NVIDIA GeForce RTX 30 -sarjan saatavuus- ja tilausseuranta

escalibur

"Random Tech Channel" @ YouTube
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 120
Jos ero olisikin puhtaasti vain muistin määrässä niin ehkä kommenttisi olisi OK.

Tässä "3080 10GB" vs. "3080 12GB" vertailussa tuo muistin määrän kasvaminen on tavallaan sivuseikka.

Tärkeämpää on että 10Gigan mallin kymmenestä rinnakkaisesta 32bittisestä muistipiiristä on siirrytty 12 rinnakkaiseen muistipiiriin. Eli muistin kaistanleveys on kasvanut 320bitistä 384bittiin (Sama kuin 3090:ssä).
Muistikellot ovat samat molemmissa joten muistin siirtonopeus kasvanut 760.3 GB/s -> 912.4 GB/s . Erosta on hyötyä kaikessa tekemisessä.
Vielä viimeisimpänä ja myös vähäisimpänä myös ydinten määrää on nostettu 8704 -> 8960.
Kukaan ei ole väittänyt etteikö erosta olisi hyötyä. Pointtini oli ettei kyseistä eroa juurikaan huomaa käytännössä. Bencheissa ja laskureissa varmasti, mutta käytännössä ollaan jo hiusten pilkkomisen tasolla. Suurimmassa osassa peleissä ero on alle 10 FPS. Joissakin varmasti sitäkin enemmän. Jokainen voi itse päättää kuinka merkittävä kyseinen ero todellisuudessa on. Oli miten oli 3080 on ltällä hetkellä oistava pelinäyttis, olkoot muistin määrä kumpi tahansa.

// Offtopic

Jotta keskustelu ei jatkuisi offtopicina, muistutuksena että Jimmsin striimivalvojaiset alkavat nyt tasalta. Mahdollisesti sielläkin on luvassa näyttistarjouksia.
 
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
2 054
Kukaan ei ole väittänyt etteikö erosta olisi hyötyä. Pointtini oli ettei kyseistä eroa juurikaan huomaa käytännössä. Bencheissa ja laskureissa varmasti, mutta käytännössä ollaan jo hiusten pilkkomisen tasolla. Suurimmassa osassa peleissä ero on alle 10 FPS. Joissakin varmasti sitäkin enemmän. Jokainen voi itse päättää kuinka merkittävä kyseinen ero todellisuudessa on. Oli miten oli 3080 on ltällä hetkellä oistava pelinäyttis, olkoot muistin määrä kumpi tahansa.

// Offtopic
Mutta kun jos Jimms lähti samaan hintaa 10GB vs 12GB Gigantista niin ei tuossa tarvitse mitään isompaa dilemmaa tehdä.

Joku maksaa tehosta ja joku brändistä.

Mutta toivottavasti tänään tulee kortteja myyntiin valvojaisissa, että päästään kaikki nauttimaan RTX 30xx -sarjalaisista, ketä niin halajaa.
 
Liittynyt
07.06.2017
Viestejä
3 848
Melkoisen heikko tarjous, vrt esim tuo gigsun 12gb tarjous. Mut ehkä joku tuohonkin tarttuu. Jimmsi nyt muutenkin hakee tuolle 3080 hintatasoa kun sitä ns mrsp-hintaistakin hinannut nyt ylös tyyliin 150€.
 
Liittynyt
12.05.2019
Viestejä
1 249
Melkoisen heikko tarjous, vrt esim tuo gigsun 12gb tarjous. Mut ehkä joku tuohonkin tarttuu. Jimmsi nyt muutenkin hakee tuolle 3080 hintatasoa kun sitä ns mrsp-hintaistakin hinannut nyt ylös tyyliin 150€.
Yksi jo ehtinyt myydä, mutta ehtiihän sitä tässä vielä ostaja puntaroimaan, että peruuttaako vai ei. :comp2:
 

