Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Paitsi että kun tilasin oman ventuksen, sivuilla luki toimitus 24.9. ja varastosaldo 100+. GG! Eikä siinä, muutenkin kakka launch nvidialta. Jos amd hoitaa hommat kuin aikuiset, ja niille kelpaa mun rahat ilman 5kk panttaamista, niin hyvä sitten.Niin, eihän ne kyllä tähänkään julkasuun edes yrittänyt saada kortteja julkasuksi, vaan jäivät odottelemaan niitä isompia eriä. En sit tiedä miten tulevaisuudessa hommat tulee menemään, mutta veikkaisin ettei gigantti kuitenkaan porukkaa kielläkkään tekemästä noita "ennakkovarauksia" korteista jotka tulevat sit joskus hamassa tulevaisuudessa. Ainut mikä saattaa tulevaisuudessa olla, niin yrittävät paremmin viestiä sen et turha muuten odottaa pariin kuukauteen korttia. Nyt 30-sarjan korteissa oli yritystä tähän vrt. 20-sarja, mutta se oli alkuunsa ihan liian pienellä ja huomaamattomissa. Nyt sen onneks jo näkee et 3kk toimitusaika. Seuraavaan julkasuun varmaan sit saavat paremmin hoidettua.
Ja joo, tuskin ATK-nörtit gigantin lempiasiakkaita on myymälöiden puolella. Hyppyritukat yrittää myydä kalliimpaa ja paskempaa sen valmiiks katotun tuotteen tilalle ja sit yllättyy kun saavat vittuilua ehdotuksesta päälle. Lisätakuuta ei kannata edes ehdottaa. Samasta syystä jos liikkeeseen asti pitää mennä asioimaan, niin ennemmin meen sinne verkkikseen kun giganttiin. Gigantista jää aina fiilis et pitävät asiakkaita tyhmänä noitten upsellien ja takuiden kanssa, ja ne on lähes aina sitä mieltä et mitä tahansa yrität ostaa niin se on paska, varsinkin jos on tarjouksessa.
Kannattaa kysäistä, muista sanoa että tuotteella ei ole tuotekorttia ja kysäiset viimeisimpiä lähetyksiä mitä on vastaanottanut tukusta.Kyselit chatista? Pitää varmaan itselläkin kysellä Eaglen perään, kun ei ole tuotekortti vieläkään ilmestynyt takaisin. Kiinnostaisi lähinnä paljonko niitä on tullut julkkarissa ja sen jälkeen
Out of stock lukee oikeella.Hollannin Amazoniin tullut MSI RTX 3080 GAMING X TRIO 10G grafische kaart 10G GDDR6X 320 Bit 7680 x 4320 pixels PCI Express Gen 4: Amazon.nl myyntiin n. 3 aikaan yöllä. Ja myyjänä ihan Amazon. Ilmeisesti kyseistä korttia on nyt tullut isompi erä. Tai sitten tämä on uusi Zotac Trinity. Suomeenhan tuolta ei onnistu tilata, mutta esim. Dutchmailer sivustoa voi vilkaista jos tämä on optio.
OK, en huomannut. Yöllä tuota oli ainakin sen reilun tunnin ajan saatavilla kun selvittelin postitusvaihtoehtoja. Tuntui kuitenkin optiona sen verran monimutkaiselta niin jäi tilaamatta.Out of stock lukee oikeella.
Onko täällä muita Verkkiksestä Asus TUF OC 3090 tilanneita?
Etsitään kohtalotovereita kun mitään tietoa ei ole vielä irronnut Verkkokaupasta..
Itse tilasin 24.9 klo 16:01 joten pitäisi olla hyvillä sijoilla..
Joo itse seuraillut tarkasti eagle mallien saatavuutta (itse erehdyin tilaamaan eaglen gigantista..) ja näyttää että näistä korteista on vähiten pöhinää ja huhuja.Pirautin Jimssille ja tilaukseni on 3080:n Eaglen suhteen seuraavassa saapumiserässä...sitten kun se saapuu.
