NVIDIA GeForce RTX 30 -sarjan saatavuus- ja tilausseuranta

Liittynyt
21.02.2017
Viestejä
5 035
Ja millon soitit tai peruutit sen?
17. päivän iltana mailasin. Ei kuulunut mitään vastausta joten 21. päivä soitin ja ottivat tilinumeron ylös ja sanoivat että asia hoituu. Hetken päästä soittivat takaisin ja sanoivat että asia hoituukin tukun kautta ja sieltä otetaan yhteyttä.

Tukusta ei kuulunut, mutta tosiaan 22. päivä tuli maili.
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
435
Aijai oma FE 3080 saapui ja on kyllä HERKKU (LG OLEDin kanssa)! Boostaa pariin tonniin ja ok äänet+lämmöt niin pitää laittaa ainoa toinen arpa Gigantista peruutukseen.

Eli Giganttiin piti soittaa vai lähettää sähköpostia ja peruuttaa?
 
Liittynyt
10.12.2017
Viestejä
118
Tässä Proshopin TUF saatavuus status posti eiliseltä:
Right now we have seen a total of 891 TUF and 818 TUF OC in customer order. At the moment I have not many confirmed along the way on 3080 TUF and TUF OC: TUF: 0 pcs TUF OC: 2 pcs defects which should have been delivered yesterday, not all packages have been received from DHL yet with us. In addition, there are another 53 pieces along the way, ASUS has estimated that they will be sent on 12.10.
Voi helvetti sentään. Että jopa 53 korttia LÄHDÖSSÄ Asukselta 12.10.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 662
17. päivän iltana mailasin. Ei kuulunut mitään vastausta joten 21. päivä soitin ja ottivat tilinumeron ylös ja sanoivat että asia hoituu. Hetken päästä soittivat takaisin ja sanoivat että asia hoituukin tukun kautta ja sieltä otetaan yhteyttä.

Tukusta ei kuulunut, mutta tosiaan 22. päivä tuli maili.
Jooh, ne otti multa kyllä tilinumeron jo, mutta sähköpostia tai mitään ei oo kuulunu. Kai mä tonne soittelen ja kyselen et pitäsköhän teidän ottaa peukalot perseestä pois ja tehdä asialle jotain.
Aijai oma FE 3080 saapui ja on kyllä HERKKU (LG OLEDin kanssa)! Boostaa pariin tonniin ja ok äänet+lämmöt niin pitää laittaa ainoa toinen arpa Gigantista peruutukseen.

Eli Giganttiin piti soittaa vai lähettää sähköpostia ja peruuttaa?
Ihan kumpi tahansa vissiin, vaivatonta homma ei kuitenkaan oo kuten näät. Joudut varmaan pariin otteeseen ottamaan yhteyttä.
 
Liittynyt
05.03.2018
Viestejä
1 359
Itse otan sen lähtökohdan että jos ei sähköpostitse tule peruutus vaihvistettua viikossa niin annan luottokorttilafkan hoitaa, turha kuluttaa energiaa ja aikaa johonkin hiton puhelinsoitteluun (maksulliseen linjaan) jos kyseessä on käytännössä harhaanjotavaa kusetusta.
 
Liittynyt
22.02.2017
Viestejä
976
Pistin 19.9 peruutusviestin Giganttiin eikä mitään ole vastattu.
En ala sen kummemmin asiaa hoitamaan, kun en minä siellä töissä ole.
Ja jos joskus tuon kortin lähettävät niin jätän hakematta.
HV koko pulju!
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 662
Itse otan sen lähtökohdan että jos ei sähköpostitse tule peruutus vaihvistettua viikossa niin annan luottokorttilafkan hoitaa, turha kuluttaa energiaa ja aikaa johonkin hiton puhelinsoitteluun (maksulliseen linjaan) jos kyseessä on käytännössä harhaanjotavaa kusetusta.
Jos luottokortilla olisin hoitanut niin kyllähän toi chargebackilla olis tullu vedettyä tälleen viikon venailun jälkeen. Maksoin kuitenkin verkkopankin kautta, mikä on toki aika iso virhe.

Mutta jooh, soittelin sinne. Selittelivät taas et eivät saa palautusta tehtyä ennenkun varastolta tullu vahvistus ettei tilausta lähetetä (miks vitussa kun ei teillä niitä kortteja oo koskaan ollukkaan...) ja siks kestää. Tarkisti et onko vastausta tullu, oho olihan se tullu. Laitto palautuksen nyt vetämään. Eli siellä on istuttu peukalot perseessä eikä mitään turhaa kiirettä oo otettu, asia oltais pistetty eteenpäin sit kun ois huvittanu. Nyt vaan joutu laittaa nopeemmin hommaa liikkeelle kun soiteltiin perään.

Eli ihan vitun farssi koko homma. Puhelusta sai poimittua sen mitä täälläkin on sanottu pariin otteeseen, eli Gigantti toimii vaan välikätenä tässä touhussa, ja tuotteet lähetetään jostain muualta kun gigantin omasta varastosta jonkun muun kun gigantin toimesta. Sen takia homma on tällästä käsienpyörittelyä kun ne ei Gigantilla tiedä mitä tapahtuu siellä toisessa päässä, ja samasta syystä sinne aspaan on vissiin aika turha soitella ja kysellä mikä meininki tilauksen suhteen, kun ne ei tiedä.