Wintikka

Make ATK Great Again
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
269
Oikeasti en nyt ymmärrä mikä äly oli laittaa jo päivällä nuo 899€ näyttikset myyntiin ja nyt "tarjouksena" OC-malli 999€.
Siellä on taas markkinointiosasto lyönyt vähemmän älykkäät päänsä yhteen ja tuloksena "tarjous", voi luoja taas kerran.......
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
146
Kiitos :thumbsup: Minullakin päivitys gtx 1070--->rtx 30xx ja mielessä ollut tuo 3060ti, mutta tämä passaa mainiosti. Laitoin jo gigantista päivällä tilaukseen tuon 3080 12gb, mutta pelaaminen niin vähäistä että en oikein pysty itselleni perustelemaan tuota 900€ näyttikseen. 600€ tuntuu huomattavasti paremmalle. Tullut kytättyä näitä "järkevän hintaisia" jo pidemmän aikaa, mutta ei ole arpaonni ollut kohdallaan.
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 026
Tuossa Jimssin 10kpl Noctua 3070 tarjouserässä ei ole kyllä mitään järkeä, ei ihmekään ettei ole yhtään myyty. Vaikka olisi satasen halvempi nii silti ylihintainen. Verkkokaupassa tarjolla vieläkin 699€:n 3070 Ti. 200€ jos olisi hinnasta pois nii voisi kauppa käydä, siltikään tuskin revittäisi käsistä.
 
Liittynyt
13.08.2017
Viestejä
282
Tuossa Jimssin 10kpl Noctua 3070 tarjouserässä ei ole kyllä mitään järkeä, ei ihmekään ettei ole yhtään myyty. Vaikka olisi satasen halvempi nii silti ylihintainen. Verkkokaupassa tarjolla vieläkin 699€:n 3070 Ti. 200€ jos olisi hinnasta pois nii voisi kauppa käydä, siltikään tuskin revittäisi käsistä.
Joo, toihan oli se noctuan julkkishinta
 
Liittynyt
12.05.2019
Viestejä
1 249
2 kappaletta 3070 Noctuaa oli yhdessä kohtaa poissa saldoilta, mutta tilaukset näköjään peruuntuivat aika hätäiseen. :D Taisi 3070 Ti ~200€ halvempaan hintaan napata paremmin.
 

Retale

Premium-jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 007
Oli kyllä todella surkeat näyttistarjoukset Jimmsiltä. Ensin satasen kalliimmalla 3080 kuin päivällä ja lopuksi joku 3070 820€ "tarjoushintaan". Samaan aikaan Verkkis myy 3070 599€ ja 3070Ti 699€ eikä nekään meinaa mennä heti kaupaksi.

Miksi en ottanut sitä Paris to New Yorkia 899€ :sori:
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
12 136
Piiripulan on ennustettu näillänäkymin ehkä loppuvan 2024, joten tuskin hinnat menevät kovin alas. Kun tulee uudet, niin vanhojen saatavuus vain sitten loppuu.. Muutenkin kaiken mahdollisen hinnat on nousussa (varsinkin täällä peripheriassa (Suomi), jonne tulee kokoajan kasvavat kuljetuskustannukset.)
 

Retale

Premium-jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 007
Piiripulan on ennustettu näillänäkymin ehkä loppuvan 2024, joten tuskin hinnat menevät kovin alas. Kun tulee uudet, niin vanhojen saatavuus vain sitten loppuu.. Muutenkin kaiken mahdollisen hinnat on nousussa (varsinkin täällä peripheriassa (Suomi), jonne tulee kokoajan kasvavat kuljetuskustannukset.)
Mä ennustan, että tuolla "tarjoushinnalla" Jimmsin 3070:n saatavuus ei lopu koskaan.

:srofl:
 
Liittynyt
06.12.2019
Viestejä
646
Piiripulan on ennustettu näillänäkymin ehkä loppuvan 2024, joten tuskin hinnat menevät kovin alas. Kun tulee uudet, niin vanhojen saatavuus vain sitten loppuu.. Muutenkin kaiken mahdollisen hinnat on nousussa (varsinkin täällä peripheriassa (Suomi), jonne tulee kokoajan kasvavat kuljetuskustannukset.)
RTX 30-sarjan näytönohjainten saatavuus vaikuttaa nyt varsin hyvältä. Onko tiedossa, mikä sitä lähitulevaisuudessa heikentäisi? "Tuskin hinnat menevät kovin alas" pitää toki varmasti paikkansa.

Itse löisin kossupullon vetoa sen puolesta, että 30- sarjan hinnat vielä laskevat ennen syksyä 2022. Omalla kohdallani näyttää siltä, että ostan 3080(jotain)-näyttiksen parin kuukauden sisällä, jos eivät hinnat merkittävästi nouse nykytasosta.
 
Liittynyt
07.06.2017
Viestejä
3 848
RTX 30-sarjan näytönohjainten saatavuus vaikuttaa nyt varsin hyvältä. Onko tiedossa, mikä sitä lähitulevaisuudessa heikentäisi? "Tuskin hinnat menevät kovin alas" pitää toki varmasti paikkansa.

Itse löisin kossupullon vetoa sen puolesta, että 30- sarjan hinnat vielä laskevat ennen syksyä 2022. Omalla kohdallani näyttää siltä, että ostan 3080(jotain)-näyttiksen parin kuukauden sisällä, jos eivät hinnat merkittävästi nouse nykytasosta.
Laitan tähän lainauksen: "Tunnetun tarinan mukaan Jean Sibelius sanoi vaimolleen lähtevänsä Kämpiin. Kun rouva tiedusteli, miten pitkään reissu kestää, Sibelius vastasi: Aino hyvä, olen säveltäjä, en ennustaja"

Mutta arvaus on että hinnat laskee edelleenkin ennemmin kuin nousevat.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 124
Ei ne hinnat alle MSRP:n laske ja se on tänä vuonna:

3070 549€
3070Ti 649€
3080 759€ (10GB)
3080Ti 1269€

Lisäksi nämä on perusmalleja. Valmistajan omat mallit, esim. Asus TUF ovat kalliimpia.

--

Alennusmyyntejä voi olla luvassa, jos/kun Nvidia saa 4000-sarjan ulos, mutta kortit myy kyllä tähän hintaan ja johonkin se hintojen lasku pysähtyy.
 

Retale

Premium-jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 007
Odottivathan kaikki 20-sarjan alennuksia, kun 30-sarjan julkaisu lähestyi, mutta ei niitä loppujen lopuksi mihinkään ihmeellisiin alehintoihin myyty. Kortit vain hävisivät markkinoilta. Muistan kun itsekin näin silloin tein ja lopulta ostin käytetyn 2070 Superin, kun mitään alennusmyyntiä ei tullut. Ja tämä oli ennen kuin uusien korttien huonosta saatavuudesta oli mitään tietoa.

Tulevaisuuden ennustaminen on tietysti aina vaikeaa, mutta jos menneisyydestä voi jotain päätellä, niin en henkeä pidättelisi, että 30-sarjaa paljon alle MSRP:n tulisi missään vaiheessa saamaan.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
12 136
RTX 30-sarjan näytönohjainten saatavuus vaikuttaa nyt varsin hyvältä. Onko tiedossa, mikä sitä lähitulevaisuudessa heikentäisi? "Tuskin hinnat menevät kovin alas" pitää toki varmasti paikkansa.

Itse löisin kossupullon vetoa sen puolesta, että 30- sarjan hinnat vielä laskevat ennen syksyä 2022. Omalla kohdallani näyttää siltä, että ostan 3080(jotain)-näyttiksen parin kuukauden sisällä, jos eivät hinnat merkittävästi nouse nykytasosta.
Ongelma on monitahoinen:
- Kiinan koronatoimet heikentävät saatavuutta.
- Kallistunut energia ja polttoaineet lisäävät kuljetuskustannuksia.
- Sota lisää kuljetuskustannuksia ja aiheuttaa ongelmia muutamien raaka-aineiden saamisessa,
- Sirupulan piti helpottaa, mutta erinäisistä syistä on todettu jatkuvan hankalana
- Konttipula ei olekaan käsittääkseni oikein ratkennut.
- Junakuljetukset Venäjän kautta ovat pois käytöstä
 
Liittynyt
06.12.2019
Viestejä
646
Ongelma on monitahoinen:
- Kiinan koronatoimet heikentävät saatavuutta.
- Kallistunut energia ja polttoaineet lisäävät kuljetuskustannuksia.
- Sota lisää kuljetuskustannuksia ja aiheuttaa ongelmia muutamien raaka-aineiden saamisessa,
- Sirupulan piti helpottaa, mutta erinäisistä syistä on todettu jatkuvan hankalana
- Konttipula ei olekaan käsittääkseni oikein ratkennut.
- Junakuljetukset Venäjän kautta ovat pois käytöstä
Lisäksi vaikuttaa ainakin kryptovaluuttapuoli. Esim. sellaista spekulointia olen nähnyt, että Ethereumin kohta tuleva muutos saattaa tuoda käytettyjä näyttiksiä markkinoille huomattavan määrän. Jos niin käy, se voi alentaa myös uusien hintoja.
 

