NVIDIA GeForce RTX 30 -sarjan saatavuus- ja tilausseuranta

Liittynyt
21.09.2020
Viestejä
7
Eikäs se ole niiden työtä olla asiakaspalvelijana, vaikka samaa asiaa kysyttäisiin 200 kertaa päivässä? Niillehän maksetaan palkkaa asiakaspalvelusta... Jos ei pää kestä sellaista työtä, niin voi vaihtaa alaa.
Tai sitten he kuvittelevat että aikuisille ihmisille pitäisi riittää vastaukseksi, että kortteja tulee kun tulee ja tilannetta päivitetään jatkuvasti tuotteiden alle heti kun tietoa on saatavilla. Eikä niin että kerrotaan jonnin joutavia jonotustilanteita mitkä eivät vaikuta kuitenkaan tilauksen etenemiseen millään tavalla.
 
Liittynyt
24.09.2020
Viestejä
661
@Tepsulin Et ole täysin väärässä, mutta vaikka verkkokauppa ei olisikään syypää tilanteeseen, se ei tarkoita etteikö kyseisen verkkokaupan kannattaisi kehittää toimintaansa jatkoa ajatellen palvellakseen asiakkaita paremmin. Asiakaspalveluyrityksillä on monesti sellainen ongelma, etteivät ne saa palautetta, joten ei myöskään osata kehittää toimintaa.
Itsekin aspatyötä tehneenä tiedän että vitutus on äärimmäisen tehokas motivaattori ja jos aspassa nousee savu niin siinähän on oiva syy kehittää toimintaa muutamalla yksinkertaisella stepillä ja samalla palvellla asiakkaitaan paremmin.
Jonotilanteesta ja tiedon puutteesta johtuen olen itse perunut varmaan kohta kymmenen tilausta, tekeekö se minusta mulkun? Mielestäni ei, se tekee minusta kuluttajan joka haluaa tehdä kauppaa niillä lapuilla jotka on jaettu. Jos alla olisi ollut entuudestaan vaikka 1080 niin tämän kanssa ei olisi niin hätä ollut, mutta tuo 3GB versio 1060:stä ei ikävä kyllä enää tänäpäivänä riitä mihinkään, varsinkaan kun alle kk aiemmin on Jimssiltä ostettu muut palikat odottelemaan launchia että saa vihdoin uuden myllyn tulille. Noh itselleni jononumerolla ei ole niin väliä (enkä niitä ole kysellyt kuin 3090 launchissa, syystä etten halunnut jäädä useamman kortin koukkuun tuossa hintaluokassa) kun kortti on jo postissa, mutta vaikka proshopin tieto tilausmääristä, valmistajalta tilatuista korteista ja jo saapuneista korteista ei ehkä ole optimiratkaisu, niin he sentään yrittävät löytää ongelmaan ratkaisua.
 
Liittynyt
08.06.2020
Viestejä
55
En tuota trokaamista itsekkään tue mutta meinasitko hirveästi paljonki halvemmalla noita 3080 sarjalaisia saada kun niitä ei tunnu liikkuvan?
Mulla on Jimmsillä henkkoht. tilillä 3090 TUF jonossa ensimmäisenä ja 3090 FTW3 ULTRA yritystililläni kuudentena. Proshopilla 3090 Aorus Master kolmantena, ja Verkkokaupassa 3090 GAMING X TRIO yhdeksäntenä. Kokeilin tuon 3080 suhteen vain vähän verkkoja vesillä, mutta katsotaan mitä käy. Ensimmäisenä ollut jonossa jo kohta kolme viikkoa tuossa 3090 TUF -kortissa.
 
Liittynyt
30.08.2020
Viestejä
217
Minullakin menee kyllä hermoa Jimmsin seurantaan, kun eivät osaa kirjoittaa korttien tuotesivuille päivämääriä asianmukaiseen muotoon. Pitää varmaan lähettää meiliä sinne.
 
