NVIDIA GeForce RTX 30 -sarjan saatavuus- ja tilausseuranta

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rusna
  • Aloitettu Aloitettu
Sanamuoto tuossa ainakin on suoraan, että Nvidia tarjoaa eikä Jimms tarjoaa. Tiedä sitten miten menisi jos oikein väännettäisiin, ainahan voi vedota olevansa vain tyhmä kuluttaja ja tuon voi ymmärtää väärin. Itse otan bonuksena jos tulee, jos ei tule niin sitten ei, kunhan nyt tulisi kortti. 5900x:n kanssa sama homma.

Ainakin viimevuosina nuo lisukkeet mitä omiin käsiin on tullut ovat olleet lappuja johonkin valmistajan palveluun eli pitää mennä nvidian/amd:n/msin/jne. systeemiin rekisteröimään lappu kuitin kanssa ja sen jälkeen sitten saa vasta varsinaisen pelikoodin. Eli täysin kiinni valmistajasta eikä myyjästä.
Tässä on myös se aspekti, että me esim. emme voi tarjota tätä kylkiäistä, koska se ei tule automaattisesti tuotteen mukana vaan kaupan on kuuluttava ohjelmaan, joka tuon mahdollisuuden tuo. Ja se vaatii merkittävät volyymit. Eli meidän volyymit ei ainakaan vielä ole riittänyt siihen, että olisimme voineet AMD:n tai NVidian tuotteissa tarjota tätä. Asukselta tätä joskus kysyttiin ja aika monta lavaa piti kerralla tilata tuolta Amsterdamista tavaraa suoraan jotta tuohon pääsee mukaan :D

Edit: huomasin myöhässä että oli kielletty off topikkina mutta lisätään vähän aiheesta.

3070 selvästi paras saatavuus edelleen ja niitä taas saapuu. Mutta surulliselta näyttää 3080 ja 3060 meillä päin edelleen. Tuntuu että jopa huonontumaan päin toimitukset... ja enää tämän viikon toimitusten lisäksi ehkä jotain ensiviikolla ja sitten on hiljaista.
 
Viimeksi muokattu:
Eikös Jimssille oo tullu kortteja aina samana päivänä ku Verkkiksellekin? Tai +-1 päivää eroa. Ei tainu tulla nyt Verkkikselle Asus TUF 3080 vaikka Jimssille tuli iso patchi?
 
Laitoin Jimm's -ketjuun ystävällistä kyselyä Gigabyten RTX 3080 -korteista. Niitä kuitenkin näyttää lipuvan pieniä eriä muihin verkkokauppoihin varsin tasaisesti, joten on hieman outoa, että tulee muun muassa 3kk täyteen edellisestä Gaming OC -laite-erästä. :hmm:
Samaa korttia tässä itsekin odottelen ja ihmettelen. Tosin verkkokauppa.com:in puolelta. Sinne ei ole vielä tullut yhtään...
 
Oli toivoa herättävää lukea ketjusta Telian toimittaneen ehkä 10 Strixiä :D en kyllä silti usko, että oman tuffini saisin 2kk päästä kuten lupailleet. Taitaa tulla se klassinen pelikesä taas, pahimpien huurujen lähdettyä tajuaa sitten lumien olevan jo maassa ja ulos haluttaisi, muttei voi eikä enää jaksa edes pelata..

No emmäätiä, aspa lupaili mun 4.12 tilattuu 3080 tuffii 23.2 toimitukseen.. ei siis arvio vaan toimituksee.. kyllä ne sieltä vissii tulee?
 
[
Viime torstaina (4.2.) tuli Verkkokaupasta 3.11.2020 tilattu Asus Tuf oc 3080.

Samaan aikaan tilattu mutta Jimmsiltä. Saan sen toivottavasti juhannukseen mennessä mutta vähän epäilen. Ei siis ole mitään tietoa paljonko on kortteja jonossa.
 
No emmäätiä, aspa lupaili mun 4.12 tilattuu 3080 tuffii 23.2 toimitukseen.. ei siis arvio vaan toimituksee.. kyllä ne sieltä vissii tulee?

Näitä lupauksi on saatu useita tässä matkan varrella..

Huvittavaa sinänsä, 11.11 tilattu strix telialta, liekö tulee sir toukokuussa. Samaan aikaan jimssistä sama kortti tilattu 26.12, jonosijotitus muuttunu yli 200 -> 120-140. Luulen, että Jimssiltä ehtii ensin..
 
No emmäätiä, aspa lupaili mun 4.12 tilattuu 3080 tuffii 23.2 toimitukseen.. ei siis arvio vaan toimituksee.. kyllä ne sieltä vissii tulee?
Olen saannut saman arvion! Aijemmin sain että huhtikuussa mutta aspa sanoi että "on näköjään aijempaan huhtikuun arvioon tullut muutos tuohon 23.02"
 
Samaan aikaan tilattu mutta Jimmsiltä. Saan sen toivottavasti juhannukseen mennessä mutta vähän epäilen. Ei siis ole mitään tietoa paljonko on kortteja jonossa.
Jimmsistä 24.9. klo 16:21 tilattu 3080 TUF OC Edition on nyt sijalla 50-60 eli kovin pitkälle ei ole vielä päästy julkaisupäivästä. Kävi 8.2. korttien saapuessa hetkellisesti sijalla 40-50, mutta jostain syystä ei pysynyt siinä, vaikka viimeksi saapuneiden korttien määrä on koko ajan ollut 60.
 
Tämä olisi mahtavaa, en ole itse enää jaksanut kysellä kun jokainen päivämäärä ollut ihan huuhaata, jospa siellä olisi nyt sitten parempaa tietoa tullut..

Joo ei tietty mitää voi varmaks sanoa mutta hauskintaha tässä oli etten edes kysyny millo se toimitetaa vaa kysyin että löytyykö toimitusta enää kun seurantalinkki ei toiminut. Päläytti sitten itse että toimitus tuotteelle siirtynyt 23.2. Eihän Telialla kyllä ole paljoa näitä varmaan myytykään kun suljettuna suurimman osan ajasta ollut tuo myyntioption niin tiedä vaikka saisivat isomman erän josta sitte koko höskä kerralla tyhjäks?
 
[


Samaan aikaan tilattu mutta Jimmsiltä. Saan sen toivottavasti juhannukseen mennessä mutta vähän epäilen. Ei siis ole mitään tietoa paljonko on kortteja jonossa.
Mulla on ainakin yksi oc tuffi tilattuna jimmsistä 29.9 ja jonosijoitus tällä hetkellä 160-180.
 
Joo ei tietty mitää voi varmaks sanoa mutta hauskintaha tässä oli etten edes kysyny millo se toimitetaa vaa kysyin että löytyykö toimitusta enää kun seurantalinkki ei toiminut. Päläytti sitten itse että toimitus tuotteelle siirtynyt 23.2. Eihän Telialla kyllä ole paljoa näitä varmaan myytykään kun suljettuna suurimman osan ajasta ollut tuo myyntioption niin tiedä vaikka saisivat isomman erän josta sitte koko höskä kerralla tyhjäks?
Mul oli täysin sama juttu, kysyin siitä seurantalinkistä myös ja sit sain samalla sen arvion ilman et kysyin, mut olin jo aijemmin viime kuussa kyselly ja sanoivat että oivoi tuosta 23.03 arviosta siirtynyt huhtikuun 01.04 ja sitten nyt sanoivat että tuosta huhtikuun arviosta muutunnut tohon 23.02 että kyllä se näyttäs elävän ainaki ja nyt päiväykset ollu yhtenevät jossain määrin. Aspaki sanoi että edistystä ainakin tullut. EDIT: joo veikkaan että tulee isommassa erässä ja vetävät kerralla kun katsonnut näitä tilaus päiviä about mitä ollut.. Itsel tilattu 27.11
 
Proshopista 29.1 tilattu Inno3d 3070 ichill x3 lähti eilen liikkeelle. Toivottavasti kerkeää viikonlopuksi perille.
 
Kaksi kertaa jääty juuri ilman korttia. Jälleen kerran kuulemma seuraavasta erästä riittää, nyt ollaan sijalla 1 jonossa. Asus rtx 3080 oc white edition Jimmsistä.....
 
1612947551778.png


Jaahas, löin mörön sisään. Se on oma odotus tällä topikilla päättynyt. 4,5kk tässä taisi pyörähtää mutta onpahan 760€ TUF OC Jimmssistä kotiututtuna. ( 21.9 n. puolen päivän aikaan tilattu )

Kiitos kaikille harrastajille, autoitte tuskaisessa odotuksessa ja tsemppiä odotukseen - kyllä näitä yksisarvisia on oikeasti olemassa!
 
Proshopista 29.1 tilattu Inno3d 3070 ichill x3 lähti eilen liikkeelle. Toivottavasti kerkeää viikonlopuksi perille.

Varo vaan ettei käy kuten mulle 27.1. läksi Strix 3090 oc Proshopista ja Bring hukkasi paketin (ei ole löytynyt ainakaan vielä). Takaisin jonon viimeiseks kun ei pysty kuulemma priorisoimaan ja ei mitään havaintoa seuraavien saapuvien toimitusajasta. Alkuviikosta oli muutama valkoinen samanlainen vapaana seuraavasta toimituksesta mutta siihen jos olisi halunnut vaihtaa niin olisi pitänyt maksaa 380€ lisää. Nyt kone ollut palasina 2 viikkoa kun myin 2080ti:n pois kun tuli ilmoitus paketin lähetyksestä...
 
Varo vaan ettei käy kuten mulle 27.1. läksi Strix 3090 oc Proshopista ja Bring hukkasi paketin (ei ole löytynyt ainakaan vielä). Takaisin jonon viimeiseks kun ei pysty kuulemma priorisoimaan ja ei mitään havaintoa seuraavien saapuvien toimitusajasta. Alkuviikosta oli muutama valkoinen samanlainen vapaana seuraavasta toimituksesta mutta siihen jos olisi halunnut vaihtaa niin olisi pitänyt maksaa 380€ lisää. Nyt kone ollut palasina 2 viikkoa kun myin 2080ti:n pois kun tuli ilmoitus paketin lähetyksestä...

Kelvannut kortti matkan varrella jollekin... Toivottavasti ei käy samalla tavalla. Luulisi, että olisi mahdollista priorisoida poikkeustapauksissa, kun tuskin noita nyt kovin paljoa häviää matkalla. Oma kone pysyy nykyisessä kokoonpanossa, kunnes uusi kortti on käsissä.
 
Varo vaan ettei käy kuten mulle 27.1. läksi Strix 3090 oc Proshopista ja Bring hukkasi paketin (ei ole löytynyt ainakaan vielä). Takaisin jonon viimeiseks kun ei pysty kuulemma priorisoimaan ja ei mitään havaintoa seuraavien saapuvien toimitusajasta. Alkuviikosta oli muutama valkoinen samanlainen vapaana seuraavasta toimituksesta mutta siihen jos olisi halunnut vaihtaa niin olisi pitänyt maksaa 380€ lisää. Nyt kone ollut palasina 2 viikkoa kun myin 2080ti:n pois kun tuli ilmoitus paketin lähetyksestä...
Onpas kyllä perseilyä... Proshop ei näytä ottavan myöskään mitään vastuuta.... Ja toi on ihan vitun naurettavaa että joudut jonon hännille koska noin sen ei todellakaan tossa kohtaa pitäis mennä.
 
Varo vaan ettei käy kuten mulle 27.1. läksi Strix 3090 oc Proshopista ja Bring hukkasi paketin (ei ole löytynyt ainakaan vielä). Takaisin jonon viimeiseks kun ei pysty kuulemma priorisoimaan ja ei mitään havaintoa seuraavien saapuvien toimitusajasta. Alkuviikosta oli muutama valkoinen samanlainen vapaana seuraavasta toimituksesta mutta siihen jos olisi halunnut vaihtaa niin olisi pitänyt maksaa 380€ lisää. Nyt kone ollut palasina 2 viikkoa kun myin 2080ti:n pois kun tuli ilmoitus paketin lähetyksestä...

Kiinnostais tietää Proshopin perustelut tässä tapauksessa, minkä takia ei voi "priorisoida". Ei vittu hyvää päivää asiakaspalveluhenki - samntien mennään pykälien taakse ja luetaa kuin piru Raamattua, että "juu u, kyllä se on postinkuljetuksen vika, joten meidän ei tarvitse tehdä asialle mitään." Ei edes, vaikka se auttaisi toista ihmistä/asiakasta ja korjaisi vääryyden. Vain sen takia KOSKA EI TARVITSE. Jotenkin tuntuu, että sellainen järki ja moraali on hukkunut täysin tässä kapitalismin hengessä. Tilanne ei aina ollut näin sekanen. Tarvis myyjienkin ottaa päät pois perseestään ja ajatella yksilöitä.
 
Kiinnostais tietää Proshopin perustelut tässä tapauksessa, minkä takia ei voi "priorisoida". Ei vittu hyvää päivää asiakaspalveluhenki - samntien mennään pykälien taakse ja luetaa kuin piru Raamattua, että "juu u, kyllä se on postinkuljetuksen vika, joten meidän ei tarvitse tehdä asialle mitään." Ei edes, vaikka se auttaisi toista ihmistä/asiakasta ja korjaisi vääryyden. Vain sen takia KOSKA EI TARVITSE. Jotenkin tuntuu, että sellainen järki ja moraali on hukkunut täysin tässä kapitalismin hengessä. Tilanne ei aina ollut näin sekanen. Tarvis myyjienkin ottaa päät pois perseestään ja ajatella yksilöitä.
En nyt lähtisi tähän vetämään kapitalismia sekaan. Käytännössähän tuossa myyjä priorisoi muiden jonossa olevien oikeuksia. Tätä voi tietysti pitää kohtuuttomana. Toki voi ajatella niin, että jos uudemmat tilaukset ovat kalliimpia, myyjä voisi ajatella että laittamalla jonon perälle saa tämän aikaisemman tilauksen peruutukseen. Jotenkin en kuitenkaan usko, että tuollaisessa firmassa tehtäisiin noin, ainakaan jos ei ole erityistä näyttöä asiasta.
 
Kiinnostais tietää Proshopin perustelut tässä tapauksessa, minkä takia ei voi "priorisoida". Ei vittu hyvää päivää asiakaspalveluhenki - samntien mennään pykälien taakse ja luetaa kuin piru Raamattua, että "juu u, kyllä se on postinkuljetuksen vika, joten meidän ei tarvitse tehdä asialle mitään." Ei edes, vaikka se auttaisi toista ihmistä/asiakasta ja korjaisi vääryyden. Vain sen takia KOSKA EI TARVITSE. Jotenkin tuntuu, että sellainen järki ja moraali on hukkunut täysin tässä kapitalismin hengessä. Tilanne ei aina ollut näin sekanen. Tarvis myyjienkin ottaa päät pois perseestään ja ajatella yksilöitä.
Nopeasti ajatellen myyjä vastaa ostajalle myös kuljetusliikkeen virheistä. Ostajalla on sopimus myyjän kanssa, ei Postin, Matkahuollon tai kuljetusliikkeen kanssa. Myyjän ja kuljetusliikkeen keskinäiset vastuusuhteet eivät kuulu ostajalle.

Pane ärhäkkiä sähköposteja Proshoppiin sisään! Varmasti saavat jonon keulille halutessaan.
 
Nopeasti ajatellen myyjä vastaa ostajalle myös kuljetusliikkeen virheistä. Ostajalla on sopimus myyjän kanssa, ei Postin, Matkahuollon tai kuljetusliikkeen kanssa. Myyjän ja kuljetusliikkeen keskinäiset vastuusuhteet eivät kuulu ostajalle.

Pane ärhäkkiä sähköposteja Proshoppiin sisään! Varmasti saavat jonon keulille halutessaan.

Jos paketin häviäminen on tapahtunut kuljetusliikkeen virheestä ja paketin voidaan todistettavasti kadoneen, kun se on ollut kuljetuksessa (esim. kuljetus lajittelukeskukseen ja sieltä takaisin kuljetukseen, missä paketti hävinnyt)->lähetyksen seuranta), on kuljetusliike vastuussa ja myyjä voi hakea heiltä korvausta. Kuljetusliikkeellä on rajoitettu vastuu kyllä, mutta näissä tilanteissa se vastaa, mikäli paketti on hävinnyt kuljetuksen yhteydessä (ei esim kuljetuksen jälkeen varastettu, jolloin olisi myyjän vastuulla).
 
