giganttiin tilauksen sisään silloin 17.9. Kortiksi tuli valittua vaan väärä arpa (3080 Ventus).

EDIT: Miks mulle tulee sellainen fiilis että Gigantti teki ton ihan kiusallaan jotta peruisin ton tilauksen. Eipä oo samana päivänä Proshopista tilattu Klarna-tilaus aktivoitunut. Taas kyllä hieno värikäs sulka Gigantin hattuun. Ootte te vaan Suomen parhaita siinä mitä teette.
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 796
Oho, mulla on tammikuun alussa laitettu arpa vetämään tohon 3070 3x ventukseen. Toivottavasti tärppää!

Edit: 12. tammikuuta 2021 klo 12.42 lukee timestampissa. Onko muita jonossa samaan korttiin?
Odotellaan :cigar: : Tilaus tehty
7. tammikuuta 2021 klo 17.36
 
Liittynyt
05.02.2017
Viestejä
605
Onko kellään muulla ollut ongelmia Klarnan kanssa näiden 17.9. tilausten suhteen? Gigantti siis meni aktivoimaan laskuni jo viime kuussa, ja luulin tosiaan silloin että korttia olisi tulossa. No ei ollut. Nyt Klarna on sitä mieltä, että laskua ei voi enää pitää "jäädytettynä", vaan jos haluan pitää tilaukseni voimassa ja odottaa tuotetta, niin minun pitäisi alkaa lyhentämään laskua (ja korkoja) heille :p Eli koko Klarnan idea (saa tuote käsiisi ja maksa vasta sitten) vesittyy. Gigantti ei ole ollut asiasta missään yhteydessä tai pahoitellut asiaa mitenkään. Saati ilmoittanut että milloin ehkä mahdollisesti olisi tuotetta tulossa. Ja muistutan vielä että olin tän ketjun ensimmäinen joka sai Giganttiin tilauksen sisään silloin 17.9. Kortiksi tuli valittua vaan väärä arpa (3080 Ventus).

EDIT: Miks mulle tulee sellainen fiilis että Gigantti teki ton ihan kiusallaan jotta peruisin ton tilauksen. Eipä oo samana päivänä Proshopista tilattu Klarna-tilaus aktivoitunut. Taas kyllä hieno värikäs sulka Gigantin hattuun. Ootte te vaan Suomen parhaita siinä mitä teette.
Ei kannattais varmaan tilaa laskulla, jos ei oo rahaa maksaa tuotetta, ja tuskin iso pulju jaksais "kiusoitella" samapa se niille on millä myy.


3070 Gigabyte OC lähti tänään jimmsilt.
 
Liittynyt
05.02.2017
Viestejä
605
on taas ihan 10/10 kommentti. Tottakai laskua ihmiset käyttää ettei tarvi maksaa ennenko tuotteen saa käsiinsä, on rahaa maksaa tuote tai ei.
Rahat yleensä saa takas kyl, jos peruu tilauksen niin en näe ongelmaa tässä.

Mitä vähemmän näitä tilaanpa kymmenestä paikkaan ja trokaan loput torissa ihmisiä on sen parempi. Näinhän näissä käy.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
22.05.2017
Viestejä
1 768
Rahat yleensä saa takas kyl, jos peruu tilauksen niin en näe ongelmaa tässä.

Mitä vähemmän näitä tilaanpa kymmenestä paikkaan ja trokaan loput torissa ihmisiä on sen parempi. Näinhän näissä käy.
Joo joo... Oletko koskaan kokeillut, että kuinka pitkään menee saada se raha takaisin? Laskulla pääsee paljon halvemmalla + voit laittaa tilauksen vetämään useasta paikkaa. :cigar2: :cigar2: :cigar2: :cigar2: :cigar2:
 
Liittynyt
06.09.2017
Viestejä
1 575
Joo joo... Oletko koskaan kokeillut, että kuinka pitkään menee saada se raha takaisin? Laskulla pääsee paljon halvemmalla + voit laittaa tilauksen vetämään useasta paikkaa. :cigar2: :cigar2: :cigar2: :cigar2: :cigar2:
Äläs nyt, jos sinulla ei olee varaa maksaa montaa korttia niin et myös voi laittaa useaa tilausta vetämään :lol: :lol:
 

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 268
Ei kannattais varmaan tilaa laskulla, jos ei oo rahaa maksaa tuotetta, ja tuskin iso pulju jaksais "kiusoitella" samapa se niille on millä myy.
on taas ihan 10/10 kommentti. Tottakai laskua ihmiset käyttää ettei tarvi maksaa ennenko tuotteen saa käsiinsä, on rahaa maksaa tuote tai ei.
Rahat yleensä saa takas kyl, jos peruu tilauksen niin en näe ongelmaa tässä.

Mitä vähemmän näitä tilaanpa kymmenestä paikkaan ja trokaan loput torissa ihmisiä on sen parempi. Näinhän näissä käy.
Joo joo... Oletko koskaan kokeillut, että kuinka pitkään menee saada se raha takaisin? Laskulla pääsee paljon halvemmalla + voit laittaa tilauksen vetämään useasta paikkaa. :cigar2: :cigar2: :cigar2: :cigar2: :cigar2:
Äläs nyt, jos sinulla ei olee varaa maksaa montaa korttia niin et myös voi laittaa useaa tilausta vetämään :lol: :lol:
Tässä on nyt esimerkiksi sitä turhaa offtopicia, jota ei kaivattaisi ketjua sotkemaan. Maksamisen ja maksutapojen arviointi ei liity mitenkään saatavuus- ja tilausseurantaan.
 
Liittynyt
02.05.2020
Viestejä
403
Onko kellään muulla ollut ongelmia Klarnan kanssa näiden 17.9. tilausten suhteen? Gigantti siis meni aktivoimaan laskuni jo viime kuussa, ja luulin tosiaan silloin että korttia olisi tulossa. No ei ollut. Nyt Klarna on sitä mieltä, että laskua ei voi enää pitää "jäädytettynä", vaan jos haluan pitää tilaukseni voimassa ja odottaa tuotetta, niin minun pitäisi alkaa lyhentämään laskua (ja korkoja) heille :p Eli koko Klarnan idea (saa tuote käsiisi ja maksa vasta sitten) vesittyy. Gigantti ei ole ollut asiasta missään yhteydessä tai pahoitellut asiaa mitenkään. Saati ilmoittanut että milloin ehkä mahdollisesti olisi tuotetta tulossa. Ja muistutan vielä että olin tän ketjun ensimmäinen joka sai Giganttiin tilauksen sisään silloin 17.9. Kortiksi tuli valittua vaan väärä arpa (3080 Ventus).

EDIT: Miks mulle tulee sellainen fiilis että Gigantti teki ton ihan kiusallaan jotta peruisin ton tilauksen. Eipä oo samana päivänä Proshopista tilattu Klarna-tilaus aktivoitunut. Taas kyllä hieno värikäs sulka Gigantin hattuun. Ootte te vaan Suomen parhaita siinä mitä teette.
Mihin aikaan sä sen tilasit? Ite sain tilausvahvistuksen 17:33. Tänään kyselin frendiltä jos vois ottaa selvää, koska kortti tulee niin hän sai 4h päästä vastauksen: Kesäksi pitäis tulla. Ei s**tana!
 

HC91

mansplainaava setämies
Liittynyt
22.11.2018
Viestejä
269
Aika sleeper-henkinen design:
PXL_20210223_121315422.jpg
Kyseessä siis Dellin OEM 3080, työkaveri ei saanut toimimaan ilman että thermal throttle puuttui peliin vartissa. Laitoin kortin yöksi kaivuutöihin niin oppii tavoille.
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 796
Aika sleeper-henkinen design:

Kyseessä siis Dellin OEM 3080, työkaveri ei saanut toimimaan ilman että thermal throttle puuttui peliin vartissa. Laitoin kortin yöksi kaivuutöihin niin oppii tavoille.
Onko näitä jostain saatavilla vai oliko tämä muuten vain ketjuun tiedoksi? Kohtuuhinnalla noilla on varmasti kysyntää
 
Liittynyt
31.10.2018
Viestejä
21
Onko kukaan täällä saanut noita tänään saapuneita verkkis 3080 ventuksia? Jos kyllä niin tilauspäivät kiinnostaisi niin tietäisi missä jono kulkee, omaan 20.11 tilaukseen ei ainakaan ilmeisesti vielä riittänyt...
 
Liittynyt
01.10.2020
Viestejä
58
Oliko oikeisti ongelma, tai oliko ne vaa lämmin?
Muutamia kertoja alkanut yhteys monitoriin katkeilemaan pitkän pelisession seurauksena. Muutaman kerran myös ilmaantunu sellainen kuolleen pikselin näköinen piste näyttöön, joka levinnyt isommaksi session aikana. Uudelleenkäynnistys korjannut molemmat ongelmat
 

Liitteet

Liittynyt
10.12.2020
Viestejä
563
Tampereella gigantin outletissa 3080 sisältävä kone 2124e

Tässä

Tuossa saisi kokonaisuuden kerralla fiksuun hintaan. Vaikea sanoa mitä muita osia tuossa on, että pystyisikö loput osat myydä ja saisiko 3080 näyttiksen, alle nykyisten hintojen.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 728
Muutamia kertoja alkanut yhteys monitoriin katkeilemaan pitkän pelisession seurauksena. Muutaman kerran myös ilmaantunu sellainen kuolleen pikselin näköinen piste näyttöön, joka levinnyt isommaksi session aikana. Uudelleenkäynnistys korjannut molemmat ongelmat
Steam tekee joillekkin tuota, redditissä useampia lankoja. Sen takia korjaantuu restartissa.
 
Liittynyt
16.02.2018
Viestejä
843
Niin se lipui Telian Strix 3080 toimituspäivät (11.2 ja 19.2) jälleen tornihuhujen hautuumaallle. Kauankohan vielä saa odotella 11.11 tilattua korttia.
 
Liittynyt
10.10.2017
Viestejä
51
Niin se lipui Telian Strix 3080 toimituspäivät (11.2 ja 19.2) jälleen tornihuhujen hautuumaallle. Kauankohan vielä saa odotella 11.11 tilattua korttia.
Mistä te noita toimituspäivii haette.. itselle ei ole tullu telialta mitään tietoa tämän vuoden puolella 30.10 tilatusta tuffi 3080.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 362
Viestejä
4 158 459
Jäsenet
70 411
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom