NVIDIA GeForce RTX 30 -sarjan saatavuus- ja tilausseuranta

Rane

Coordinator @ Diablo 4 clan "iotech"
Tukijäsen
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
2 895
Oma kokemus verkkokaupasta. Ite tilasin F4-3600C16D-32GTZR muistit 2 kk sitten. Tilaus aikana, toimitus aika oli 9-14 pv. Kk päästä tilauksesta kysäsin muistien perää, niin nää vastas tällein
Hei,

Muistit lähtevät tilaukseen ensi viikon alusta tavarantoimittajalle, ja heillä pitäisi olla näitä varastossa. Arvoisin, että tämä tuote on tulossa 1-2 viikon sisällä.
Tästä vittuuntuneena kysyin ettekö nää ole edes tehny tilausta tukkurille, niin nää vastas näin.
Hei,

olitkin jo kerinnyt perumaan tilauksesi. Pahoittelut edelleen viivästyksestä ja huonosta kommunikaatiosta liittyen tilaukseesi.
Muistien tilaamisessa kesti, koska tuote ei automaattisesti siirtynyt ostotilaukselle - tämä oli tekninen ongelma meidän puolestamme ja se on nyt korjauttu

Eli onnea teille kaikille, jotka joudutte odottaa verkkokaupasta MITÄÄN. Muisteja olisin saanu vieläkin venaa, jos en olis kyselly perään. Sieltä oon nyt peruuttanu emon, muistit ja prossun. Luotto että verkkokauppa toimittaamulle mitään on todella pieni.
No onneksi on Jimmsiltä pari arpaa myös vetämässä, ja tilaukset kuulemma ihan kärkisijoilta. :)
 

vagMeister

öijä
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
358
Hieman tekisi mieli ostaa 2000-sarjan EVGA ja päivitellä sitten myöhemmin tuohon 3000 sarjaan sillä niiden Step-Up ohjelmalla, alkaa sen verran nyppiä kun ei toimivaa konetta ole nyt kuukauteen ollut. Koville ottaa :hammer:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 667

Huomenna jenkeille Aorusta. Ens viikolla eurooppaan sit vissiin. Mikäli pitää kutinsa millään osin, niin luulis kohta Jimmsiin ilmestyvän aorusta. 380w TDP Aorukselle on kyllä helvetin pieni, mutta toivottavasti sitä saa nostettua Afterburnerilla sit.

Edittiä sittenkin, Master (joka huomenna jenkeille ja ens viikolla eurooppaan) on se vehje missä on 2x 8-pin. Eli tuskin voi ajella korkeella power limitillä. Xtremessä taas tulee olemaan 3x 8-pin, joka on sit se kurituskortti. Tän julkasusta ei hajua.
 
Liittynyt
01.10.2020
Viestejä
58
Itse tilasin Aorus Xtreme 3080 Proshopista 17.9 ja tilausvahvistus tuli kovien nettiongelmien jälkeen klo 16.28 s-postiin. Kyselin sitten tänään sijoitustani jonossa ja kertoivat minun olevan 20.-30... Sanoisin että melko hyvä sijoitus siihen nähden, että jouduin sähläämään lähes puoli tuntia.
Parin viikon sisään pitäisi tulla aoruksen xtreme mallit ja huomenna tuleekin jo master versiot julki. Saa nähdä paljonko proshop tulee saamaan ja milloin...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 667
Itse tilasin Aorus Xtreme 3080 Proshopista 17.9 ja tilausvahvistus tuli kovien nettiongelmien jälkeen klo 16.28 s-postiin. Kyselin sitten tänään sijoitustani jonossa ja kertoivat minun olevan 20.-30... Sanoisin että melko hyvä sijoitus siihen nähden, että jouduin sähläämään lähes puoli tuntia.
Parin viikon sisään pitäisi tulla aoruksen xtreme mallit ja huomenna tuleekin jo master versiot julki. Saa nähdä paljonko proshop tulee saamaan ja milloin...
Paljon köyhty Xtremestä?
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
186
Syyksi sanoivat rajallisen saatavuuden. Mitä ikinä sit tarkoittaakaan, aika rajallisia noi kaikki on. Kuulemma laittelevat sähköpostia sit tilanneille noista saapuvista eristä. Epäilen kyllä, sillä ite en saanut muuta kun seurantakoodin omasta 3080 Gaming OC:sta samana päivänä kun se lähti, edellisenä päivänä olin vasta kysellyt peräänkin ja arvio oli edelleen 15.10. En oikeen tajua et miten ne voi heittää noin paljon, kai ne jostain näkee et mitä kaikkea on tulossa ja millon, eikä operoi sillä perusteella et kuormaa purkaessa vasta tietävät mitä tulee.
Milloin omasi lähti ja mikä oli tilausaika?
 
