NVIDIA GeForce RTX 30 -sarjan saatavuus- ja tilausseuranta

vagMeister

öijä
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
358
Ensimmäisten joukossa ollaan 3090 Trion seuraavaan erään. En vain oikein halua edes koko korttia, 3080 kelpaisi... :sori:
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
671
Miten ihmeessä te onnistutte noin nopeasti saamaan noita? Itselle toi 2 minuuttia oli ihan Maksimisuoritus. Ei auta edes huoltoasemalle jääneet laukut..
 

pau

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
09.09.2018
Viestejä
360
Tämä kiinnostaisi itselläkin. Miksi maksaa tuplat 10% tehosta. Toki jos miljonääri olisin :smoke:
+20% cudaa +14GB muistia jne.. olihan niitä hienoja lukuja. :) Tuskin sitä ostoa pelkän pelitehojen takia voi järkevästi perustella.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 434
Miten ihmeessä te onnistutte noin nopeasti saamaan noita? Itselle toi 2 minuuttia oli ihan Maksimisuoritus. Ei auta edes huoltoasemalle jääneet laukut..
Itselläni oli kaksi selaimen ikkunaa jaettuna kuvaruudulle kummassakin kirjautuneena eri verkkokauppoihin.

Mallit olivat valmiiksi katsottu saatavuuden mukaan sekä tilaukset harjoiteltu aiemmin, leikepöydällä oli Klarnaa varten valmiiksi jo sosiaaliturvatunnus.

10 sek välein sitten päivittelin selaimia 15.58 lähtien.

Avuksi olin ottanut hiiren sekä hiirimaton kannettavan kaveriksi ;)
 
Liittynyt
08.05.2017
Viestejä
1 876
Miten ihmeessä te onnistutte noin nopeasti saamaan noita? Itselle toi 2 minuuttia oli ihan Maksimisuoritus. Ei auta edes huoltoasemalle jääneet laukut..
Harjoittelin etukäteen ja tein testioston ilman tilauksen loppuun vientiä. Ei näihin kannata kylmiltään lähteä. Olisin saanut vielä yli sekunnin pois koko prosessista, jos en olisi ollut paniikissa ja luullut toimitustavan valintaa maksutavan valinnaksi :rage:
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
671
Harjoittelin etukäteen ja tein testioston ilman tilauksen loppuun vientiä. Ei näihin kannata kylmiltään lähteä. Olisin saanut vielä yli sekunnin pois koko prosessista, jos en olisi ollut paniikissa ja luullut toimitustavan valintaa maksutavan valinnaksi :rage:
Kyllä mäkin reitin osasin silmät kiinni mutta kun sivut hidastelee, niin ei pysty nopeampaa :D
 
Liittynyt
18.09.2020
Viestejä
74
Tsekkaas vauvafoorumi, siellä on vielä järjettömämpää menoa :D

Tämä sentään vanhaa kunnon raudanhimoa.
Juu raudanhimoa se on täälläkin ja ketään en tuomitse, mietin vain että tästä odottamisesta tulee juuri niin hankalaa kuin sen itselleen tekee.
 
Liittynyt
16.11.2016
Viestejä
4 025
Itselläni oli kaksi selaimen ikkunaa jaettuna kuvaruudulle kummassakin kirjautuneena eri verkkokauppoihin.

Mallit olivat valmiiksi katsottu saatavuuden mukaan sekä tilaukset harjoiteltu aiemmin, leikepöydällä oli Klarnaa varten valmiiksi jo sosiaaliturvatunnus.

10 sek välein sitten päivittelin selaimia 15.58 lähtien.

