Emmä tiedä mitä siinä oli mutta video on / off se näytti tosiaan ihan eri peliltä, molemmat kylläkin ihan yhtä paskalta, ei jatkoon.
Screenspacea tai ei: en ymmärrä miksi RT päällä näyttää siltä että valoa on reilusti enemmän mikäli tuosta pätkästä mitään voi päätellä.
Codista en tiedä RT-toteutuksesta sen kummemmin kuin että suorituskyky kärsi, kuvittelin kyllä että siinä oli jotain tehty niille valoillekin. Yksikään video ei toistaiseksi ole saanut minua vakuuttuneeksi että haluaisin uhrata ruudunpäivitysnopeutta noihin efekteihin. Metro Exoduksessa RT on vs Off pätkässä huomasin 2 eroa, toisessa äijä istui selin ja toisessa sivuttain ja junalla ajaessa raytracing oli kadottanut heinikon ympäriltä kun ilman sitä nurtsi piirrettiin

Joo värimaailma paikoin muuttui, mutta en ole varma muuttuiko se yhtään parempaan.
Joo Global illumination voi olla oikein toteutettuna tietyissä jutuissa varsin hieno varmasti, mutta en tosiaan kykene näkemään missä se mullistava silmäkarkki nuo efektit päällä on. Voi tietty olla että olen vain sokea. Enkä sano että kaikki muut ovat väärässä, omat preferenssit saa toki olla, sallikaa se myös minulle, tiedän että en ole ainoa joka ei tätä RT-hypetystä täysin ymmärrä, siksi haluaisinkin että joku voisi vakuuttaa minut että hype is real.
Mutta palataan toki alkup aiheeseen, tämä ei tästä vänkäämällä muutu. Kuten sanottua, testaan varmasti itsekin kumpi miellyttää enemmän JOS joku päivä jonkun raytracing kyvykkyydellä varustetun kortin onnistun käsiini saamaan. 1440p näytöllä onneksi näyttäis Radeonikin vielä yltävän jotakuinkin siedettävään ruudunpäivitykseen jossain hitaammissa peleissä niin onneksi on varaa valita sieltäkin.