Liittynyt
29.06.2017
Viestejä
229
Alkanut lähinnä nauramattaan tämä vöyhkä kun porukka ei saa kortteja. Itsellä on kanssa tilaus gigantista ja jimssistä jos jouluun mennessä saisin kortin olen tyytyväinen (MSI gaming x trio 3080). Myin 2080ti pois ja nyt koneessa 960 gtx (maksoi 20€). Eikös tästä 3000 sarjasta ollut jo etukäteen tiedossa että toimitusvaikeuksia tulee? Itse ainakin törmäsin kyseisiin uutisiin mutta gigantin touhu on perseestä!
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 162
Eniten itseä ihmetyttää noi kortit, mitä on tullut tähän mennessä yhtä tai kahta kappaletta. Erikoisia eriä ja logistiikassa ei varsinaisesti mitään järkeä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
747
Niin jos tarkoitat EVGA:n tarkempia yksityiskohtia. Muutenhan heidän tuotepäällikkönsä on hyvinkin aktiivisesti vastailemassa tiedusteluihin mm. EU:n lähetyksistä ja tarkentanut, mitä korttimalleja milloinkin on luvassa (mm. taisi olla Ultraa jossain vaiheessa, jos ymmärsin oikein niin sekä FTW3 että XC3:a).

Vastailee sekä EVGA:n forumeilla, että aktiivisemmin Twitterissä (replyketjuissa siis, ei suoraan Twiittaa niistä erikseen):
ja replyt https://twitter.com/EVGA_JacobF/with_replies
Tnx.
EVGA:n forumina olen seuraillutkin mutta siellä ollut tosi nihkeesti nimenomaan eurooppaa koskevia tietoja. En löytänyt tietoa esim. siitäkään onko tuo Ultra-mallien tulo
samalla tolalla myös eurooppaan vai ainoastaan jenkkilään....
Täytyy yrittää twitterin kautta herraan kiusailla, se osa menikin ohitse :)
 

RANSAC

Tukijäsen
Liittynyt
14.02.2017
Viestejä
76
Ei välttämättä tule Proshoppia enää uudelleen käytettyä, ellei jotain sitten merkittävästi halvempaa sieltä saa. Oma TUF 3090 OC on tehnyt matkaa jo kohta viikon, mutta huomenna pitäisi vissiin saapua vihdoinkin sopivasti viikonlopuksi. :drool:
Olivat pakanneet tosiaan lauantaina Proshopissa, maanantaina lähti paketti liikkeelle ja tänään tuli vasta soitto huomisesta jakeluajasta. Eli melkein viikko oli toimitusaika kotiinkuljetukselle Bringin kautta, joka siis käyttää Suomessa Postia jakelijana kotiinkuljetuksille. Tulee ikävä Jimmssin parhaimmillaan n. päivän toimitusaikaa. Toki oma vika kun tuli Proshopin kautta tilaus lykättyä ensimmäisenä sisään.

Oliko kukaan muuten tällä foorumilla saanut 3090 FE:tä tilattua (jos on, on mennyt ohi)? Vai botit voittaneet Digital Riverin ala-arvoisesti toteutetun kaupan toistaiseksi?
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
2 080
Veikkaan muuten että nää fe mallien "lisäerät" on vaan nvidian bottileikkuri, joka pistäny bottien ostokset takas myyntiin.
 
Liittynyt
24.09.2020
Viestejä
224
Tnx.
EVGA:n forumina olen seuraillutkin mutta siellä ollut tosi nihkeesti nimenomaan eurooppaa koskevia tietoja. En löytänyt tietoa esim. siitäkään onko tuo Ultra-mallien tulo
samalla tolalla myös eurooppaan vai ainoastaan jenkkilään....
Täytyy yrittää twitterin kautta herraan kiusailla, se osa menikin ohitse :)
Joo kysele toki jos saat Suomen-tietoja! Mulla on melko kärjestä jonopaikat Verkkikseen EVGA XC3 sarjaan, kun satuin olemaan koneella kun listasivat kortit myyntiin. Oon opetellut tykkäämään EVGAsta firmana nyt tässä parisen viikkoa, kun näyttää siltä, että heidän kortit meille todennäköisimmin tulee.
 