Liittynyt
01.10.2020
Viestejä
240
Tai sitten he kuvittelevat että aikuisille ihmisille pitäisi riittää vastaukseksi, että kortteja tulee kun tulee ja tilannetta päivitetään jatkuvasti tuotteiden alle heti kun tietoa on saatavilla. Eikä niin että kerrotaan jonnin joutavia jonotustilanteita mitkä eivät vaikuta kuitenkaan tilauksen etenemiseen millään tavalla.
Miten ei ihmiset vieläkään ymmärrä sitä että asiakaspalvelijan tarkoitus on palvella asiakkaalle tietoa yms.?
Amazonilta taas puolestaan aina tuli hyvät vastaukset ja pystyi varmistamaan tietoa ilman muita ongelmia, mutta sitten kun tullaan Suomen aspaan niin hirveä valitus siitä että kuinka heillä on tukalaa kun he tekevät töitä josta heille maksetaan.
 

majuha

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
388
Tai sitten he kuvittelevat että aikuisille ihmisille pitäisi riittää vastaukseksi, että kortteja tulee kun tulee ja tilannetta päivitetään jatkuvasti tuotteiden alle heti kun tietoa on saatavilla. Eikä niin että kerrotaan jonnin joutavia jonotustilanteita mitkä eivät vaikuta kuitenkaan tilauksen etenemiseen millään tavalla.
Asiakkaita on monenlaisia, ja kaikkia pitää palvella parhaansa mukaan. Eikä ne asiakkaiden kysymykset aina ole loogisia. Kuten sanoin, jos ei pää kestä, niin vaihtaa alaa.
 
Liittynyt
23.01.2019
Viestejä
368
Kaikki varmaan ymmärtää ettei ole myyjän vika jos ei tuotetta saada mutta olisi toivottavaa että pelattaisiin avoimin kortein ja kerrottaisiin asiakkaalle selkeästi mitä itse tiedetään ja mikä on tilanne.

Ei se sen ihmeellisempää ole.
 
Liittynyt
21.09.2020
Viestejä
7
@Tepsulin Et ole täysin väärässä, mutta vaikka verkkokauppa ei olisikään syypää tilanteeseen, se ei tarkoita etteikö kyseisen verkkokaupan kannattaisi kehittää toimintaansa jatkoa ajatellen palvellakseen asiakkaita paremmin. Asiakaspalveluyrityksillä on monesti sellainen ongelma, etteivät ne saa palautetta, joten ei myöskään osata kehittää toimintaa.
Itsekin aspatyötä tehneenä tiedän että vitutus on äärimmäisen tehokas motivaattori ja jos aspassa nousee savu niin siinähän on oiva syy kehittää toimintaa muutamalla yksinkertaisella stepillä ja samalla palvellla asiakkaitaan paremmin.
Jonotilanteesta ja tiedon puutteesta johtuen olen itse perunut varmaan kohta kymmenen tilausta, tekeekö se minusta mulkun? Mielestäni ei, se tekee minusta kuluttajan joka haluaa tehdä kauppaa niillä lapuilla jotka on jaettu. Jos alla olisi ollut entuudestaan vaikka 1080 niin tämän kanssa ei olisi niin hätä ollut, mutta tuo 3GB versio 1060:stä ei ikävä kyllä enää tänäpäivänä riitä mihinkään, varsinkaan kun alle kk aiemmin on Jimssiltä ostettu muut palikat odottelemaan launchia että saa vihdoin uuden myllyn tulille. Noh itselleni jononumerolla ei ole niin väliä (enkä niitä ole kysellyt kuin 3090 launchissa, syystä etten halunnut jäädä useamman kortin koukkuun tuossa hintaluokassa) kun kortti on jo postissa, mutta vaikka proshopin tieto tilausmääristä, valmistajalta tilatuista korteista ja jo saapuneista korteista ei ehkä ole optimiratkaisu, niin he sentään yrittävät löytää ongelmaan ratkaisua.
Itselläni on myös uusi kone korttia vaille valmiina. Vituttaa joo mutta ei se tilanne tästä mihinkään muutu. Ja joo oon samaa mieltä että asiakaspalvelussa on kehitettävää ja luulis että tästä "korttikriisistä" opitaan tai on jo opittu.
 