Hirveästi noita malleja ei ole ollut kuleksimassa koska olin julkaisupäivänä sijalla 23
Sama uni tuntuu jatkuvan hereilläkin...Näin viime yönä unta RTX 3080 odottamisesta...ja se oli tuskallista
Näin viime yönä unta RTX 3080 odottamisesta...ja se oli tuskallista
Kotona tarkempi resoluutio ja parempi säteen seuranta.Suosittelen että jätät kaikki älylaitteet hetkeksi ja menet pihalle nauttimaan syksystä
Jep jep. Luin ton väärin, että ois 2.10 Oottanu tätä perjantaita ku kuuta nousevaa, mutta sehän onkii vielä kuukauden päässä.Pikkulinnut kertoi, että PNY tulossa 2.11.
Sama uni tuntuu jatkuvan hereilläkin...
Ei pysty Pakko tuijottaa näyttöä työn puolesta 7,5h päivässä Azurea, Windows Server-ympäristöjä säätäen.Suosittelen että jätät kaikki älylaitteet hetkeksi ja menet pihalle nauttimaan syksystä
"Päiväni Geforcelina": joka päivä herää samaan päivään jolloin kortti ei ole postitettu.Sama uni tuntuu jatkuvan hereilläkin...
Joo itse seuraillut tarkasti eagle mallien saatavuutta (itse erehdyin tilaamaan eaglen gigantista..) ja näyttää että näistä korteista on vähiten pöhinää ja huhuja.
Eikös se huhu ollut, että ASUS myy ensimmäisen kuukauden tuolla Nvidian hinnalla ja sen jälkeen nousee.Kappas. Jimms nyt nostanu sitten tuf sarjan hintoja.
Kappas. Jimms nyt nostanu sitten tuf sarjan hintoja.
Näin tosiaan Inet.se sanoi youtube lähetyksessään. Tiedä sitten tarkoittiko ensimmäinen kuukausi 30 päivää vai syyskuun loppuun asti. Inet.se nostanut myös ilmeisesti hintaa, eli varmaan jälkimmäistä.Eikös se huhu ollut, että ASUS myy ensimmäisen kuukauden tuolla Nvidian hinnalla ja sen jälkeen nousee.
Oliko puhetta uuden erän saapumisesta että onko arvio edelleen 15.10.?Pirautin Jimssille ja tilaukseni on 3080:n Eaglen suhteen seuraavassa saapumiserässä...sitten kun se saapuu.
Hirveästi noita malleja ei ole ollut kuleksimassa koska olin julkaisupäivänä sijalla 23
Tiedä sitten pitääkö laittaa 3080 verkot vesille, jos 3070 myynti alkaa tosiaan vasta 29.10. ja silloinkin luultavasti saatavuus on mitä on..
Toki jos nyt enemmän aikaa valmistaa kortteja varastoon, niin ehkä saumaa saada myös FE:tä suoraan 29.10.Kannattaa varmaan hyppää jonoon ja 3070 julkasussa sitten yrittää pääästä kärkisijoille. Valitsee sitten sen kumpi tulee eka.
Mihin aikaan piti olla tilaus sisässä että tuolle sijoitukselle pääsi? 16:12 onnistui vasta täälläPirautin Jimssille ja tilaukseni on 3080:n Eaglen suhteen seuraavassa saapumiserässä...sitten kun se saapuu.
Nuo Proshopin jonovastaukset ovat näköjään mitä sattuu.Porokaupalta tuli vastausta että viidenkympin paikkeilla olen jonossa 3080 Eaglen kanssa. 16.22 oli vasta vahvistus tullut säpoon, vaikkakin tilailemassa olin heti tasan jälkeen.
Muutama reippasti myöhemmin raapustettu arpa myös vetämässä mut tää se vahvin valtti taitaa olla. Sais vaan ruveta tuo Eagle liikkumaan kauppoihin!
Muistaakseni noin 16:08 olin tilauksen "tehnyt" ja maksanut Visalla, mutta sivu jäi tunnuslukujen tarkastuksen ja maksun jälkeen rullailemaan maksutapasivulta paluuta proshopin sivulle. Reilun aikaa odoteltuani löin F5 -> palasi kaupan sivuille ja tippui myöhemmin varmistus säpo.Nuo Proshopin jonovastaukset ovat näköjään mitä sattuu.
Itselleni tuli vahvistus 16.10, mutta olen jonossa jossakin 50-100 välillä.
Eivät taida itsekään tietää ilman suurta vaivaa, joten heittelevät summittaisia jonopaikka-arvioita.
Ilmeisesti muuttivat noita kondensaattoreita lennosta, jonka vuoksi toimitukset hieman sakkaavatJimssillä näyttää MSI Triollakin hinta nousseen 10 euroa.. saatavuus tiedot ei ole päivittyny.. kertookohan tämä että kortteihin on tullut komponentti muutoksia ja tästä syystä viivästyy.
Näyttää pysyneen juu.Jo tilanneilla hinta pysyy varmaankin tuossa 759€ ?
Kieltämättä vähäsen. Ajattelin tuossa että tuf olisi ihan kuraa kuten tuf sarja joskus on ollut mutta nytten oli ihan postitiivinen yllätys että harmittaa että ei tullut otettua tuffia.Melkein jo harmittaa, että tuli arvottua MSI trio ostoskoriin julkaisupäivänä...
Tilauksia niin maan perkeleesti. Suosituin julkaisu vuosikymmeneen. Tuotanto varmaankin ihan samaa tasoa kuin ennenkin.Mielellään kuulisin näkemyksiä ja arvioita siitä, miksi tilanne on tämä? Miksi kortteja saa niin nihkeästi? Onko Kiinan puolijohdevalmistajilla ongelmia tuottaa piirejä tarpeeksi? Miten korona vaikuttaa saatavuuteen? Jne.
Eikös näissä mene niin, että se seurantakoodi aktivoituu silloin, kun kuljetus saapuu Suomeen postin haltuun?Nyt on vihdoin Proshopin 3080 TUF OC lähtenyt kuljetukseen ja maanantaina pitäisi olla Oulussa. Lievästi harmittaa, että eivät heti saaneet pakettia lähtemään tiistaina, kun seurantakoodin ilmoittivat. Kohta pääsee jännittämään, miten vanha seasonic 660 jaksaa korttia pyöritellä.
Eiliseen asti postin lähetysseurannassa luki "Lähetys ei ole vielä saapunut postiin" tms, ja taisi olla, että vasta keskiviikkona itse lähetyskoodi alkoi toimimaan.Eikös näissä mene niin, että se seurantakoodi aktivoituu silloin, kun kuljetus saapuu Suomeen postin haltuun?
Joo se alkaa näkymään siellä vasta kun se saapuu suomeen ensin kun heidän varasto ei ole suomessa.Eiliseen asti postin lähetysseurannassa luki "Lähetys ei ole vielä saapunut postiin" tms, ja taisi olla, että vasta keskiviikkona itse lähetyskoodi alkoi toimimaan.
Ei valitettavasti ollut, puhelun päätarkoitus oli kopasta ja virtalähteestä udella kun nekin punaisella, kysäsin lopuksiOliko puhetta uuden erän saapumisesta että onko arvio edelleen 15.10.?
Posti ehtii vielä yllättää. Itse asun alle 10km päässä Oulun lajittelukeskuksesta, tilattu tavara oli tiistaina lajiteltu ennen seitsemää, mutta paketti tuli lähipostiin vasta torstaina neljän jälkeen.Eiliseen asti postin lähetysseurannassa luki "Lähetys ei ole vielä saapunut postiin" tms, ja taisi olla, että vasta keskiviikkona itse lähetyskoodi alkoi toimimaan.