The Groke

Kärttyinen mörkö
Tukijäsen
Liittynyt
25.01.2021
Viestejä
827
Lisäksi vaikuttaa ainakin kryptovaluuttapuoli. Esim. sellaista spekulointia olen nähnyt, että Ethereumin kohta tuleva muutos saattaa tuoda käytettyjä näyttiksiä markkinoille huomattavan määrän. Jos niin käy, se voi alentaa myös uusien hintoja.
Ethereumin louhinnan on huhujen ja spekulaatioiden mukaan pitänyt loppua jo useampaan kertaan, viimeimmäksi joulukuussa 2022 kun "ethereum 2.0":n ensimmäinen vaihe otettiin käyttöön. Seuraava vaihe on tällä hetkellä aikataulutettu Q3-Q4/2022, mutta aika dynaaminen tuo aikataulu on ollut. Sinällään tuo seuraava "The Merge" -vaihe on merkittävä, Ethereum.orgin mukaan "This will mark the end of proof-of-work for Ethereum, and the full transition to proof-of-stake."

Ethereum ei ole ainoa proof-of-work kryptovaluutta, mutta se on ollut ylivoimaisesti tuottoisin. Mielenkiinnolla odotan mitä PoW -louhinnalle tapahtuu tuon tuon The Mergen jälkeen. Totaalinen romahdus olisi toivottavin seuraus. Olishan se hienoa jos seuraava sukupolvi lanseerattaisiin markkinaan jossa kortteja ei menisi louhijoille ainoatakaan.

Vähän taitaa olla sivuraide tälle keskustelulle, vaikka tuo voi RTX -saatavuuteen edelleen merkittävästi vaikuttaakin.
 
Liittynyt
05.09.2020
Viestejä
1 392
Jos 30-kortteja uhkaa jäädä jostain syystä varastoon 40-sarjan lähestyessä niin eiköhän ne dumpata ulos. Jos siis 40-sarja on samoissa hinnoissa.
 
Liittynyt
07.08.2018
Viestejä
331
Ei ne hinnat alle MSRP:n laske ja se on tänä vuonna:

3070 549€
3070Ti 649€
3080 759€ (10GB)
3080Ti 1269€

Lisäksi nämä on perusmalleja. Valmistajan omat mallit, esim. Asus TUF ovat kalliimpia.

--

Alennusmyyntejä voi olla luvassa, jos/kun Nvidia saa 4000-sarjan ulos, mutta kortit myy kyllä tähän hintaan ja johonkin se hintojen lasku pysähtyy.
Ihmettelen, jos 3080Ti-kortteja ei ala pitkin kesää näkymään lähemmäs 1000€ hintaan. Sen suorituskyky per euro on sen verran huono. Ne joilla on halua maksaa yli 1k€ kortista ovat sellaisen jo hommanneet. MSRP-hinnallakin 3080Ti on huono ostos verrattuna eilen nähtyihin 899€ 3080-kortteihin, eikä niitäkään käsistä revitty.

3070 ja Ti on nähtykin jo aika lähelle MSRP ja varmaan siihen päästään lähikuukausina. Jos en omistaisi 3840x1600-näyttöä niin olisin eiliseen Verkkiksen 3070 tarttunut.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 124
Ihmettelen, jos 3080Ti-kortteja ei ala pitkin kesää näkymään lähemmäs 1000€ hintaan. Sen suorituskyky per euro on sen verran huono. Ne joilla on halua maksaa yli 1k€ kortista ovat sellaisen jo hommanneet. MSRP-hinnallakin 3080Ti on huono ostos verrattuna eilen nähtyihin 899€ 3080-kortteihin, eikä niitäkään käsistä revitty.