Farendlöse

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
23.12.2018
Viestejä
673
Gigabyte RTX 3080 Gaming OC:n tilaajille vähän huonoja uutisia. Pitkä linja vielä edessä jos tilausvahvistus meni 16.15 jälkeen.
Jimms on saanut vain 10 korttia lisää julkaisupäivän jälkeen ja itsellä myös paljon ihmisiä edessä.
Kyselit chatista? Pitää varmaan itselläkin kysellä Eaglen perään, kun ei ole tuotekortti vieläkään ilmestynyt takaisin. Kiinnostaisi lähinnä paljonko niitä on tullut julkkarissa ja sen jälkeen
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
747
Joo kysele toki jos saat Suomen-tietoja! Mulla on melko kärjestä jonopaikat Verkkikseen EVGA XC3 sarjaan, kun satuin olemaan koneella kun listasivat kortit myyntiin. Oon opetellut tykkäämään EVGAsta firmana nyt tässä parisen viikkoa, kun näyttää siltä, että heidän kortit meille todennäköisimmin tulee.
Miepä raportoin :)
Ultra itsellä kiikarissa ja kolmas EVGA hakusessa tähän taloon. :)
 
Liittynyt
01.10.2020
Viestejä
37
Minua kiinnostaisi mistä te ihmiset olette jonkun jononumeron saaneet selville. Minulla on kolme tilausta vetämästä. Jimms ei kerro. Multitronic ei kerro...ja Gigantti... :D ei kerro. Itse asiassa ehdottivat aspassa ns. "rivien välistä" jonottamisen sijaan peruutusta tilaukselleni. Sanoivat vaan, että vaikka olen tilannut julkaisupäivänä, niin menee tammikuulle, että saan kortin. Naurettavaa :D Toissa päivänä vannottiin, että saan kortin 2.10. Tänään aspan tyyppi takelteli puhelimessa minkä ehti. Eikös täällä jollekin Gigantin aspa mahtaillut, että he kyllä pystyvät toimittamaan kun ovat suurin pohjoismainen lafka. Gigantin aspan mukaan heillä on kuulemma sama tilanne kuin muilla, eli ei ole mitä toimittaa. Eivät muutkaan pysty. Paskapuhetta sanoin, koska pienemmät Jimms, Multitronic ja Verkkis saa kortteja toimitukseen melkein päivittäin.
 
Liittynyt
07.09.2018
Viestejä
43
Itselleni Gigantti oli tänään palauttanut rahat tilille, eli ainakin omalla kohdallani ihan kohtuullisessa ajassa hoitui tämä prosessi.
 
Liittynyt
18.06.2018
Viestejä
491
Lähetys on matkalla. Arvioitu toimitusaika on 02.10.2020 klo 19:00 mennessä.

Nyt sitten ette siellä postissa tyri ja lähikaupan postilaatikon täyttäjä ei ole toivottavasti krapulassa.

Gigantistakin peruttu (ja kaikki muut 6 tilausta..). Onhan se vähän hassua joutua yhteen paikkaan soittamaan ja jonottamaan 20min(+5min puhelu kun aspa mietti mitenköhän toi rahojen palautus toimii), kun muista peruin muutamassa sekunnissa kolmella klikkauksella.
 
Liittynyt
21.09.2018
Viestejä
2 904
Minua kiinnostaisi mistä te ihmiset olette jonkun jononumeron saaneet selville. Minulla on kolme tilausta vetämästä. Jimms ei kerro. Multitronic ei kerro...ja Gigantti... :D ei kerro. Itse asiassa ehdottivat aspassa ns. "rivien välistä" jonottamisen sijaan peruutusta tilaukselleni. Sanoivat vaan, että vaikka olen tilannut julkaisupäivänä, niin menee tammikuulle, että saan kortin. Naurettavaa :D Toissa päivänä vannottiin, että saan kortin 2.10. Tänään aspan tyyppi takelteli puhelimessa minkä ehti. Eikös täällä jollekin Gigantin aspa mahtaillut, että he kyllä pystyvät toimittamaan kun ovat suurin pohjoismainen lafka. Gigantin aspan mukaan heillä on kuulemma sama tilanne kuin muilla, eli ei ole mitä toimittaa. Eivät muutkaan pysty. Paskapuhetta sanoin, koska pienemmät Jimms, Multitronic ja Verkkis saa kortteja toimitukseen melkein päivittäin.
Sillon 17.9 ja 18.9 jaksoivat vielä jimmsillä kertoa tuon jononumeron ainakin melkein kaikille. Sen jälkeen varmaan linjattu ettei käytetä tähän aikaa.
 
