Onko kellään muulla ollut ongelmia Klarnan kanssa näiden 17.9. tilausten suhteen? Gigantti siis meni aktivoimaan laskuni jo viime kuussa, ja luulin tosiaan silloin että korttia olisi tulossa. No ei ollut. Nyt Klarna on sitä mieltä, että laskua ei voi enää pitää "jäädytettynä", vaan jos haluan pitää tilaukseni voimassa ja odottaa tuotetta, niin minun pitäisi alkaa lyhentämään laskua (ja korkoja) heille

Eli koko Klarnan idea (saa tuote käsiisi ja maksa vasta sitten) vesittyy. Gigantti ei ole ollut asiasta missään yhteydessä tai pahoitellut asiaa mitenkään. Saati ilmoittanut että milloin ehkä mahdollisesti olisi tuotetta tulossa. Ja muistutan vielä että olin tän ketjun ensimmäinen joka sai Giganttiin tilauksen sisään silloin 17.9. Kortiksi tuli valittua vaan väärä arpa (3080 Ventus).
EDIT: Miks mulle tulee sellainen fiilis että Gigantti teki ton ihan kiusallaan jotta peruisin ton tilauksen. Eipä oo samana päivänä Proshopista tilattu Klarna-tilaus aktivoitunut. Taas kyllä hieno värikäs sulka Gigantin hattuun. Ootte te vaan Suomen parhaita siinä mitä teette.