NVIDIA GeForce RTX 30 -sarjan saatavuus- ja tilausseuranta

Liittynyt
17.09.2020
Viestejä
312
Nyt vähän harmittaa. Soittelin julkaisupäivänä multitronicille myyjä sanoi että ensi vuoden puolelle menee heiltä näytönohjaimen saanti. Eipä tullut sitten sieltä tilattua..
Proshopissa noita on tulossa enemmän kuin on tilauksia sisällä. Sieltä vaan tilaamaan niin saat varmaan muutaman viikon sisällä. Itsekin tilaisin jos en olisi köyhä.
 
Liittynyt
21.09.2020
Viestejä
100
Soitin huvin ja urheilun vuoksi tuohon numeroon. Automaattivastaus kehoitti kysymään lisätietoa sähköpostilla osoitteesta info@play.fi, niin nakkasin sitten sinnekin viestiä, jos saisi edes jotain infoa missä ojassa rekat ovat. Toivottavasti te kymmenet muut ette ala vaivaamaan hyvin asian hoitanutta firmaa turhilla sähköpostiviesteillä. ;);)

Edit. Jaa, viesti tulikin bumerangina takaisin toimittamattomana :rofl:
Edit2 info@play.se seuraava osoite
Tuli vastaus tuolta info@play.se

"
Hi, this is unfortunately out of our hands, we are only the logisticpartner for Gigantti. But I have forwarded your mail to Elkjöp Nordic HQ, "
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
20.10.2020
Viestejä
17
Nyt vähän harmittaa. Soittelin julkaisupäivänä multitronicille myyjä sanoi että ensi vuoden puolelle menee heiltä näytönohjaimen saanti. Eipä tullut sitten sieltä tilattua..
Joo en tiedä mikä ihme erä tuo oli, ilmeisesti ei ollut jonoa tuossa tuotteessa koska toissapäivänä tilattu.
 
Liittynyt
11.10.2020
Viestejä
67
Uudelleen promotan kaikille jotka on TUF non-OC jonossa jossain sietämättömillä sijoilla odottelemassa tilausta ja näyttää että menee ensivuodelle kortin tulo julkaisupäivänä tilauksesta huolimatta, jos EHKÄ suht nopea hyvän kortin saaminen kiinnostaa niin suosittelen nyt pistämään tilaukseen Jimssiltä Zotac GeForce RTX 3080 Trinity OC . Tulossa 29.10 10 kpl, jolloin jonossa on enää 9 korttia eli nopea ensimmäinen jos eräkoot pysyvät 10 kortin pakeissa luultavasti saattaisi saada kortin ensikuun aikana :). Itse laitoin tilaukseen sellaisenkin ja uskon että saan tuon paljon ennen kuin tuon TUF non-oc, vaikka julkaisussa sen tilasinkin.
 
Liittynyt
29.11.2017
Viestejä
64
On tämä perkele. Gigantissa ei onnistu edes myymälässä, missä näyttiksen maxoin peruutus, vaan nyt menin johonki vammailujonoon erityiskäsittelyyn ja daan rahet sitten kun saan -_- myyjä sentään oli mukava.
"Lain mukaan elinkeinonharjoittajan tulee viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saamisesta palauttaa kaikki kuluttajalta saadut maksusuoritukset.
Kuluttajalla on oikeus korkolain mukaiseen viivästyskorkoon, jos elinkeinonharjoittaja ei palauta maksusuoritusta ajoissa."

Kannattaa muistuttaa Giganttia kuluttajansuojalaista, jos rahojen palautuksessa kestää. Omalla kohdallani oli vaikeuksia palautuksen saamisessa, mutta kumman nopeasti saivat rahat palautettua, kun tämän lain kohdan heille kerroin. Sain vielä rahojen lisäksi 20€ lahjakortin.
 
Liittynyt
11.10.2020
Viestejä
67
Promota vaikka 3070 ostamista Zotacin sijasta jossa huonommat osta kuin missään kortissa, kellottuu huonommin, on äänekkäämpi ja lämpimämpi huonommilla liitännöillä ja maksaa 110€ enemmän. "OC" versio mitä varmaat haluat alikellottaa on hassu idea.
Sanoinkin ihan sillä että jos ontilaus sisässä tuossa mallissa (tuf non-oc) josta ei kortteja ilmesty varmasti ennen kesää 2050 ja haluaa kortin ja mallilla ei niin väliä. Zotac on ihan menevä kuitenkin.
 