Jos paketin häviäminen on tapahtunut kuljetusliikkeen virheestä ja paketin voidaan todistettavasti kadoneen, kun se on ollut kuljetuksessa (esim. kuljetus lajittelukeskukseen ja sieltä takaisin kuljetukseen, missä paketti hävinnyt)->lähetyksen seuranta), on kuljetusliike vastuussa ja myyjä voi hakea heiltä korvausta. Kuljetusliikkeellä on rajoitettu vastuu kyllä, mutta näissä tilanteissa se vastaa, mikäli paketti on hävinnyt kuljetuksen yhteydessä (ei esim kuljetuksen jälkeen varastettu, jolloin olisi myyjän vastuulla).

Off-topic: ja Postihan ei mitään korvaa. Ainakaan mielellään. Nimimerkillä joulukuussa kuljetuksessa kadonnut paketti ja edelleen väännetään korvauksista. On kuulemma hieman ruuhkaa vahingonkorvaus puolella. :rolleyes: Kertonee ko. lafkasta jotain.
 
Jos paketin häviäminen on tapahtunut kuljetusliikkeen virheestä ja paketin voidaan todistettavasti kadoneen, kun se on ollut kuljetuksessa (esim. kuljetus lajittelukeskukseen ja sieltä takaisin kuljetukseen, missä paketti hävinnyt)->lähetyksen seuranta), on kuljetusliike vastuussa ja myyjä voi hakea heiltä korvausta. Kuljetusliikkeellä on rajoitettu vastuu kyllä, mutta näissä tilanteissa se vastaa, mikäli paketti on hävinnyt kuljetuksen yhteydessä (ei esim kuljetuksen jälkeen varastettu, jolloin olisi myyjän vastuulla).
OT:
Postin sivulta:
"..Korvausoikeus on yleensä lähettäjällä ja lähettäjän pitää hakea korvausta omalta sopimuskumppaniltaan eli siltä, jolta on ostanut kuljetuksen.

Postin rajoitettu vastuu ei vaikuta lähettäjän ja vastaanottajan väliseen vastuuseen. Kuluttajansuojalain mukaisessa etäkaupassa myyjällä on aina vastuu tuotteen kuljetuksesta."

(
alaviiva lisätty)
 
Pakko avautua Telian toiminnasta näin 2kk tätä ketjua lukeneena. Tosiaan 4.2 tuli pistettyä tilaus sisään Telialle Asus Rog Strixistä ihan kokeilun vuoksi, kun väittivät että toimitus onnistuu 11.2. No kuten ketjussa todettu peruivat tilauksen mikä on sinänsä ok, mutta miten peruivat ihmetyttää suuresti. Eli tilauksen seurantaan oli 7.2 ilmestynyt että tilaus peruttu. Mitään sähköpostia tai puhelua ei asiasta ollut tullut. Olin kuitenkin tuotteen jo maksanut,koska maksuvaiheessa ei antanut muuta vaihtoehtoa. Vasta soittamalla telialle, että koskas meinaatte maksella jotain takaisinpäin niin "havahtuivat" että juu kyllä he tarvitsisivat tilinumeroa mihin maksaa.

Onneksi 10.1. laitettu sisään tilaus Proshoppiin 3080 Gaming Oc ja jos matikkani pitää yhtään paikkansa niin pitäisi mahdollisesti jos tässä erässä tulla...
 
OT:
Postin sivulta:
"..Korvausoikeus on yleensä lähettäjällä ja lähettäjän pitää hakea korvausta omalta sopimuskumppaniltaan eli siltä, jolta on ostanut kuljetuksen.

Postin rajoitettu vastuu ei vaikuta lähettäjän ja vastaanottajan väliseen vastuuseen. Kuluttajansuojalain mukaisessa etäkaupassa myyjällä on aina vastuu tuotteen kuljetuksesta."

(
alaviiva lisätty)

9 luku
Postiyrityksen vastuu

49 §
Postiyrityksen vastuu


Postiyritys vastaa vahingosta, joka aiheutuu postin lähettäjälle tai saajalle lähetyksen viivästymisestä, katoamisesta tai vahingoittumisesta.

Jos lähetys on viivästynyt, oikeus korvaukseen on lähettäjällä tai vastaanottajalla, joka on kärsinyt vahingon viivästyksestä.

Jos lähetys on kadonnut, oikeus korvaukseen on lähettäjällä.

Jos lähetys on vahingoittunut, oikeus korvaukseen on:

1) postin lähettäjällä siihen saakka, kun lähetys on luovutettu vastaanottajalle; tai

2) postin vastaanottajalla siitä lähtien, kun hän on ottanut lähetyksen vastaan.

Postiyrityksen vastuu alkaa postin lähettäjän jätettyä lähetyksen keräilypisteeseen tai muulla tavalla postiyrityksen kuljetettavaksi. Vastuu päättyy, kun lähetys on sovitun toimitustavan mukaisesti joko jätetty postin saajan jakelulaitteeseen tai -rakennelmaan tai luovutettu postin saajalle tai hänen edustajalleen taikka kun luovutuksesta on saatu tarvittava kuittaus.

Postin sivuilta:

"Vahingonkorvauksen edellytyksenä on, että voimme todeta vahingon aiheutuneen lähetyksen ollessa meidän vastuullamme. Aiheutunut vahinko vahvistetaan tosittein. "

Todellisuus:

Vahingonkorvauksen hakeminen on käytännössä haasteellista juuri, kuten Postin sivuilla mainitaan, koska täytyy todistaa, että kyseessä on ollut juuri tietty kuljetusliike (kuljetusliikkeitä voi olla paketille monia), millä välillä paketti on kadonnut. Jos tätä ei pysty todistamaan, on vaikea saada mitää korvausta.
 
Viimeksi muokattu:
9 luku
Postiyrityksen vastuu

49 §
Postiyrityksen vastuu


Postiyritys vastaa vahingosta, joka aiheutuu postin lähettäjälle tai saajalle lähetyksen viivästymisestä, katoamisesta tai vahingoittumisesta.

Jos lähetys on viivästynyt, oikeus korvaukseen on lähettäjällä tai vastaanottajalla, joka on kärsinyt vahingon viivästyksestä.

Jos lähetys on kadonnut, oikeus korvaukseen on lähettäjällä.

Jos lähetys on vahingoittunut, oikeus korvaukseen on:

1) postin lähettäjällä siihen saakka, kun lähetys on luovutettu vastaanottajalle; tai

2) postin vastaanottajalla siitä lähtien, kun hän on ottanut lähetyksen vastaan.

Postiyrityksen vastuu alkaa postin lähettäjän jätettyä lähetyksen keräilypisteeseen tai muulla tavalla postiyrityksen kuljetettavaksi. Vastuu päättyy, kun lähetys on sovitun toimitustavan mukaisesti joko jätetty postin saajan jakelulaitteeseen tai -rakennelmaan tai luovutettu postin saajalle tai hänen edustajalleen taikka kun luovutuksesta on saatu tarvittava kuittaus.

Postin sivuilta:

"Vahingonkorvauksen edellytyksenä on, että voimme todeta vahingon aiheutuneen lähetyksen ollessa meidän vastuullamme. Aiheutunut vahinko vahvistetaan tosittein. "

Todellisuus:

Vahingonkorvauksen hakeminen on käytännössä haasteellista juuri, kuten Postin sivuilla mainitaan, koska täytyy todistaa, että kyseessä on ollut juuri tietty kuljetusliike (kuljetusliikkeitä voi olla paketille monia), millä välillä paketti on kadonnut. Jos tätä ei pysty asiakas itse todistamaan, on vaikea saada mitää korvausta.
Eikös tuossa nimenomaan ole tuon lähettäjän eli myyjäosapuolen vastuulla siis asioida postin kanssa/ saada korvauksia. Eli jos paketti katoaa niin myyjän täytynee toimittaa tuote mahd pian uudestaan asiakkaalle ja keräillä sitten korvaukset postilta/kuljetusyritykseltä.
 
Näemmä oma odotus loppuu tällä viikolla. Jimmsillä suprim x 3080 tila vaihtunut "varattu tilaukselle". kortti tilattu 29.12.
 
Eikös tuossa nimenomaan ole tuon lähettäjän eli myyjäosapuolen vastuulla siis asioida postin kanssa/ saada korvauksia. Eli jos paketti katoaa niin myyjän täytynee toimittaa tuote mahd pian uudestaan asiakkaalle ja keräillä sitten korvaukset postilta/kuljetusyritykseltä.
Juuri niin.
 
