Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sitä että kohta näyttis pamahtaa sulle postiin.Mitäs kun Jimmsillä on muuttunut tuf oc tilausstatus toimitettavissa odottaa käsittelyä ja varattu tilaukselle.
Mita tama tarkoitta?
Ei huonolta kuulostaisiSitä että kohta näyttis pamahtaa sulle postiin.
Jos oot nopea, niin vielä ehtii perua.Ei huonolta kuulostaisi![]()
Mulla oli siis toi 3090 TUF OC ja siihen oli tänään tullut 25kpl erä.Varmaan jo tosiaan käy tilauksia läpi et keille ne kortit menee. Tuotesivulla merkitty et 30.9 tulee varastolle, haluavat varmaan mahdollisimman nopeasti ja vaivattomasti sit lykkiä noi eteenpäin kunhan tulee ja samalla varmistaa ettei kiireessä sit mee jonojärjestys pieleen.
Joo tarkoittaa tosiaan, että tuotteesi on Jimmsillä hallussa ja odottaa vain käsittelyä ja postitusta. Käytännössä olet voittaja.Ei huonolta kuulostaisi![]()
Mulla oli siis toi 3090 TUF OC ja siihen oli tänään tullut 25kpl erä.
Mulla on 47114xx ja vastasivat että about sijalla 100.Tuolla chatissa mainittiin tilausnumeroista seuraavaa:
Tilausnumerot alkavat jostakin 471112xx, ja ensimmäisten minuuttien aikana tuli n. 3800 tilausta.
Eli ennen tilausnumeroa 47112xxx on ainakin 800 muuta tilausta (tuskin noina ensimmäisinä minuutteina tuli muita kuin 3080-tilauksia).
Näiden tilausnumeroiden perusteella ennen minua on jonottamassa n. 1600 muuta 3080 -tilaajaa. Koska tähän mennessä on saatu toimitettua vasta 94 kpl, taitaa minulle kortti tulla vasta reilusti ensi vuoden puolella...
Toki kortin saaminen on aivan siitä kiinni, satuitko tilaamaan kortin josta ei ole joko paljon kysyntää, tai josta on tulossa suuria toimituseriä lähiaikoina.
MSI 3080 GAMING X TRIO:
471113xx approximately cue number 50-110
471114xx approximately cue number 111-150
...
Please do keep in mind, that we received around 3800 orders within minutes from launch 15.00 - and as stated earlier our system wasn't up for this kind of insane amount of orders. I do apologize for our system not working, and with a launch qty of 64 pcs (or 94 pcs including our shipment from ASUS we received Friday), 94 pcs isn't going to help those 3800 customers that had faith in us to place an order with us.
Asuksen kortteja itellä tilauksessa. Niin ilmeisemmin ainakin niitä.Oliko tarkempaa tietoa, että minkä valmistajan (/pahvilaatikkoon pakkaajan) kortteja ovat sitten lähettelemässä?
Asuksen kortteja itellä tilauksessa. Niin ilmeisemmin ainakin niitä.
Jimmsille näköjään tulossa 30 pvä 7kpl 3080 Ventuksia. Nekin suoraan loppuunmyyty. Saas nähdä, et saanko oman kortin tuosta erästä, kun aspan mukaan olen "kärkipäässä". 16.11 saatu tilausvahvistus, eli tuskin saan. Jatketaan siis odottamista![]()
Otin yhteyttä proshopiin sähköpostitse ja sieltä kerrottiin tänään että tilaamaani 3090 msi gaming x trio näyttistä oli saatu juuri pieni erä. Oma tilaukseni on nyt käsittelyssä ja he saavat sen matkaan huomisessa kuormassa. Tilaus näkyy nyt proshop sivuilla pakataan tilassa. Tilausvahvistus sähköpostiini tuli 24.9 klo 16:01, sekunneista ei tietoa.
Itse sain juuri varmistuksen, että saan kortin tuosta erästä. Tilausvahvistus 16.07. Tuote näkyy jo nyt varattuna tilaukselle, eli käsitteleevät noita ilmeisesti vähän ennakkoon jotta saavat kortit heti liikkeelle.
Hmm. Että Ventuksia tulossa... Voi olla että oma Gigantin toimituspäivä 1.10 pitäisi kutinsa. Kerran siirrettiin, mutta kun kysyin tuleeko toinen siirto, niin vastattiin että ei näytä siltä että siirtyisi tuosta. Mahtuuhan tuohon emolle ne sli 2070 superit ja 3080.Itse sain juuri varmistuksen, että saan kortin tuosta erästä. Tilausvahvistus 16.07. Tuote näkyy jo nyt varattuna tilaukselle, eli käsitteleevät noita ilmeisesti vähän ennakkoon jotta saavat kortit heti liikkeelle.
