Verkkis vetää melkoisella tasolla. Ilman hyväksyntääni tehty tuotevaihto alemman tason näyttikseen Gigabyte 3080 Gaming Oc->3080 tuf non-oc jono->ventus 3080 oli mulle nono, ja laitoin viestiä. Että heillä on saldoa siitä tuotteesta jonka tilasin. Että sen voisi lähettää. Vastauksessa ehdottivat että haluanko siirtyä Tuf 3080 non-oc -jonoon... Vastasin äsken ja ehdotin, että toimittaisivat tilaamani tuotteen, jota heillä on varastossa. En siis halunnut siirtyä tilausjonoon tuotteesta, jota en ole tilannut ja jota heillä ei ole varastossa.
Jos on tälläkin hetkellä varastossa niin eikun alkuperäinen tilausvahvistus sähköpostilla sinne ja asiaankuuluva uhkaus kuluttajaviranomaisen mukaanotosta tähän kaupankäyntiprosessiin jos näin et ole vielä tehnyt.
Älä enää tässä vaiheessa ehdottele vaan vaadi.
Tai sitten jos itse helpoimmalla haluaa päästä, niin suoraan vain yhteydenotto kuluttajaneuvontaan. Eiköhän ne laita tuollaisessa tapauksessa verkkiksen ruotuun.