Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Telian uusi arvio oli että heiltä tilatut 3080 tuf oc:t lähtee toimitukseen 8. tai 15. Helmikuuta.![]()
Joo.. mullakin oli tulossa 15.2. sama kortti. Saapumiserä muuttui 8.3 joten peruin eilen tilauksen. Nyt on näköjään hävinnyt koko tuote!Ei taida tietokonekauppa.fi pystyä toimittamaan MSI Rtx3070 Gaming X Trioa kuun puolivälissä, kun koko kortti on hävinnyt valikoimista.
Jaahas 60KPL TUF OC tulossa jimmssiin 8.2! JOKO VIHDOIN KOITTAA SE HETKI?
Pari jannua ainakin viimeviikolla ilmoitteli saaneensa Gaming x trio / Asus dual 3070 kortteja eteenpäin, ei muistaakseni kyllä kuitannut että kotiutui mutta ilmeisesti siis sillon tällön jotain valuu, ei kyllä järjestyksessä, täällä oli 6. ja oma 18.1. tilattu joita odotellaan edelleen ja nämä kortit saaneet oli muistaakseni 20.1. tilanneitaOnkohan kukaan saanut Gigantista ulos mitään kortteja vai onko kyseisen liikkeen taktiikka odotella, että korttien saatavuus normalisoituu, jonka jälkeen aletaan tilauksia toimittaman?
pny 3070 sain pojalle muutama päivä takaperin. Tilasin 14.1. (619€). Poistivat tuon kortin valikoimastaan kokonaan pian tilaukseni jälkeen, mutta kun sain kortin, niin sitten lisäsivät sen taas takaisin valikoimaan - n. 150€ hinnan korotuksella.Onkohan kukaan saanut Gigantista ulos mitään kortteja vai onko kyseisen liikkeen taktiikka odotella, että korttien saatavuus normalisoituu, jonka jälkeen aletaan tilauksia toimittaman?
Yllä olevien lisäksi muutama on raportoinut saaneensa RTX3080 TUF OC kortteja Gigantista vuoden vaihteen molemmin puolin. Tämän ketjun hakuun Gigantti, niin asia selviää parissa minuutissa.Onkohan kukaan saanut Gigantista ulos mitään kortteja...
Onkohan kukaan saanut Gigantista ulos mitään kortteja vai onko kyseisen liikkeen taktiikka odotella, että korttien saatavuus normalisoituu, jonka jälkeen aletaan tilauksia toimittaman?
Tulihan siellä ensimmäinenkin päivä kortteja.Hieno homma. Kunhan ei vain olisi helmikuun ainoa erä.
Nyt se OC on loppu ja seuraavaksi tarjolla hintaan 889€Hinnat laskussa? Jimmsillä Dual OC halvemmalla kuin Dual
![]()
Tuo outo hinnoitteluhan oli voimassa jo pidempään. Roplasivat noita silloin kun tuli pari viikkoa sitten iso Asuksen lasti kortteja ja tuo taisi jäädä tuolleen "väärin".Nyt se OC on loppu ja seuraavaksi tarjolla hintaan 889€
Jaa, Asus lähettämässä jopa kaksi TUF non-OC:ta Jimmsille.
Tammikuun yllätys taisi jäädä vain yllätykseksi, sama paska jatkuu taas.
Mun mielestä tuo "outo" hinnoittelu kertoo vaan siitä et myyvät saadut kortit niin pienellä katteella kun tukkurin puolelta on mahdollista. Halvemmalla tulleet kortit myydään ensin halvemmalla pois ennenkuin tulee kalliimpia ja on pakko nostaa hintaa.Tuo outo hinnoitteluhan oli voimassa jo pidempään. Roplasivat noita silloin kun tuli pari viikkoa sitten iso Asuksen lasti kortteja ja tuo taisi jäädä tuolleen "väärin".
