Itselle olisi kelvannut saada yksinkertaisesti mitään tietoa missä vaiheessa toimitukset menee, milloin sen saattaa saada tai edes monesko olen jonossa.Jos luottamuksen menetys ei perustuisi vain omaan kokemukseen, niin samanlaisia kokemuksia löytyy käytännössä jokaisen jälleenmyyjän kohdalla näiden näyttisten suhteen. Eli tässä on tilaisuus menettää luotto kaikkiin näyttisten jälleenmyyjiin Suomessa, jos se luottamus menetetään näillä perusteilla.
On tämä sen verran poikkeuslaatuinen tilanne ollut, että itse en tämän myötä menetä luottamusta yhteenkään jälleenmyyjään.
MITÄÄN tietoa ei Gigantilta ilman erillistä kyselyä saanut joulukuun jälkeen.
Jos en olisi sinne sähköpostin, chatin ja puhelimitse ollut yhteydessä niin olisin ollut yli 11 kuukautta ilman mitään tietoa tilauksestani.
*EDIT*
Eipä tuo kyselykään paljoa tuottanut, kaikki mitä olin viimeviikkoon asti saanut kuulla oli "Tuon syyskuussa tilaamasi näytönohjaimen saatavuudesta ei vieläkään valitettavasti ole tietoa. Näitä saapuu meille aika ajoin pieniä määriä, ja ne lähetetään tilausjärjestestyksessä. "