NVIDIA GeForce RTX 30 -sarjan saatavuus- ja tilausseuranta

sawe

ATI Rage jo vuodesta 1996
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
261
Alkaa kyllä selkäranka kohta napsahtamaan jos 3080:n myyntivoitoilla saan 4790k:n päivitettyä Zen kolmoseen.

Sen edestä joutaa kyllä Gigantin non OC:ta odottamaan.
 
Liittynyt
28.02.2017
Viestejä
119
Kyllä, täällä myös jimmssin 3080 gamerock oc varattu tilaukselle ja odottaa käsittelyä. Tässähä pitää rueta kiireellä latailemaa testipelejä koneelle et pääsee suoraa benchaa fps nousut vrt 1070 :D
 
Liittynyt
19.03.2019
Viestejä
168
Alkaa kyllä selkäranka kohta napsahtamaan jos 3080:n myyntivoitoilla saan 4790k:n päivitettyä Zen kolmoseen.

Sen edestä joutaa kyllä Gigantin non OC:ta odottamaan.
itsellä olis kauhea päivitysvimma emon ja prossunsuhteen. Et sais ton kotelon kunnolla järjestykseen. Ei vaan viel kannata ku toi i7 6700k toimii viel ihan kivasti 4.5ghz ja lämmötki ok. prkl
 
Liittynyt
24.09.2020
Viestejä
661
Täytyypä tässä kohtaa vähän avautua kun olin hereillä kun Suprimit listattiin myyntiin, arvoin hetken mutta ajattelin että vasta listattu kortti niin menee ainakin kuukausi että näitä alkaa saamaan, että annanpa olla ja nyt ensimmäiset on saaneet jo niitä... Näissä laukkakisoissa on tullut kyllä veikattua vääriä hevosia.

Mulle ei edelleenkään mahdu jakeluun miten tänä päivänä voidaan myydä tuotteita x ajatuksella että tulee sitten joskus jos tulee. Ois kiva tietää vähän tarkempia arvauksia milloin tuotteita oikeasti tulee
 
Liittynyt
22.12.2018
Viestejä
47
Täytyypä tässä kohtaa vähän avautua kun olin hereillä kun Suprimit listattiin myyntiin, arvoin hetken mutta ajattelin että vasta listattu kortti niin menee ainakin kuukausi että näitä alkaa saamaan, että annanpa olla ja nyt ensimmäiset on saaneet jo niitä... Näissä laukkakisoissa on tullut kyllä veikattua vääriä hevosia.

Mulle ei edelleenkään mahdu jakeluun miten tänä päivänä voidaan myydä tuotteita x ajatuksella että tulee sitten joskus jos tulee. Ois kiva tietää vähän tarkempia arvauksia milloin tuotteita oikeasti tulee
Tätä ketjua seuranneena mulla iski kauhee kiire painaan osta nappia verkkiksen sivuilla, kun huomasin suprim x tulleen myyntiin, kaikki jotka saanu nopeesti kortteja on ollu juuri näitä juuri listattuja malleja
 
Liittynyt
24.09.2020
Viestejä
661
Tätä ketjua seuranneena mulla iski kauhee kiire painaan osta nappia verkkiksen sivuilla, kun huomasin suprim x tulleen myyntiin, kaikki jotka saanu nopeesti kortteja on ollu juuri näitä juuri listattuja malleja
Noinhan se on aika monella mennyt, itsekin yhden kfa2 noin sain, mutta viittasin samalla myös noihin että videocardz tais uutisoida suprimin julkaisun tyyliin viikko sitten
 
Liittynyt
10.07.2019
Viestejä
10
Onko millä kellonajalla riittänyt noita Gigabyten Gaming OC:ta? Itsellä 16:19 ja kun kyselin ennen näitä kahta 10kpl erää niin jimms totesi että olen 50 ensimmäisen joukossa, niin mietin vain että ollaako nyt lähempänä seuraavaa 10 erää vai tuleeko vasta paljon myöhemmin.
Jos tarkoitat 3080, niin itse olen sijoilla 30+ ja oma tilausaika julkkaripäivänä klo. 16.35. Jos en väärin muista niin edellisestä erästä joku sai karkeasti 16.15 tilausajalla, eli varmaan aika lähellä on omasi.
 