Liittynyt
17.09.2020
Viestejä
312
Uudelleen promotan kaikille jotka on TUF non-OC jonossa jossain sietämättömillä sijoilla odottelemassa tilausta ja näyttää että menee ensivuodelle kortin tulo julkaisupäivänä tilauksesta huolimatta, jos EHKÄ suht nopea hyvän kortin saaminen kiinnostaa niin suosittelen nyt pistämään tilaukseen Jimssiltä Zotac GeForce RTX 3080 Trinity OC . Tulossa 29.10 10 kpl, jolloin jonossa on enää 9 korttia eli nopea ensimmäinen jos eräkoot pysyvät 10 kortin pakeissa luultavasti saattaisi saada kortin ensikuun aikana :). Itse laitoin tilaukseen sellaisenkin ja uskon että saan tuon paljon ennen kuin tuon TUF non-oc, vaikka julkaisussa sen tilasinkin.
En ymmärrä miksi juuri Tuffin tilaajille suositat juuri tätä korttia? Itsekin laitoin tuon Trinityn joku aika sitten Jimmsiltä tilaukseen, mutta sittemmin peruin koska tulin siihen tulokseen että ei kannata ostaa huonoiten arvosteluissa pärjännyttä korttia noin kalliilla. Mielestäni kannattaa mieluummin jo vähän odottaakin. Tolla hinnalla saa jo muitakin kortteja jotka on tullut vasta myöhemmin myyntiin ja joissa on lyhyehköt jonot. Palit Gamerock esim. Tai Gigabyten Vision.
 
Liittynyt
11.10.2020
Viestejä
67
En ymmärrä miksi juuri Tuffin tilaajille suositat juuri tätä korttia? Itsekin laitoin tuon Trinityn joku aika sitten Jimmsiltä tilaukseen, mutta sittemmin peruin koska tulin siihen tulokseen että ei kannata ostaa huonoiten arvosteluissa pärjännyttä korttia noin kalliilla. Mielestäni kannattaa mieluummin jo vähän odottaakin. Tolla hinnalla saa jo muitakin kortteja jotka on tullut vasta myöhemmin myyntiin ja joissa on lyhyemmät jonot. Palit Gamerock esim. Tai Gigabyten Vision.
Minun puolesta saa kaikki tilata ketkä haluaa. Käytin TUF non-oc mallin tilaajia (itseäni myös) vain esimerkkinä sellaisista jotka tod.näk. joutuvat odotteluun.
 
Liittynyt
17.09.2020
Viestejä
312
Minun puolesta saa kaikki tilata ketkä haluaa. Käytin TUF non-oc mallin tilaajia (itseäni myös) vain esimerkkinä sellaisista jotka tod.näk. joutuvat odotteluun.
Asia selvä. Samassa veneessä tässä ollaan itsekin. Tuf non-oc:ta odotellaan ja sen mieluiten ottaisin, mutta eihän se hyvältä näytä.
 
Liittynyt
11.10.2020
Viestejä
67
Asia selvä. Samassa veneessä tässä ollaan itsekin. Tuf non-oc:ta odotellaan ja sen mieluiten ottaisin, mutta eihän se hyvältä näytä.
Ja toinen pointtini oli tuosta odottelusta. Toki jos haluaa odottaa saa minun puolesta senkin tehdä. Tarjosin nyt vain vaihtoehtoa ihmisille jotka eivät jaksa odottaa kuten minä. Pistin koko koneeni uusiksi 17.9. ja samalla uuden näytön ja nykyisellä koneellani en voi kunnolla enää pelejä pelata ellen ruuvaa kaikkea minimiin jolloin fps 60. Toki 5.11. laitan vielä uutta ryzeniä tilaukseen, mutta uskon saavani sen ennen näytönohjainta. Kunhan saisin ennen cb77 uuden koneeni kotiin olisin iloinen.
 
