NVIDIA GeForce RTX 30 -sarjan saatavuus- ja tilausseuranta

Liittynyt
29.06.2017
Viestejä
227
Tässä just ite kans jonottelen tuonne chattiin sijalla 17, että mitä sanottavaa heillä on tästä mun "Lähetetystä" kortista
Ilmoittele mitä sanovat. Minulle sanoi että 3080 kortteja on alle 100kpl myyty koko suomeen kun kyselin missä heidän kortit viipyy.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
01.11.2018
Viestejä
8
Kohta jo viikko odoteltu Jimmssin 3080 TUF OC 144kpl erää. On se kumma kun ei tarkennu tuo saapumispäivä sitten millään, liekköhän juhannukseksi tulossa.. Itse jonossa 50-59 eli tuosta erästä lähtisi oma kortti tulemaan kotia kohti.
 

majuha

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
388
Kohta jo viikko odoteltu Jimmssin 3080 TUF OC 144kpl erää. On se kumma kun ei tarkennu tuo saapumispäivä sitten millään, liekköhän juhannukseksi tulossa.. Itse jonossa 50-59 eli tuosta erästä lähtisi oma kortti tulemaan kotia kohti.
Samaa ihmettelen.. itse jonossa nro 49
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
737
Kohta jo viikko odoteltu Jimmssin 3080 TUF OC 144kpl erää. On se kumma kun ei tarkennu tuo saapumispäivä sitten millään, liekköhän juhannukseksi tulossa.. Itse jonossa 50-59 eli tuosta erästä lähtisi oma kortti tulemaan kotia kohti.
Jimmsillä ollut tieto EVGA:n 3090 mallille 20kpl sen tulosta 3 viikkoa, tosin tarkkaa päivää eivät tiedä vieläkään :D
 
Liittynyt
17.09.2020
Viestejä
144
Eipä Gigabyteäkään tunnu oikein liikkuvan. Kohta ei ole kuukauteen tullut yhtään korttia Jimssille. "Liian kova kysyntä" sanoi nahkatakkimies ja paskapuhetta sanon minä. On siinä tarjonnassakin jotain vikaan jossei kuukauteen näy yhtään korttia :psmoke: . Toivoa sopii että 3070-myynnin alkaessa tulisi muutama kappale niinkuin tuli 3090 myynnin alkaessa myös.
 

Wizand

Tukijäsen
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
362
Herää vain kysymys että kuinka vituiksi voi näyttiksen julkaisu mennä? Menee varmaan ensi vuoden helmikuun lopulle että tuotteen voi napata kaupan hyllystä mukaansa..
No niinno, vähän perspektiivikysymys. Nahkatakkimiehen kassakone kilisee taukoamatta, heidän kalleimpia kuluttajatuotteitaan myydään jokapuolella maailmaa - ehkä Afrikkaa lukuunottamatta - niin ettei edes ekan päivän tilauksia ole vielä saatu toimitettua ja loppua ei näy. Ja sitä mid-tier -kuluttajamallia ei ole edes vielä julkaistu. Ei nVidian kannalta ihan hirveesti paremmin olisi voinut mennä, turhaa niitä tuotteita on kauppojen hyllyjen kautta kierrättää kun kerran ottajia on lämpiminä suoraan uunista.

Ja eiköhän tämä kiukku, raivo, turhautuminen ja tyhjä uho kerkeä laantumaan 4k tai viimeistään 5k sarjan julkkareihin mennessä. Niinkuin aikaisemmin jo tokaisin, eiköhän me olla täällä saman usual suspectit paukuttamassa topikkiin https://bbs.io-tech.fi/threads/nvidia-geforce-rtx-50-sarjan-saatavuus-ja-tilausseuranta vuonna 2024 - samana vuonna kun gigantti saa ekat 3080:t toimitettua.

AMD:lla on toki mahdollisuus heiluttaa laivaa mutta ei heidän tuuhioinnistaan ole mitään hirveän lupaavaa kuulunut kuin sen yhden höpölöpö-MLID -lapsen suusta. Ja samat tuotanto/jakeluhaasteet heillä on jos kysyntä on edes vartin tästä 3000-sarjan kysynnästä.
 

