Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Asuksen David kertoo Sweclockersissa, että ensi viikolla tehtaalta olisi lähdössä pohjoismaihin 1000+ asuksen 3000-sarjan korttia. Josko niistä sitten riittäisi..
Villi veikkaus että 500 menee ruotsiin 300 norjaan 175 suomeen ja niistä 175 on TUF OC ja 25 non-oc ja ne meneekin sitten islantiin.Saisi kyllä meille köyhillekkin valua 3080 non-oc TUF:ia...
Villi veikkaus että 500 menee ruotsiin 300 norjaan 175 suomeen ja niistä 175 on TUF OC ja 25 non-oc ja ne meneekin sitten islantiin.
Kiteyttää omat tunteeni kyseinen video. Tottahan tuo on mutta mielipahaa aiheuttaa silti.
Jimmsille EVGA 3090 jonot pudonneet -7 -> -4, mahtaako porukkaa hypänneen jonosta pois vai olisko saaneet sentään muutaman kortin?
Onko kukaan saanu gigantista vielä mitään?Ei vieläkään gigantilta lykkäys viestiä
Eipä oleOnko kukaan saanu gigantista vielä mitään?
Pahaa mieltä ja ei oota, mutta ei lykkäysviestiä ainakaan vielä.Onko kukaan saanu gigantista vielä mitään?
Jimmsille päivittyny ainakin MSI:n kortteja 45kpl Gaming x trio 3080 ja 30kpl Ventus 3080. Saapumispäivästä ei tosin tietoo vielä.
Nice! Nyt 36. jonossa triossa eli tuosta 45kpl erästä olisi tulossa.
Tiedä sitten onko itelläni siinä ja siinä, että saattaisko saada jo seuraavasta erästä kun ei täysin tarkkaa jononumeroo oo selvillä Toivotaan parasta
Osa on saanut rahat takaisinEipä ole
Joo tästä isot propsit gigantille. Eivät kuitenkaan niin pahoja oo että leikkisivät että eivät oo saaneet meidän rahoja.Osa on saanut rahat takaisin
Edit, yritin vastata kysymykseen että onko kukaan saanut Gigantilta mitään
Kelpo kortilta vaikuttaa, karkkimarkit ajeltu ja nyt kortti pääsee ottamaan iisisti kuukauden verran vanhojen tuttujen ja kevyiden pelien parissa, kunnes Cyberpunk.
Minulla tullut tilausvahvistus MSI 3080 Triosta 16:15 ja olin viime viikon alussa sijalla 170. Nyt tuon viimeisimmän 45 kpl erän jälkeen olisin omien laskujeni mukaan sijalla 111.Mulla tilausvahvistus tullut klo 16:10 spostiin.
Mulla 16:12 vahvarilla olin joskus alussa +100 paikalla. Eli ei vielä tästäkään erästä tule. Tosin ei ole kiirettä ja melkeinpä halua odotella tuon AMD kortin.Minulla tullut tilausvahvistus MSI 3080 Triosta 16:15 ja olin viime viikon alussa sijalla 170. Nyt tuon viimeisimmän 45 kpl erän jälkeen olisin omien laskujeni mukaan sijalla 111.
Asuksen David kertoo Sweclockersissa, että ensi viikolla tehtaalta olisi lähdössä pohjoismaihin 1000+ asuksen 3000-sarjan korttia. Josko niistä sitten riittäisi..
Joo tästä isot propsit gigantille. Eivät kuitenkaan niin pahoja oo että leikkisivät että eivät oo saaneet meidän rahoja.
Kiinnostaisi tietää että onko KKV:lla sanottavaa tästä nykyisestä tilanteesta. Toki tiedän että kaupan peruminen on mahdollista ja varmasti suositeltavaa tässä vaiheessa, mutta kauanko asiakkaita saa kusettaa päin näköä ilman mitään vastuuta ?Vois olla KKV:lla sanomista tässä kohtaa jos useampi henkilö ilmoittaisi että Gigantti kiistää maksettujen rahojen palautuksen tilauksen peruutuksen yhteydessä.
(Tiedän että kyseinen viesti oli sarkastinen, mutta viimeaikaisten perseilyjen valossa en tuotakaan ihmettelisi)
Kiinnostaisi tietää että onko KKV:lla sanottavaa tästä nykyisestä tilanteesta. Toki tiedän että kaupan peruminen on mahdollista ja varmasti suositeltavaa tässä vaiheessa, mutta kauanko asiakkaita saa kusettaa päin näköä ilman mitään vastuuta ?