Liittynyt
28.07.2019
Viestejä
587
Sanoinkin ihan sillä että jos ontilaus sisässä tuossa mallissa (tuf non-oc) josta ei kortteja ilmesty varmasti ennen kesää 2050 ja haluaa kortin ja mallilla ei niin väliä. Zotac on ihan menevä kuitenkin.
Ei tuo zotac ole niin huono. Itseäni ei ainakaan kiinnosta mitkään mahdolliset 2 fps:n erot.

Suurimmat valituksethan tuo kortti sai, kun jouluvalot ei toimi.

Parasta hintalaatusuhdettahan tuo ei tietenkään tarjoa.
 
Liittynyt
11.10.2020
Viestejä
67
Ei tuo zotac ole niin huono. Itseäni ei ainakaan kiinnosta mitkään mahdolliset 2 fps:n erot.

Suurimmat valituksethan tuo kortti sai, kun jouluvalot ei toimi.

Parasta hintalaatusuhdettahan tuo ei tietenkään tarjoa.
Tämä juuri. Itsekään en niin nirso ole.
 
Liittynyt
17.09.2020
Viestejä
1 760
Pitää näköjään ottaa yhteyttä Gigantin asiakaspalveluun :D
Eheheh. On se vaan kiva että porukka on maksanut etukäteen tuotteesta, jonka saapumisesta ei ole esitetty kertaakaan oikeaa tietoa (nimim. Toimitetaan 24.9., varastossa +100kpl). Rahat on kyllä kelvanneet, ja kysymys on siitä, että kenellä ne ovat ja kuka tietää korteista?

Ko. kioski meni tän veivauksen myötä omalle "en osta mitään enää ikinä" - listalle.
 
Liittynyt
06.09.2017
Viestejä
1 575
Ainoa syy minkä takia en giganttia itse harkinnut oli tämä "rahat tänne niin katsotaan josko 2kk päästä saisit vastinetta" asenne mikä heillä oli alusta asti. Olisin tyytyväisenä tilannut valitsemalla "nouda myymälästä X", niin kuin heillä yleensä on vaihtoehtona kaikkeen, mutta jos ei niin ei, täydellinen fiasko heiltä:facepalm:
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
457
Tuskin 2 fps ketään kiinnostaa, mutta kuuman ja äänekkään kortin kombinaatio ei ole houkutteleva.
:confused:


 
Liittynyt
05.10.2020
Viestejä
228
En oikein ymmärrä näitä korttivertailuja, kun erot on usein huomattavissa vain testipenkissä ja desibelimittareilla. Käytössä ei varmaan silmämääräisesti kukaan huomaa eroa. Muutenkin täällä julistetaan usein milloin mikäkin kortti sysipaskaksi ennen kuin on edes saatu kunnon arvosteluja. Yksikään 3000-sarjan kortti ei ilmeisesti ole ollut myöskään ihan täysi pommi, pienentänyt asunnon lämmityskuluja merkittävästi tai tuulettimet huutaneet kuin syötävä. Erikseen sitten ne, jotka hankkii korttinsa 3DMarkin pelailuun ja saa kiksinsä siitä koneen hiplaamisesta.

Ainakin tästä ketjusta nuo vertailut voisi jättää pois.
 
Liittynyt
28.07.2019
Viestejä
587
En oikein ymmärrä näitä korttivertailuja, kun erot on usein huomattavissa vain testipenkissä ja desibelimittareilla. Käytössä ei varmaan silmämääräisesti kukaan huomaa eroa. Muutenkin täällä julistetaan usein milloin mikäkin kortti sysipaskaksi ennen kuin on edes saatu kunnon arvosteluja. Yksikään 3000-sarjan kortti ei ilmeisesti ole ollut myöskään ihan täysi pommi, pienentänyt asunnon lämmityskuluja merkittävästi tai tuulettimet huutaneet kuin syötävä. Erikseen sitten ne, jotka hankkii korttinsa 3DMarkin pelailuun ja saa kiksinsä siitä koneen hiplaamisesta.