Wizand

Tukijäsen
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
362
Kohta jo viikko odoteltu Jimmssin 3080 TUF OC 144kpl erää. On se kumma kun ei tarkennu tuo saapumispäivä sitten millään, liekköhän juhannukseksi tulossa.. Itse jonossa 50-59 eli tuosta erästä lähtisi oma kortti tulemaan kotia kohti.
Tää on kyllä niin ihmeellistä touhua Jimssiltä etteivät he saa päivämäärää tuotteisiin. Tai edes viikkonumeroa.. Eiköhän tuokin päivitetä taas pari päivää sen jälkeen kun lasti on saapunut..
 
Liittynyt
14.10.2020
Viestejä
43
Jenkkipulju oli saanut jonkun erän non-OC TUFfia eilen.
Ka kyllähän niitä non-OC TUFfeja on tullut Atlantin toiselle puolelle pienellä virralla koko ajan, muttei kortin korttia ole päässyt Euroopan puolelle launchin jälkeen. Tai ei ainakaan Suomessa tietääkseni.
 

Eksuu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
15.04.2018
Viestejä
2 343
Eipä Gigabyteäkään tunnu oikein liikkuvan. Kohta ei ole kuukauteen tullut yhtään korttia Jimssille. "Liian kova kysyntä" sanoi nahkatakkimies ja paskapuhetta sanon minä. On siinä tarjonnassakin jotain vikaan jossei kuukauteen näy yhtään korttia :psmoke: . Toivoa sopii että 3070-myynnin alkaessa tulisi muutama kappale niinkuin tuli 3090 myynnin alkaessa myös.
Olisi suorastaan naurettavaa jos 3070 launchissa ei olisi kortteja kunnolla saatavilla. Johan julkaisua lykättiin lähes kuukaudella. Jos nyt ei ole mitään toimittaa, niin mitä olisi ollut kuukausi sitten?

Totuushan on, ettei 3070 tule olemaan varastossa yhtään enempää kuin 3080 tai 3090. Nahkatakkimies vain puhuu paskaa ja ainoa oikea syy näille ongelmille ovat toimitusvaikeudet. Mitä väliä tilausmäärillä on jos ensimmäisillekään ei ole kortteja vielä toimitettu :tdown:
 

Charun

Tukijäsen
Liittynyt
03.09.2018
Viestejä
2 121
Ka kyllähän niitä non-OC TUFfeja on tullut Atlantin toiselle puolelle pienellä virralla koko ajan, muttei kortin korttia ole päässyt Euroopan puolelle launchin jälkeen. Tai ei ainakaan Suomessa tietääkseni.
Onhan niitä Jimmssille ainakin kahteen otteeseen tullut;
  • 17.9. 15 kpl - loppuunmyyty
  • 30.9. 40 kpl - loppuunmyyty
huimat 55 kpl puolessatoista kuukaudessa. :D
 

latee77

Team Ryzen
Team NVIDIA
RTX ON
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
5 051
Ei jumalauta
Tästä voisi jo pistää KKV:lle ilmoitusta, virheellistä markkinointiahan tuo on.
Jep, ja just tuo tuote pamahtaa mainokseen. Pitää varmaan kommentoida että "no laitappa yksi syrjään niin lähden heti taxilla hakemaan"
 
Liittynyt
01.07.2018
Viestejä
39
No niinno, vähän perspektiivikysymys. Nahkatakkimiehen kassakone kilisee taukoamatta, heidän kalleimpia kuluttajatuotteitaan myydään jokapuolella maailmaa - ehkä Afrikkaa lukuunottamatta - niin ettei edes ekan päivän tilauksia ole vielä saatu toimitettua ja loppua ei näy. Ja sitä mid-tier -kuluttajamallia ei ole edes vielä julkaistu. Ei nVidian kannalta ihan hirveesti paremmin olisi voinut mennä.. (snip)
Kilisee jos kilisee.. Tohdin vähän epäillä, mutta selviää sitten myöhemmin kun myynnit julkaistaan.
 