3070 ja Ti on nähtykin jo aika lähelle MSRP ja varmaan siihen päästään lähikuukausina. Jos en omistaisi 3840x1600-näyttöä niin olisin eiliseen Verkkiksen 3070 tarttunut.
Voit olla oikeassa. Ennustus on kyllä vaikeaa.

Mutta vastaamani henkilö valitsi jäädä odottamaan, kun tarjolla oli:
799€ Asus RTX 3080 TUF 10GB
899€ PNY RTX 3080 EPIC 12GB

Ennustan vieläkin, että tuosta ei hinnat enää laske tänä vuonna. Jos on halvemmalla, kyseessä on pieni tarjouserä, eikä yleinen hinnanlasku. Varsinkin kun meidän kummankin mukaan, tuo 899€ 12GB PNY olisi ollut kova diili. Se on melkein 3080 Ti.

--

..ja yritän tällä sanoa, että kun tänne ketjuun tulee saatavuutta noilla hinnoilla, silloin pitää vaan ostaa. Nyt jäi hyvät kaupat välistä, kun jäi miettimään "jos vieläkin hinnat vähän laskisivat..".

Rahojaan ei kuitenkaan saa takaisin, jos olen väärässä, ja hinnat laskevat - mutta katsokaa itse: esim. Jimm'sillä muiden kuin tarjouserien hinnat ovat vieläkin järjestään 200€+ korkeammat , kun puhutaan 3070Ti+ tason näytönohjaimista.
 
Liittynyt
06.12.2019
Viestejä
646
Mutta vastaamani henkilö valitsi jäädä odottamaan, kun tarjolla oli:
799€ Asus RTX 3080 TUF 10GB
899€ PNY RTX 3080 EPIC 12GB
Mahdanko minä olla tuo henkilö? Minun valintani jäädä odottamaan tapahtui useampi kuukausi sitten. Se ei siis liittynyt noihin tarjouksiin, vaan henkilökohtaiseen tilanteeseen ja omaan arvioon hintakehityksestä. En tarkoita että hinnat nyt tai tulevaisuudessa olisivat mitenkään vääriä. Hinta on aina oikea, kun kauppa syntyy. Olen melko varma siitä, että itse ostan 12-gigaisen 3080:n lähiviikkoina, jos hinta on tonnin luokkaa. Mieluummin tietenkin alle.

Muoks: muutenkin on aika hassusti sanottu että "valitsi jäädä odottamaan", kun tarjous on päällä korkeintaan muutaman minuutin:) Esim itse en ollut paikalla, kun Gigantti tuolla hinnalla myi. Varmaan tulee vahdittua tarjouksia tarkemmin, kun olen ostamassa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
04.06.2017
Viestejä
156
Tuossa Jimssin 10kpl Noctua 3070 tarjouserässä ei ole kyllä mitään järkeä, ei ihmekään ettei ole yhtään myyty. Vaikka olisi satasen halvempi nii silti ylihintainen. Verkkokaupassa tarjolla vieläkin 699€:n 3070 Ti. 200€ jos olisi hinnasta pois nii voisi kauppa käydä, siltikään tuskin revittäisi käsistä.
Itse nimenomaan ostin about 2kk sitten tämän näyttiksen nimen omaan tuon coolerin takia. Aivan mahtava, eikä tarvitse miettiä mitään vinkuvia tuulettimis yms. Toki jos samalla jäähdytysratkaisulla olisi saanut 3080 Ti / 3090 se olisi valikoitunut koneeseen. Ensimmäistä kertaa ainakin itselle meni nyt jäähy tehon edelle. Toki omalle 280Hz 1080p näytölle tuo 3070 on ihan passeli nyt. Toivon vain, että vastaavaa jäähyä tulee saamaan tulevaisuudessa kunnon tehokorteissa myös.
 
