Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mullekin oli päivittynyt arvioitu toimitusaika 8.3.-11.3. Tilausvahvistus klo 15.15. Saavatkohan toimitettua jo kaikki näyttikset kun jonokyselyjen mukaan olin itse aikalailla häntäpäässä?
Mullekin oli päivittynyt arvioitu toimitusaika 8.3.-11.3. Tilausvahvistus klo 15.15. Saavatkohan toimitettua jo kaikki näyttikset kun jonokyselyjen mukaan olin itse aikalailla häntäpäässä?
Datatronic teki reilun vaihtotarjouksen TUF 3080:stä. Terkkuja vaan sinne! Tosin en välttämättä tartu tuohon tarjoukseen, koska en pidä MSI:stä.
Mitä MSI tarjosivat tilalle?
Mulla luki vielä aamulla tuo sama, että arvioitu toimitusaika 8.3.-11.3, mutta nyt on hävinnyt sekin, kun katoin uudestaan. Vieläkö sulla lukee? Klo 15:14 tilausvahvistus itellä.Mullekin oli päivittynyt arvioitu toimitusaika 8.3.-11.3. Tilausvahvistus klo 15.15. Saavatkohan toimitettua jo kaikki näyttikset kun jonokyselyjen mukaan olin itse aikalailla häntäpäässä?
Oli muuttunut tila, Ei varastossa - odottaa tuotetta. Odotus siis jatkuu, edelleen.Mulla luki vielä aamulla tuo sama, että arvioitu toimitusaika 8.3.-11.3, mutta nyt on hävinnyt sekin, kun katoin uudestaan. Vieläkö sulla lukee? Klo 15:14 tilausvahvistus itellä.
Mulla 15:13 ja sama homma.Oli muuttunut tila, Ei varastossa - odottaa tuotetta. Odotus siis jatkuu, edelleen.
15.11 täällä. On odottanut tuotetta alusta asti. Mitään arviotuja toimitusaikoja ei ole näkynyt vaikka käyn tilaustietoja ihailemassa kerran pari päivässä...Mulla 15:13 ja sama homma.
Eipä ole kummoinen hinta kun 3080:ta on saatu Suomesta noin 177€:n hintaerolla.ASUS GeForce RTX 3070 Ti OC - 8GB GDDR6X RAM - Näytönohjaimet
909,28 € Näytönohjain, NVIDIA GeForce RTX 3070 Ti Overclocked (Core clock 1580 MHz / Boost clock 1845 MHz), 6144 CUDA ydintä, 8GB GDDR6X (Memory clock 19 GHz) - 256-bit, PCI-Express 4.0 x16, 3 x DisplayPort 1.4 / 2 x HDMI 2.1 liitännät, tukee NVIDIA G-Sync, 3 x 8-Pins virtaliitin, suositeltu...www.proshop.fi
Ei tämä vielä halpa oo, mutta silti high-end 3070ti 999€. Näiden hinnat ovat kyllä laskeneet jo vähän.
Eipä ole kummoinen hinta kun 3080:ta on saatu Suomesta noin 177€:n hintaerolla.
Eipä ole kummoinen hinta kun 3080:ta on saatu Suomesta noin 177€:n hintaerolla.
Tarkoitin lähinnä oston houkuttelevuuttaSuositushinnassa on eroa USD100 noilla korteilla. Eikös tuo 177€ ole ihan linjassa?
Kyllä.Onko nämä siis olleet saatavilla ilman arvontoja tai klikkikisoja? Ja siis ihan kunnon kortteja ei mitään Gigabyten romuja?
3080 kortteja ollut jo yli 5H+ tarjolla tähän hintaan (1177,38e) eikä saldot vähene
Tarkoitin lähinnä oston houkuttelevuutta
Kyllä.
Itse olen hyvin varovaisesti tehnyt tuottolaskelmia, enkä näe, että nykytuotoilla (1,15€/Mhs/kk miinus sähköt) oikein kenenkään kannattaisi ostaa näillä hinnoilla näyttiksiä vain louhintaan. Toki, jos ethereumin hinta pomppaa nykyisestä 1,5-2x niin saattaa taas näyttisten kysyntä alkaa kasvaa. Maltillisella kurssinousulla näyttisten hinnat korkeintaan pysyy nykytasossa ja kurssien pysyessä ennallaan hinnoissa saattaa jopa olla vähän laskupainetta.Mites noi hinnat? Luuletteko että rupee taas nousemaan ku btc kii pomppas toho melkee 39k.
Ja ti-versio 999,99e3070 strixiä hyllyssä julkasuhetkellä hintaa 919€
ASUS GeForce RTX 3070 OC - 8GB GDDR6 RAM - Näytönohjaimet | Edullinen
3 893,76 € Näytönohjain, NVIDIA GeForce RTX 3070 Overclocked (Core clock 1500 MHz / Boost clock 1935 MHz) LHR (Lite Hash Rate) edition, 5888 CUDA ydintä, 8 GB GDDR6 (Memory clock 14 GHz) - 256-bit, PCI-Express 4.0 x16, 3 x DisplayPort 1.4 / 2 x HDMI 2.1 liitännät, tukee NVIDIA G-Sync, 2 x 8-pins...www.proshop.fi
Gigabyte GeForce RTX 3070 Ti Gaming OC 919€ + veroero
Nämä eivät mene ainakaan trokareille kun torissakin hinnat näille on alkaen 300€. Ja täysin turha kortti mainaukseen joten pelaajille luulisi menevän.Huomenna keskiviikkona klo 15:00 pitäisi tulla halpoja 3050 näyttiksiä proshopille myyntiin.
ASUS GeForce RTX 3050 Phoenix - 8GB GDDR6 RAM - Näytönohjaimet
249,90 € Näytönohjain, NVIDIA GeForce RTX 3050 (Core clock 1552 MHz / Boost clock 1777 MHz), 2560 CUDA ydintä, 8GB GDDR6 (Memory clock 14 GHz) - 128-bit, PCI-Express 4.0 x16, 3 x DisplayPort 1.4 / 1 x HDMI 2.1 liitännät, tukee NVIDIA G-Sync, 1 x 8-Pins virtaliitin, suositeltu virtalähde: 550...www.proshop.fi
Ei ainakaan tuossa jimmsin tuotetiedoissa näy mitään mainintaa, että olisi LHR, vaikka yleensä nuissa näyttäs lukevan.
Onko tuossa PLUS mallissa muuta eroa kuin metallinen backplate (vs grafiitti)MSI GeForce RTX 3080 VENTUS 3X PLUS 10G OC LHR
Itseasiassa tässä viestissä on pieni virhe... manuaalisesti lähetämme näitä ja lähetämme kahta versiota eli Ventus 3080 3x tilaajille tätä versiota ja muille versiota jossa saa jäädä toki edelleen jonottamaan. Olen pahoillani, että meni viestitys nyt metsään."Viesti: Hei
Tilanteet muuttuvat vauhdilla ja nyt saamme ison määrän MSI GeForce RTX 3080 VENTUS 3X PLUS 10G OC LHR näytönohjainta. Tämä on korvaava kortti tilauksellesi. Haluatko kyseisen kortin eli se on LHR kortti eli sen kryptovaluutan louhintatehoa on rajoitettu.
Pyydämme vastausta 11.3 mennessä. Mikäli emme saa mitään vastausta, joudutaan tilaus perumaan, koska tämä on lähin korvaava tuote, jota löytyy markkinoilta ja täsmälleen samaa tuotetta ei enää ole saatavilla, joka on tilauksellasi.
Toimitukset alkavat ensiviikon alussa. "
Juuri saapui datatronicilta viesti. Asus Tuf 3080 oc tilattu 05.01.2021 835€ hintaan. Kai se on pakko tuohon tarttua kun ei muitakaan vaihtoehtoja ole. Jos nyt nopealla googletuksella oikein luin niin melko äänekäs kortti vaan mikä harmi kun hiljaisuus oli nimenomaan se tärkein ominaisuus.
Itseasiassa tässä viestissä on pieni virhe... manuaalisesti lähetämme näitä ja lähetämme kahta versiota eli Ventus 3080 3x tilaajille tätä versiota ja muille versiota jossa saa jäädä toki edelleen jonottamaan. Olen pahoillani, että meni viestitys nyt metsään.
Ei ole tarjonnut tännekään päin.Ei ainakaan minulle ja ei tietääkseni muillekkaan.
Kai muuten venäläisille myyminen lopetettiin saman tien? Siellälähän sitä krypto-tyyppiä ollut varmaan tajuton määrä.
Itseasiassa tässä viestissä on pieni virhe... manuaalisesti lähetämme näitä ja lähetämme kahta versiota eli Ventus 3080 3x tilaajille tätä versiota ja muille versiota jossa saa jäädä toki edelleen jonottamaan. Olen pahoillani, että meni viestitys nyt metsään.
Julmaa jos jää kortti saamatta tuommoisen takia... Mutta hyvä että sinun kohdalla näin ei käynyt!Mulla gmail päätti että ko. spostinne oli roskapostiaTiedoksi, jos joku odottelee samaa viestiä niin voi löytyä roskapostikansiosta. Muuten homma hyvä että saanen omalta kohdalta kortin odottelun loppuun, tänks!
Sähköpostivastaavalle terkkuja että konffaa mm. DKIM:n ja DMARC:n kuntoon, niin näin ei pääse käymään jatkossa.Julmaa jos jää kortti saamatta tuommoisen takia... Mutta hyvä että sinun kohdalla näin ei käynyt!
![]()
Gainward GeForce RTX 3080 Phantom+ (LHR) -näytönohjain, 10GB GDDR6X - 1 099,90€
GeForce RTX 30 -sarja - The Ultimate Play GeForce RTX™ 30 -sarjan grafiikkasuorittimet antavat äärimmäisen suorituskyvyn niin pelaajien kuin luovan työn tekijöidenkin k&www.jimms.fi
1230€ hinta. Kaikkien 3080:n hinnat taisi tippua juuri äsken.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.