Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
niinpäs näkyykinHuomiona, aiemmin toimituksien aloitus 4.12.. nyt 14.12.
Kuulostaisi loogiselta. Mutta helvetin tyhmä systeemi korona aikana kun luulis että olis järkevämpää että menis toistepäinMulla on vähän sellanen kutina, että verkkiksessä jätkäsaaren myymälän noudot kiilaa postitusten ohi kärkeen.
Tekisin niin, että laittaisin jätkäsaareen noudoksi ja vaihtaisin aspan kautta postitukseksi jos ei nouto onnistu.
Kyllä ne tilausjärjestyksessä menee. Sun kutinas on väärässä.Mulla on vähän sellanen kutina, että verkkiksessä jätkäsaaren myymälän noudot kiilaa postitusten ohi kärkeen.
Tekisin niin, että laittaisin jätkäsaareen noudoksi ja vaihtaisin aspan kautta postitukseksi jos ei nouto onnistu.
Jos ne järjestyksessä menee niin miten voi olla mahdollista tämä:Kyllä ne tilausjärjestyksessä menee. Sun kutinas on väärässä.
Itse tilaan aina noudolla jätkäsaareen ja kaikki prossu(5900X & 5950x) ja 5 näyttistilausta odottelee vielä tavaraa. Olispa näin niinku sanoit niin olisin varmaan jo saanut edes jotain noista.
Täällä kanssa MSI 3080 gaming trio noudettavissa Verkkokaupasta. Tilattu 2.11. Noutaisiko tämän pois vai odottaako Jimmsiltä tilattua Gigabyte 3080 Visionia.
Kysy aspasta onko joku moka käynyt? Miksi verkkokauppa ei noudattaisi omia ohjeitaan, kun tietävät jäävänsä siitä kiinni? Miksi minä en ole saanut korttiani tai muita tavaroitani jotka olen noudolla jätkäsaareen tilannut, joittenka siis teidän mukaan pitäisi mennä jonon kärkeen?Jos ne järjestyksessä menee niin miten voi olla mahdollista tämä:
Tämä olisi kyllä hyvä tapa saada suoraan potkut firmasta.Muutenkin haisee niin paska näissä touhuissa. Lyön mun pään pantiksi että suurin osa noista trokaajistakin ollu verkkokauppa.comin työntekijöitä/lähipiiriä.
Onko kukaan 19.9 Jimmssiltä 3080 TUF oc:n tilannut saanu tuotettaan vielä?
Ja kerro miten jäisit kiinni? Ihan varmasti saa ostaa omaan käyttöön ja jonon ohi alkutekijöissä.Tämä olisi kyllä hyvä tapa saada suoraan potkut firmasta.
Itse yritin vastaavasti tehdä jimssille firman kautta, ja vastaus oli selvä ei. Noh onneksi ei mennyt läpi, sillä olisin varannut zotac trinity 3080...Ja kerro miten jäisit kiinni? Ihan varmasti saa ostaa omaan käyttöön ja jonon ohi alkutekijöissä.
"Pekka laitatko mun nimen sinne ensimmäisenä listaan ennen kun näyttikset tulee"
Kun ei mitään väärää ole tossa.
Ja joo pitkään vakkarisopparilla olevaa muutenkaan hirveesti pelottaisi jos ne rehellisesti ostanut
Miten voisi mahdollisesti jäädä kiinni, kun halutusta tuotteesta 20 ekaa nimeä, jotka ovat tuotteen varanneet järjestelmässä ovat omia työntekijöitä? Ja kuinkahan paljon johtajat/firman omistajat tykkäävät siitä, minkä kuvan tämä antaa firmasta ulospäin kun joku näistä työntekijöistä kertoo kavereilleen jne.?Ja kerro miten jäisit kiinni? Ihan varmasti saa ostaa omaan käyttöön ja jonon ohi alkutekijöissä.
"Pekka laitatko mun nimen sinne ensimmäisenä listaan ennen kun näyttikset tulee"
Kun ei mitään väärää ole tossa.
Ja joo pitkään vakkarisopparilla olevaa muutenkaan hirveesti pelottaisi jos ne rehellisesti ostanut
Ei hyvänen aika, hommat kyllä kusseet ihan huolella. No ei se auta kuin odotella.Julkaisupäivääkään ei ole likimainkaan taputeltu. Mennään varmaan jossain 17.9 klo 18.30.