Liittynyt
31.12.2016
Viestejä
805
Oliko noissa Inno3d korteissa jotain toimitusvaikeuksia? Esim. 3080 iChill X4 on vain muutama tilattu proshopista, eikö tuo ole innon "paras" malli?
 
Liittynyt
18.06.2018
Viestejä
495
En ainakaan ole lukenut vielä yhdestäkään suomalaisesta joka olisi Inno3d kortin saanut? Vähän näyttää ylipäätään olevan missään (youtube, reddit jne) jos ollenkaan
 
Liittynyt
02.12.2016
Viestejä
3 580
Oliko noissa Inno3d korteissa jotain toimitusvaikeuksia? Esim. 3080 iChill X4 on vain muutama tilattu proshopista, eikö tuo ole innon "paras" malli?
Eiköhän kaikissa korteissa ole toimitusvaikeuksia. En näe miksi maksaisi kortista 850e, kun melkein yhtä hyvää korttia (Founders Edition & ASUS TUF) sai tilattua 740e hintaan :think: . Mutta kukin tyylillään.
 
Liittynyt
16.05.2019
Viestejä
745
Eiköhän tässä tilanteessa monen kohdalla tilaisuus tee varkaan sen sijaan että nimenomaan trokattavaksi ostettaisiin..
Siltä valitettavasti näyttää.. Onneksi suurin osa kumminkin tuli tänne ihmisille jotka oikeasti välittää tälläsestä hardwaresta :tup:
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
192
Anteeks nyt jo etukäteen, jos menee herne nenään mutta pakko avautua.
En ymmärrä miten tää jonotusnumero on joillekin niin tärkeää. Kortti tulee sitten kun tulee. Kaikki tietää etät kortteja on tilattu satoja jopa tuhansia, kuka tietää. Turha jossittelu ja eri verkkokauppojen syyttely ei johda mihinkään (pl. Gigantti). Ihmettelette miks aspassa ei kerrota mitään. Kuviteltaa jos teiltä kysytään samaa asiaa 100 kertaa päivässä. Siinä menee aikaa pois oikeista asiakaspalvelutöistä. Jos ei pää kestä tuskaa ja niin perukaa tilaus ja ostakaa joku kortti mitä saa hyllystä.
Tässä pitää toki ymmärtää Jimmsin (ja muiden myyjien) tilanne, mutta niin myös asiakkaiden tilanne. 3080/3090 on ollut suosittu julkaisu, eikä kaupat voi näitä hatustaan taikoa hyllyyn. Asiakas kuitenkin yleensä tilaa tavaraa sillä oletuksella, että sitä saa kohtuullisessa ajassa. Nyt näiden korttien kohdalla niin ei isolle osalle tapahdu. Se ei ole kauppojen vika, mutta asiakkaalla on oikeus kysellä tilauksensa tilannetta. Asiakaspalvelu on olemassa asiakkaita varten. Heidän kanssaan pitää asioida asiallisesti, mutta nämä toimitusaika-/jonokyselyt ovat ihan yhtä tärkeitä kuin "Survoin laturijohdon läppärini usb-porttiin, nyt kone ei enää lähde päälle, missä vika?"-kyselyt.

Jos esim. Jimms haluaa jonotiedusteluilta välttyä, niin kannattaa tehdä yhtenäinen linja, ettei kyselyihin vastata. Jos haluaa vielä pidemmälle mennä, niin kannattaa laittaa "osta"-nappula aktiiviseksi verkkokaupassa vasta, kun tuotetta on varastossa.
 