Niinpä ja sitä että minkä kokoisia ne erät sitten tänne pohjois-eurooppaan ovat. Täytyy toivoa että myöhemmin viikolla jotain kuuluis, onhan tässä ainakin jossain määrin syytä optimismiin.Jimssilt tilattu Evga GeForce Rtx 3080 XC3 ultra gaming. Jonossa alle 20 sijalla. Numerollisesti ei jonotus paha, mutta katsotaan milloin evgalta lähtee edes toimituksia liikkeelle.
Verkkokaupalla noita sentään on ollut ja toimitettu. Gigantti on kumppani eikä ole tainnut yhtään korttia toimittaa... Itsellä sopivasti molemmista noista tilattu lähinnä pitkän palautusoikeuden takia. Nopeemmin olis selvästi muualta saanut. Gigantille laitoin spostia 18.9. että perukaa toinen tilaus, ettei kortilla turhaa varausta. No vastausta ei oo ikinä kuulunut...Viime viikon aikana tullut Bringin paketti tuli myös postin kyydillä täällä maaseudulla.
Ja off-topicin välttämiseksi... Taitaa olla väärässä paikassa arpa vetämässä kun ei Verkkokaupan kautta vielä ole montaa korttia kulkenut, mutta eihän ne edes olleet mainittu Nvidian kumppani sivuillakaan.
Joo siis. Tuohan päivitty 10kpl erästä iloisesti 25kpl eräksi tänään. Sama kortti itsellä ja tänään vaihtu odottamisesta varatuksi. Eli tällä viikolla kortti odotettavissa
E: Vaan kiirehän tässä puski, kun pitää hommata Ultra High Speed HDMI 2.1 kaapeli nopsaa. LG:n C9 itsellä "näyttönä" niin tarvii lisää HDMI kaistaa.
Elikkäs samassa kuormassa tulee minun 3090 MSI GamingOtin yhteyttä proshopiin sähköpostitse ja sieltä kerrottiin tänään että tilaamaani 3090 msi gaming x trio näyttistä oli saatu juuri pieni erä. Oma tilaukseni on nyt käsittelyssä ja he saavat sen matkaan huomisessa kuormassa. Tilaus näkyy nyt proshop sivuilla pakataan tilassa. Tilausvahvistus sähköpostiini tuli 24.9 klo 16:01, sekunneista ei tietoa.
![]()
Akasa 8K Ultra High Speed HDMI -kaapeli, 2m, musta (Poistotuote! Norm. 14€) - 10,00€
Tuettu resoluutio maks. 8K @ 60Hz. Tekniset tiedot : Käyttökohde : HDMI -> HDMI -liitettävyys Resoluutio : 8K@60Hz Pituus : 2m Liitännät : 2 x HDMI uros Signwww.jimms.fi
Heitän sulle vinkkinä ton, tolla sain omasta B9S kiskottua ulos 4k 120hz HDR kuvaa.
MSI:llä tapahtuu jotain trion ja näihin konkkiin liittyen.
Onko tämä hyvä juttu? Sori en ole mikään fiksuin ja en paljoa tiedä konkista tai pcb:stä ylipäätään. Itsellä vaan jimssillä toi tilauksessa.![]()
MSI quietly changes GeForce RTX 3080 GAMING X TRIO design amid stability concerns - VideoCardz.com
MSI became aware of reports from customers, reviewers, and system integrators that there may be instability when GeForce RTX 30 Series graphics cards core clocks exceeded a certain amount. The latest GeForce driver (456.55) includes fixes for the issue. As such, MSI recommends owners of GeForce...videocardz.com
Itse näen tämän positiivisena mikäli pitää paikkaansa, jos ovat vaihtaneet komponentteja niin sille on ollu syynsä. Itsellä sama kortti tilauksessa ja mielummin otan sen "fiksatun" mallin jos näin voi sanoa.Onko tämä hyvä juttu? Sori en ole mikään fiksuin ja en paljoa tiedä konkista tai pcb:stä ylipäätään. Itsellä vaan jimssillä toi tilauksessa.
Ikävältä? Onko multa mennyt jotain ohi? Olettaisi että TUFeja alkaisi tippua tässä lokakuussa, saahan Jimmskin 40kpl erän ylihuomenna.Aika ikävältä näyttää noi Proshopin tarinoinnit (vaikka kiva että edes infoavat tuon toisen foorumin kautta). Seuraavasta TUF erästä ei tietoa ja TUF OC:ta tulossa noin 3 viikon päästä.