Liittynyt
15.10.2018
Viestejä
62
Onko millä kellonajalla riittänyt noita Gigabyten Gaming OC:ta? Itsellä 16:19 ja kun kyselin ennen näitä kahta 10kpl erää niin jimms totesi että olen 50 ensimmäisen joukossa, niin mietin vain että ollaako nyt lähempänä seuraavaa 10 erää vai tuleeko vasta paljon myöhemmin.
24.11. erästä tuli julkkarina klo 16.12 tilattu kortti
 
Liittynyt
29.11.2020
Viestejä
5
Oma Asus 3080 TUF OC tilattu 17.9. (tilausvahvistus klo 23:58). Jimm'sin asiakaspalvelun mukaan (kysytty 26.11.) "70 joukossa ollaan", joten ehkä se tästä.. toivottavasti noita tippuu nyt tuolta ensi viikolla jo lisää..
 
Liittynyt
22.05.2017
Viestejä
24
Oma Asus 3080 TUF OC tilattu 17.9. (tilausvahvistus klo 23:58). Jimm'sin asiakaspalvelun mukaan (kysytty 26.11.) "70 joukossa ollaan", joten ehkä se tästä.. toivottavasti noita tippuu nyt tuolta ensi viikolla jo lisää..
Pitää kyl itekki kysyy omaa Strix OC millä sijalla oon
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
32
Kellään jo käytössä tuollaista Palit GeForce RTX 3070 GamingPro -korttia? Kiinnostaisi kuulla lämmöistä ja puhaltimien äänitasoista. Onko äänekästä menoa?
Joku on pienen arvostelun youtubeen tehnyt ja ei nyt miltään katastrofilta vaikuta, mutta näyttäisi lämpötahna olevan jotai kuraa kun vaihtamalla tahnat, idle lämmöt laskee n.10 astetta.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
22.12.2018
Viestejä
47
25.11 klo 7:09 verkkiksestä msi suprim x 3080 noudettavissa pirkkalassa, 14.10 tilattu verkkiksen rog strix oc 3080 menee siis peruutukseen ja jonot lyhenee :D
 
Liittynyt
26.09.2020
Viestejä
13
Oma Asus 3080 TUF OC tilattu 17.9. (tilausvahvistus klo 23:58). Jimm'sin asiakaspalvelun mukaan (kysytty 26.11.) "70 joukossa ollaan", joten ehkä se tästä.. toivottavasti noita tippuu nyt tuolta ensi viikolla jo lisää..
Noniin hyvältä kuulostaa. Itsellä tilausvahvistus klo.22:19, joten jospa se tosiaan tästä vielä iloksi muuttuu ja Jouluksi pääsee itse kukin uutta korttia testailemaan :)
 
Liittynyt
29.11.2020
Viestejä
262
Nyt vapautui Verkkokaupan ja Telian jonosta 1 3080 TUF OC ja Jimmsin jonosta 1 EVGA FTW3 Ultra. Gigantista 12.11 laitettu FTW3 Ultra -arpa natsasi ja kortti lähtee tänään tulemaan. Verkkikseen oli laitettu tilaus sisään 2.10 ja noihin muihin loka - marraskuun vaihteessa.
 
Liittynyt
11.08.2019
Viestejä
24
Verkkokaupasta tuli viestiä: tilaus valmiina noudettavaksi. Odotin 25.11 05:58 tehtyä suprim tilausta, mutta siellä olikin 13.10 tilattu msi x trio(siis 3080) noutoa odottamassa!
 
Liittynyt
11.08.2019
Viestejä
24
No nyt tuli myös 25.11 05:58 tilattu suprim 3080 noudettavaksi verkkokaupasta. Onko immeisillä suosituksia kumpi jatkoon?
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
359
Nyt vapautui Verkkokaupan ja Telian jonosta 1 3080 TUF OC ja Jimmsin jonosta 1 EVGA FTW3 Ultra. Gigantista 12.11 laitettu FTW3 Ultra -arpa natsasi ja kortti lähtee tänään tulemaan. Verkkikseen oli laitettu tilaus sisään 2.10 ja noihin muihin loka - marraskuun vaihteessa.
Meille kummallekin näköjään natsasi täysin sama arpa. :) Myös minulla oli Gigantista 12.11 tilattu EVGA RTX 3080 FTW3 Ultra -malli ja kortti lähti perjantaina matkaan keskusvarastolta. Nykyinen RTX 2080 meni eilen myyntiin täällä ja löysikin jo muutama tunti myynti-ilmoituksen laittamisen jälkeen uuden omistajan, joka saa sen ensi viikolla.

Ensimmäinen RTX 3080 -arpa itselläni oli 29.9 Jimmsiltä tilattu Asus RTX 2080 TUF OC. Olin niin kaukana jonon hännillä tuossa arvassa, että lopulta päätin tuon TUF OC-arvan perua samana päivänä, kun laitoin Gigantista EVGA-arvan vetämään 12.11.

Off-topicina mainittakoon, että olin jo aikeissa perua julkaisupäivänä klo 16:05 Jimmsiltä tilaamani Sapphire Radeon RX 6800 XT NITRO+ SE -mallin sen jälkeen, kun Gigantin toimitusvahvistus EVGA RTX 3080 FTW3 Ultra -kortista saapui perjantaina. Kävikin sitten niin, ettei tarvinnutkaan perua tuota Radeon-arpaa, kun työkaveri ilmoitti eilen ostavansa sen minulta pois, kun se joskus saapuu. :) Kävi tässä sitten työkaverillakin aika hyvä tuuri uuden näytönohjaimen hankinnassa. Itse kun olin vain ihan puhtaan sattuman johdosta tuona julkaisupäivänä laittanut tuon Radeon-tilauksen sisään heti ensiminuuteilla (en ollut alunperin edes suunnitellut hankkivani koko korttia itselleni), jonopaikan pitäisi ainakin olla melko hyvä. Jos työkaveri olisi saman kortin tilannut itse juuri nyt, edellä olisi ollut monia satoja tilauksia. Hyvin tässä näytti käyvän siis meille molemmille. :)
 
Liittynyt
31.08.2018
Viestejä
102
strix 3080 oc 17.9 16:13 radiohiljaisuus
4k 144 rog strix näyttö saapuu mukamas 9.12 (3-kertaa toimituspäivä siirtynyt) tilattu 17.10
Valve index headset 7.9 tilattu ja radiohiljaisuus 9 viikkoa. Tilaus peruttu 26.11 kun toimitusaikaa oli jäljellä yli 4-viikkoa.
Valve index headset+ohjaimet tilattu 26.11 ja lähetetty Hollannista 27.11 paketti nyt matkalla. Half-lifeäkin pääsee jo pelaamaan tosin Vivellä.
GTX1080:stä sitten vaan puristellaan viimeisetkin mehut.
 
Liittynyt
16.05.2019
Viestejä
745
Täältä vapautui yksi kappale 3080 trioa seuraavana jonossa olevalle verkkikseen. Meni käsi poikki hakua edeltävänä päivänä ja olisi ollut suht mahdoton tehtävä asennus custom luuppiin yhdellä kädellä...
Hienoa epäitsekkyyttä :tup: Moni varmasti sun tilassa olis silti kortin hakenut pois. Pikaista parenemista ja voimia käden kanssa :)
 
Liittynyt
16.02.2018
Viestejä
844
No nyt tuli myös 25.11 05:58 tilattu suprim 3080 noudettavaksi verkkokaupasta. Onko immeisillä suosituksia kumpi jatkoon?
Melkeen tuossa tilanteessa ottaisin trion, jollei hijaisuus ole tärkeää. Triokin on kuitenkin hiljaisempi kuin keskiarvo korttipakasta. Jos alivoltitat niin powerlimitkin menettää merkityksensä mielestäni.

Suprim, jos haluaa kellotella ja mahtuu koteloon.
 
Liittynyt
24.09.2020
Viestejä
661
Äsken pamahti noudettavaksi MSI 3080 Gaming X Trio jätkäsaaren Verkkokaupasta, 13.11 tilattu, eli ihan suhteellisen nopea jono.
Hitsi kun tietäis yhtään miten verkkiksessä toimii toi "jono" eri pisteiden välillä. Mulla on kans marraskuun loppupuolella tilattu gaming x trio Ouluun. Tällainenhan antaa vähän toivoa, joka kylläkin on näissä arpajaisissa aiemminkin vakiona tuhoontuomittu
 
Liittynyt
16.02.2018
Viestejä
844
Vai niin, eka Suprim X jo laitettu trokaukseen... Vain 200e lisää hintaa. Maksakoot ken tahtoo, löytyy torilta ja varmaan täältäkin saa myyjän kiinni. :O
 
Liittynyt
24.09.2020
Viestejä
661
Toinenhan se näyttää olevan, toinen ois +150e ja sopivan välimatkankin päässä mutta en perkele nöyrry. Sen 50e ehkä just kehtais maksaa jos tonne Pohjois-Pohjanmaan Vegasiin pitäis lähteä ajeleen :)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 110
Jos nyt jonkun 3080 laittaisi tilaukseen ja haluaisi sen tän vuoden puolella, niin mistä pitäisi tilata? Vai onko vain super kalliit tarjolla ja halvemmat väkisin valuu ensi vuodelle?
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
703
strix 3080 oc 17.9 16:13 radiohiljaisuus
4k 144 rog strix näyttö saapuu mukamas 9.12 (3-kertaa toimituspäivä siirtynyt) tilattu 17.10
Valve index headset 7.9 tilattu ja radiohiljaisuus 9 viikkoa. Tilaus peruttu 26.11 kun toimitusaikaa oli jäljellä yli 4-viikkoa.
Valve index headset+ohjaimet tilattu 26.11 ja lähetetty Hollannista 27.11 paketti nyt matkalla. Half-lifeäkin pääsee jo pelaamaan tosin Vivellä.
GTX1080:stä sitten vaan puristellaan viimeisetkin mehut.
Off-topic: Eli pääsit tosiaan maksamaan alle päivässä tuon 3d-lasit + ohjaimet-setin? Olen tilaamassa rautaa myös steamistä, mutta kiinnostaisi ostosten maksu sijoittaa joulualen aikaan, koska indexistä saa mukavasti sitten noita myytäviä keräilykortteja oston yhteydessä. Ajoitus vaan tuntuu hankalalta.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.09.2020
Viestejä
102
Jos nyt jonkun 3080 laittaisi tilaukseen ja haluaisi sen tän vuoden puolella, niin mistä pitäisi tilata? Vai onko vain super kalliit tarjolla ja halvemmat väkisin valuu ensi vuodelle?
Verkkokaupasta ottaisin. Itse tilasin about viikko sitten msi ventus 3x ja nyt olen ihan Oulun jonon kärkipäässä
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 110
Pitänee varmaan ottaa työntömitta käteen ja katsoa mikä noista ylipäätään sopii Node 304, eli 2 slotin mini-itx... Vai mennäänkö samalla kotelokaupoillekkin.
 
Liittynyt
31.08.2018
Viestejä
102
Eli pääsit tosiaan maksamaan alle päivässä tuon 3d-lasit + ohjaimet-setin? Olen tilaamassa rautaa myös steamistä, mutta kiinnostaisi ostosten maksu sijoittaa joulualen aikaan, koska indexistä saa mukavasti sitten noita myytäviä keräilykortteja oston yhteydessä. Ajoitus vaan tuntuu hankalalta.
Joo, näin siinä kävi. Sain vinkin vr-ketjusta ja heti kokeilin tilata uudelleen, niin se toimi että sain syötettyä ostotapahtuman, Half-Life Alyx aktivoitui ladattavaksi ja nyt paketti matkalla. Ei valittamista. Pelkkä visiiri oli sitä ennen tilauksessa 9-viikkoa ilman mahdollisuutta aktivoida ostosta status tyyliin toimitusaika 8-viikkoa tai enemmän koronasta johtuen.
 
Liittynyt
31.08.2018
Viestejä
102
Joo, näin siinä kävi. Sain vinkin vr-ketjusta ja heti kokeilin tilata uudelleen, niin se toimi että sain syötettyä ostotapahtuman, Half-Life Alyx aktivoitui ladattavaksi ja nyt paketti matkalla. Ei valittamista. Pelkkä visiiri oli sitä ennen tilauksessa 9-viikkoa ilman mahdollisuutta aktivoida ostosta status tyyliin toimitusaika 8-viikkoa tai enemmän koronasta johtuen.
Nyt olisi vaan vielä se, että jos joskus sen 3080 oc strixin saa koneeseen niin Valve index pääsee oikeuksiinsa. Mutta siihen asti vanhalla sotaratsulla GTX1080:lla.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
169
Kysyin verkkokaupasta SUPRIMin tilannetta ja kaikki myyty, eikä tietoa koska saavat lisää. Hieman myössä näihin tuli herättyä, verkkokaupasta vetämässä VENTUS 19.11. klo 13:18 ja SUPRIM 25.11. klo 8:57.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
239 410
Viestejä
4 194 525
Jäsenet
70 728
Uusin jäsen
pvarjone

Hinta.fi

Ylös Bottom