Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko ihmiset saaneet Gigantista "reilusti" viime vuoden puolella tilattuja kortteja? Itsellä on MSI 3080 Gaming X Trio tilaus sisässä marraskuulta ja olisi mielenkiintoista tietää että onkohan mitään toiveita edes saada korttia enää
Eipä näy julkkaripäivänä tilattua tuf octa täälläJoo ja tähän täytyy sanoa, että tuf oc:n osalta gigantti on toimittanut kolmen ensimmäisen päivän tilaukset(ainakin suureltaosin)
Siinä on täytynyt tapahtua joku virhe lähetyksen yhteydessä. Eli kannattaa olla yhteydessä aspaan. Oma tilaus oli 19 päivän puolella ja useampikin henkilö oli saanut tälläkin foorumilla tilauksiaan 17-19 päivän ajalta.Eipä näy julkkaripäivänä tilattua tuf octa täälläToki tuo mun kortti on varmaa jossain limbossa kun on sen pari kk ollu "lähetetty" tilassa.
![]()
Johan tässä meinaa hukkua näihin 3080:iin! Asus ja MSI tilattu verkkiksestä loka-marraskuussa, Zotac tulikin Jimmsistä jo viime vuoden puolella. Jätin Asuksen itelle kun kävi paljon Zotacia viileämpänä ja Suprim ei olisi edes mahtunut koteloon, muut meni kaverille.
Kai myit muut eteenpäin, niin on muutaman vuoden päivitykset ilmaisia?
Ei ollut tämäkään päivitys ilmanenKai myit muut eteenpäin, niin on muutaman vuoden päivitykset ilmaisia?
Rankkoja lukuja kyllä.STATUS ON THE RTX 3080 SERIES
Prod. no. Brand Model Outstanding customer orders Oldest customer order from date (DD/MM/YYYY) Incoming cards 2876763 ASUS RTX 3080 TUF 921 17.09.2020 - ca 400 customer orders not delivered from launch 2
Pitkä huokaus![]()
Mikäs taho on luvannut evgan ftw3 ultra hybridin helmikuun lopussa?
Dustinilla arvio varastoon tulosta 23.2.Mikäs taho on luvannut evgan ftw3 ultra hybridin helmikuun lopussa?
Ite tilasin multitronicilta joulukuun alussa. Evgan kortteja on alkanut tippumaan muillekin kuin gigantille. Hyvä niin. Aivan ykkösvaihtoehto mulle tuo ultra hybrid.Dustinilla arvio varastoon tulosta 23.2.
They changed delivery 02.03 atleast for xc ultra hybrid. But I'm not sure maybe they calculating batches and we have diffrent que. Because my que moved to 02.03Dustinilla arvio varastoon tulosta 23.2.
Ehkä ensivuonna.Rankkoja lukuja kyllä.
Jep mulle kans. Mullakin myös Multitronicilta tilaus sisässä 14.12. Hintaan 969e. Dustinilta 4.12 999e.Ite tilasin multitronicilta joulukuun alussa. Evgan kortteja on alkanut tippumaan muillekin kuin gigantille. Hyvä niin. Aivan ykkösvaihtoehto mulle tuo ultra hybrid.
Mistä ostettu?Mitenhän todennäköistä, että lokakuussa tilattu, vahvistettu ja maksettu 3080 TUF koskaan saavuttaa ostajaa?
Olikos näiden toimituksissa jotain erikoisen erikoista?
Hups. Unohtui viestistä, Eli Gigantista 739 €.Mistä ostettu?
Proshopille tulossa Gigabyten Eagle OC, GAMING OC ja Vision OC 3070:sta varastoon arviolta 26.1.2021.
Jokaiseen erään mahtuu vielä tänään päivitetyn tilausseurannan mukaan.
Piti nyt laittaa muutama arpa vetämään tuonnekin. Vanhimmat sisällä olevat tilaukset 9.-10.1.2021, joten toimittavat kai suht luotettavasti kortteja tuonne.
Mitenhän todennäköistä, että Gigantista lokakuussa tilattu, vahvistettu ja maksettu 3080 TUF koskaan saavuttaa ostajaa?
Tässä kun olen myynyt pari korttia (ja kysyttäessa sanottu menevän mainauskäyttöön), niin kyllä siellä on vielä rx570 ja gtx1060 korttejakin käytössä (uteliaisuuttani olen tietty kysellyt millaiset laitteistot on käytössä). 3060 on varmasti niihin verrattuna upgrade->Käytettyä louhintakorttia tulee markkinoilleTietääkseni noi 3060 kortit ei oo niin kiinnostavia mainaajille, koska niiden memory bandwidth ei oo niin korkea, jolloin niide teho ei mainauksessa ole niin hyvä. Kaikki 5700 kortit (55mhs/120w) on about samoissa 3060ti ja 3070 (58mhs/120w) korttien kanssa. En usko että uusia 3060 menee paljoa mainaajille.
Jos pelaajille tahtoo palveluksen tehdä, niin eikö ne tilaukset kannattaisi pitää voimassa ja myydä pienellä vaivanpalkalla eteenpäin. Hinnat on noussut niin paljon että jos tonninkin laittaa hinnaksi ottajia on varmaan joka suunnalta 3080 korteille.
Ongelmahan tässä on vain se, että pitäisi tietää mihin käyttöön kortti menee. Hirveää palvelusta ei synny, jos kortti menee vaikka suoraan jatkomyyntiin kallimmalla hinnalla. Hankala tilanne.Jos pelaajille tahtoo palveluksen tehdä, niin eikö ne tilaukset kannattaisi pitää voimassa ja myydä pienellä vaivanpalkalla eteenpäin. Hinnat on noussut niin paljon että jos tonninkin laittaa hinnaksi ottajia on varmaan joka suunnalta 3080 korteille.
![]()
Asus GeForce RTX 3080 ROG Strix White Edition - OC Edition -näytönohjain, 10GB GDDR6X - 1 684,90€
19.1. 7 kpl 21.1. 19 kpl 1.2. 5 kpl 8.2. 2 kpl 5.3. 2 kpl 13.4. 2 kpl 14.4. 19 kpl 15.4. 1 kpl 20.4. 2 kpl 23.4. 6 kpl 26.4. 8 kpl 27.4. 1 kpl 28.4. 4 kpl 5.5. 12 kpl 26.5. 5 kpl 2.6. 20 kpl 8.6. 8 kpwww.jimms.fi
näyttäis olevan vieläkin mulla punasella :/ (5kpl pitäis tänää tulla)
Samoin täällä non oc tuffi, joita tänään tulossa 5kpl ja itse jonossa 1-5. eli ei vaan vielä ole tullut rahti.
Samoin täällä non oc tuffi, joita tänään tulossa 5kpl ja itse jonossa 1-5. eli ei vaan vielä ole tullut rahti.