Liittynyt
06.09.2017
Viestejä
1 575
Tuli näköjään tuonne nvidia storeen myyntiin joku pieni erä 3080, töissä kun olin niin en luonnollisesti kännykällä kerennyt tilaamaan:mad:
 

Lequu

Team Sähköpyörä
Köyhä
Liittynyt
23.02.2017
Viestejä
268
3080 FE oli hetken lisättävissä ostoskoriin, mutta kun painoi kassalle-nappai, kori herjasi, että tuote on loppunut. Nyt ei anna enää lisätä edes koriin :(
 
Liittynyt
01.10.2020
Viestejä
23
Juu-u. Tästä jäi kyllä vähä surkeat fiilikset. Tilasin siis Gaming X Trio 3080 kortin julkkaripäivänä, ja "saldoa" oli.
Nyt keskustellut eri asiakaspalvelijoiden kanssa, ja loppu tulema tosiaan on tuo mitä Rogue85 kertoikin tuossa.

Kortteja ei voi toimittaa koska kortteja ei ole. Ei ole saatavilla. Arvio joulu/tammi/helmikuu (veikkaisin helmikuuta - olisihan se kätsyä kun saisi nyt lokakuussa maksetun kortin käsiin esim. synttäripäivänä helmikuussa)
Kyselin saiskos tilausta muutettua laskulle, kun on jo maksettu, että saisi rahat parempaan käyttöön - jos onnistuu niin menetän paikkani "jonossa", jolloin tämä tarkoittaa sitä että jonotus alkaisi nyt tästä päivästä eteenpäin hamaan tulevaisuuteen (sama kun ei saisi koskaan).

Palautetta annoin kahdesta asiasta:

- Botti ilmoittaa että ihmistäkin olisi sieltä saatavilla palvelemaan, mutta fakta on se, että ei sieltä ole kukaan tulossa chattiin. Liian kiire. Vie palautetta jälleen eteenpäin - tästäkin valitettu useammin.
- Varasto saldo näyttää +100 jos tuotetta ei oikeasti ole. Turhaan mainostaa jotain virheellisesti, vaikka kuinka olisi että tulee joskus, niin ilmaista että +100 saldoa. Lupasi viedä eteenpäin.

Saa nähdä miten käy. Toivoa on, että joku tuttava saisi tupla kortit ja saisi myytyä toisen kortin itselle ja pääsisi perumaan tuon Gigantin tilauksen. Tai sitten vain odotan hamaan tulevaisuuteen asti.
 
Liittynyt
05.09.2020
Viestejä
172
MSI Trio 3080 tilattu julkasupäivänä tukkurilta työpaikalle lupasivat aluksi 24.9, sitten lykkääntyi tälle päivää 1.10 ja nyt lykkäsivät 11.10.. saas nähä tulooko silloin jo
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 667
Minua kiinnostaisi mistä te ihmiset olette jonkun jononumeron saaneet selville. Minulla on kolme tilausta vetämästä. Jimms ei kerro. Multitronic ei kerro...ja Gigantti... :D ei kerro. Itse asiassa ehdottivat aspassa ns. "rivien välistä" jonottamisen sijaan peruutusta tilaukselleni. Sanoivat vaan, että vaikka olen tilannut julkaisupäivänä, niin menee tammikuulle, että saan kortin. Naurettavaa :D Toissa päivänä vannottiin, että saan kortin 2.10. Tänään aspan tyyppi takelteli puhelimessa minkä ehti. Eikös täällä jollekin Gigantin aspa mahtaillut, että he kyllä pystyvät toimittamaan kun ovat suurin pohjoismainen lafka. Gigantin aspan mukaan heillä on kuulemma sama tilanne kuin muilla, eli ei ole mitä toimittaa. Eivät muutkaan pysty. Paskapuhetta sanoin, koska pienemmät Jimms, Multitronic ja Verkkis saa kortteja toimitukseen melkein päivittäin.
Joku kirjotti aikasemmin aika hyvän tekstin siitä miten Gigantti hoitaa noita omia hommiansa. Suurin pohjoismaiden lafka joo ihan selvästi, mutta siinä on pari kätsiä myös. Ja ne kätsit on siinä et Giganttia ei kokonsa takia ihan yksinkertasesti kiinnosta noiden alle sadan kappaleen erien metsästäminen. Tuskin ees sitä sadankaan, Gigantti haluaa tuhansia. Koko lafkan toimintaperiaate perustuu siihen et voidaan ostaa niitä jäätävän suuria eriä pikkasen halvemmalla mitä kilpailijat, ja näinollen saada pikkasen enemmän voittoa per myyty tuote. Mahdollistahan tää on vaan sen takia, että tosiaan Gigantti on ainut koko pohjoismaissa toimiva lafka näistä jotka on saanu kortteja (vai eikös Proshopillakin jotain toimintaa ole suomenkin ulkopuolella?)