Ainakin tästä ketjusta nuo vertailut voisi jättää pois.
Toisia ei kiinnosta maksaako kortti 700 vai 1000 euroa ja onko se paras mahdollinen hintalaatusuhteeltaan. Meitä on moneksi :)
 
Liittynyt
14.10.2020
Viestejä
72
Toisia ei kiinnosta maksaako kortti 700 vai 1000 euroa ja onko se paras mahdollinen hintalaatusuhteeltaan. Meitä on moneksi :)
Jep! Itseä ei enää tässä kohtaa kiinnosta pätkääkään että mikä kortti sieltä tulee ja maksaako 700€ vai 2000€, kunhan tulee.... :rolleyes: Uusi konepaketti on yli kuukauden jo odotellut näyttistä Jimm's:in varastossa ja johan se alkaa kohta olla niin vanhaa rautaa että saa laittaa uusiksi koko koneen. Nimim. 11 arpaa vetämässä
 
Liittynyt
05.10.2020
Viestejä
228
Toisia ei kiinnosta maksaako kortti 700 vai 1000 euroa ja onko se paras mahdollinen hintalaatusuhteeltaan. Meitä on moneksi :)
Eipä varsinaisesti - totta kai pläräilin arvosteluja ja forumeja ennen kuin laitoin oman kortin tilaukseen, ettei tule aivan kierrätysvalmista korttia ostettua. Satanen suuntaan tai toiseen ei juurikaan tunnu enää tämän hintaluokan kortissa varsinkin kun saatavuus on mitä on. Samoin ei kiinnosta onko se kortti kaikista nopein vai tippuuko fps jollain prosentilla tai kahdella. Jokainen toki tavallaan, mutta menkää edes kinastelemaan korttien paremmuusjärjestyksestä oikeisiin ketjuihin.
 
Liittynyt
11.10.2020
Viestejä
67
Jep! Itseä ei enää tässä kohtaa kiinnosta pätkääkään että mikä kortti sieltä tulee ja maksaako 700€ vai 2000€, kunhan tulee.... :rolleyes: Uusi konepaketti on yli kuukauden jo odotellut näyttistä Jimm's:in varastossa ja johan se alkaa kohta olla niin vanhaa rautaa että saa laittaa uusiksi koko koneen. Nimim. 11 arpaa vetämässä
Kai laitoit sitten tuosta "sysipaska" zotacistakin arvan vetämään?
 
Liittynyt
23.10.2020
Viestejä
4
Jee, mulla tuli tilausvahvistus klo 16:04 samaisesta kortista joten lähiaikoina sopisi siis odotella.
Kas minullakin tilausvahvistus samasta kortista (EDIT: mulla 3080 ja tuo olikin näköjään 3090) klo 16:04. Multitronicin aspan mukaan olin sijalla 9. kun about viikko pari sitten kyselin sijoitusta... Ehkä tässä on vielä hieman toivoa saada tämä ennen joulua
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
14.10.2020
Viestejä
72
Nättiä! itsekin sijalla 6 ollaan :)
Edit. Siis nuiden tulevien 10 kortin jälkeen olen sijalla 6 :D
Itse olin sijalla 12 tai 13 ennen tota edellistä 5 erää joten tosta seuraavasta pitäis jo riittää mulle. Tosin on jo pari "varmaa" jäänyt tulematta niin en pidätä hengitystä totakaan odotellessa... Oon esim. sijalla 1 odottelemassa Jimm's:in Palitin 3090 OC versiota minkä piti tulla 16.10.. :rofl:
 
Liittynyt
11.10.2020
Viestejä
67
Itse olin sijalla 12 tai 13 ennen tota edellistä 5 erää joten tosta seuraavasta pitäis jo riittää mulle. Tosin on jo pari "varmaa" jäänyt tulematta niin en pidätä hengitystä totakaan odotellessa... Oon esim. sijalla 1 odottelemassa Jimm's:in Palitin 3090 OC versiota minkä piti tulla 16.10.. :rofl:
Elä nyt latista minua kun olen jo onneni kukkuloilla että ehkä seuraava erä tuota zotackkia olisi minun onneni :(
 
Liittynyt
11.10.2020
Viestejä
67
Itse olin sijalla 12 tai 13 ennen tota edellistä 5 erää joten tosta seuraavasta pitäis jo riittää mulle. Tosin on jo pari "varmaa" jäänyt tulematta niin en pidätä hengitystä totakaan odotellessa... Oon esim. sijalla 1 odottelemassa Jimm's:in Palitin 3090 OC versiota minkä piti tulla 16.10.. :rofl:
Oletko kysynyt jimssiltä että mitä tuolle palitille on käynyt? Olisi ihana että saisit sen ennen zotac etää.. :) ei mistään itsekkäistä jonosyistä tietenkään ;)
 
Liittynyt
21.02.2017
Viestejä
5 006
En oikein ymmärrä näitä korttivertailuja, kun erot on usein huomattavissa vain testipenkissä ja desibelimittareilla.
Kyllä näiden näyttisten äänentasoissa on sellaisia eroja jotka on selvästi kuultavissa ihan paljaalla korvallakin. Sen ymmärrän, että se on sitten omasta mieltymyksestä kiinni kuinka paljon asia hetkauttaa, mutta heille jotka tykkäävät rakentaa ja säätää koneen hiljaiseksi on tuolla äänentasolla kyllä väliä.
 

Eksuu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
15.04.2018
Viestejä
2 343
EVGA:n EU aspa vastasi vihdoinkin tuohon laittamaan palautteeseen, siellä oli sigussa technical marketingin directorin yhteystiedot.
Laitoin palautetta hällekin hieman ... :)
Hei upeaa! Isot pisteet sulle tästä. Jospa pienellä ”kannustuksella” saisivat lähetystä lähtemään Jimmsillekin, niin saisi edes sen ensimmäisen lähetyksen tännekin.. Ei kyllä yhtään nappaile vielä Ryzenien myynnin jälkeen ruveta odottamaan vajaa pari kuukautta sitten tilattua korttia..
 
Liittynyt
14.10.2020
Viestejä
72
Oletko kysynyt jimssiltä että mitä tuolle palitille on käynyt? Olisi ihana että saisit sen ennen zotac etää.. :) ei mistään itsekkäistä jonosyistä tietenkään ;)
En ole kysellyt. Tuskinpa se sieltä enää tulee, ainakaan ennen tota Zotaccia. Mut on tossa vielä mahis että Proshop saa ton 25kpl MSI 3090 Ventus OC erän ennen sitä niin pääset sitten sijan verran ylös päin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 884
Ei tuo zotac ole niin huono. Itseäni ei ainakaan kiinnosta mitkään mahdolliset 2 fps:n erot.

Suurimmat valituksethan tuo kortti sai, kun jouluvalot ei toimi.

Parasta hintalaatusuhdettahan tuo ei tietenkään tarjoa.
Itsellä on ollut pari Zotacin korttia eikä niissä ole ollut mitään valittamista,nytkin koneessa on Zotac 1070Ti,toki voi muutaman fps hävitä mutta mitä väliä.Ja sehän on vaan eduksi jos ei jouluvalot pala,säästyy niiden sammuttamiselta.
 
Liittynyt
20.04.2020
Viestejä
90
Kai laitoit sitten tuosta "sysipaska" zotacistakin arvan vetämään?
Itelläkin on tuo Zotacin laitos tilauksessa, mutta jonosijoituksesta en ole ihan varma enkä oo viittinyt nyt kysellä noiden perään. Luulisin kuitenkin, jos oikein muistan varastosaldot tilausta tehdessäni, että olisin tuon seuraavan 10 kpl erän sisässä :) Tosin laitoin myös viime lauantaina verkkokaupasta tuon Asus ROG-STRIX-RTX3080-10G-GAMING kortin tilaukseen, ja tässä ketjussa olleiden jonotietojen perusteella olisin siinäkin mahdollisesti ensimmäisestä erästä kortin saamassa, eikä sitäkään siis tartteisi välttämättä marraskuun puoliväliä pidemmälle odotella... kumpaankohan tässä nyt kallistuisi, jänniä aikoja :D
 
Liittynyt
11.10.2020
Viestejä
67
En ole kysellyt. Tuskinpa se sieltä enää tulee, ainakaan ennen tota Zotaccia. Mut on tossa vielä mahis että Proshop saa ton 25kpl MSI 3090 Ventus OC erän ennen sitä niin pääset sitten sijan verran ylös päin.
Nooh mutta minä olen iloinen puolestasi että kohta saat odottamasi :)
 