Näköjään seuraava satsi tulee 8.2., kun esim. tuota korttia on tulossa 110kpl. Onko joku jo ehtinyt käydä muut mallit läpi?
Tätähän spekuloitiin, mutta toisaalta ulkopuolelata näytti siltä, että kyseessä olivat saman erän kortit. Toki tästä on vaikea tehdä tarkkoja päätelmiä.Mun mielestä tuo "outo" hinnoittelu kertoo vaan siitä et myyvät saadut kortit niin pienellä katteella kun tukkurin puolelta on mahdollista. Halvemmalla tulleet kortit myydään ensin halvemmalla pois ennenkuin tulee kalliimpia ja on pakko nostaa hintaa.
Jaahas 60KPL TUF OC tulossa jimmssiin 8.2! JOKO VIHDOIN KOITTAA SE HETKI?
Hieno homma. Kunhan ei vain olisi helmikuun ainoa erä.
Kahden viikon päästä eli noin 18.2 pitäisi tulla viimeinen lähetys jonka jälkeen tukkuri sanoi että eivät voi tehdä uusia viikkotilauksia 2-3 viikkoon ainakaan Asukselle. Varmaan sama joka paikassa eli tuohon se tauko sitten tulee.Halle-vitun-luja! Tosin en usko ennen kuin kortti on kotoutettu.
Tulihan sieltä 1.2 pikkuliru.
Saas nähdä miten tuo Kiinan uusivuosi sotkee tämän kuvion. Periaatteessa ilmeisesti nyt toimitetaan jotain joulukuun lopun tuotoksia mutta eiköhän siellä idässä pistetä myös rahtiliikelle enemmän tai vähemmän säppiin helmikuun puolessa välissä. Jo merillä lilluvat laivat toki varmaan ajaa loppuun asti. Aiheesta oli hyvä linkki pari sivua aikaisemmin.
Edit: kaivoin linkin @SShadow :n postauksesta: Kiinalainen uusivuosi 2021 - Älä tee tätä virhettä yrittäjänä
Onkohan Verkkokaupan 3060ti korteista mitään uutta?
Eiköhän tämäkin seurauksena lähde hinnat taas nousuun.Kahden viikon päästä eli noin 18.2 pitäisi tulla viimeinen lähetys jonka jälkeen tukkuri sanoi että eivät voi tehdä uusia viikkotilauksia 2-3 viikkoon ainakaan Asukselle. Varmaan sama joka paikassa eli tuohon se tauko sitten tulee.
Olemme juuri saaneet viestin Inno3D:lta, että kaksi heidän näytönohjaimistaan poistuu tuotannosta välittömästi. Tämä huolimatta siitä, ettei meille ole toimitettu yhtään korttia lanseerauksen jälkeen.
Tämä koskee tarkasti ottaen seuraavaa kahta mallia:
- Inno3D GeForce RTX 3060 Ti Twin X2, tuotenro 2911556
- Inno3D GeForce RTX 3070 Twin X2, tuotenro 2883916
Tuskimpa tuota giganttia auttaa kovistella. Ei heitä kiinnosta vittuakaan. 3080 Eaglessa lukee että toimittavat sen vielä tammikuussa 2021.Mitäpä nuita arvioita päivittelemään kun pässit kuten minä on jo rahansa lyönyt tiskiin. Kattellaan sit syssymmällä.
Tuote: ZOTAC Gaming GeForce RTX 3080 Trinity
Hinta: 699€ + veroero
Kauppa: Amazon.de
Linkki: https://www.amazon.de/-/en/ZT-A30800D-10P/dp/B08HR1NPPQ/
![]()
GET 3+2 YEARS WARRANTY ON ALL GEFORCE RTX 30 SERIES GPUS | ZOTAC
The manufacturer's warranty has been one of the most important factors to consider when buying a new product.www.zotac.com
Jos kerran normaalimalli lopetettiin ennen kuin yhtään toimitettiin, niin mikäköhän on mahdollisuus siihen että OC-mallia tulee myöskään näkymään? Noh, katsellaan jos vaikka 3060 sais ennen botteja tai menee odotteluksi.