Kuitenkin, Gigantti on se paikka minkä kaikki mummotkin tietää ja luonnollisesti se tunnetuin ja isoin. Niillä on jo ihan saatanasti noita 3080 ja 3090 tilauksia sisässä, eikä niitten jonotilanteessa näkyis noi muutaman kymmenen kappaleen erät mitenkään, kun pitäs kortteja saada Suomen lisäks Ruotsiin, Norjaan, Tanskaan ja vissiin Islantiinkin lähetettyä. Kun käy kattomassa miltä se gigantin keskusvarasto näyttää, niin alkaa valkenemaan aika nopeesti se, ettei Giganttia varmaan ihan kauheasti kiinnosta joku sivubisnes mitä tää komponenttien myyminen on, varsinkin kun näitten vehkeiden katteet on pohjamudissa ja nörteille on turha yrittää myydä lisätakuita tai muuta lähes sadanprosentin katteen tauhkaa.

Ja eihän niitä selkeästi kiinnostakkaan. Koko touhu vissiin ulkostettu jollekkin kolmannelle osapuolelle, Gigantti toimii vaan välikätenä ja aspassa kaikki on ihan vitun kassalla (höhö niinku nVidia sivuilla). Tai tälläsen käsityksen ite sain aspan puheista päätellen ja siitä, että tilausta peruessa täytyy asioita varmistella jostain muualta, keskusvarastosta tilatessa näin ei tarvi tehdä. Info vaihtelee sen mukaan monelta soitat, kuka vastaa, missä asennossa tähdet on, kuinka vahva signaali sulla on ja millä tuulella se aspaukkeli on. Toiset väittää kivenkovaan et toimitusajat pitää paikkaansa ellei rekka aja ojaan, toiset sanoo et ei mitään hajua ja latelee perään et toivottavasti se nyt ilmotettuna päivänä lähtee. Joku sit kertoo suoraan et turha toivo ees tälle vuodelle unelmoidakkaan saavansa mitään. Jostain syystä mä uskon tota viimeistä, koska aika monesti ne rekat on losottanu sinne samaan ojaan.
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
603
3080 FE oli hetken lisättävissä ostoskoriin, mutta kun painoi kassalle-nappai, kori herjasi, että tuote on loppunut. Nyt ei anna enää lisätä edes koriin :(
Sama, sain ilmoituksen kun tuli saataville mutta siinä ajassa kun ehdin naputella luottokortin tiedot niin oli jo loppuunmyyty.
 

Edeus

Tassuttelija
Liittynyt
02.02.2017
Viestejä
136
Nää selitykset on aina hyviä :D "Just received my rtx 3080 but changed my mind and no longer need it." jep jep
Ja varsinkin nuilla kuvilla

Pitäskö itekkin pienet pikavipit vetästä myymällä kaikki nurkista löytyvät jimmsin tarroilla olevat pahvilaatikot RTX kortteina
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 667
Plussaa toki tosta, et jos kukaan ei tarjoa hyvää hintaa, niin sit lähtee palautukseen. Ennemmin näkee vaivaa palautukseen kun siihen, että myis noudolla ostohinnalla kotioveltansa. Vaivanpalkaks saa vaikka tuoda kahvipaketin ja pullaa jos siltä tuntuis. Mut ei, jos ette maksa 200€ ylimäärästä, niin mä palautan tän!

Vittu mikä pelle.
 
Liittynyt
21.08.2018
Viestejä
5 527
Jos kukaan ei maksa tarpeeksi palauttaa sen kauppaan? vähän selkärangatonta hommaa.

Omani pistin etiäpäin 849e(sama hinta mikä uutenakin myydessä suoraan liikkeestä) koska en saa mitään iloa extra kympeistä, mutta sain sitäkin tyytyväisemmän ostajan kiitokset.
Myisin enemmänkin mutta kortteja ei yksinkertaisesti vain ole saatavilla edes"takahuoneesta" ja kaikki mitkä tulee on käytännössä myytyjä joten välistäveto tietäisi sitä että joku joutuu venaileen lisää.
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
714
Joku kirjotti aikasemmin aika hyvän tekstin siitä miten Gigantti hoitaa noita omia hommiansa. Suurin pohjoismaiden lafka joo ihan selvästi, mutta siinä on pari kätsiä myös. Ja ne kätsit on siinä et Giganttia ei kokonsa takia ihan yksinkertasesti kiinnosta noiden alle sadan kappaleen erien metsästäminen. Tuskin ees sitä sadankaan, Gigantti haluaa tuhansia. Koko lafkan toimintaperiaate perustuu siihen et voidaan ostaa niitä jäätävän suuria eriä pikkasen halvemmalla mitä kilpailijat, ja näinollen saada pikkasen enemmän voittoa per myyty tuote. Mahdollistahan tää on vaan sen takia, että tosiaan Gigantti on ainut koko pohjoismaissa toimiva lafka näistä jotka on saanu kortteja (vai eikös Proshopillakin jotain toimintaa ole suomenkin ulkopuolella?)

Kuitenkin, Gigantti on se paikka minkä kaikki mummotkin tietää ja luonnollisesti se tunnetuin ja isoin. Niillä on jo ihan saatanasti noita 3080 ja 3090 tilauksia sisässä, eikä niitten jonotilanteessa näkyis noi muutaman kymmenen kappaleen erät mitenkään, kun pitäs kortteja saada Suomen lisäks Ruotsiin, Norjaan, Tanskaan ja vissiin Islantiinkin lähetettyä. Kun käy kattomassa miltä se gigantin keskusvarasto näyttää, niin alkaa valkenemaan aika nopeesti se, ettei Giganttia varmaan ihan kauheasti kiinnosta joku sivubisnes mitä tää komponenttien myyminen on, varsinkin kun näitten vehkeiden katteet on pohjamudissa ja nörteille on turha yrittää myydä lisätakuita tai muuta lähes sadanprosentin katteen tauhkaa.

Ja eihän niitä selkeästi kiinnostakkaan. Koko touhu vissiin ulkostettu jollekkin kolmannelle osapuolelle, Gigantti toimii vaan välikätenä ja aspassa kaikki on ihan vitun kassalla (höhö niinku nVidia sivuilla). Tai tälläsen käsityksen ite sain aspan puheista päätellen ja siitä, että tilausta peruessa täytyy asioita varmistella jostain muualta, keskusvarastosta tilatessa näin ei tarvi tehdä. Info vaihtelee sen mukaan monelta soitat, kuka vastaa, missä asennossa tähdet on, kuinka vahva signaali sulla on ja millä tuulella se aspaukkeli on. Toiset väittää kivenkovaan et toimitusajat pitää paikkaansa ellei rekka aja ojaan, toiset sanoo et ei mitään hajua ja latelee perään et toivottavasti se nyt ilmotettuna päivänä lähtee. Joku sit kertoo suoraan et turha toivo ees tälle vuodelle unelmoidakkaan saavansa mitään. Jostain syystä mä uskon tota viimeistä, koska aika monesti ne rekat on losottanu sinne samaan ojaan.
Proshop toimii muistaakseni ainakin Saksassa, Puolassa, Tanskassa, Norjassa, ja Ruotsissa myös.

Voi olla, ettei Gigantti enää tämän myrskyn jälkeen jaksa kortteja julkaisupäiviksi tilata, koska ATK-fanaatikot eivät ole heidän kohdeyleisöään, ja osaavat olla erittäin hankalia asiakkaita. Se tekniikasta tietämätön perusjantteri on kiltimpi asiakas ja valmiina ostamaan ties mitä television kalibrointeja 50€ hintaan 10€/kpl ruudunpyyhintäliinojen kera.
 
Liittynyt
16.05.2019
Viestejä
745
Tää on vaa että pitää hillitä tässä itseään.. Taas tekis mieli lähteä hakemaan toi trokaajan 3080. mutta vittu... Ei tollaseen voi vaan sortua.
 
Liittynyt
18.06.2018
Viestejä
491
Mulla tilausvahvistus ventuksesta tullut 16.48 ja edelleen tilana "Odottaa tuotteita".
Jännä et mulle kortti tulossa ku tilausvahvistus 2min myöhemmin. Voihan tos verkkiksel olla sit vähä viiveitä et miten tulee vahvistukset tai sit mul oli hetken korissa toi. Tuossa selkeesti nyt on se rajapinta missä liikutaan, eli varmasti seuraavasta satsista vaikka olisi kuinka pieni tulee teille.

Tää on vaa että pitää hillitä tässä itseään.. Taas tekis mieli lähteä hakemaan toi trokaajan 3080. mutta vittu... Ei tollaseen voi vaan sortua.
Tää on kyl kauheeta. Itekki funtsin jo trokareihin sortumista mutta onneksi kärsivällisyys palkittiin..
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 667
Proshop toimii muistaakseni ainakin Saksassa, Puolassa, Tanskassa, Norjassa, ja Ruotsissa myös.

Voi olla, ettei Gigantti enää tämän myrskyn jälkeen jaksa kortteja julkaisupäiviksi tilata, koska ATK-fanaatikot eivät ole heidän kohdeyleisöään, ja osaavat olla erittäin hankalia asiakkaita. Se tekniikasta tietämätön perusjantteri on kiltimpi asiakas ja valmiina ostamaan ties mitä television kalibrointeja 50€ hintaan 10€/kpl ruudunpyyhintäliinojen kera.
Niin, eihän ne kyllä tähänkään julkasuun edes yrittänyt saada kortteja julkasuksi, vaan jäivät odottelemaan niitä isompia eriä. En sit tiedä miten tulevaisuudessa hommat tulee menemään, mutta veikkaisin ettei gigantti kuitenkaan porukkaa kielläkkään tekemästä noita "ennakkovarauksia" korteista jotka tulevat sit joskus hamassa tulevaisuudessa. Ainut mikä saattaa tulevaisuudessa olla, niin yrittävät paremmin viestiä sen et turha muuten odottaa pariin kuukauteen korttia. Nyt 30-sarjan korteissa oli yritystä tähän vrt. 20-sarja, mutta se oli alkuunsa ihan liian pienellä ja huomaamattomissa. Nyt sen onneks jo näkee et 3kk toimitusaika. Seuraavaan julkasuun varmaan sit saavat paremmin hoidettua.

Ja joo, tuskin ATK-nörtit gigantin lempiasiakkaita on myymälöiden puolella. Hyppyritukat yrittää myydä kalliimpaa ja paskempaa sen valmiiks katotun tuotteen tilalle ja sit yllättyy kun saavat vittuilua ehdotuksesta päälle. Lisätakuuta ei kannata edes ehdottaa. Samasta syystä jos liikkeeseen asti pitää mennä asioimaan, niin ennemmin meen sinne verkkikseen kun giganttiin. Gigantista jää aina fiilis et pitävät asiakkaita tyhmänä noitten upsellien ja takuiden kanssa, ja ne on lähes aina sitä mieltä et mitä tahansa yrität ostaa niin se on paska, varsinkin jos on tarjouksessa.
 
Liittynyt
13.02.2017
Viestejä
1 673
Kuulemma ton trokarin kortti on jo 960€ että lähe siitä nyt sitte tarjoilee. Ite tarjosin jimmsin hinnan ja 20€ vaivanpalkkaa niin olisin noutanut. Noh tarjoilkoot ne jotka haluaa tollasia summia vedellä pöntöstä alas.
 
Liittynyt
22.02.2017
Viestejä
977
Kuulemma ton trokarin kortti on jo 960€ että lähe siitä nyt sitte tarjoilee. Ite tarjosin jimmsin hinnan ja 20€ vaivanpalkkaa niin olisin noutanut. Noh tarjoilkoot ne jotka haluaa tollasia summia vedellä pöntöstä alas.
Tuonlaisen tarjouksen minkä laitoit ymmärtää, mutta ahne mikä ahne. :mad:
 

Lequu

Team Sähköpyörä
Köyhä
Liittynyt
23.02.2017
Viestejä
268
Kuulemma ton trokarin kortti on jo 960€ että lähe siitä nyt sitte tarjoilee. Ite tarjosin jimmsin hinnan ja 20€ vaivanpalkkaa niin olisin noutanut. Noh tarjoilkoot ne jotka haluaa tollasia summia vedellä pöntöstä alas.
Olispa noi hupihuutoja, menee trokarin aika niiden selvittelyyn.
 
Liittynyt
15.01.2017
Viestejä
376
Alkaa pahin ostokiima
Kuulemma ton trokarin kortti on jo 960€ että lähe siitä nyt sitte tarjoilee. Ite tarjosin jimmsin hinnan ja 20€ vaivanpalkkaa niin olisin noutanut. Noh tarjoilkoot ne jotka haluaa tollasia summia vedellä pöntöstä alas.
Joo. Ainakin meikäläisellä todennäköisesti kortti tulee olemaan seuraavat 2-3vuotta, niin pari kuukautta sinne tänne. Tuo 200e on jo aika iso prosentuaalinen osuus kortin hinnasta. Sillähän ostaa jo kohtuullisen emon tulevalle rytsölälle.
 
Liittynyt
16.05.2019
Viestejä
745
No ei tässä muu auta kun odottaa ja nauraa noille pelleille ketkä myy ja ostaa noita ylihintaa.
 
Liittynyt
04.08.2020
Viestejä
36
Tänään tuli noudettua Jimssiltä oma Asuksen 3080 TUF - 16:07 arvalla saikin jo tänään vaikka chatissa vastasivat et oma tulee vasta seuraavasta erästä. Joko sieltä on väkeä tippunut välistä tai sitten saaneet enemmän kortteja. Nytkun sais vielä aikaa sitten tilatun NR200P kopan..
 
Liittynyt
01.07.2017
Viestejä
92
Tänään tuli noudettua Jimssiltä oma Asuksen 3080 TUF - 16:07 arvalla saikin jo tänään vaikka chatissa vastasivat et oma tulee vasta seuraavasta erästä. Joko sieltä on väkeä tippunut välistä tai sitten saaneet enemmän kortteja. Nytkun sais vielä aikaa sitten tilatun NR200P kopan..
Itselläkin tuo sama koppa tilauksessa verkkiksestä mutta ei mitään tietoa milloin sitäkään mahtaa saada. On kyllä piinaavaa odottelua tämä.
 
Liittynyt
15.03.2019
Viestejä
624
Tässähän alkaa oma elämä tuntumaan tylsältä kun sai
Hupihuutajia näköjään ollut kun palasi myyntiin :D
Edit: Pliis trollatkaa vähäsen :D
Edit2: Taitaakin olla kusetus kun näköjään nouto ei käy
Ilmoittajan muissa ilmoituksissa vähäsen välillä unohtuu että puhuuko suomea vai englantia. Juotoskolvi löytynyt kivasti ja ääkkösetkin näppiksessä :D


Selvä kusetus.
 
Liittynyt
06.09.2017
Viestejä
1 575

lisää näitä löytyy :)

Ite tarjosin yhelle jampalle 100€ ekstraa 3080 FE:stä, koska enemmän työtunteja kuluu tuossa sen suoraan kaupasta hankinnassa, mutta ei ilmeisesti kelvannut/joku muu tarjosi enemmän yms. Saa tuomita, mutta 100 ekua ei ole tämän stressin ja vitutuksen yhdistelmän arvoista, mitä koen nyt, kun missasin taas tuon tämänpäiväisenkin myynnin töiden takia :sori:
 

Edeus

Tassuttelija
Liittynyt
02.02.2017
Viestejä
136
En oikein ymmärrä miksi nämä kaikki trokarien ilmotukset on pakko linkata tänne, nehän saa vaan ilmaista mainosta :D
Koska niitä voi sitten trollata ja naureskella
Toisekseen jos kuvissa on vain ruskee pahvilaatikko niin onko silloin trokari vaiko huijari?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 111
Viestejä
4 225 567
Jäsenet
71 182
Uusin jäsen
SuperKilppari

Hinta.fi

Ylös Bottom