Liittynyt
13.08.2017
Viestejä
282
Itse nimenomaan ostin about 2kk sitten tämän näyttiksen nimen omaan tuon coolerin takia. Aivan mahtava, eikä tarvitse miettiä mitään vinkuvia tuulettimis yms. Toki jos samalla jäähdytysratkaisulla olisi saanut 3080 Ti / 3090 se olisi valikoitunut koneeseen. Ensimmäistä kertaa ainakin itselle meni nyt jäähy tehon edelle. Toki omalle 280Hz 1080p näytölle tuo 3070 on ihan passeli nyt. Toivon vain, että vastaavaa jäähyä tulee saamaan tulevaisuudessa kunnon tehokorteissa myös.
Eilen tuli juuri jimmyn valikoimaan noctuan 3080 kortteja :D
 
Liittynyt
13.08.2017
Viestejä
282
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 726
Toi on kai sitten vahingossa vuoto koska edes Asuksen global sivuilta ei löydy tuollaista.
 
Liittynyt
10.12.2020
Viestejä
566
Tuota mallia ei tosiaan löydy muuta kuin jimmsin sivuilta ja parilla sivulla on huhuttu tuota mallia. Taitaapi olla vahingossa sivu näkyvissä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 124
Mahdanko minä olla tuo henkilö? Minun valintani jäädä odottamaan tapahtui useampi kuukausi sitten. Se ei siis liittynyt noihin tarjouksiin, vaan henkilökohtaiseen tilanteeseen ja omaan arvioon hintakehityksestä. En tarkoita että hinnat nyt tai tulevaisuudessa olisivat mitenkään vääriä. Hinta on aina oikea, kun kauppa syntyy. Olen melko varma siitä, että itse ostan 12-gigaisen 3080:n lähiviikkoina, jos hinta on tonnin luokkaa. Mieluummin tietenkin alle.

Muoks: muutenkin on aika hassusti sanottu että "valitsi jäädä odottamaan", kun tarjous on päällä korkeintaan muutaman minuutin:) Esim itse en ollut paikalla, kun Gigantti tuolla hinnalla myi. Varmaan tulee vahdittua tarjouksia tarkemmin, kun olen ostamassa.
Älä stressaa turhasta.. Se on vain rahaa kuitenkin. Jos vaikka haluaa odottaa syksyyn tarjousten perässä ja viettää kesän mökillä, se on ihan täysin ok. Ei tarvitse mitään morkkista kehittää tarjouksen missaamisesta.

Se kommenttini (toisin kuin tämä), osui vaan 100% ketjun aihepiiriin. Jos/kun tulee saataville RTX 3080 12GB 899€, se on ketjun parasta antia ja jos on siihen rahaa, kannattaa painaa osta-nappia. Ei se hinta siitä laske. Ehkä näin liikaa "hinnat romahtaa ihan kohta"-viestejä ja laitoin vähän kärkkään vastauksen. Tietenkin, nämä on ennustuksia , mutta ihan sama skenaariot nähtiin 2000-sarjan kohdalla.
 
Liittynyt
06.12.2019
Viestejä
646
Älä stressaa turhasta.. Se on vain rahaa kuitenkin. Jos vaikka haluaa odottaa syksyyn tarjousten perässä ja viettää kesän mökillä, se on ihan täysin ok. Ei tarvitse mitään morkkista kehittää tarjouksen missaamisesta.

Se kommenttini (toisin kuin tämä), osui vaan 100% ketjun aihepiiriin. Jos/kun tulee saataville RTX 3080 12GB 899€, se on ketjun parasta antia ja jos on siihen rahaa, kannattaa painaa osta-nappia. Ei se hinta siitä laske. Ehkä näin liikaa "hinnat romahtaa ihan kohta"-viestejä ja laitoin vähän kärkkään vastauksen. Tietenkin, nämä on ennustuksia , mutta ihan sama skenaariot nähtiin 2000-sarjan kohdalla.
Sepä juuri on tarkoitus, en stressaa.

Ihmetyttää, mikä tarjouksen missaaminen on kyseessä ja miksi se näyttää henkilöityvän minuun. En ole missannut mitään, kun en ole vielä ensimmäistäkään näyttistä yrittänyt ostaa. Enkä myöskään ole yhtään "hinnat romahtaa kohta" -viestiä kirjoittanut. Olen jo aika monta kertaa kertonut, etten ole vielä ostamassa näyttistä. Olet itsekin osallistunut ketjuun, jossa kuvasin tilanteen, tavoitteen ja aikataulun jo hyvän aikaa sitten.