Charun

Tukijäsen
Liittynyt
03.09.2018
Viestejä
2 121
Ei jumalauta
Tästä voisi jo pistää KKV:lle ilmoitusta, virheellistä markkinointiahan tuo on.
Joo, melko erikoista markkinoida tilaa&nouda tunnissa -ominaisutta kortilla, jonka saatavuus on ehkä joskus 3kk päästä ja ensimmäistäkään noista ei voi edes noudolla tilata. :think:
 

knz0

300 yard drive
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 351
Kilisee jos kilisee.. Tohdin vähän epäillä, mutta selviää sitten myöhemmin kun myynnit julkaistaan.
Ei Nvidia huvikseen kertonut sijoittajille että kahteen seuraavaan kvartaaliin odotetaan superjytkyä. Myös se kannattaa ottaa huomioon että Nvidia ylittää lähes aina omat ennustuksensa.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 317
Tässä just ite kans jonottelen tuonne chattiin sijalla 17, että mitä sanottavaa heillä on tästä mun "Lähetetystä" kortista
Selvisikö vielä mitään?
Ei kai tuollainen toimituksen tila voisi oikein tarkoittaa muuta, kuin että kortti on oikeasti matkalla?

Mullahan on edelleen viimeisin toimituspäivä 20.10., eli eilen.
Uutta lykkäysviestiä ei siis ole saapunut, mutta mulla on tuossa samassa näkymässä samalle kortille edelleen tila "Tilaus vastaanotettu".

Eli ei mulla ainakaan ole napsahtanut tuolla tilaushistoria sivulla tilaksi "Lähetetty" pelkästään sen takia, että järjestelmään merkattu toimituspäivä olisi mennyt jo.
 
Liittynyt
12.06.2017
Viestejä
193
Selvisikö vielä mitään?
Ei kai tuollainen toimituksen tila voisi oikein tarkoittaa muuta, kuin että kortti on oikeasti matkalla?

Mullahan on edelleen viimeisin toimituspäivä 20.10., eli eilen.
Uutta lykkäysviestiä ei siis ole saapunut, mutta mulla on tuossa samassa näkymässä samalle kortille edelleen tila "Tilaus vastaanotettu".

Eli ei mulla ainakaan ole napsahtanut tuolla tilaushistoria sivulla tilaksi "Lähetetty" pelkästään sen takia, että järjestelmään merkattu toimituspäivä olisi mennyt jo.
Ja itsellä myös sama kortti, sama tilauspäivä ja sama näkymä kuin TML tuossa aiemmin sanoi.
 
Liittynyt
21.09.2020
Viestejä
100
Kiinnostaisi myös kuulla onko oikeasti lähetetty.
Kyseessä ilmeisesti klo 19 jälkeen tehty tilaus, hyvä että (jos) kortteja lähetellään, mutta missä järjestyksessä.
 
Liittynyt
17.09.2020
Viestejä
144
Selvisikö vielä mitään?
Ei kai tuollainen toimituksen tila voisi oikein tarkoittaa muuta, kuin että kortti on oikeasti matkalla?

Mullahan on edelleen viimeisin toimituspäivä 20.10., eli eilen.
Uutta lykkäysviestiä ei siis ole saapunut, mutta mulla on tuossa samassa näkymässä samalle kortille edelleen tila "Tilaus vastaanotettu".

Eli ei mulla ainakaan ole napsahtanut tuolla tilaushistoria sivulla tilaksi "Lähetetty" pelkästään sen takia, että järjestelmään merkattu toimituspäivä olisi mennyt jo.
Sama juttu itsellä gigantin arvassa, tilaus vastaanotettu ja lykkäysviestiä ei näy. Ei ole tosiaan lähetetty.
 
Liittynyt
01.07.2018
Viestejä
39
Ei Nvidia huvikseen kertonut sijoittajille että kahteen seuraavaan kvartaaliin odotetaan superjytkyä. Myös se kannattaa ottaa huomioon että Nvidia ylittää lähes aina omat ennustuksensa.
Juu juu.. Mitäpä tuohon nyt sitten sanoa jos kerran kaikki on paremmin kuin loistavasti.
 