Liittynyt
24.09.2020
Viestejä
661
Itselläni on myös uusi kone korttia vaille valmiina. Vituttaa joo mutta ei se tilanne tästä mihinkään muutu. Ja joo oon samaa mieltä että asiakaspalvelussa on kehitettävää ja luulis että tästä "korttikriisistä" opitaan tai on jo opittu.
Toivotaan niin, vaikka kylläpä Jimms on saanut useampaan otteeseen meikäläisen rahat nykyiselläkin palvelulla, ei mulla mitään moitittavaa itse palvelussa ole, paska rako eikä he tosiaan tilanteelle mitään mahda. Harvoin taitaa olla tilanne että tilauksia on oikeasti jonossa, mutta eiköhän se sama tilanne kohta ole 3070 ja Ryzenin 5000-sarjan kanssa. Mutta ymmärrän kyllä ihmisiä jotka haluavat tietää paikkansa jonossa jos esim sama kortti kaikista mahdollisista kaupoista tilattuna ja pitää miettiä mikä tilauksista jätetään vetämään. Faktahan on se että kunnollisessa julkaisussa tällaista kikkailua ei olisi tarvinnut alunperinkään
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
2 778
Uteliaisuuttani kysyin Jimssin chatissa tilaamani 3080 Eaglen tilanteesta, ja vastaus oli se mitä pelkäsinkin eli mitään tietoa ei ole seuraavasta erästä.
Samaa linja oli myös muiden korttien kanssa, ei tietoja (jos siis olisin vaihtanut merkkiä). Eli nyt ei edes anneta varovaisia "kahden viikon kuluessa" veikkauksiakaan.

Kyllä minä hätäilijöitäkin ymmärrän, itsekin tilasin julkaisupäivänä siinä uskossa että kyllä sieltä parin viikon kuluessa korttia tulee, jos ei ehdi ekasta erästä napata.
En silti pommita heitä enempää, tämä nyt oli toinen kyselyni, mikä liittyi korttiini. Ekan kerran kysyin samana vkonloppuna, kun kortti julkaistiin, selvittääkseni kuinka hurja jono oli ja järkevyyden pysyä siinä (olin silloin sijalla 23).

En kyllä missään muussa tapauksessa olisi maksanut korttia etukäteen, jos tämän olisi arvannut etukäteen. Mutta ei tämä maailma kaada, 2077:aan on 5 viikkoa vielä, hyvinkin voi vielä kortti siihen ehtiä.
 
Liittynyt
18.09.2020
Viestejä
128
Itse kyselin tänää Asus Strix 3080 OC koska olis mahdollisesti tulossa uus toimitus. Vastasi näin että ” On tuossa tilauskantaa jonoa edellä, muttei niin mahottomasti. :) Tällä viikolla tuskin tulee.” Aijemmin jonopaikkaa erikseen kysyessä sanoivat että alle 100 olen, ei sen tarkemmin. Tilausvahvistus 16:13 s-postissa. Saisivat nyt Asukselta pistää noita lähetyksiä vaikka ees 50kpl viikossa! Harmillista että nouta ei saada liikkeelle vielä millään.
 
Liittynyt
18.09.2020
Viestejä
128
Itse kyselin tänää Asus Strix 3080 OC koska olis mahdollisesti tulossa uus toimitus. Vastasi näin että ” On tuossa tilauskantaa jonoa edellä, muttei niin mahottomasti. :) Tällä viikolla tuskin tulee.” Aijemmin jonopaikkaa erikseen kysyessä sanoivat että alle 100 olen, ei sen tarkemmin. Tilausvahvistus 16:13 s-postissa. Saisivat nyt Asukselta pistää noita lähetyksiä vaikka ees 50kpl viikossa! Harmillista että nouta ei saada liikkeelle vielä millään.
Jimssiltä siis
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
2 778
Niin, kuten @Searcci ylempänä totesikin, kyllähän tämä oli täysi fiasko Nvidian suunnalta. Sen verran kokenut yritys että varmasti siellä osattiin etukäteen odottaa kortin ollessa tuota tasoa, etenkin tylsän RTX2xxx:sen jälkeen, että kysyntää olisi. Kaupat tietysti vielä viikon-pari luottivat että kortteja tulee varastoon, ja tässä nyt ollaan.

Nvidian oli vain pakko työntää korttinsa ennen Radeonia ulos, hämmentämään soppaa. Siinä onnistuivat kyllä, kunnon vetinen klimppisoppa tulikin.
 