Gigantissahan omassa tänään toimituspäivä, joka parikertaa jo siirrelty. Eikä uutta siirtoviestiä vielä tullut. Eikai ne nyt gigabyten oc ole oikiasti saanut ? Kunhan pelleilee.
"Jos Nvidia istuu satojen tuhansien muistichippien päällä ja avaa venttiillin partnereiden suuntaan heti kun big dick navi on julkistettu niin ei mitään hätää"
Tämmösiä tornitaruja on virtuaalitodellisuus pullollaan. Mutta kyllä tohon itekin on pakko alkaa uskoa, koska johonkin positiiviseenhan sitä pitää koittaa rautakansan kohtalonhetkinä tarrautua
Uuden koneen CPU on nimittäin Ryzen 5900X tai 5800X ja niiden saatavuus 5.11 alkaen on täysi kysymysmerkki
Proshop näköjään päivittäny 3080 saatavuuksia:
Asus OC TUF: 107 tulossa
Strix OC: 110 tulossa.
Monelle hinta ratkaisee ja tuf non-oc oli muista selkeesti halvin, joten en ihmettele yhtään et se oli alkujaan myyydyin/varatuin.Taitaa olla pelkkiä OC-malleja tulossa lähiaikoina. Oma veikkaus siitä, että ei-OC:lla voisi olla vähemmän tilaajia ja että sen voisi saada nopeammin meni kyllä pahasti pieleen.
Lähiaikoina on joo ollut aika OC painotteista... Asuksen David Hammer kyllä lupaili että kaikkia versioita on tulossa pohjoismaihin mutta voi tietty olla että pienempää erää vaan. Tietysti siinä mielessä järkevää että tulee paljon OC kun sitä on paljon tilattukin... Paitsi että TUFissa noi on alka lailla tasoissa ainakin Proshopissa, Strixissä vaan on selvä painotus OC-versioon.Taitaa olla pelkkiä OC-malleja tulossa lähiaikoina. Oma veikkaus siitä, että ei-OC:lla voisi olla vähemmän tilaajia ja että sen voisi saada nopeammin meni kyllä pahasti pieleen.
Olisin valmis lyömään pääni pantiksi että tässä on gigantti kussut hommat ja unohtanut koko korttien myynnin ja tajusivat vasta tuntia aiemmin kun korteista laitettiin mainos sivuille että ei vittu tavaraa pitäisi tilatakkin. Miksi muuten muut kaupat saa "hyväksyttävällä" vauhdilla kortteja mutta gigantti ei saa yhtä ?Kysyin huvikseen gigantin chätistä millon saan kortin.
Toimitus piti olla eilen vastaus: Pahoittelut, mutta kaikki RTX 3080 on valmistajan valmistusvaikeuksien takia siirtynyt 2kk päähän ostopäivästä. Marraskuun lopussa luultavasti saatte tuotteen.
Tässä just ite kans jonottelen tuonne chattiin sijalla 17, että mitä sanottavaa heillä on tästä mun "Lähetetystä" kortistaKysyin huvikseen gigantin chätistä millon saan kortin.
Toimitus piti olla eilen vastaus: Pahoittelut, mutta kaikki RTX 3080 on valmistajan valmistusvaikeuksien takia siirtynyt 2kk päähän ostopäivästä. Marraskuun lopussa luultavasti saatte tuotteen.
Tässä just ite kans jonottelen tuonne chattiin sijalla 17, että mitä sanottavaa heillä on tästä mun "Lähetetystä" kortista
Ei tuossa olisi Nvidian kannalta mitään järkeä. Jos AMD:n kortteja alkaisi saamaan ennen kuin Jimmy saa tilaamani 3080:n toimitettua niin peruisin Nvidian ja ostaisin AMD:n ihan mielelläni jos olisi jotakuinkin samanlainen hinta ja suorituskyky. Ja sen verran pitkään tässä jo näyttistä ja muutakin rautaa odoteltu että melkeinpä toivoisi että meneekin näin, tosin veikkaan että AMD:lläkin tulee olemaan toimitusongelmia ekoina viikkoina/kuukausina.