Ensi viikolla alan katsella, josko ostaisin ja millä hinnalla. Hyvät kommentit ja erityisesti perustellut mielipiteet ovat silloinkin tervetulleita, tapahtukoon se mieluiten siinä minun koneenrakenteluketjussani:thumbsup:
 

Retale

Premium-jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 007
Mä ennustan, että tuolla "tarjoushinnalla" Jimmsin 3070:n saatavuus ei lopu koskaan.

:srofl:
Näköjään kaikki Jimmsin tarjous 3080:t ja 3070:t hävinneet. Muita valvojaistarjouksia näytti vielä olevan, että ei ehkä ole vaan siivottu pois vaan oikeasti myyty. En olisi kyllä ikinä uskonut, että varsinkaan noi 3070:t liikkuisivat tuohon hintaan tuolta mihinkään.
 
Liittynyt
14.05.2021
Viestejä
890
Saas nähdä mitä nyt käy hintojen kanssa ku LHR lukot on saatu vihdoin kierrettyä 100%:sti. En yhtään ihmettelis vaikka Nvidia ite homman takana että saadaan varastot tyhjiksi ennen 4000 -sarjalaisia.
non-LHR ja LHR kortit luulis ainakin olevan jatkossa saman arvosia.
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
712
Saas nähdä mitä nyt käy hintojen kanssa ku LHR lukot on saatu vihdoin kierrettyä 100%:sti. En yhtään ihmettelis vaikka Nvidia ite homman takana että saadaan varastot tyhjiksi ennen 4000 -sarjalaisia.
non-LHR ja LHR kortit luulis ainakin olevan jatkossa saman arvosia.
Veikkaisin TI-mallien ottavan eniten nostetta.
 
Liittynyt
15.12.2021
Viestejä
40
Asus 3080Ti , ei näytä verkkokaupan Asukset menevän kaupaksi 1299€ hintaan. Varastosaldo näyttää edelleen yli 25kpl. :D Jospa noitakin saadaan kohta alle MSRP hintojen :hmm:
 
Liittynyt
27.03.2018
Viestejä
521
Asus 3080Ti , ei näytä verkkokaupan Asukset menevän kaupaksi 1299€ hintaan. Varastosaldo näyttää edelleen yli 25kpl. :D Jospa noitakin saadaan kohta alle MSRP hintojen :hmm:
Mistä porukka aina arpoo näitä päätelmiä, jos varastosaldon alkuperäisestä määrästä eikä sen muutoksesta ole mitään tietoa..?
 
Liittynyt
15.12.2021
Viestejä
40
Mistä porukka aina arpoo näitä päätelmiä, jos varastosaldon alkuperäisestä määrästä eikä sen muutoksesta ole mitään tietoa..?

Viimeksi saapuneet
  • 27 päivää sitten yli 25 kpl
  • 27 päivää sitten 5 kpl
  • 27 päivää sitten 20 kpl
  • 27 päivää sitten 22 kpl
  • 28 päivää sitten 21 kpl
 
Liittynyt
27.03.2018
Viestejä
521
Viimeksi saapuneet
  • 27 päivää sitten yli 25 kpl
  • 27 päivää sitten 5 kpl
  • 27 päivää sitten 20 kpl
  • 27 päivää sitten 22 kpl
  • 28 päivää sitten 21 kpl
Paljonko tuota saldoa oli 27 päivää sitten? Kuinka paljon on myyty siitä lähtien tähän päivään?
 
Liittynyt
10.12.2020
Viestejä
566
Viimeksi saapuneet
  • 27 päivää sitten yli 25 kpl
  • 27 päivää sitten 5 kpl
  • 27 päivää sitten 20 kpl
  • 27 päivää sitten 22 kpl
  • 28 päivää sitten 21 kpl
Viimeksi myyty
  • Tänään 13:46
alle 90min sitten. Kyllä niitä kokoajan menee.

Jos tuote ei ole loppuunmyyty 10minuutissa, ei se tarkoita, että yritys laskee myyntihintaansa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 685
Viestejä
4 208 573
Jäsenet
70 936
Uusin jäsen
HMV69

Hinta.fi

Ylös Bottom