3080 non-oc puhe, eikä tarkempaa tietoa ole kuin mitä täältä lukenut sivu pari sitten.Onko 3080 Tuf kyseessä? Onko Jimmsin 3090 saatavuudesta tietoja?
Siis omalta kohdalta ikävältä, kun ei ole kuin Proshopin TUF OC tilaus sisällä huonohkolla tilausnumerolla 47113xxx. Tilauksiahan nuo saivat TUF OC:lle heti alussa yli 700 ja sen päälle runsaasti lisää. Eli jos saavat vaikka tuon 50kpl erän /3 viikkoa, niin jostain sijalta 400 kestää 6kk saada tuote. Toki se saatavuus voi parantua runsaastikin.Ikävältä? Onko multa mennyt jotain ohi? Olettaisi että TUFeja alkaisi tippua tässä lokakuussa, saahan Jimmskin 40kpl erän ylihuomenna.
Ilmeisesti tuo oc oli se suositumpi versio.. itsellä normiversio tilauksessa ja kuulemma 50-100 sijoilla mennään, eli ei niitä kyllä ainakaan satoja tilattu ekoina minuutteina. Itse sain tilauksen läpi vasta 16.10 paikkeilla.Siis omalta kohdalta ikävältä, kun ei ole kuin Proshopin TUF OC tilaus sisällä huonohkolla tilausnumerolla 47113xxx. Tilauksiahan nuo saivat TUF OC:lle heti alussa yli 700 ja sen päälle runsaasti lisää. Eli jos saavat vaikka tuon 50kpl erän /3 viikkoa, niin jostain sijalta 400 kestää 6kk saada tuote. Toki se saatavuus voi parantua runsaastikin.
Tuli vaan mieleen, saakos tuolta Proshopista 3090:n kanssa Watch Dogsia ja GeForce Now:ta?
Kiitokset vastauksesta.Itse näen tämän positiivisena mikäli pitää paikkaansa, jos ovat vaihtaneet komponentteja niin sille on ollu syynsä. Itsellä sama kortti tilauksessa ja mielummin otan sen "fiksatun" mallin jos näin voi sanoa.
Hmm, minulla ei näy. Onpa erikoista.Minulla se näkyy ihan tilaussivullta kortin kanssa, erillisenä tuotteena. MSI 3090 Gaming X Trio siis tilattu.
Hmm, minulla ei näy. Onpa erikoista.
Sinällään vaan erikoista, että mun Trio on lähdössä huomenna ilmeisesti tulemaan minulle (Pakattavana-tilassa tällä hetkellä. Pitääpä pistää sähköpostia ja udella, että onko sattunut joku kämmi kun ei ole lisätty koriin vai mistä johtuu.Noita on rajoitetusti liikkeellä, Jimmsiltäkin poistui aika nopeasti.
Joo siis. Tuohan päivitty 10kpl erästä iloisesti 25kpl eräksi tänään. Sama kortti itsellä ja tänään vaihtu odottamisesta varatuksi. Eli tällä viikolla kortti odotettavissa![]()
Ahaa, voi toki olla, että huomenna kun paketti lähtee niin ilmaantuu. Nooh, pistin viestiä niin saavat vastailla jahka kerkiävät. Eipä nyt sinällään hirveästi tuo Watch Dawgs kiinnosta, mut ilmainen peli on aina ilmainen peli.Mulla toi NVIDIA Game - Watch Dogs: Legion + Geforce Now Fou -bundle muuttui omaksi erilliseksi lähetykseksi kun itse kortti lähetettiin ja tilana on tällä hetkellä "Ei varastossa - Käsitellään "![]()
No huh, itsellä tilausvahvistus 16:02 tuosta 3090 TUF OC:sta ja odottaa yhä tuotetta. Täytyy sanoa että hieman yllätti erän päivittyminen 10 -> 25 kpl ja se, että siltikään siitä ei riittänyt minulle
No, kunhan ehtii 19.11. mennessä![]()
Kyllä nyt alkaa setit olla kunnossa tuf non oc ja oc jonoissa sija alle 20. Molemmat tilattu 16.01-16.02 eiköhän ala kohta tippua.Eiköhän se ehi. Itselle kertoivat torstaina että alle 20 oli jonospotti joten intopiukeus oli taattu ku näin ton päivitetyn erän.