Täällä on enimmäkseen puhetta 3070-, 3080- ja 3090 -tilauksista. Sen sijaan 3060 ti:n tilaajat ovat vaienneet melkein kokonaan. Lieneekö niin, että täällä on suhteellisen harvalla vetämässä 3060 ti -tilaus? Onko kukaan saanut omakseen MSI:n 60-sarjalaista? Omaa 3060 ti Ventus 3X -tilaustani olen odotellut vasta kuukauden, joten pitkä taival taitaa olla vielä edessä.
 
Täällä on enimmäkseen puhetta 3070-, 3080- ja 3090 -tilauksista. Sen sijaan 3060 ti:n tilaajat ovat vaienneet melkein kokonaan. Lieneekö niin, että täällä on suhteellisen harvalla vetämässä 3060 ti -tilaus? Onko kukaan saanut omakseen MSI:n 60-sarjalaista? Omaa 3060 ti Ventus 3X -tilaustani olen odotellut vasta kuukauden, joten pitkä taival taitaa olla vielä edessä.
Ainakin vastikään muutama 3060ti löyty ihan suoraan tilattavana kohtuu hinnalla.
 
3060ti kortteja on ollut saldoilla asti melkein viikottain, MSI:tä en oo tosin nähny yhtään.
 
Kokeilin kepillä jäätä kun Notebooksbilligerillä oli FE droppi, vähän oli saitti juntturassa, mutta ehkä meni 3080 FE tilaus läpi. Cancelia odotellessa.
 
Proshopilta lähti tänään GIGABYTE GeForce RTX 3060 Ti GAMING OC PRO tulemaan. 18.1. tilattu.
 
Kokeilin kepillä jäätä kun Notebooksbilligerillä oli FE droppi, vähän oli saitti juntturassa, mutta ehkä meni 3080 FE tilaus läpi. Cancelia odotellessa.
Mistä sait tietää ko. dropista? Oma botti ei näy varoittaneen, kun ovat ottaneet sivuillaan käyttöön jonkinlaisen jonotussysteemin.
 
Mistä sait tietää ko. dropista? Oma botti ei näy varoittaneen, kun ovat ottaneet sivuillaan käyttöön jonkinlaisen jonotussysteemin.
Olen PartAlertin discordissa roikkunut, sieltä bongasin. Oli kyllä ihan jumissa ne nbb:n sivut, ihan tuurissaan menikö se tilaus enempää ku Amazon Payn kortilta rahojen viennin verran etiäpäin.
 
Olen PartAlertin discordissa roikkunut, sieltä bongasin. Oli kyllä ihan jumissa ne nbb:n sivut, ihan tuurissaan menikö se tilaus enempää ku Amazon Payn kortilta rahojen viennin verran etiäpäin.
Ok, täytyypä mennä sinnekin notkumaan. Itse ehdin olla jonotussivulla kymmenisen minuuttia kunnes pääsin tarkastamaan tavaran jo loppuneen. Pyydettiinkö tuosta 3080FE:stä kuitenkin ihan MSRP:n suuntaista hintaa, ~700€?

Edit: Discordissa mainitaan FE-korttien osalta että ovat "region-locked" ja että suurin osa postinohjauspalveluista on bannattu, eli esim. Mailboxden osoitteisiin tehdyt tilaukset peruttaisiin.
 
Viimeksi muokattu:
Ok, täytyypä mennä sinnekin notkumaan. Itse ehdin olla jonotussivulla kymmenisen minuuttia kunnes pääsin tarkastamaan tavaran jo loppuneen. Pyydettiinkö tuosta 3080FE:stä kuitenkin ihan MSRP:n suuntaista hintaa, ~700€?

Edit: Discordissa mainitaan FE-korttien osalta että ovat "region-locked" ja että suurin osa postinohjauspalveluista on bannattu, eli esim. Mailboxden osoitteisiin tehdyt tilaukset peruttaisiin.
itse sain tuonne 3080 tilauksen sisään mailboxde:n kautta...raha näyttää menneen luottokortilta mutta mitään varmistusta ei tullut spostiin eikä näy myöskään siellä sivun tilillä. Voipi olla että puihin meni. -viimeistään jos siellä on joku mailboxde bänni käynnissä. Kylläpä tuntuu vaikealta tämä tilaaminen jokaikisessä kaupassa tällä hetkellä :|
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
283 173
Viestejä
4 863 241
Jäsenet
78 613
Uusin jäsen
zipi

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom