NVIDIA GeForce RTX 30 -sarjan saatavuus- ja tilausseuranta

Liittynyt
06.09.2017
Viestejä
1 575
Itsekin laitoin tuolle kaverille joka myy vain "postikulujen säästämisen" takia 300€ ylihintaan että mikäs homma :srofl:
 
Liittynyt
17.09.2020
Viestejä
1 760
Niin, eihän ne kyllä tähänkään julkasuun edes yrittänyt saada kortteja julkasuksi, vaan jäivät odottelemaan niitä isompia eriä. En sit tiedä miten tulevaisuudessa hommat tulee menemään, mutta veikkaisin ettei gigantti kuitenkaan porukkaa kielläkkään tekemästä noita "ennakkovarauksia" korteista jotka tulevat sit joskus hamassa tulevaisuudessa. Ainut mikä saattaa tulevaisuudessa olla, niin yrittävät paremmin viestiä sen et turha muuten odottaa pariin kuukauteen korttia. Nyt 30-sarjan korteissa oli yritystä tähän vrt. 20-sarja, mutta se oli alkuunsa ihan liian pienellä ja huomaamattomissa. Nyt sen onneks jo näkee et 3kk toimitusaika. Seuraavaan julkasuun varmaan sit saavat paremmin hoidettua.

Ja joo, tuskin ATK-nörtit gigantin lempiasiakkaita on myymälöiden puolella. Hyppyritukat yrittää myydä kalliimpaa ja paskempaa sen valmiiks katotun tuotteen tilalle ja sit yllättyy kun saavat vittuilua ehdotuksesta päälle. Lisätakuuta ei kannata edes ehdottaa. Samasta syystä jos liikkeeseen asti pitää mennä asioimaan, niin ennemmin meen sinne verkkikseen kun giganttiin. Gigantista jää aina fiilis et pitävät asiakkaita tyhmänä noitten upsellien ja takuiden kanssa, ja ne on lähes aina sitä mieltä et mitä tahansa yrität ostaa niin se on paska, varsinkin jos on tarjouksessa.
Paitsi että kun tilasin oman ventuksen, sivuilla luki toimitus 24.9. ja varastosaldo 100+. GG! Eikä siinä, muutenkin kakka launch nvidialta. Jos amd hoitaa hommat kuin aikuiset, ja niille kelpaa mun rahat ilman 5kk panttaamista, niin hyvä sitten.

Pisteet tästä kuviosta menee Jimssille, joka on hoitanut hankalaa tilannetta aika hyvin. Ei ole lupailtu mitään, mitä ei voisi toteuttaa. Arvostan.
 
Liittynyt
01.10.2020
Viestejä
240
Kyselit chatista? Pitää varmaan itselläkin kysellä Eaglen perään, kun ei ole tuotekortti vieläkään ilmestynyt takaisin. Kiinnostaisi lähinnä paljonko niitä on tullut julkkarissa ja sen jälkeen
Kannattaa kysäistä, muista sanoa että tuotteella ei ole tuotekorttia ja kysäiset viimeisimpiä lähetyksiä mitä on vastaanottanut tukusta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 702
Liittynyt
07.02.2017
Viestejä
79
Onko täällä muita Verkkiksestä Asus TUF OC 3090 tilanneita?
Etsitään kohtalotovereita kun mitään tietoa ei ole vielä irronnut Verkkokaupasta.. :giggle:
Itse tilasin 24.9 klo 16:01 joten pitäisi olla hyvillä sijoilla..
 

