NVIDIA GeForce RTX 30 -sarjan saatavuus- ja tilausseuranta

Liittynyt
25.10.2018
Viestejä
664
Mites toi... 3080 strix oc ei löydy enää telian sivuilta. Mahtaako tulla koskaan perille? :sysopwtf:
 
Liittynyt
29.08.2018
Viestejä
1 242
Oma tilanne se että Verkkiksen TUF 3080 jukaisuviikon lauantaina 799€ tilatun, sain kiinni koneeseen eilen illalla. Pelikoodia ei enää herunut vaikka hetki sitten oli onnistunut toisilta. 2070 ostaja haki tänä aamuna eli huomattavasti nopeampi (ja halvempi :itku: ) kauppa kuin 3080

Tilauksessa on edelleen myöhään julkaisupäivänä tilatut gigantin 3080 TUF OC ja Jimssin normi TUF. Lähinnä siksi että niihin pelikupongin pitäisi kuulua ja voi sitten myydä itse näyttiksen siihen 799 mitä verkkikselle maksoin. Myöhemmän noista sitten perun.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 725
Niin ALV tilityksen raja on jotain 10k kun viimeksi katsoin. Huojennettu raja oli ehkä jotain 32k. Yritys jolla siis myyntiä alle tuon tilityksen rajan, voi anoa maksamansa ALV:n takaisin.
 
Liittynyt
21.09.2020
Viestejä
100
Ruotsin webhallen kertoo Asuksen korttien toimitusten hidastuvan (ainakin heille) viikolla, kasvaneiden lentorahtien vuoksi. Joutuvat kierrättämään jonkun uuden keskuksen kautta Hollannissa.
 
Liittynyt
01.10.2020
Viestejä
58
Noniin, nyt isompaa silmään että ehtisi lauantaiseksi pakettiautomaatiin, koska epäilen että noita ei sunnuntaisin luukuteta. 3070 2x ventus proshopista oliko se 16 minuuttia yli myynnin alkamista tilattu.
"20.11.2020 klo 15:01 VANTAA 01530"

Tuolla on esim. Ventukset edelleen 580/600 ja tuo 3x ichill ei ole sekään vielä liian kallis. Noista on toimituksia ja niiden tilausjonot ovat melko lyhyet. Muut ovat sitten 6800 tasoa hinnaltaan eli ainoastaan järkeviä jos erityisesti haluaa Nvidian kortin. Jimmsilläkin näyttää noiden tilausjonot kohtalaisen lyhyet.
Itsellä tänään saapunut vantaan logistiikkaan, ja pahasti näyttää maanantaita. En usko että itelle ainakaa tulee huomenna. Näyttää se viikonloppu häiritsevän omaa tilausta :/
 
Liittynyt
22.12.2018
Viestejä
341
Tekee mieli lyödä päätä seinään kun ei tullut sitä jotain 730e tuffia tilattua :beye:
Haha, muistan kun itse sain kortin julkkaripäivänä niin olin vähän pettynyt kun en saanut TUF non-oc:ta hyllystä vaan vähän kalliimmalla Ventuksen. En ehkä ihan osannut arvata mikä tuuri oli saada julkkarista ylipäänsä joku kortti.
 
Liittynyt
20.12.2017
Viestejä
62
Kellään jäänyt Jimmsiltä luvattu Black Ops Cold War bundle saamatta ? Joku moniste kai pitäisi siitäkin tulla mukana...
 