No ihan miten vaanMiten voisi mahdollisesti jäädä kiinni, kun halutusta tuotteesta 20 ekaa nimeä, jotka ovat tuotteen varanneet järjestelmässä ovat omia työntekijöitä? Ja kuinkahan paljon johtajat/firman omistajat tykkäävät siitä, minkä kuvan tämä antaa firmasta ulospäin kun joku näistä työntekijöistä kertoo kavereilleen jne.?
Edit: eiköhän sielläkin firman sisäiset säännöt kiellä tämän.
Voin kertoa että meininki on siellä ihan vitun gonahtanutta. Tän kerto jo kaveri joka oli töissä siellä kun muuttivat ruohiksesta Jätkäsaaren. Sano että meininki muuttu niin paskaksi että lähti sen jälkeen vetämään. Mutta meni offtopic. Myönnän myös että voin olla täysin väärässä mun väittämissä. Mutta mitä siitä meiningistä olen kuullut ja mikä se palvelun tasokin on siellä nykyään komponentti tiskin puolella niin ei paljoo jätä arvailun varaa.On, jos yrityksen omat säännöt niin sattuvat kieltämään. Jokaisella yrityksellä on etiikka, jonka yleensä perustajataho on luonut. Tätä sitten yrityksen johto aikaa myöten säätää. Etiikan mukaan yleisesti paheksutaan varastamista, epärehellisyyttä, töistä laistamista jne.
Oman työnantajani etiikkaan liittyy myös sellaisia tekijöitä kuin lahjusten ottaminen, antaminen. Voitelujen teko osana bisnestä, eriarvoiseen asemaan asiakkaiden asettaminen ilman pätevää syytä jne. Jokainen tälläinen tekijä on oikeus työnantajalleni sanoa minut irti, mikäli toimin vastoin yrityksen etiikkaa.
Olen melko varma, että myös verkkiksellä on pelisäännöt. Sitä en toki voi varmaksi sanoa, lukeutuuko tälläinen ns. Henkilökunnan jonon ohi myynti siihen. Sen tietää varmasti vk:laiset itse.
Täällä kanssa MSI 3080 gaming trio noudettavissa Verkkokaupasta. Tilattu 2.11. Noutaisiko tämän pois vai odottaako Jimmsiltä tilattua Gigabyte 3080 Visionia.
Onnea kortista!Tuli haettua
Mistä kylästä näitä näin nopsalla aikataululla saa? gaming x trion vois ehkä melun puolesta hyväksyä. Ajatus oli mennä all red, mutta jos keskiviikkona käy ilmi että aibitki on vaan taruolentoja niin joku plan b vois ollaTuli haettua
On, jos yrityksen omat säännöt niin sattuvat kieltämään. Jokaisella yrityksellä on etiikka, jonka yleensä perustajataho on luonut. Tätä sitten yrityksen johto aikaa myöten säätää. Etiikan mukaan yleisesti paheksutaan varastamista, epärehellisyyttä, töistä laistamista jne.
Oman työnantajani etiikkaan liittyy myös sellaisia tekijöitä kuin lahjusten ottaminen, antaminen. Voitelujen teko osana bisnestä, eriarvoiseen asemaan asiakkaiden asettaminen ilman pätevää syytä jne. Jokainen tälläinen tekijä on oikeus työnantajalleni sanoa minut irti, mikäli toimin vastoin yrityksen etiikkaa.
Olen melko varma, että myös verkkiksellä on pelisäännöt. Sitä en toki voi varmaksi sanoa, lukeutuuko tälläinen ns. Henkilökunnan jonon ohi myynti siihen. Sen tietää varmasti vk:laiset itse.
Tilasin heti pari![]()
Oho, äske faces![]()
Ei hyvänen aika, hommat kyllä kusseet ihan huolella. No ei se auta kuin odotella.
Näyttää löytyvän Strix 3080 OC Gaming varastosta hintaan 999. Mainitsemasi kortin toimitusaika on jo muuttunut tuntemattomaksi..Saksassa joku saanut alternate.de evga 3080 xc3 black, joko valuis kohta pohjoseenkin asti![]()
Itsellä heräs kiinnostus tuohon msi suprim x 3080, oon tilannut strix 3080oc ja tuo uus msi tulokas voisi olla kyllä toinen vaihtoehto.. Koskahan noi ilmestyy kauppoihin tilattavaksi asti, joitain juutuubi videoitakin näytti jo olevan tuosta msi.
Onnittelut kortista. Uteliaana kyselen minkä kylän verkkiksestä tuon jo sai? Tuntuu verkkiksellä olevan paremmat kanavat tukkureihin kun muilla, tai lyhyemmät jonot.Tuli haettua
Mutta, kun ostat Asusta, tiedät että ostat parasta. Viimeisillä metreillä ei kannata antaa virsun lipsua. Asus RTX 3080 Rog Strix OC lippulaiva. Kyllä ne sen kortin prässää meille kaikille sen tilanneille. Itse sinnittelen Msi GTX1080 Gaming X kortilla siihen saakka ja koluan Steamin alennuskoreja. Eipä ole tilattua 4K 144hz rog strix näyttöäkään näkynyt vielä saati Valve index VR laseja ne kaikki tuolla viikkojen päässä tuntemattomassa toimitusajassa.Itse iskin silmäni myös tähän, mutta.. Hintaa mahdollisesti enempi kun strixillä, powerlimit max 430W ja on selvästi isoin rtx 3080 kortti. Ns. Vakio kellot myös strixiä alemmat. Mutta joo, varmasti hyvä kortti, mutta hinta lienee yli 1k€.
Ja menneet. Kerkesin napata. Piti odottaa 6900 xt, mutta kun näki mitä paskashowta tuo 6800 xt julkaisu oli, niin tuskinpa olisin mitenkään voinut saada.Huomiona, aiemmin toimituksien aloitus 4.12.. nyt 14.12.
HelsingistäOnnittelut kortista. Uteliaana kyselen minkä kylän verkkiksestä tuon jo sai? Tuntuu verkkiksellä olevan paremmat kanavat tukkureihin kun muilla, tai lyhyemmät jonot.
Se tyyppi oli tilannut kortin launch päivänä parikyt minaa launchin jälkeenNäyttää löytyvän Strix 3080 OC Gaming varastosta hintaan 999. Mainitsemasi kortin toimitusaika on jo muuttunut tuntemattomaksi..
Ei sitä korttia ole missään varastossa edes jenkeissäSe tyyppi oli tilannut kortin launch päivänä parikyt minaa launchin jälkeen
Joo ja trokaa Tori.fi:ssä 1600-1700e. Varmasti ostavat!!!!Tilasin heti pari
Nämähän on niin kuumaa kamaa et maksavat varmaan 2500Joo ja trokaa Tori.fi:ssä 1600-1700e. Varmasti ostavat!!!!![]()
Huomenna olis sitten aorus xtreme 3080 noutoon. Tätä 4 slottista monsteria on odotettu!
Juu, tilasin julkkarina klo 16.21 proshopistaItsellä kans tästä tilaus ollut vetämässä melkein 2kk jo, onneksi sain hankittua 3080 strix oc:n laastariksi, laitetaan strixi eteenpäin kuhan oma xtreme saapuu![]()
Muutenkin haisee niin paska näissä touhuissa. Lyön mun pään pantiksi että suurin osa noista trokaajistakin ollu verkkokauppa.comin työntekijöitä/lähipiiriä.
Tämä olisi kyllä hyvä tapa saada suoraan potkut firmasta.
Kiitokset tästä. Itse tän osasin päätellä/arvata ja kuullut huhuja kun itsekkin logistiikan ja varastoinnin puolella ollut koko ikäni duunissa. Harmittaa vaan kun ihmiset on vähän naiiveja näiden asioiden suhteen eikä edes tohdita epäillä tälläsiä mutta näin ne asiat vaan menee.... :/Oon ollu verkkiksessä töissä ja voin todeta teille molemmille että kyllä verkkiksen työntekijät on yksiä isoimpia trokareita. Joillain työntekijöillä on jopa elinikäinen verkkiksestä ostokielto, mutta ei siitä potkuja saa. Huomioikaa että verkkiksen työntekijät saavat 20% alennuksen kaikista outlet tuotteista niin yks tapa tehä rahaa oli ostaa tuote, palauttaa se ja ku näät että se on menossa outlettiin alennetulla hinnalla niin käyt nappaamassa.
Myös saldot päivittyvät sillä sekunnilla kun varastoukkeli skannaa tuotteen varastoon niin voi esim kännykällä refreshaa tuotesivun just sillä hetkellä ja napata ostoskoriin. Yleensä tosi varhain aamusta tai myöhään illasta milloin ei normaalisti tyypit kärky tavaraa.