Avuksi olin ottanut hiiren sekä hiirimaton kannettavan kaveriksi ;)
Harjoittelin etukäteen ja tein testioston ilman tilauksen loppuun vientiä. Ei näihin kannata kylmiltään lähteä. Olisin saanut vielä yli sekunnin pois koko prosessista, jos en olisi ollut paniikissa ja luullut toimitustavan valintaa maksutavan valinnaksi :rage:
Lisättäköön tähän vielä että "todellinen aika sivu" vielä auki että sai sen todellisen kellonajan eli tässä tapauksessa 16:00 :D Piirilevyssä on sitä jotain :rofl:
 

vagMeister

öijä
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
358
Itselle kävi juuri kun moni spekuloi itselleensäkin käyvän, en saanut heti 3080 ja tässä sitä ollaan. Kaipa tuon voi myydä sitten täällä ostohintaan tarvittaessa jos sattuu lähiaikoina ilmestymään ja satun 3080 saamaan.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
2 066
Kaikki jimmsin gaming x tilaajat. Kattokaa nyt tarkkaan sampsan video! Vielä ehditte peruuttaa. :hammer:
 
Liittynyt
16.11.2016
Viestejä
4 025
Olen itse sijoituksella "alle 25" Jimmsissä, tuffi 3090:n kanssa :thumbsup: Tilattu 16.01
 
Liittynyt
24.09.2020
Viestejä
61
Kaikki jimmsin gaming x tilaajat. Kattokaa nyt tarkkaan sampsan video! Vielä ehditte peruuttaa. :hammer:
Outoa että ei Sampsa maininnut tuossakaan videossa mitään siitä että MSI pyörii defaulttina 500 rpm hiljaisempaa kuin nuo, onkoha Asus laittanut setelipinkan mukaan tuohon laatikkoon :whistling:
 
Liittynyt
23.10.2017
Viestejä
918
Näillä tilausmäärillä Jensen nauraa kyllä koko matkan pankkiin ja pankista mersukauppaan.
 
Liittynyt
24.09.2020
Viestejä
661
Mulla 16.02, en aio edes kysyä. Todennäköisesti aika paljo ehtii vettä virrata ennen kun tulee.
Olen itse sijoituksella "alle 25" Jimmsissä, tuffi 3090:n kanssa :thumbsup: Tilattu 16.01
Hups tuli eka väärään vastausta. Makro16:lle esitetty kysymys siis :)
Kehtaatko vilkaista sähköpostiviestin headereista mihin aikaan maili lähti. Oma tuli viiveellä 16:01:51 tms. Elättelen toiveita että tuon jaksaisi vielä odotella :)
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
671
Hups tuli eka väärään vastausta. Makro16:lle esitetty kysymys siis :)
Kehtaatko vilkaista sähköpostiviestin headereista mihin aikaan maili lähti. Oma tuli viiveellä 16:01:51 tms. Elättelen toiveita että tuon jaksaisi vielä odotella :)
Näkeekö tuon gmailin sovelluksessa jotenki tarkemmin kuin vastaanottoajan?
 
Liittynyt
24.09.2020
Viestejä
661
Näkeekö tuon gmailin sovelluksessa jotenki tarkemmin kuin vastaanottoajan?
Sähköpostiviestin headereita penkomalla, viesti auki, sieltä vastaa-napin vierestä kolme pistettä ja näytä kokonaan. Luurilla en keksinyt miten saa näkyviin
 
Liittynyt
20.09.2020
Viestejä
122
Onkohan mitään tietoa milloin noita Ventus 3090:iä tulee lisää. Oon ekana jonossa ainakin Jimms-Laurin mukaan ni ihan hyvät tsäänssit saada nopsaan kortti.
 
Liittynyt
05.03.2018
Viestejä
1 332
Arvasin että Palitin 3090 ei välttämättä oo jengille kuuminta hottia ja ovat harvoja malleja jotka 294mm pitkiä että mahtuu omaan settiin ilman isoa vesilooppiremppaa, joten semmoinen Jimssistä onnistuneesti jäi käteen. Jäi myös aluksi non-OC kun pistelin menemään vauhdilla (oops!) mutta en nyt sentään halunnut kahta korttia joten se sitten vapautui muille. Molempia oli 16:00 tarjolla tasan yksi...

Pitäisköhän käydä lukee siitä review että onko se kura :D

Jos on cooleri kura niin sitten pitänee kantaa rahaa EKWB:lle ja pistää vesille.
 
Liittynyt
05.03.2018
Viestejä
1 332
Kumman moni täälläkin haluaa tuon tuhnun saada :/. 10% tehoa lisää 100% isommalla hinnalla. Vaikka ei olisi rahasta kiinni niin kyllä itse keksisin aika monta komponenttia koneesta mitkä päivittäisin ensin. Toki jos kaikki muukin on jo tikissä niin voi ymmärtää.
Jos on jo i9-9900k custom loopilla, 32GB 3600Mhz muistia, 2080ti ja Predator X35 (se vasta maksoikin paljon...) niin alkaa olla koneeseen rahan tuhlaamisen mahdollisuudet rajalliset, varsinkin kun ei ole ihan luottoa että Seuraavat Ryzenit olisivat niiiiin paljon parempia että prossupuolella kannattaa lähteä vielä vaihtamaan mihinkään.
 
Liittynyt
08.06.2020
Viestejä
55
Kyselin Jimmsiltä ASUS TUF non-oc jonotilannetta oman tilaukseni kohdalla. Arvatkaapas? Jonossa ensimmäisenä. Käden tilaushetken tärinän piikkiin tämä. Seuraavasta erästä ensimmäisenä sitten! :D
 
Liittynyt
30.03.2017
Viestejä
295
Milläs sä vuoronumeron sait?

Kyselin omaani 3080 tilaukselle ja tuli tylyn "Ei koskaan kerrota jonosijoituksia missään tapauksessa tai millekkään tuotteelle" tasonen vastaus.
Mä soitin ja kysyin varovasti :) Ensimmäisenä pahoittelin että olin varmaan tuhannes kysyjä anteeksi, näin sanoin puhelimessa.
 
Liittynyt
24.09.2020
Viestejä
661
Kyselin Jimmsiltä ASUS TUF non-oc jonotilannetta oman tilaukseni kohdalla. Arvatkaapas? Jonossa ensimmäisenä. Käden tilaushetken tärinän piikkiin tämä. Seuraavasta erästä ensimmäisenä sitten! :D
Moneltas tuli tilausvahvari (tarkka?). Oma 16:01:51 pienen postiviiveen jälkeen ja jännittää ihan perkeleesti onko mitään saumoja. 3090 non-oc tuffi siis kyseessä
 
Liittynyt
16.11.2016
Viestejä
4 025
Sähköpostiviestin headereita penkomalla, viesti auki, sieltä vastaa-napin vierestä kolme pistettä ja näytä kokonaan. Luurilla en keksinyt miten saa näkyviin
ööö, 16.01 ja toimitetaan 4s kuluttua? Tuoko kohta?? Muistelisin että tilaus oli valmis 16:01:45
 

Kleimo

Töysäläinen
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
575
Arvasin että Palitin 3090 ei välttämättä oo jengille kuuminta hottia ja ovat harvoja malleja jotka 294mm pitkiä että mahtuu omaan settiin ilman isoa vesilooppiremppaa, joten semmoinen Jimssistä onnistuneesti jäi käteen. Jäi myös aluksi non-OC kun pistelin menemään vauhdilla (oops!) mutta en nyt sentään halunnut kahta korttia joten se sitten vapautui muille. Molempia oli 16:00 tarjolla tasan yksi...

Pitäisköhän käydä lukee siitä review että onko se kura :D

Jos on cooleri kura niin sitten pitänee kantaa rahaa EKWB:lle ja pistää vesille.
Taisin saada tuon non-OC version! :thumbsup: Kun 16:30 laitoin sen tilaukseen kun sillä oli varasto 0 niin odotin että ainakin ekana saa jos tulee lisää!
 
Liittynyt
05.03.2018
Viestejä
1 332
Joo sulle meni sitten sillä nyt se on taas 0 ja mun tilaukselta se poistui. Hyvä että hyvään kotiin sekin :thumbsup:
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
237 391
Viestejä
4 159 574
Jäsenet
70 409
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom