Kukaan ei ole varmaan vielä saanut käsiinsä 3080 tuf oc:ta poislukien sampsa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo lähinnä mietin tilauspuolta jotka miettii paljonko pitää lisää tukkurilta tilataOmassa tapauksessani en vaivannut ketään, peruutukset kun eivät vaadi käsityötä
..luulen että kyllä se tukkuri on se joka siellä on vaivaantunut kun pakko "myydä ei oota"Joo lähinnä mietin tilauspuolta jotka miettii paljonko pitää lisää tukkurilta tilata
...mutta pakko oli tilata? Tuliko osto krapulaEnsimmäisten joukossa ollaan 3090 Trion seuraavaan erään. En vain oikein halua edes koko korttia, 3080 kelpaisi...
En myönnä enkä kiellä. Vielä viikko sitten en olisi todellakaan edes vaivautunut yrittämään, mutta kummasti sitä vaan nyt jonossa taas istutaan F5-kisan jälkeen... Hohhoijaa....mutta pakko oli tilata? Tuliko osto krapula
Tämä kiinnostaisi itselläkin. Miksi maksaa tuplat 10% tehosta. Toki jos miljonääri olisin
Tsekkaas vauvafoorumi, siellä on vielä järjettömämpää menoaEn halua loukata ketään mutta tuntuu että tämä korttien varailu on mennyt osalla jengistä jo järjettömyyksiin. Miten yksi piirilevy voi saada aikuiset ihmiset näin sekaisin ?
Miten ihmeessä te onnistutte noin nopeasti saamaan noita? Itselle toi 2 minuuttia oli ihan Maksimisuoritus. Ei auta edes huoltoasemalle jääneet laukut..
Harjoittelin etukäteen ja tein testioston ilman tilauksen loppuun vientiä. Ei näihin kannata kylmiltään lähteä. Olisin saanut vielä yli sekunnin pois koko prosessista, jos en olisi ollut paniikissa ja luullut toimitustavan valintaa maksutavan valinnaksiMiten ihmeessä te onnistutte noin nopeasti saamaan noita? Itselle toi 2 minuuttia oli ihan Maksimisuoritus. Ei auta edes huoltoasemalle jääneet laukut..
Kyllä mäkin reitin osasin silmät kiinni mutta kun sivut hidastelee, niin ei pysty nopeampaaHarjoittelin etukäteen ja tein testioston ilman tilauksen loppuun vientiä. Ei näihin kannata kylmiltään lähteä. Olisin saanut vielä yli sekunnin pois koko prosessista, jos en olisi ollut paniikissa ja luullut toimitustavan valintaa maksutavan valinnaksi
Juu raudanhimoa se on täälläkin ja ketään en tuomitse, mietin vain että tästä odottamisesta tulee juuri niin hankalaa kuin sen itselleen tekee.Tsekkaas vauvafoorumi, siellä on vielä järjettömämpää menoa
Tämä sentään vanhaa kunnon raudanhimoa.
Itselläni oli kaksi selaimen ikkunaa jaettuna kuvaruudulle kummassakin kirjautuneena eri verkkokauppoihin.
Mallit olivat valmiiksi katsottu saatavuuden mukaan sekä tilaukset harjoiteltu aiemmin, leikepöydällä oli Klarnaa varten valmiiksi jo sosiaaliturvatunnus.
10 sek välein sitten päivittelin selaimia 15.58 lähtien.
Avuksi olin ottanut hiiren sekä hiirimaton kannettavan kaveriksi
Harjoittelin etukäteen ja tein testioston ilman tilauksen loppuun vientiä. Ei näihin kannata kylmiltään lähteä. Olisin saanut vielä yli sekunnin pois koko prosessista, jos en olisi ollut paniikissa ja luullut toimitustavan valintaa maksutavan valinnaksi
Miksi juuri Jimmsin ? Nice tryKaikki jimmsin gaming x tilaajat. Kattokaa nyt tarkkaan sampsan video! Virlä ehditte peruuttaa.
Miksi juuri Jimmsin ? Nice try
Mulla 16.02, en aio edes kysyä. Todennäköisesti aika paljo ehtii vettä virrata ennen kun tulee.Olen itse sijoituksella "alle 25" Jimmsissä, tuffi 3090:n kanssa Tilattu 16.01
Kysy jimmsin chatista tilausnumerolla.Mistä saate nää jononumerot?
Outoa että ei Sampsa maininnut tuossakaan videossa mitään siitä että MSI pyörii defaulttina 500 rpm hiljaisempaa kuin nuo, onkoha Asus laittanut setelipinkan mukaan tuohon laatikkoonKaikki jimmsin gaming x tilaajat. Kattokaa nyt tarkkaan sampsan video! Vielä ehditte peruuttaa.
Yksi brändi ylitse muiden revikoissa mukaanlukien halvin.Hullun suosittuja nuo Tuffit.
Mulla 16.02, en aio edes kysyä. Todennäköisesti aika paljo ehtii vettä virrata ennen kun tulee.
Hups tuli eka väärään vastausta. Makro16:lle esitetty kysymys siisOlen itse sijoituksella "alle 25" Jimmsissä, tuffi 3090:n kanssa Tilattu 16.01
Näillä tilausmäärillä Jensen nauraa kyllä koko matkan pankkiin ja pankista mersukauppaan.
Näkeekö tuon gmailin sovelluksessa jotenki tarkemmin kuin vastaanottoajan?Hups tuli eka väärään vastausta. Makro16:lle esitetty kysymys siis
Kehtaatko vilkaista sähköpostiviestin headereista mihin aikaan maili lähti. Oma tuli viiveellä 16:01:51 tms. Elättelen toiveita että tuon jaksaisi vielä odotella
Sähköpostiviestin headereita penkomalla, viesti auki, sieltä vastaa-napin vierestä kolme pistettä ja näytä kokonaan. Luurilla en keksinyt miten saa näkyviinNäkeekö tuon gmailin sovelluksessa jotenki tarkemmin kuin vastaanottoajan?
Et sitten kysynyt siltä Jimmsin Laurilta?Onkohan mitään tietoa milloin noita Ventus 3090:iä tulee lisää. Oon ekana jonossa ainakin Jimms-Laurin mukaan ni ihan hyvät tsäänssit saada nopsaan kortti.
Se olisi niin kun vuoro numero 38 verkkokaupalla, asus strix 3090 oc, saa nähdä milloin tulee.
Se ehti lähteä Chatista ennen ku ehdin kysyä Ilmeisesti oli aika kiirettä heillä.Et sitten kysynyt siltä Jimmsin Laurilta?
Kumman moni täälläkin haluaa tuon tuhnun saada :/. 10% tehoa lisää 100% isommalla hinnalla. Vaikka ei olisi rahasta kiinni niin kyllä itse keksisin aika monta komponenttia koneesta mitkä päivittäisin ensin. Toki jos kaikki muukin on jo tikissä niin voi ymmärtää.
Mä soitin ja kysyin varovasti Ensimmäisenä pahoittelin että olin varmaan tuhannes kysyjä anteeksi, näin sanoin puhelimessa.Milläs sä vuoronumeron sait?
Kyselin omaani 3080 tilaukselle ja tuli tylyn "Ei koskaan kerrota jonosijoituksia missään tapauksessa tai millekkään tuotteelle" tasonen vastaus.
Moneltas tuli tilausvahvari (tarkka?). Oma 16:01:51 pienen postiviiveen jälkeen ja jännittää ihan perkeleesti onko mitään saumoja. 3090 non-oc tuffi siis kyseessäKyselin Jimmsiltä ASUS TUF non-oc jonotilannetta oman tilaukseni kohdalla. Arvatkaapas? Jonossa ensimmäisenä. Käden tilaushetken tärinän piikkiin tämä. Seuraavasta erästä ensimmäisenä sitten!
Moneltas tuli tilausvahvari (tarkka?). Oma 16:01:51 pienen postiviiveen jälkeen ja jännittää ihan perkeleesti onko mitään saumoja. 3090 non-oc tuffi siis kyseessä
ööö, 16.01 ja toimitetaan 4s kuluttua? Tuoko kohta?? Muistelisin että tilaus oli valmis 16:01:45Sähköpostiviestin headereita penkomalla, viesti auki, sieltä vastaa-napin vierestä kolme pistettä ja näytä kokonaan. Luurilla en keksinyt miten saa näkyviin
Kyselin Jimmsiltä ASUS TUF non-oc jonotilannetta oman tilaukseni kohdalla. Arvatkaapas? Jonossa ensimmäisenä. Käden tilaushetken tärinän piikkiin tämä. Seuraavasta erästä ensimmäisenä sitten!
Taisin saada tuon non-OC version! Kun 16:30 laitoin sen tilaukseen kun sillä oli varasto 0 niin odotin että ainakin ekana saa jos tulee lisää!Arvasin että Palitin 3090 ei välttämättä oo jengille kuuminta hottia ja ovat harvoja malleja jotka 294mm pitkiä että mahtuu omaan settiin ilman isoa vesilooppiremppaa, joten semmoinen Jimssistä onnistuneesti jäi käteen. Jäi myös aluksi non-OC kun pistelin menemään vauhdilla (oops!) mutta en nyt sentään halunnut kahta korttia joten se sitten vapautui muille. Molempia oli 16:00 tarjolla tasan yksi...
Pitäisköhän käydä lukee siitä review että onko se kura
Jos on cooleri kura niin sitten pitänee kantaa rahaa EKWB:lle ja pistää vesille.
Itselläni 16:01:34 ja kuulemma 12 ensimmäisen joukossa. Nvidia on sanonut kuulemma, että lokakuun aikana tulisi eriä.Tilausvahvari tuli 16:01:29.