Liittynyt
17.09.2020
Viestejä
144
Itse kyselin tänää Asus Strix 3080 OC koska olis mahdollisesti tulossa uus toimitus. Vastasi näin että ” On tuossa tilauskantaa jonoa edellä, muttei niin mahottomasti. :) Tällä viikolla tuskin tulee.” Aijemmin jonopaikkaa erikseen kysyessä sanoivat että alle 100 olen, ei sen tarkemmin. Tilausvahvistus 16:13 s-postissa. Saisivat nyt Asukselta pistää noita lähetyksiä vaikka ees 50kpl viikossa! Harmillista että nouta ei saada liikkeelle vielä millään.
Saisivat laittaa Gigabyteltä noita lähetyksiä edes 5kpl viikossa, tai edes 1kpl viikossa :lol:
 
Liittynyt
29.09.2020
Viestejä
130
Vielä enemmän yllättää se miten paljon täällä on 3090:n ostaneita.
Jos työt on jatkunu normaalisti etänä, mutta esim matkustaminen ja ryyppääminen jäänny koronan takia, niin saattaa olla hyvin kertyny säästöön. Siihen kun yhdistää, ettei oikeen mitää muuta voi turvallisesti sosiaalisesti tehdä kuin pelata, niin kylhän sitä rahhoo ehkä pistetää tähän harrastukseen.

Tosin sen 3090 tehohyöty on niin huono vs 3080, että vaikka rahaa ois nii jää 3090 "hyllyyn".
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 631
Jos työt on jatkunu normaalisti etänä, mutta esim matkustaminen ja ryyppääminen jäänny koronan takia, niin saattaa olla hyvin kertyny säästöön. Siihen kun yhdistää, ettei oikeen mitää muuta voi turvallisesti sosiaalisesti tehdä kuin pelata, niin kylhän sitä rahhoo ehkä pistetää tähän harrastukseen.

Tosin sen 3090 tehohyöty on niin huono vs 3080, että vaikka rahaa ois nii jää 3090 "hyllyyn".
Kyllä itelläkin rahaa on säästynyt kummasti, kun rafloissa syömiset ja matkat ym. on jäänyt minimiin.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 498
Jos työt on jatkunu normaalisti etänä, mutta esim matkustaminen ja ryyppääminen jäänny koronan takia, niin saattaa olla hyvin kertyny säästöön. Siihen kun yhdistää, ettei oikeen mitää muuta voi turvallisesti sosiaalisesti tehdä kuin pelata, niin kylhän sitä rahhoo ehkä pistetää tähän harrastukseen.

Tosin sen 3090 tehohyöty on niin huono vs 3080, että vaikka rahaa ois nii jää 3090 "hyllyyn".
Juu onhan sitä muutama kaverikin ihmetelly miks oon laittanu tässä lähiaikoina 2k koneeseen kiinni, mutta kun ei voi ryypätä, matkustaa tai muutakaan kivaa tehdä nii voi panostaa ne rahat ATK. Tämä harrastus covid-19 aikana ainut asia missä voi harrastaa sosiaalista kanssa käymistä turvallisesti. En kuitenkaan tolla erotuksella viitsinyt pistää 3090 koneeseen kun vain 11% nopeampi keskimäärin sampsan testien mukaan. Sitten itse topicciin niin kyselin jimms 30.9 tilattua strixiä nii sano vaa että ei kannata ainakaan kuukauteen odottaa:dead:
 
Liittynyt
31.12.2016
Viestejä
805
Eiköhän kaikissa korteissa ole toimitusvaikeuksia. En näe miksi maksaisi kortista 850e, kun melkein yhtä hyvää korttia (Founders Edition & ASUS TUF) sai tilattua 740e hintaan :think: . Mutta kukin tyylillään.
Niin, SAI. Alle 800e ei oikein saa enää mitään.
Halpahan tuo 850e kun vertaa että porukka tilaa tuota Strixiä aika paljonkin.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
2 778
Näytönohjaimeen 800e? Tietotekniikka on halpa harrastus verrattuna autonrakenteluun, moottoripyöriin ynm moottoriurheiluun mitä tuttavapiireissäni on.
Yksi tuttuni modaa pyöränsä JOKA kevät ja tuo raha ei riitä alkuunsa. Hifiharrastus on kallis, lasten teko on helvetin kallista, matkailu maksaa, sisustaminen maksaa, elämässä maksaa kaikki, kivat asiat etenkin, yllätys yllätys.

Plus näin yksineläjänä...vaikka opiskelija olenkin, tänä vuonna rahaa nyt vain sattuneista syistä jäi käteen enemmän kuin muina vuosina. Koronan takia missään en käynyt, paitsi viimein jussina pari tuntia kaljan-kaksi juomassa terassilla. Normaalisti rahaa mennyt ulkona jo käymiseenkin ihan mukavasti itselläni, poikamies kun olen.

Enemmän jaksan ihmetellä että joku ATK-foorumilla vielä ihmettelee jos joku komponentti maksaa....vauva-foorumilla menisi vielä :comp:
 

demu

Conducător & Geniul din Carpați
Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
4 437
Uteliaisuuttani kysyin Jimssin chatissa tilaamani 3080 Eaglen tilanteesta, ja vastaus oli se mitä pelkäsinkin eli mitään tietoa ei ole seuraavasta erästä.
Samaa linja oli myös muiden korttien kanssa, ei tietoja (jos siis olisin vaihtanut merkkiä). Eli nyt ei edes anneta varovaisia "kahden viikon kuluessa" veikkauksiakaan.

Kyllä minä hätäilijöitäkin ymmärrän, itsekin tilasin julkaisupäivänä siinä uskossa että kyllä sieltä parin viikon kuluessa korttia tulee, jos ei ehdi ekasta erästä napata.
En silti pommita heitä enempää, tämä nyt oli toinen kyselyni, mikä liittyi korttiini. Ekan kerran kysyin samana vkonloppuna, kun kortti julkaistiin, selvittääkseni kuinka hurja jono oli ja järkevyyden pysyä siinä (olin silloin sijalla 23).

En kyllä missään muussa tapauksessa olisi maksanut korttia etukäteen, jos tämän olisi arvannut etukäteen. Mutta ei tämä maailma kaada, 2077:aan on 5 viikkoa vielä, hyvinkin voi vielä kortti siihen ehtiä.
Minä olen maksanut kaksi 739,00€ korttia etukäteen (Eagle OC Proshopista verkkopankkimaksulla, TUF Multitronicista (vähän myöhemmin) luottokortilla).
Pidän molemmat varauksessa AMD:n julkistukseen ja katson, lyheeneekö Proshopin varausjono lanseerauksen jälkeen (mielestäni eivät ole päivittäneet tuota tilausjonoa, vaikka varmaan siellä muutama peruutuskin on joukossa).
Jos ei lyhene ja/tai AMD on riittävän nopea, perun molemmat tilaukset ja ostan AMD:n ja varmaan tilaan 5 mallia jokaisesta mahdolisesta kaupasta. Gigantti on mahdoton kauppa joten sieltä en tilaa.
En oikeasti usko, että RTX 3080:a toimitetaan lokakuun aikana enää merkittäviä määriä. Eikä edes ensimmäisen päivän jonoja takuulla saada todennäköisesti purettua tämän vuoden aikana.
 
Liittynyt
01.10.2020
Viestejä
240
Näytönohjaimeen 800e? Tietotekniikka on halpa harrastus verrattuna autonrakenteluun, moottoripyöriin ynm moottoriurheiluun mitä tuttavapiireissäni on.
Yksi tuttuni modaa pyöränsä JOKA kevät ja tuo raha ei riitä alkuunsa. Hifiharrastus on kallis, lasten teko on helvetin kallista, matkailu maksaa, sisustaminen maksaa, elämässä maksaa kaikki, kivat asiat etenkin, yllätys yllätys.

Plus näin yksineläjänä...vaikka opiskelija olenkin, tänä vuonna rahaa nyt vain sattuneista syistä jäi käteen enemmän kuin muina vuosina. Koronan takia missään en käynyt, paitsi viimein jussina pari tuntia kaljan-kaksi juomassa terassilla. Normaalisti rahaa mennyt ulkona jo käymiseenkin ihan mukavasti itselläni, poikamies kun olen.

Enemmän jaksan ihmetellä että joku ATK-foorumilla vielä ihmettelee jos joku komponentti maksaa....vauva-foorumilla menisi vielä :comp:
Käyppä vilkaisemassa redditin puolella kuinka paljon ihmiset ulvovat AMD:n tarjouksien hinnoista, nostivat MSRP:tä 50$ ja siitä lähti aivan järjetön valitus, vaikka tehot ovat ns. "2.8x" paremmat kuin i9:llä :D
 
Liittynyt
17.09.2020
Viestejä
312
Laitoinpa itsekin ensimmäisen jonokyselyni menemään. Eli kyseessä Proshopilta tilattu 3080 perus Tuf, julkaisupäivänä klo 16:42. Alussa mulla ei toiminu Proshopin sivut ja sain tilauksia sisään muualle, mutta sitten kun muualla alkoi näyttää huonolta ja Tuf osoittautui hyväksi kortiksi, niin laitoin tuonne vielä varalta tilauksen sisään.

Elikkä noitahan on tilattu Proshopista reilusti yli 1000 ja toimitetttu vasta 30 kappaletta. Kyselin jonotilannetta hyvin kohteliaasti ja aspa vastasi että olen jossain 200-300 välillä. Odotin pahempaa koska tilasin niin myöhään. Näillä näkymin pidän tämän tilauksen voimassa koska hintalaatusuhde on ihan loistava (740€). Oletan että tuotannon tahti kiihtyy loppuvuotta kohti ja nuo jonot lähtee purkautumaan. Jos nyt vaikka ennen joulua sais tuon kortin niin olisin tyytyväinen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 700
"PLEASE NOTE: We cannot inform you what number you are in the order line, sorry. "

En tiedä miks Proshopilta kyselette jononumeroa jos tollanen lukee siellä tilausmääräsivuilla.
 
Liittynyt
24.12.2016
Viestejä
793
Mulle vastasivat yli viikko sitten Proshopista, että olen top 50 tilaajan joukossa ja 53 korttia pitäisi olla tulossa "incoming" nyt vaan ihmettelen, että milloin ne oikeen tulee...
 
Liittynyt
28.01.2019
Viestejä
46
Kohtalotoveri ! Tv yksi arpa joka on eagle oc gigantista. :giggle: Suosittelen keksimään Tammikuuhun asti muuta hommaa.
Täällä sama vika. Heräsin erehdykseeni tämän kuukauden alussa ja pistin arpaa vetämään myös Jimm'sille ja Multitronicille. Multitronicilla ihmeen kaupalla kohtalaiset sijoitukset 3080 oosee tuhvin kanssa. Tilaus sisällä 2.10. ja viime viikolla sijoitus aspan mukaan 20-30 välissä. Kyselin eilen uudemman kerran tilannetta ja nyt olikin n. 45 jonossa edellä :hmm: vähemmästäkin alkaa foliorulla hakeutua kätösiin, kun sain tilattua vielä halvemmalla hinnalla ja nyt hinnan nousun jälkeen sijoitus on kummasti huonontunut :D
 

Kimi625

Vähintäänkin eeppinen näpertelijä.
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
624
Huomenna alkaa RTX 3070 myynti, seuraavaa p*skamyrskyä odottaessa... :cool:
 
Liittynyt
10.12.2017
Viestejä
118
"PLEASE NOTE: We cannot inform you what number you are in the order line, sorry. "

En tiedä miks Proshopilta kyselette jononumeroa jos tollanen lukee siellä tilausmääräsivuilla.
Koska tässäkin ketjussa on useita ihmisiä, jotka OVAT saaneet sieltä jononumeronsa?
 
Liittynyt
22.01.2017
Viestejä
61
Enemmän jaksan ihmetellä että joku ATK-foorumilla vielä ihmettelee jos joku komponentti maksaa....vauva-foorumilla menisi vielä :comp:
Tämä on kyllä niin totta ja ärsyttävää. Eikä pelkästään tällä foorumilla. Minä olen samaa mieltä, tietotekniikka on "halpa" harrastus monien muiden joukossa, varsinkin jos ei osta sitä kaikista nopeinta rautaa. Nyt on lisäksi säästynyt kivasti rahaa kun ei ole sattuneista syistä voinut matkustella, kuusihenkisen perheen ulkomaanmatka nielaisee helposti 5k€.

Hieman offtopic mutta hyvä keskustelunaihe.

Omissa korttitilauksissa ei muutoksia... Odotan kuumeisesti Jimm'sin MSI 3090 Ventus 20.-21.10. saapuvaa erää, siitä pitäisi ehkä riittää minullekin. Viikko vielä.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
570
Amazonilta taas puolestaan aina tuli hyvät vastaukset ja pystyi varmistamaan tietoa ilman muita ongelmia, mutta sitten kun tullaan Suomen aspaan niin hirveä valitus siitä että kuinka heillä on tukalaa kun he tekevät töitä josta heille maksetaan.
Amazonhan nimenomaan veti tämän 3080-keissin lähes Gigantin tasoisesti. :) Eli 30 000 Zotac-tilaajalla vakuutettiin viimeiseen asti että "joojoo, kortit on varastossa ja lähtee ajallaan", kunnes sitten tulikin se odotettu peruutusviesti. Että ei se aspa sielläkään aina niin ruusuisesti toimi, vaikka pääosin itselläkin kyllä positiivisia kokemuksia.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
15.12.2016
Viestejä
933
Jimm'sin sivuilla lukee 3000-sarjan näyttisten tiedoissa: Seuraavan erän saatavuustiedot päivitetään heti tiedon varmistuttua!

Joten ihan turhaa aspan vaivaamista kysellä onko tietoa milloin seuraava erä saapuu.
Olisi hyvä jos siellä lukisi lisäksi jonon suuruus ja omalle tilille kirjautuessa oma jonopaikka. Silloin aspa saisi luultavasti olla rauhassa.
 
Liittynyt
24.09.2020
Viestejä
224
Olisi hyvä jos siellä lukisi lisäksi jonon suuruus ja omalle tilille kirjautuessa oma jonopaikka. Silloin aspa saisi luultavasti olla rauhassa.
Sit, kun tollanen jonotus-systeemi olis tuettu, niin siellä vois olla joka kymmenes kortti (tai tuote, mitä nyt sit jonotetaankin) "Express-lane" optiolla. Eli jollain max 10% lisähinnalla sen vois lunastaa, edelleen jonojärjestyksessä ensimmäinen, joka olisi ton 10% lisän valmis maksamaan. Ja se 10% menis suoraan läpinäkyvästi asiakaspalvelijoiden virkistystoiminnan rahastoon.

EDIT: Tai sillä 10% osuuksilla rahoitettais toi jonotus-systeemin kehitys tai sen jonotuksen ylimääräisen asiakaspalvelun aiheuttama lisäkuorma/kustannus.
 

Kapteeni_kuolio

⚓Ledimestari⚓
Team R&T
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 802
Kyllä on ihmisellä pieni elämä jos näin pitää ottaa kierroksia jostain näytönohjaimesta mitä jengi täs triidissä vaahtoaa. Ulistaan aspoihin sinne ja tänne, kaupat on perseestä ja uli uli itku-parku. Niinku lauma pikkulapsia jotka ei saa jätskiä kun ilkee isi kieltää.

Ne on näytönohjaimia, ne ei ole tärkeitä. Ne ei ole ruokaa, lämpöä, katto pään päällä tai vettä.

Lopettakaa se aspoihin ja kauppiaille kiukuttelu, ne on ihmisiä. Jos heillä olis teille näitä näyttiksiä niin varmasti naama hymyssä lähettäisivät eteenpäin. Mutta ei ole, ja siellä voi parin hengen putiikissa olla muutakin tekemistä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 656
Viestejä
4 291 500
Jäsenet
71 685
Uusin jäsen
samppa25

Hinta.fi

Ylös Bottom