Liittynyt
17.11.2018
Viestejä
593
Haha, muistan kun itse sain kortin julkkaripäivänä niin olin vähän pettynyt kun en saanut TUF non-oc:ta hyllystä vaan vähän kalliimmalla Ventuksen. En ehkä ihan osannut arvata mikä tuuri oli saada julkkarista ylipäänsä joku kortti.
Voin ostaa pois jos liikaa harmittaa:)
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 725
Itsellä tänään saapunut vantaan logistiikkaan, ja pahasti näyttää maanantaita. En usko että itelle ainakaa tulee huomenna. Näyttää se viikonloppu häiritsevän omaa tilausta :/
"20.11.2020 klo 19:41
Posti Logistiikkakeskus"

Nyt ollaankin jännän äärellä että mikä posti logistiikkakeskus, voisko olla Liedon...No voi vee. Tosiaan tuolla netin seurannassa ei lue että minkä logistiikkakeskus. Mutta Postin appi kertoo 01010 postinumeroksi eli vielä liian kaukana. Ja tuo ehkä taitaa mennä varsinaiseen postiin, koska tuossa appsissa näkyy noutokoodi qr koodina. En nyt ymmärrä miksi se postiin täytyy tunkea kun mulla on automaatti valittu oletukseksi ja se on tietysti maksettu jo tilattaessa.

Sullakin on voinut lähteä mutta jos et asu tarpeeksi lähellä niin varmaan se maanantai on oikea.
 
Liittynyt
10.11.2020
Viestejä
246
Hyvin pelaa näköjään tuo AMD:n kauppa, heittelee eri maiden välillä ja välillä ostoskoriin ilmestyy tavaraa. Kaiken lisäksi botinesto on niin hyvä, että sain bännit kun avasin sivun yhdesti läppärillä, samalla kun botti paahtaa serverillä ilman mitään ongelmia :rolleyes:
Etkö viealä ole saanut korttia vaikka botti huutaa?
 
Liittynyt
14.01.2018
Viestejä
100
Alkaa olemaan kyllä sellaset fiilikset että vaihdan arpani kohta asus strix 3080 oc - > 3090 samaan malliin niin voisi lopettaa tän odottelun hieman aikaisemmin eikä tarvis välittää sitten TI malleista pätkääkään.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 895
Alkaa olemaan sama fiilis.
Samaa olen pohtinut,mutta ei vielä ole tahto taipunut tuplahintaan 5-10% nopeus erolla.Vaikka olisihan se mukava viikinkinä seikkailla 3080/3090 1070Ti sijaan varsinkin kun on 32 4K näyttö käytössä.
 
Liittynyt
01.10.2020
Viestejä
58
"20.11.2020 klo 19:41
Posti Logistiikkakeskus"

Nyt ollaankin jännän äärellä että mikä posti logistiikkakeskus, voisko olla Liedon...No voi vee. Tosiaan tuolla netin seurannassa ei lue että minkä logistiikkakeskus. Mutta Postin appi kertoo 01010 postinumeroksi eli vielä liian kaukana. Ja tuo ehkä taitaa mennä varsinaiseen postiin, koska tuossa appsissa näkyy noutokoodi qr koodina. En nyt ymmärrä miksi se postiin täytyy tunkea kun mulla on automaatti valittu oletukseksi ja se on tietysti maksettu jo tilattaessa.

Sullakin on voinut lähteä mutta jos et asu tarpeeksi lähellä niin varmaan se maanantai on oikea.
13.5km linnuntietä vantaan logistiikasta valitsemaani noutopisteeseen... Noh pakko se on odottaa.
 
Liittynyt
30.08.2020
Viestejä
217
Mielenkiintoista seurata kauan noissa menee. Verkkokaupan aamun 13kpl taisi jo huveta jonnekin.
Live-seuranta tähän 3070 Strixiin: yhdeksän jälkeen kun tulin kaupasta niin oli enää neljä kpl ja siitä jonkin aikaa myöhemmin oli nolilla. Alkuperäinen määrä taisi olla jossain 25 ja 30 välillä. Selvästi 3070 kelpaa ja ostohousuja on monella parikin kerrastoa jalassa. Tosiaan on tulossa muitakin malleja moneen paikkaan (esim. Jimmsillä MSI:n Gaming Trio seuraava erä 50 kpl ja -12 saldot 120e halvemmalla).