Rane

Coordinator @ Diablo 4 clan "iotech"
Tukijäsen
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
2 917
Onko täällä muita Verkkiksestä Asus TUF OC 3090 tilanneita?
Etsitään kohtalotovereita kun mitään tietoa ei ole vielä irronnut Verkkokaupasta.. :giggle:
Itse tilasin 24.9 klo 16:01 joten pitäisi olla hyvillä sijoilla..
Kyllä löytyy. Klo 16.01 tilattu ja Klo 16.06 tilausvahvistus postissa. Odottavan aika on pitkä...
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
2 783
Pirautin Jimssille ja tilaukseni on 3080:n Eaglen suhteen seuraavassa saapumiserässä...sitten kun se saapuu.
Hirveästi noita malleja ei ole ollut kuleksimassa koska olin julkaisupäivänä sijalla 23 :D
 

gojirra

Tukijäsen
Liittynyt
21.10.2017
Viestejä
622
Pirautin Jimssille ja tilaukseni on 3080:n Eaglen suhteen seuraavassa saapumiserässä...sitten kun se saapuu.
Hirveästi noita malleja ei ole ollut kuleksimassa koska olin julkaisupäivänä sijalla 23 :D
Joo itse seuraillut tarkasti eagle mallien saatavuutta (itse erehdyin tilaamaan eaglen gigantista..) ja näyttää että näistä korteista on vähiten pöhinää ja huhuja.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
49
Joo itse seuraillut tarkasti eagle mallien saatavuutta (itse erehdyin tilaamaan eaglen gigantista..) ja näyttää että näistä korteista on vähiten pöhinää ja huhuja.
Jep Eagle malli tilattu Verkkokaupasta 18.9 ja ainoastaan pari automaattista "Hei. Odotamme vieläkin tuotteita" viestiä tullut ja odotus jatkuu luultavasti viikkoja...
 
Liittynyt
21.02.2017
Viestejä
5 073
Eikös se huhu ollut, että ASUS myy ensimmäisen kuukauden tuolla Nvidian hinnalla ja sen jälkeen nousee.
Näin tosiaan Inet.se sanoi youtube lähetyksessään. Tiedä sitten tarkoittiko ensimmäinen kuukausi 30 päivää vai syyskuun loppuun asti. Inet.se nostanut myös ilmeisesti hintaa, eli varmaan jälkimmäistä.
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
521
Tiedä sitten pitääkö laittaa 3080 verkot vesille, jos 3070 myynti alkaa tosiaan vasta 29.10. ja silloinkin luultavasti saatavuus on mitä on..
 
Liittynyt
03.07.2018
Viestejä
127
Pirautin Jimssille ja tilaukseni on 3080:n Eaglen suhteen seuraavassa saapumiserässä...sitten kun se saapuu.
Hirveästi noita malleja ei ole ollut kuleksimassa koska olin julkaisupäivänä sijalla 23 :D
Oliko puhetta uuden erän saapumisesta että onko arvio edelleen 15.10.?
 
Liittynyt
21.09.2018
Viestejä
2 925
Tiedä sitten pitääkö laittaa 3080 verkot vesille, jos 3070 myynti alkaa tosiaan vasta 29.10. ja silloinkin luultavasti saatavuus on mitä on..
Kannattaa varmaan hyppää jonoon ja 3070 julkasussa sitten yrittää pääästä kärkisijoille. Valitsee sitten sen kumpi tulee eka.
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
521
Kannattaa varmaan hyppää jonoon ja 3070 julkasussa sitten yrittää pääästä kärkisijoille. Valitsee sitten sen kumpi tulee eka.
Toki jos nyt enemmän aikaa valmistaa kortteja varastoon, niin ehkä saumaa saada myös FE:tä suoraan 29.10.
 

AnanasKana

Tukijäsen
Liittynyt
16.02.2018
Viestejä
308
Porokaupalta tuli vastausta että viidenkympin paikkeilla olen jonossa 3080 Eaglen kanssa. 16.22 oli vasta vahvistus tullut säpoon, vaikkakin tilailemassa olin heti tasan jälkeen.

Muutama reippasti myöhemmin raapustettu arpa myös vetämässä mut tää se vahvin valtti taitaa olla. Sais vaan ruveta tuo Eagle liikkumaan kauppoihin! :nb:
 
Liittynyt
10.04.2017
Viestejä
28
Pirautin Jimssille ja tilaukseni on 3080:n Eaglen suhteen seuraavassa saapumiserässä...sitten kun se saapuu.
Hirveästi noita malleja ei ole ollut kuleksimassa koska olin julkaisupäivänä sijalla 23 :D
Mihin aikaan piti olla tilaus sisässä että tuolle sijoitukselle pääsi? 16:12 onnistui vasta täällä
 

demu

Conducător & Geniul din Carpați
Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
4 437
Porokaupalta tuli vastausta että viidenkympin paikkeilla olen jonossa 3080 Eaglen kanssa. 16.22 oli vasta vahvistus tullut säpoon, vaikkakin tilailemassa olin heti tasan jälkeen.

Muutama reippasti myöhemmin raapustettu arpa myös vetämässä mut tää se vahvin valtti taitaa olla. Sais vaan ruveta tuo Eagle liikkumaan kauppoihin! :nb:
Nuo Proshopin jonovastaukset ovat näköjään mitä sattuu.
Itselleni tuli vahvistus 16.10, mutta olen jonossa jossakin 50-100 välillä.
Eivät taida itsekään tietää ilman suurta vaivaa, joten heittelevät summittaisia jonopaikka-arvioita.
 
Liittynyt
02.10.2020
Viestejä
3
Jimssillä näyttää MSI Triollakin hinta nousseen 10 euroa.. saatavuus tiedot ei ole päivittyny.. kertookohan tämä että kortteihin on tullut komponentti muutoksia ja tästä syystä viivästyy.
 

AnanasKana

Tukijäsen
Liittynyt
16.02.2018
Viestejä
308
Nuo Proshopin jonovastaukset ovat näköjään mitä sattuu.
Itselleni tuli vahvistus 16.10, mutta olen jonossa jossakin 50-100 välillä.
Eivät taida itsekään tietää ilman suurta vaivaa, joten heittelevät summittaisia jonopaikka-arvioita.
Muistaakseni noin 16:08 olin tilauksen "tehnyt" ja maksanut Visalla, mutta sivu jäi tunnuslukujen tarkastuksen ja maksun jälkeen rullailemaan maksutapasivulta paluuta proshopin sivulle. Reilun aikaa odoteltuani löin F5 -> palasi kaupan sivuille ja tippui myöhemmin varmistus säpo.

Menikö tilaus sitten jo tuolloin ~16:08 läpi ja sijoitus pitää kutinsa, vai vasta 16:22 ja aspa heitti hölynpölyä. Mene ja tiedä sitte :darra:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 571
Jimssillä näyttää MSI Triollakin hinta nousseen 10 euroa.. saatavuus tiedot ei ole päivittyny.. kertookohan tämä että kortteihin on tullut komponentti muutoksia ja tästä syystä viivästyy.
Ilmeisesti muuttivat noita kondensaattoreita lennosta, jonka vuoksi toimitukset hieman sakkaavat

En kyllä aivan ymmärrä tuota "The former design, which was shown on the MSI official website and advertised by most retailer has never been shipped to either reviewers or customers." kommenttia, sillä IO:n testissä ollut 3080 Trio oli 5xSP + 10xMLCC:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 498
Melkein jo harmittaa, että tuli arvottua MSI trio ostoskoriin julkaisupäivänä...
Kieltämättä vähäsen. Ajattelin tuossa että tuf olisi ihan kuraa kuten tuf sarja joskus on ollut mutta nytten oli ihan postitiivinen yllätys että harmittaa että ei tullut otettua tuffia.
 
Liittynyt
01.10.2020
Viestejä
37
Mielellään kuulisin näkemyksiä ja arvioita siitä, miksi tilanne on tämä? Miksi kortteja saa niin nihkeästi? Onko Kiinan puolijohdevalmistajilla ongelmia tuottaa piirejä tarpeeksi? Miten korona vaikuttaa saatavuuteen? Jne.
 

Eksuu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
15.04.2018
Viestejä
2 343
Mielellään kuulisin näkemyksiä ja arvioita siitä, miksi tilanne on tämä? Miksi kortteja saa niin nihkeästi? Onko Kiinan puolijohdevalmistajilla ongelmia tuottaa piirejä tarpeeksi? Miten korona vaikuttaa saatavuuteen? Jne.
Tilauksia niin maan perkeleesti. Suosituin julkaisu vuosikymmeneen. Tuotanto varmaankin ihan samaa tasoa kuin ennenkin.
 
Liittynyt
27.10.2016
Viestejä
76
Nyt on vihdoin Proshopin 3080 TUF OC lähtenyt kuljetukseen ja maanantaina pitäisi olla Oulussa. Lievästi harmittaa, että eivät heti saaneet pakettia lähtemään tiistaina, kun seurantakoodin ilmoittivat. Kohta pääsee jännittämään, miten vanha seasonic 660 jaksaa korttia pyöritellä.
 
Liittynyt
30.08.2020
Viestejä
217
Nyt on vihdoin Proshopin 3080 TUF OC lähtenyt kuljetukseen ja maanantaina pitäisi olla Oulussa. Lievästi harmittaa, että eivät heti saaneet pakettia lähtemään tiistaina, kun seurantakoodin ilmoittivat. Kohta pääsee jännittämään, miten vanha seasonic 660 jaksaa korttia pyöritellä.
Eikös näissä mene niin, että se seurantakoodi aktivoituu silloin, kun kuljetus saapuu Suomeen postin haltuun?
 
Liittynyt
27.10.2016
Viestejä
76
Eikös näissä mene niin, että se seurantakoodi aktivoituu silloin, kun kuljetus saapuu Suomeen postin haltuun?
Eiliseen asti postin lähetysseurannassa luki "Lähetys ei ole vielä saapunut postiin" tms, ja taisi olla, että vasta keskiviikkona itse lähetyskoodi alkoi toimimaan.
 
Liittynyt
30.09.2020
Viestejä
44
Eiliseen asti postin lähetysseurannassa luki "Lähetys ei ole vielä saapunut postiin" tms, ja taisi olla, että vasta keskiviikkona itse lähetyskoodi alkoi toimimaan.
Joo se alkaa näkymään siellä vasta kun se saapuu suomeen ensin kun heidän varasto ei ole suomessa.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
2 783
Oliko puhetta uuden erän saapumisesta että onko arvio edelleen 15.10.?
Ei valitettavasti ollut, puhelun päätarkoitus oli kopasta ja virtalähteestä udella kun nekin punaisella, kysäsin lopuksi
nopeasti jonotilanteen vaan.

Vaikka korttina (kun ne nyt fixattu kuntoon) kovan luokan julkaisu, olihan tämä nvidialta ison luokan perseilyä...julkaistaan kortti jota ei ole kuin kourallinen
jaettavaksi, sitten vielä kehdataan olla "yllättyneitä" kysynnästä. Noh toivon että radeon julkaisee hyvän kortin, ja niitä on riittävästi jotta kilpailu ja toimintatavan henki säilyy
terveempänä, kuin vihreän leirin viimeisin. Nvidiaan olen näyttiksien suhteen kallellaan, mutta yhtiön toimintatavoissa voisi olla petraamista ehdottomasti.
 

Farendlöse

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
23.12.2018
Viestejä
673
Eiliseen asti postin lähetysseurannassa luki "Lähetys ei ole vielä saapunut postiin" tms, ja taisi olla, että vasta keskiviikkona itse lähetyskoodi alkoi toimimaan.
Posti ehtii vielä yllättää. Itse asun alle 10km päässä Oulun lajittelukeskuksesta, tilattu tavara oli tiistaina lajiteltu ennen seitsemää, mutta paketti tuli lähipostiin vasta torstaina neljän jälkeen. :hammer:
 
Liittynyt
24.02.2017
Viestejä
19
Nyt Gigantissa lukee 3090- ja 3070-korteissa, että saapuu varastoon 25.01.2021. Varmaankin kohta myös 3080:ssa. Selvä TBD-päivämäärä, mutta ainakin vähemmän harhaanjohtava kuin vanha varastosaldoratkaisu.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 932
Viestejä
4 293 403
Jäsenet
71 748
Uusin jäsen
karja-evakko

Hinta.fi

Ylös Bottom