Liittynyt
14.10.2020
Viestejä
72
Nooh mutta minä olen iloinen puolestasi että kohta saat odottamasi :)
Kyselin joutessani siitä Palitista ja ilmeisesti se on tullut jo 14.10 ja mennyt jollekkin onnekkaalle ja jostain syystä jäänyt päivittymättä se tuote sivu. Ja kuulemma olen Zotacci jonossa sijalla 6, että jos ei ennen sitä mikään arpa osu niin siitä sitten.. :thumbsup:
 
Liittynyt
11.10.2020
Viestejä
67
Kyselin joutessani siitä Palitista ja ilmeisesti se on tullut jo 14.10 ja mennyt jollekkin onnekkaalle ja jostain syystä jäänyt päivittymättä se tuote sivu. Ja kuulemma olen Zotacci jonossa sijalla 6, että jos ei ennen sitä mikään arpa osu niin siitä sitten.. :thumbsup:
Noniin! Jännä homma toi Paliti... Noh mutta zotacci iskee niin odotus loppuu. Melkein tekisi mieli tarjota ostamaan sinulta se joku toinen kortti jossa olet vissiin seuraavasta erästä myös saamassa että oma odotus lyhenisi vaikka kuukaudella.. :D
 
Liittynyt
14.10.2020
Viestejä
72
Noniin! Jännä homma toi Paliti... Noh mutta zotacci iskee niin odotus loppuu. Melkein tekisi mieli tarjota ostamaan sinulta se joku toinen kortti jossa olet vissiin seuraavasta erästä myös saamassa että oma odotus lyhenisi vaikka kuukaudella.. :D
No jos joku noista 3090 arvoista sattuu osumaan ennen tota Zotaccia, niin ihan myötä tunnosta voisin ton Zotacin sulle vaikka pistääkkin, koska tiedän ton tuskan.. :rofl:
 
Liittynyt
11.10.2020
Viestejä
67
No jos joku noista 3090 arvoista sattuu osumaan ennen tota Zotaccia, niin ihan myötä tunnosta voisin ton Zotacin sulle vaikka pistääkkin, koska tiedän ton tuskan.. :rofl:
Olisin kyllä semmosessa elämänvelassa jos näin nyt käy että huhhuh... olen täällä langalla kuin haukka kyttäämässä ja kyselemässä mikäli satut saamaan tuon 3090 ja haluat minulle tuota 3080 tarjota.. :love:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
724
Hei upeaa! Isot pisteet sulle tästä. Jospa pienellä ”kannustuksella” saisivat lähetystä lähtemään Jimmsillekin, niin saisi edes sen ensimmäisen lähetyksen tännekin.. Ei kyllä yhtään nappaile vielä Ryzenien myynnin jälkeen ruveta odottamaan vajaa pari kuukautta sitten tilattua korttia..
Joo kylmää olkapäätä tuli, ohjasivat toiselle teknikolle vain.
Sen verran alkoi v*tuttamaan että pyysin accountin poiston EVGA:n forumilta.

edit. Se sentään tapahtui nopeasti.
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 221
Jimille tulossa 70 kappaleen erä Tuhnua. Muistanko väärin, vai eikös se vähän aikaa sitten ollut joku 144kpl erä mikä piti tulla? Myöhemmin on näemmä tulossa sitäkin isompi erä.

Oma sijoitus 100. jonossa ei riitä tuohon seuraavaan erään, purtale jos en olisi koomannut siinä tilauskarusellissä hätäilemällä saattaisi ensi viikolla olla lappu kourassa :rolleyes:
 

Eksuu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
15.04.2018
Viestejä
2 343
Joo kylmää olkapäätä tuli, ohjasivat toiselle teknikolle vain.
Sen verran alkoi v*tuttamaan että pyysin accountin poiston EVGA:n forumilta.

edit. Se sentään tapahtui nopeasti.
Itsehän olen viikon bänneissä sieltä paskafoorumilta, kun menin Jaakopin modausketjuun sanomaan, että modasin EU tilaukseni näkymättömäksi. Siitä sitten napsahti bänniä. Aivan pellefirma.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
237 417
Viestejä
4 160 474
Jäsenet
70 408
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom