NVIDIA GeForce RTX 30 -sarjan saatavuus- ja tilausseuranta

Liittynyt
15.01.2017
Viestejä
377
Mulla on vähän sellanen kutina, että verkkiksessä jätkäsaaren myymälän noudot kiilaa postitusten ohi kärkeen.

Tekisin niin, että laittaisin jätkäsaareen noudoksi ja vaihtaisin aspan kautta postitukseksi jos ei nouto onnistu.
 
Liittynyt
10.11.2020
Viestejä
246
Jimmsin Palitin 3080 gamerockeista ei kuulemma ole mitään käryä koska tulee... On niitä jopa se 3kpl tullut kun se kortti julkaistiin siellä
 
Liittynyt
08.07.2019
Viestejä
83
Pitääköhän tuo paikkansa. Verkkiksen 7.11 tilattu 3080 Gaming X Trio on tilassa "odottaa käsittelyä" ja "1/1 tuotetta varattu tilaukseesi"
Meinaan vaan että luulis tuossa olevan aika monta tilausta edellä, kun vasta tässä kuussa heräsin tilauksia tekemään :hmm:

Edit. On siis postiennakolla.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.05.2019
Viestejä
745
Mulla on vähän sellanen kutina, että verkkiksessä jätkäsaaren myymälän noudot kiilaa postitusten ohi kärkeen.

Tekisin niin, että laittaisin jätkäsaareen noudoksi ja vaihtaisin aspan kautta postitukseksi jos ei nouto onnistu.
Kuulostaisi loogiselta. Mutta helvetin tyhmä systeemi korona aikana kun luulis että olis järkevämpää että menis toistepäin
 
Liittynyt
07.10.2017
Viestejä
1 100
Mulla on vähän sellanen kutina, että verkkiksessä jätkäsaaren myymälän noudot kiilaa postitusten ohi kärkeen.

Tekisin niin, että laittaisin jätkäsaareen noudoksi ja vaihtaisin aspan kautta postitukseksi jos ei nouto onnistu.
Kyllä ne tilausjärjestyksessä menee. Sun kutinas on väärässä.
Itse tilaan aina noudolla jätkäsaareen ja kaikki prossu(5900X & 5950x) ja 5 näyttistilausta odottelee vielä tavaraa. Olispa näin niinku sanoit niin olisin varmaan jo saanut edes jotain noista.
 
Liittynyt
16.05.2019
Viestejä
745
Kyllä ne tilausjärjestyksessä menee. Sun kutinas on väärässä.
Itse tilaan aina noudolla jätkäsaareen ja kaikki prossu(5900X & 5950x) ja 5 näyttistilausta odottelee vielä tavaraa. Olispa näin niinku sanoit niin olisin varmaan jo saanut edes jotain noista.
Jos ne järjestyksessä menee niin miten voi olla mahdollista tämä:
Täällä kanssa MSI 3080 gaming trio noudettavissa Verkkokaupasta. Tilattu 2.11. Noutaisiko tämän pois vai odottaako Jimmsiltä tilattua Gigabyte 3080 Visionia.
 
Liittynyt
16.05.2019
Viestejä
745
Muutenkin haisee niin paska näissä touhuissa. Lyön mun pään pantiksi että suurin osa noista trokaajistakin ollu verkkokauppa.comin työntekijöitä/lähipiiriä.
 
Liittynyt
08.10.2019
Viestejä
13
Loistava ketju! Liityn joukkoon kärsimään 20.9. non-tuffin gigantista tilanneena. Ei herunut hyvityksiä tännekään päin, vaikka tilausvahvistuksessa toimitusaika-arvio 20.10. Mites seurailette näyttiksien saatavuuksia nettikaupoista? Onko tähän jotain nettisivua, vai ihanko manuaalisesti selaatte sivuja läpi?

Tsemppiä kaikille odottelijoille!
 
Liittynyt
07.10.2017
Viestejä
1 100
Jos ne järjestyksessä menee niin miten voi olla mahdollista tämä:
Kysy aspasta onko joku moka käynyt? Miksi verkkokauppa ei noudattaisi omia ohjeitaan, kun tietävät jäävänsä siitä kiinni? Miksi minä en ole saanut korttiani tai muita tavaroitani jotka olen noudolla jätkäsaareen tilannut, joittenka siis teidän mukaan pitäisi mennä jonon kärkeen?
 
Liittynyt
16.05.2019
Viestejä
745
Tämä olisi kyllä hyvä tapa saada suoraan potkut firmasta.
Ja kerro miten jäisit kiinni? Ihan varmasti saa ostaa omaan käyttöön ja jonon ohi alkutekijöissä.
"Pekka laitatko mun nimen sinne ensimmäisenä listaan ennen kun näyttikset tulee"
Kun ei mitään väärää ole tossa.
Ja joo pitkään vakkarisopparilla olevaa muutenkaan hirveesti pelottaisi jos ne rehellisesti ostanut
 
Liittynyt
01.10.2020
Viestejä
58
Ja kerro miten jäisit kiinni? Ihan varmasti saa ostaa omaan käyttöön ja jonon ohi alkutekijöissä.
"Pekka laitatko mun nimen sinne ensimmäisenä listaan ennen kun näyttikset tulee"
Kun ei mitään väärää ole tossa.
Ja joo pitkään vakkarisopparilla olevaa muutenkaan hirveesti pelottaisi jos ne rehellisesti ostanut
Itse yritin vastaavasti tehdä jimssille firman kautta, ja vastaus oli selvä ei. Noh onneksi ei mennyt läpi, sillä olisin varannut zotac trinity 3080...
 
Liittynyt
16.02.2018
Viestejä
843
On, jos yrityksen omat säännöt niin sattuvat kieltämään. Jokaisella yrityksellä on etiikka, jonka yleensä perustajataho on luonut. Tätä sitten yrityksen johto aikaa myöten säätää. Etiikan mukaan yleisesti paheksutaan varastamista, epärehellisyyttä, töistä laistamista jne.

Oman työnantajani etiikkaan liittyy myös sellaisia tekijöitä kuin lahjusten ottaminen, antaminen. Voitelujen teko osana bisnestä, eriarvoiseen asemaan asiakkaiden asettaminen ilman pätevää syytä jne. Jokainen tälläinen tekijä on oikeus työnantajalleni sanoa minut irti, mikäli toimin vastoin yrityksen etiikkaa.

Olen melko varma, että myös verkkiksellä on pelisäännöt. Sitä en toki voi varmaksi sanoa, lukeutuuko tälläinen ns. Henkilökunnan jonon ohi myynti siihen. Sen tietää varmasti vk:laiset itse.
 
Liittynyt
07.10.2017
Viestejä
1 100
Ja kerro miten jäisit kiinni? Ihan varmasti saa ostaa omaan käyttöön ja jonon ohi alkutekijöissä.
"Pekka laitatko mun nimen sinne ensimmäisenä listaan ennen kun näyttikset tulee"
Kun ei mitään väärää ole tossa.
Ja joo pitkään vakkarisopparilla olevaa muutenkaan hirveesti pelottaisi jos ne rehellisesti ostanut
Miten voisi mahdollisesti jäädä kiinni, kun halutusta tuotteesta 20 ekaa nimeä, jotka ovat tuotteen varanneet järjestelmässä ovat omia työntekijöitä? Ja kuinkahan paljon johtajat/firman omistajat tykkäävät siitä, minkä kuvan tämä antaa firmasta ulospäin kun joku näistä työntekijöistä kertoo kavereilleen jne.?
Edit: eiköhän sielläkin firman sisäiset säännöt kiellä tämän.
 
Liittynyt
16.05.2019
Viestejä
745
Miten voisi mahdollisesti jäädä kiinni, kun halutusta tuotteesta 20 ekaa nimeä, jotka ovat tuotteen varanneet järjestelmässä ovat omia työntekijöitä? Ja kuinkahan paljon johtajat/firman omistajat tykkäävät siitä, minkä kuvan tämä antaa firmasta ulospäin kun joku näistä työntekijöistä kertoo kavereilleen jne.?
Edit: eiköhän sielläkin firman sisäiset säännöt kiellä tämän.
No ihan miten vaan :D en ehkä ihan tarkoittanut mitään 20kpl vaan niitä muutamia kappaleita mitä liikkui torissa.
 
Liittynyt
16.05.2019
Viestejä
745
On, jos yrityksen omat säännöt niin sattuvat kieltämään. Jokaisella yrityksellä on etiikka, jonka yleensä perustajataho on luonut. Tätä sitten yrityksen johto aikaa myöten säätää. Etiikan mukaan yleisesti paheksutaan varastamista, epärehellisyyttä, töistä laistamista jne.

Oman työnantajani etiikkaan liittyy myös sellaisia tekijöitä kuin lahjusten ottaminen, antaminen. Voitelujen teko osana bisnestä, eriarvoiseen asemaan asiakkaiden asettaminen ilman pätevää syytä jne. Jokainen tälläinen tekijä on oikeus työnantajalleni sanoa minut irti, mikäli toimin vastoin yrityksen etiikkaa.

Olen melko varma, että myös verkkiksellä on pelisäännöt. Sitä en toki voi varmaksi sanoa, lukeutuuko tälläinen ns. Henkilökunnan jonon ohi myynti siihen. Sen tietää varmasti vk:laiset itse.
Voin kertoa että meininki on siellä ihan vitun gonahtanutta. Tän kerto jo kaveri joka oli töissä siellä kun muuttivat ruohiksesta Jätkäsaaren. Sano että meininki muuttu niin paskaksi että lähti sen jälkeen vetämään. Mutta meni offtopic. Myönnän myös että voin olla täysin väärässä mun väittämissä. Mutta mitä siitä meiningistä olen kuullut ja mikä se palvelun tasokin on siellä nykyään komponentti tiskin puolella niin ei paljoo jätä arvailun varaa.
Edit: Ja muutenkin he saavat komponentit alvittomasti ostaa puljusta. Siinä voi sitten miettiä paljon edes siitä yhden myymisestä jää käteen. Jos tonnilla myyt nii lähemmäs 400-500€ tulee voittoa. Ja ne monet myyjät/työntekijät jotka näistä asioista tietävät on lähteneet sieltä jo aikapäiviä sitten.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.09.2020
Viestejä
661
Mistä kylästä näitä näin nopsalla aikataululla saa? gaming x trion vois ehkä melun puolesta hyväksyä. Ajatus oli mennä all red, mutta jos keskiviikkona käy ilmi että aibitki on vaan taruolentoja niin joku plan b vois olla
 

DaMan

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
29.09.2017
Viestejä
596
On, jos yrityksen omat säännöt niin sattuvat kieltämään. Jokaisella yrityksellä on etiikka, jonka yleensä perustajataho on luonut. Tätä sitten yrityksen johto aikaa myöten säätää. Etiikan mukaan yleisesti paheksutaan varastamista, epärehellisyyttä, töistä laistamista jne.

Oman työnantajani etiikkaan liittyy myös sellaisia tekijöitä kuin lahjusten ottaminen, antaminen. Voitelujen teko osana bisnestä, eriarvoiseen asemaan asiakkaiden asettaminen ilman pätevää syytä jne. Jokainen tälläinen tekijä on oikeus työnantajalleni sanoa minut irti, mikäli toimin vastoin yrityksen etiikkaa.

Olen melko varma, että myös verkkiksellä on pelisäännöt. Sitä en toki voi varmaksi sanoa, lukeutuuko tälläinen ns. Henkilökunnan jonon ohi myynti siihen. Sen tietää varmasti vk:laiset itse.
Ei kai nyt kukaan niin hölmö ole että laittaa omalla nimellään varauksen. Kaverin nimellä varaus ja vain lunastaa "kaverin kortin".

Etiikka ... lähinnä etikka.

Jokaisessa työpaikassa, vaikka olisi kuinka auktoritäärisesti johdettu, vedetään kotiinpäin minkä keretään. Tiskinalus viuhuu ja oma etu ennen muiden etua. Rehelliset ja by-the-book-henkilöt koetaan vaarallisina koska ne voi "paljastaa" vilungin. Pienet tekee pientä vilunkia ja isot tekee isoja kusetuksia. Pienet ostaa (tai jopa ottaa) tiskin alta paperinipun, isot vie koko lavan ennenkuin edes kerkiää myymälään, ohi kirjanpidon.

Se joka väittää oikeasti että yrityksissä toimitaan "etiikan" ja "arvojen" mukaan on joko hyvin nuori ja arka, sinisilmäinen tai ei vain kuulu "sisäpiiriin".

Näin se ei toki saisi olla ja itsekin taistelen sitä vastaan, mutta näin se vain valitettavasti on.
 
Liittynyt
26.09.2020
Viestejä
13
Ei hyvänen aika, hommat kyllä kusseet ihan huolella. No ei se auta kuin odotella.
Luulen että myyntiintulopäivä on taputeltu hyvinkin kun se seuraava 112kpl erä saapuu. Itse olen tuffi oc:n tilannut silloin 17.9. klo.22 aikoihin ja pitäisi olla tulossa kortti tuosta kyseisestä erästä. Mahdollisesti siitä riittää jo joillekkin 18.9. tilanneillekkin. En siis usko että enää kauaa menee että päästään sinne 19.9. puolellekkin :)
 
Liittynyt
22.12.2018
Viestejä
47
Itsellä heräs kiinnostus tuohon msi suprim x 3080, oon tilannut strix 3080oc ja tuo uus msi tulokas voisi olla kyllä toinen vaihtoehto.. Koskahan noi ilmestyy kauppoihin tilattavaksi asti, joitain juutuubi videoitakin näytti jo olevan tuosta msi.
 
Liittynyt
16.02.2018
Viestejä
843
Itsellä heräs kiinnostus tuohon msi suprim x 3080, oon tilannut strix 3080oc ja tuo uus msi tulokas voisi olla kyllä toinen vaihtoehto.. Koskahan noi ilmestyy kauppoihin tilattavaksi asti, joitain juutuubi videoitakin näytti jo olevan tuosta msi.
Itse iskin silmäni myös tähän, mutta.. Hintaa mahdollisesti enempi kun strixillä, powerlimit max 430W ja on selvästi isoin rtx 3080 kortti. Ns. Vakio kellot myös strixiä alemmat. Mutta joo, varmasti hyvä kortti, mutta hinta lienee yli 1k€.
 
Liittynyt
31.08.2018
Viestejä
102
Itse iskin silmäni myös tähän, mutta.. Hintaa mahdollisesti enempi kun strixillä, powerlimit max 430W ja on selvästi isoin rtx 3080 kortti. Ns. Vakio kellot myös strixiä alemmat. Mutta joo, varmasti hyvä kortti, mutta hinta lienee yli 1k€.
Mutta, kun ostat Asusta, tiedät että ostat parasta. Viimeisillä metreillä ei kannata antaa virsun lipsua. Asus RTX 3080 Rog Strix OC lippulaiva. Kyllä ne sen kortin prässää meille kaikille sen tilanneille. Itse sinnittelen Msi GTX1080 Gaming X kortilla siihen saakka ja koluan Steamin alennuskoreja. Eipä ole tilattua 4K 144hz rog strix näyttöäkään näkynyt vielä saati Valve index VR laseja ne kaikki tuolla viikkojen päässä tuntemattomassa toimitusajassa.
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
690
Huomiona, aiemmin toimituksien aloitus 4.12.. nyt 14.12.
Ja menneet. Kerkesin napata. Piti odottaa 6900 xt, mutta kun näki mitä paskashowta tuo 6800 xt julkaisu oli, niin tuskinpa olisin mitenkään voinut saada.

Julkaisupäivänä proshopista varattu (ja AMD:n 6000-sarjan julkistuspäivänä peruttu) Gigabyten Eagle 3090 jonotus junnaisi vieläkin paikallaan.

Olen tyytyväinen jos tosiaan jo ~14.12 tämä odotus olisi vihdoin ohi. Vanhan näyttiksen tuulettimen räminä vain pahenee päivä päivältä.
 
Liittynyt
23.10.2017
Viestejä
918
Pitäisköhän tuo omakin 3080 Ventus trokailla suoraan tori.fi myyntiin, jos se joskus saapuu. Eihän tuota ole kuin yli 2kk odotettu eikä mitään käryä milloin mahtaa seuraava satsi saapua. :rolleyes:
 
Liittynyt
13.02.2017
Viestejä
48
Itsellä kans tästä tilaus ollut vetämässä melkein 2kk jo, onneksi sain hankittua 3080 strix oc:n laastariksi, laitetaan strixi eteenpäin kuhan oma xtreme saapuu :poop:

Huomenna olis sitten aorus xtreme 3080 noutoon. Tätä 4 slottista monsteria on odotettu!
 
Liittynyt
01.10.2020
Viestejä
58
Itsellä kans tästä tilaus ollut vetämässä melkein 2kk jo, onneksi sain hankittua 3080 strix oc:n laastariksi, laitetaan strixi eteenpäin kuhan oma xtreme saapuu :poop:
Juu, tilasin julkkarina klo 16.21 proshopista
En oikein itsekkään ymmärrä miksi minä sain tuosta viime viikon 5kpl erästä, kun aspasta ilmoitettiin alkuun, että olisin 20-30 jonossa. Noh sitten tuli se eka 5kpl, joten olin siis 15-25. jonossa kun tuo viime viikkoinen setti tuli. Porukka kai perunu, aspa ollu pihalla tai menin jotenki jonossa ohi... ei voi tietää.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 483
Viestejä
4 163 813
Jäsenet
70 414
Uusin jäsen
O&G

Hinta.fi

Ylös Bottom