Henk.koht. voi olla tyytyväinen siihen, että alkuperäisen myöhästelyn jälkeen yhteen koneeseen outlet-hintainen 799e 2080TI Strixi ei olekaan enää ihan niin älytön ostos.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 248
Kellään jäänyt Jimmsiltä luvattu Black Ops Cold War bundle saamatta ? Joku moniste kai pitäisi siitäkin tulla mukana...
Mulla oli näyttiksen myyntipakkaus Asuksen pahvilaatikossa, ja koodilappunen oli Asuksen laatikkoa ympäröivän muoviremmin alla. Lappu on varsin pieni paperinpala enkä itekään huomannu sitä ennen kuin se tipahti siitä remmin alta Jimm'sin pahvilaatikkoon.
IMG_20201120_223219s.jpg
 
Liittynyt
10.11.2020
Viestejä
6
Vielä kivempaa kun ei ole näyttistä ollenkaan.. tuli +2kk sitten uusittua emo + prossu + muistit.. hieman polttelis.
Tiedän tunteen. Mulla oli syyskuun alusta valmis kokoonpano, jolle 3080 näyttiksen piti olla kuun puolivälissä viimeinen silaus. Edellinen pyöri yhä jostakin kaukaa rajan takaa GTX 770 varassa ja kuulosti Walking Deadilta. Noh nyt homma on paketissa ja sit kuitenkin odotellaan Cyberpunkia. Onhan tää hieno, mutta wanhana lacanilaisena hyväksyn sen, että halun kohde haalistuu, kun sen tavoittaa.
 
Liittynyt
02.10.2017
Viestejä
33
Mulla oli näyttiksen myyntipakkaus Asuksen pahvilaatikossa, ja koodilappunen oli Asuksen laatikkoa ympäröivän muoviremmin alla. Lappu on varsin pieni paperinpala enkä itekään huomannu sitä ennen kuin se tipahti siitä remmin alta Jimm'sin pahvilaatikkoon.
Joo välillä Jimm'sillä nähny noita lappuja piilotettavan lähetysluettelon sisällekki ja huomannu vasta ku kamppisaika menny ohi..
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 498
Haha, muistan kun itse sain kortin julkkaripäivänä niin olin vähän pettynyt kun en saanut TUF non-oc:ta hyllystä vaan vähän kalliimmalla Ventuksen. En ehkä ihan osannut arvata mikä tuuri oli saada julkkarista ylipäänsä joku kortti.
Aikalailla samat tuntemukset mullakin että ei osannu julkkarissa odottaa kuinka surkea saatavuus näillä oli. Gaming X Trio tuli julkkarissa tilattua ja aikamoinen tuuri kävi kun 17kpl tuli yksi kappale tänne. Eipä harmita tuo trio yhtään vaikka TUF oc olis halunnukin revikkojen perusteella.
 

Charun

Tukijäsen
Liittynyt
03.09.2018
Viestejä
2 122
Saapa nähä tuleeko tietokonekauppaan 25. päivä, onko tuolta kukaan mitään korttia saanut?
Ite tilasin eilen puolenyön pintaan, kun näytti listassa vihreetä ja saapumisarviota 25. päivälle ja ilmotin sen tännekin, mutta aika pian meni punaselle, eli jos nyt tilaa, niin tuskin saa 25. päivän erästä (jos nyt siis saa sillä eilisen tilauksellakaan).
En oo tuolta aikasemmin tilannut, niin en osaa sanoa kuinka hyvin noilla arviot pitää ylipäänsä paikkansa, mutta tuleepahan nyt testattua.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.02.2018
Viestejä
551
Ite tilasin eilen puolenpäivän aikoihin, kun näytti listassa vihreetä ja saapumisarviota 25. päivälle ja ilmotin sen tännekin, mutta aika pian meni punaselle, eli jos nyt tilaa, niin tuskin saa 25. päivän erästä (jos nyt siis saa sillä eilisen tilauksellakaan).
En oo tuolta aikasemmin tilannut, niin en osaa sanoa kuinka hyvin noilla arviot pitää ylipäänsä paikkansa, mutta tuleepahan nyt testattua.
Mäkin laitoin yöllä varsin tilaukseen, pitäis sähköpostia laittaa ja kysyä tilannetta. Kyllä se ainakin ostoskorissa vielä näytti vihreää, mutta niin näytti nytkin kun koitin...
 

Charun

Tukijäsen
Liittynyt
03.09.2018
Viestejä
2 122
Mäkin laitoin yöllä varsin tilaukseen, pitäis sähköpostia laittaa ja kysyä tilannetta. Kyllä se ainakin ostoskorissa vielä näytti vihreää, mutta niin näytti nytkin kun koitin...
Saahan noita tilailtua, mutta siinä vaiheessa kun ite tilasin ja täällä vinkkasin, niin tossa listalla (valkkaa "GeForce RTX 3080" suodattimista) näkyvä punainen pallo "rajoitettu saatavuus" -kohdan vieressä oli vihreellä.
 

oez

Liittynyt
27.10.2020
Viestejä
85
@suikero_ miltäs se kortin reitti näytti Ruotsin puolella Postnordissa? Mulla ei ole 19. jälkeen tullut uutta. Viimeksi matkalla Jönköpingissä. Jos onkin rekka ojassa siellä :nb:
 
Liittynyt
31.12.2016
Viestejä
802
Oma kortti jäänyt tietenkin johonkin eri ulottuvuuteen kun posti antaa vieläkin toimitusajaksi 20.11 eikä ole Vantaata pidemmälle liikkuunut :x3:
 
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
224
@suikero_ miltäs se kortin reitti näytti Ruotsin puolella Postnordissa? Mulla ei ole 19. jälkeen tullut uutta. Viimeksi matkalla Jönköpingissä. Jos onkin rekka ojassa siellä :nb:
Ei tarvitse postnordia odotella kovin nopeasti. Aikoinaan webhallenista kun tilasin tämän 1070 niin meni about 2 viikkoa kunnes postnordi sai edes paketin suomeen ruotsista. Ei ainakaan silloin skannaillu sitä pakettia missään välissä.
 
Liittynyt
20.11.2020
Viestejä
190
Telian aspa vastasi hetki sitten naamakirjassa yksityisviestiin, että Strix 3080 OC toimituspäivä on 4.12. (Tilaukseni 11.11.) Kommentoin aspan kertoneen aiemmin tilanneille myöhempiä toimituspäiviä ja sain vastauksen "tällaisen päivän löysin" sekä "en tiedä mitä muut ovat sitten saanneet mahdollisesti vastaukseksi.."

Tilausseurannassa ei näy mitään uutta eli on "käsittelyssä".
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
249
Telian aspa vastasi hetki sitten naamakirjassa yksityisviestiin, että Strix 3080 OC toimituspäivä on 4.12. (Tilaukseni 11.11.) Kommentoin aspan kertoneen aiemmin tilanneille myöhempiä toimituspäiviä ja sain vastauksen "tällaisen päivän löysin" sekä "en tiedä mitä muut ovat sitten saanneet mahdollisesti vastaukseksi.."

Tilausseurannassa ei näy mitään uutta eli on "käsittelyssä".
Eli yhtä sekasin ku gigantin aspa. :rofl: :rofl:
 
Liittynyt
17.10.2020
Viestejä
68
Telian aspa vastasi hetki sitten naamakirjassa yksityisviestiin, että Strix 3080 OC toimituspäivä on 4.12. (Tilaukseni 11.11.) Kommentoin aspan kertoneen aiemmin tilanneille myöhempiä toimituspäiviä ja sain vastauksen "tällaisen päivän löysin" sekä "en tiedä mitä muut ovat sitten saanneet mahdollisesti vastaukseksi.."

Tilausseurannassa ei näy mitään uutta eli on "käsittelyssä".
Saavat vissiin rekallisen kortteja jos tohon mahtuu kaikki tilaukset 29.10 alkaen

:sclap:
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 589
Viestejä
4 205 387
Jäsenet
70 921
Uusin jäsen
m4ke72

Hinta.fi

Ylös Bottom