Onko teistä kukaan vielä saanut Amazonin myymää Zotacin 3080 Trinityä?
Tarkoitin tämän foorumin jäseniä.Kai jotkut. Jos oikein haluaa metsästää nykytilanteessa super-edullisia 3080:ja niin Amazonista ehkä niitä voi joskus saada.
Mutta tietysti, sun täytyy olla nopeampi kuin 1000 bottia...eli öö...mutta teoreettinen mahdollisuus ainakin.
Siis eikös tuohon tullut hetkessä jotain 20000 henkeä jonoon, kun piikki oli epähuomiossa jäänyt auki, joten en usko että kukaan on noita kortteja saanut.Tarkoitin tämän foorumin jäseniä.
Niinhän siinä kävi, ja peruivat tilaukseni.Siis eikös tuohon tullut hetkessä jotain 20000 henkeä jonoon, kun piikki oli epähuomiossa jäänyt auki.
Ainakin tällaista infoa olen itse saanut. Ainoastaan kerran on tullut aspaa kiusattua oman kortin osalta ja tästä on ehkä viikko. Sanoivat, että reilu 100 korttia jonossa ennen minun 12.01 tilattua korttia. Oli tosiaan sama homma itsellänikin korttia tilatessa, että saldo oli jotain luokkaa -10 tia -15.
Tarkoitin tämän foorumin jäseniä.
Katopas mulla ihan sama juttu. "Antamallasi koodilla ei löydy tilausta. Varmistathan vielä koodin oikeellisuuden tilausvahvistuksesta. "Telialta 11.11.2020 tilatun 3080 Strix OC tilausvahvistuksen linkki "seuraa tilaustasi" johtaa tällä hetkellä viestiin ettei tilausta löydy... Löytyi vielä muutama päivä sitten. Illalla pitää kysellä aspasta, että missä oikein mennään.
Peruivat tilauksen aikoinaan.Onko teistä kukaan vielä saanut Amazonin myymää Zotacin 3080 Trinityä?
Katopas mulla ihan sama juttu. "Antamallasi koodilla ei löydy tilausta. Varmistathan vielä koodin oikeellisuuden tilausvahvistuksesta. "
Yksi veikkaus on, että tuossa vaihdettiin pelkkään laivarahtiin kuljetusten osalta, mistä sitten pidempi tauko.Tammikuu kyllä vaikutti olevan kehnoin kuukausi näille korteille. Jopa kehnompi kun julkkari kuukausi?? Taitaa moni välikäsi tässä hommassa kusettaa ja viime kuun erät on suoraan myyty mainareille....
Tai sitten jotenkin yhtäkkiä nvidia päätti lopettaa tammikuuksi korttien valmistuksen![]()
Aspa vastas mulle, että seuraava MSI 3060 ti erä tulee olemaan iso ja kuulemma mun kortti kuuluu niihin =)Kovin on hiljaista. En tohdi enää asiakaspalvelua kysymyksilläni vaivata, kun eivät hekään voi asiaan vaikuttaa. Totesin viimeksi tilannetta tiedustellessani, että varaudun siihen, että perikunnan edustajat noutavat kortin 3060 ti:n aikanaan. Kyseessä 3060 ti Ventus X3. Kone olisi näyttistä vaille valmiina odottamassa.
Onko sulla milloin tehty tilaus?Aspa vastas mulle, että seuraava MSI 3060 ti erä tulee olemaan iso ja kuulemma mun kortti kuuluu niihin =)
Asus ROG Strix RTX 3080 O10G Gaming -näytönohjain
Näyttäis olevan tilattavissa...siis Telialta
Lol. Toimittaisivat nyt ensin meidän loka- ja marraskuun tilauksien kortit...
Tulihan siellä ensimmäinenkin päivä kortteja.