Liittynyt
02.10.2020
Viestejä
419
Sama juttu itsellä gigantin arvassa, tilaus vastaanotettu ja lykkäysviestiä ei näy. Ei ole tosiaan lähetetty.
Minulla "Toimituksen tila: Odottaa käsittelyä". Onkohan se parempi kuin "Tilaus vastaanotettu"? Tilasin 3080 TUF OC:n vasta julkaisua seuraavana päivänä. Eikä ole tullut ilmoitusta uudesta toimituspäivästä.
 

gojirra

Tukijäsen
Liittynyt
21.10.2017
Viestejä
615
Minulla "Toimituksen tila: Odottaa käsittelyä". Onkohan se parempi kuin "Tilaus vastaanotettu"? Tilasin 3080 TUF OC:n vasta julkaisua seuraavana päivänä. Eikä ole tullut ilmoitusta uudesta toimituspäivästä.
Tällä hetkellä vaikuttaa että tuo tila on yhtä tuulesta temmattu kuin toimitusajat.
 
Liittynyt
22.01.2017
Viestejä
61
Proshop ei pidä kiirettä. Perjantaina 16.10. postitusilmoitus, seurantakoodi rekisteröity mutta ”lähetys ei vielä saapunut postille”. Kolme arkipäivää jo mennyt. Odottavan aika on pitkä...
 
Liittynyt
23.01.2017
Viestejä
40
Gigantista tilattu 3080 TUF OC julkaisupäivänä illalla pienen epäröinnin jälkeen ja tilausvahvistus tullut sähköpostiin 22.46, viimesin lykkäysviesti heiltä oli myös eiliselle päivämäärälle, jonka jälkeen ei ole uutta tullut. Toimituksen tila vieläkin "Tilaus vastaanotettu". Vähän mietityttää, että kuinka moni kerkesi todellisuudessa siinä muutaman tunnin aikana laittaa tilauksen Gigantilta menemään ennen kun itse pistin omani :rolleyes:.

Multitronicilta myös sellaisia uutisia liittyen tuohon samaiseen näyttikseen ja sivulla ilmoitettuun arvioituun toimitusaikaan, että todellisuudessa heillä ei ole mitään käryä, milloin edes olisi tulossa korttilasti jos on tullakseen ollenkaan. Onhan tuo toimitusaika muuttunut aina päivällä eteenpäin nyt tämän viikon aikana ja niin varmaan muuttuu jatkossakin.
 

gojirra

Tukijäsen
Liittynyt
21.10.2017
Viestejä
615
Mulla on tilattu, maksettu, noudettu ja yli 1kk käytössä ollut tuote Gigantin sivuilla vielä tilassa "Tilaus vastaanotettu", joten hirveästi en mitään odottelisi, ellei postin seurantakoodia lähetetä. ;)
Ihanko tosi ? No nyt täytyy kyllä sanoa että olet yksisarvinen. Meinaan yhtään ketään muuta ei ole tänne kommentoinut että olisivat saaneet gigantilta muuta kuin hyvää palvelua, jos sitäkään.

Luin väärin. Ei ollut kyse kortista.
 
Liittynyt
28.01.2019
Viestejä
46
Mulla on tilattu, maksettu, noudettu ja yli 1kk käytössä ollut tuote Gigantin sivuilla vielä tilassa "Tilaus vastaanotettu", joten hirveästi en mitään odottelisi, ellei postin seurantakoodia lähetetä. ;)
Nyt kun tarkemmin katsoo, niin itselläkin näkyy yli puoli vuotta sitten saatu näppis olevan "Tilaus vastaanotettu". :hmm:
 

Wizand

Tukijäsen
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
362
Kilisee jos kilisee.. Tohdin vähän epäillä, mutta selviää sitten myöhemmin kun myynnit julkaistaan.
Avaa nyt ihmeessä miksi ei kilisisi? Eiköhän ne ihan kohtuu katteen saa jokaisesta kortista joka myydään ( tai piiristä joka toimitetaan ) ja tällä hetkellä kaikki menee mitä ulos keretään puskemaan.
 

gojirra

Tukijäsen
Liittynyt
21.10.2017
Viestejä
615
Noniin, Gigantin Lähetetty tila tarkoitti siis että kortti ei ole edes varastolla vielä. :D Kuulemma Seurantakoodi tulee kun tuote lähtee.
Sentäs nuo koodit sain kalasteltua ennen ku kampanja loppuu :lol:

Tuohon olisi vähintään reilua aspan henkilöllä ollut sanoa : Tai siis eihän näitä nyt missään varastolla ole. :lol:
Toki voihan se olla että aspan henkilöt näkisi että niitä on varastolla, mutta totuus on jotain muuta.
 
Liittynyt
31.10.2017
Viestejä
377
Avaa nyt ihmeessä miksi ei kilisisi? Eiköhän ne ihan kohtuu katteen saa jokaisesta kortista joka myydään ( tai piiristä joka toimitetaan ) ja tällä hetkellä kaikki menee mitä ulos keretään puskemaan.
Se että he saavat nyt myytyä kaiken mitä tekee ei tarkoita automaattisesti rahantuloa. Vaikka he väittävät että kysyntä yllätti niin en usko sanaakaan. Heillä on ollut vaan tuotannossa ongelmia ja eivät saa edes tällähetkellä niin paljon kortteja ulos kun tarvisi. Eikös siellä Samsungilla ollut ongelmia huonon laadun takia. Liikaa meni kortteja hylkyyn. Eikä sitä ihan niin lasketa, että heti ensimmäisestä kortista saadaan katetta. Aika paljon saa tehdä kortteja ennen kuin katetta rupee tuleen.
 
Liittynyt
20.10.2020
Viestejä
22
Se että he saavat nyt myytyä kaiken mitä tekee ei tarkoita automaattisesti rahantuloa. Vaikka he väittävät että kysyntä yllätti niin en usko sanaakaan. Heillä on ollut vaan tuotannossa ongelmia ja eivät saa edes tällähetkellä niin paljon kortteja ulos kun tarvisi. Eikös siellä Samsungilla ollut ongelmia huonon laadun takia. Liikaa meni kortteja hylkyyn. Eikä sitä ihan niin lasketa, että heti ensimmäisestä kortista saadaan katetta. Aika paljon saa tehdä kortteja ennen kuin katetta rupee tuleen.
Tätä kans epäilen, levyjen saantoprosentti luultavasti heikko ja suurin osa niistäkin mitä saadaan läpi menee isoimmat nimet tai syvimmät lompakot omaaville 3rd partyille.
 

Rxd

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.07.2020
Viestejä
1 898
Siis foliohattu nyt päähän. Liikkeet tarkotuksella haluaa jättää tilaamatta nuita, koska niillä on hyllyt täynnä vanhaa rautaa ja olisihan se tyhmää lähteä myymään parempaa halvemmalla ennenkuin vanhat saa pois.
 
Liittynyt
31.10.2017
Viestejä
377
Siis foliohattu nyt päähän. Liikkeet tarkotuksella haluaa jättää tilaamatta nuita, koska niillä on hyllyt täynnä vanhaa rautaa ja olisihan se tyhmää lähteä myymään parempaa halvemmalla ennenkuin vanhat saa pois.
Noo ei hullumpi ajatus. Mutta tuskin kumminkaan. Olis kyllä mielenkiintoista nähdä lukuja 2000 sarjan osalta miten meni. Tietääkö kukaan mihin hyllyille jääneet kortit lopulta menee?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 954
Noniin, Gigantin Lähetetty tila tarkoitti siis että kortti ei ole edes varastolla vielä. :D Kuulemma Seurantakoodi tulee kun tuote lähtee.
Sentäs nuo koodit sain kalasteltua ennen ku kampanja loppuu :lol:

Tässä alko jo jännittämään että nytkö saadaan ensimmäinen vahvistettu Gigantin onnistunut 30-sarjalaisen toimitus, mutta nyt näyttääkin Gigantti suorastaan ylittäneen itsensä.
 
Liittynyt
14.01.2018
Viestejä
100
Tylsyyksissäni kysyin evga:n korttien tilannetta Jimmssiltä niin ei ole (yllättäen) vieläkään mitään tietoa koska niitä on tulossa.

Nimimerkillä hidas tilaaja jonossa sijalla 39 evga 3080 ftw3 ultra
 
Liittynyt
27.12.2017
Viestejä
107
Screenshot_20201021-144640__01.jpg


Tais tietokonekaupan kautta vetämä arpa olla tyhjä. Tilasin samantein heiltä kun myyntiilmoitus 2vk sitten tuli. Kyselin ja olin jonossa kolmantena 3080 gaming x triolle. Heillä oli jokin päivämäärä tälle päivälle joten kyselin vähän perään.

Outoa vain et jos kerta tilaavat sieltä mistä isomman katteen saa niin miksi tilata suomesta? En ymmärrä. Lisäksi TKlla nyt myynnissä myös Asuksen TUF non-oc 850e hintaan. Mp tästä...?
 
Liittynyt
26.01.2018
Viestejä
182
Siittä vaan tilaamaan ja noutamaan tunnin kuluttua :sgiggle:
Ei jumalauta
Tästä voisi jo pistää KKV:lle ilmoitusta, virheellistä markkinointiahan tuo on.
E: tai sitten joku 3080-tilannut hiilostamaan Giganttia että mistähän vitun liikkeestä tuon oman tilauksen voi noutaa pois? :smoke:
Tähän on pakko tarttua sen verta että tuohan on ihan standardi facebook-mainos, jossa tuotteet vaihtuvat omien mielenkiintojen mukaan. Ei ne siellä varta vasten mainosta että "RTX 3080 - tilaa ja noudan tunnin kuluttua". Tossa tuotevalikoimassa voi olla ihan mikä tahansa tuote.
 
Liittynyt
27.04.2017
Viestejä
2 561
Tänne sanottiin pelikoodista että saapuu sitte kortin mukana... Gigantista.

Edit koitin chattia, koodi saatu, mutta eihän tuota voi aktivoida ennen uutta korttia. Saa nähdä toimiiko sitte enää
 
Viimeksi muokattu:

demu

Conducător & Geniul din Carpați
Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
4 407
Siis foliohattu nyt päähän. Liikkeet tarkotuksella haluaa jättää tilaamatta nuita, koska niillä on hyllyt täynnä vanhaa rautaa ja olisihan se tyhmää lähteä myymään parempaa halvemmalla ennenkuin vanhat saa pois.
Jos sinulla olisi myyjänä vaikka kaksi vaihtoehtoa:
1. Vanha rauta happanee hyllyyn. En myy uutta rautaa.
2. Vanha rauta happanee hyllyyn. Myyn uutta rautaa.
Niin kumman vaihtoehdon valitsisit?

Itse valitsisin vaihtoehdon:
3. Vanha rauta happanee hyllyyn. Laitan vanhan raudan konepaketteihin ja myyn vähän asiantuntemattomille ostajalle pikkasen pienemmällä katteella. Lisäksi myyn uutta rautaa.
 

Rxd

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.07.2020
Viestejä
1 898
Jos sinulla olisi myyjänä vaikka kaksi vaihtoehtoa:
1. Vanha rauta happanee hyllyyn. En myy uutta rautaa.
2. Vanha rauta happanee hyllyyn. Myyn uutta rautaa.
Niin kumman vaihtoehdon valitsisit?

Itse valitsisin vaihtoehdon:
3. Vanha rauta happanee hyllyyn. Laitan vanhan raudan konepaketteihin ja myyn vähän asiantuntemattomille ostajalle pikkasen pienemmällä katteella. Lisäksi myyn uutta rautaa.
toivottavasti kauppiaat nyt luki ton ja tottelee sua. pelastit juuri meidät kaikki.
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
186
Tämä ketju kyllä pehmentää odottamisen tuskaa.
Kohta kuukausi siitä kun Jimms on viimeksi saanut Gigabyte -kortteja :D
Ettei vaan Jimm's olisi alunperin unohtanut laittaa Gigabyte-tilauksen sisään? Selittäisi miksi nopeasti poistivat sivun, eikä ole kortteja kuukauteen valutunut, vaikka Proshop ja kumppanit ovat saaneet reippaasti yli toista sataa korttia. :rofl:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
709
Tämä ketju kyllä pehmentää odottamisen


Ettei vaan Jimm's olisi alunperin unohtanut laittaa Gigabyte-tilauksen sisään? Selittäisi miksi nopeasti poistivat sivun, eikä ole kortteja kuukauteen valutunut, vaikka Proshop ja kumppanit ovat saaneet reippaasti yli toista sataa korttia. :rofl:
Kuukauden olen odottanut Gigabyteä Proshopilta jononumerolla #1, eli oire on yleinen.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 248
Viestejä
4 192 509
Jäsenet
70 895
Uusin jäsen
olsteri

Hinta.fi

Ylös Bottom