Että sellanen reissu Gigantin kanssa tällä kertaa, en voi sanoa et muutenkaan olis hirveen hyviä kokemuksia ollu tuotteiden palautuksen ulkopuolella, mutta tuleepahan mietittyä aika moneen kertaan jatkossa mistä tilaan, ellen sit välttämättä tarvii sitä 50pv palautusoikeutta.
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
435
Gigantin chatti oli kiinni ja sähköpostiosoitetta en löytänyt, joten soitin ja ei tarvinnut kuin pari minuuttia jonottaa. Eaglen peruutus meni suoraan läpi ja kysyi tilinumeron, kun verkkopankista maksettu eli jos rahatkin vielä viikon sisällä tulevat tämän puolesta ok.

Itse tilausprosessi ja saldot jne olivat tietysti extra huonosti hoidettu Gigantin puolesta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 662
Gigantin chatti oli kiinni ja sähköpostiosoitetta en löytänyt, joten soitin ja ei tarvinnut kuin pari minuuttia jonottaa. Eaglen peruutus meni suoraan läpi ja kysyi tilinumeron, kun verkkopankista maksettu eli jos rahatkin vielä viikon sisällä tulevat tämän puolesta ok.

Itse tilausprosessi ja saldot jne olivat tietysti extra huonosti hoidettu Gigantin puolesta.
Jooh no näin se mullakin meni se eka soitto. Ei vaan kuulunu viikkoon mitään niin piti soitella uusiks. Nyt tuli jopa kuitti palautuksesta sähköpostiin.
 

latee77

Team Ryzen
Team NVIDIA
RTX ON
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
5 058
Onko kuulunut mitään Verkkokaupan ASUS 3090 TUF OC saanneista? Eivät kerro jononumeroa.
 
Liittynyt
01.10.2020
Viestejä
240
Gigabyte RTX 3080 Gaming OC:n tilaajille vähän huonoja uutisia. Pitkä linja vielä edessä jos tilausvahvistus meni 16.15 jälkeen.
Jimms on saanut vain 10 korttia lisää julkaisupäivän jälkeen ja itsellä myös paljon ihmisiä edessä.
 
Liittynyt
17.09.2020
Viestejä
144
Gigabyte RTX 3080 Gaming OC:n tilaajille vähän huonoja uutisia. Pitkä linja vielä edessä jos tilausvahvistus meni 16.15 jälkeen.
Jimms on saanut vain 10 korttia lisää julkaisupäivän jälkeen ja itsellä myös paljon ihmisiä edessä.
Oliko mitään arvaustakaan seuraavasta toimituksesta t. 16.12
 
Liittynyt
10.12.2017
Viestejä
118
Tuolla tanskalaisella sivulla tämä ProShopin edustajan usein kuultu kommentti vähän kyllä hämmentää ja arveluttaa. Että jos on tilannut kortin julkaisupäivänä, niin jononumeroa ei voida arpoa koska systeemit kaatuivat julkaisupäivänä, eikä siltä ajalta tuollaisia tietoja ole. Milläs ne sitten koittavat toimittaa noita kortteja missään järjestyksessä noille julkaisupäivänä tilanneille?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 662
Gigabyte RTX 3080 Gaming OC:n tilaajille vähän huonoja uutisia. Pitkä linja vielä edessä jos tilausvahvistus meni 16.15 jälkeen.
Jimms on saanut vain 10 korttia lisää julkaisupäivän jälkeen ja itsellä myös paljon ihmisiä edessä.
Oho, mullahan kävi tuuri sit. Tiedustelin julkasupäivänä omaa sijotusta jonossa.

Olin kymmenes.
 
Liittynyt
01.10.2020
Viestejä
240
Oliko mitään arvaustakaan seuraavasta toimituksesta t. 16.12
Eipä kauheasti lisää kommentoinut. Kertoi vain viimeiset tukkuajankohdat jotka olivat yli viikko sitten ja sen jälkeen ei ole kortteja tullut.
Gigabyten työntekijöillä on muuten tästä päivästä alkaen viiden päivän valtion hyväksymä vapaapäivä (loppuu 5.1, joten heidänkään tuki ei toimi)

Oho, mullahan kävi tuuri sit. Tiedustelin julkasupäivänä omaa sijotusta jonossa.

Olin kymmenes.
Oma tilaukseni myöhästyi, koska Jimm'sin korttitilaus ei toiminut ja se epäonnistui kolme kertaa peräkkäin. Onnittelut kortistasi!
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
2 068
Joo gigantti kovaan boikottiin tän farssin jälkeen. (Ja mulla ei ole edes kiire koko kortilla. :rofl:).
Tää että korttia ei saa gigantista tai verkkokaupasta oli jo tiedossa ennen korttien julkaisua. En ymmärrä miten tämä tuli yllätyksenä. Itse yllätyin kun verkkokauppa tarjos yhteensä 4kpl rtx3090 julkaisupäivänä. Oma veikkaus oli, että verkkokauppa näyttää vaan asiakkaille kesoa niinkun joka ikinen kerta, kun jotain uutta julkaistaan. Gigantin luvatut päivät ja jatkuvat tekstarit siitä, että tuotteen toimituspäivä siirtyy, tuli mulle jo samsung g9 aikana tutuks. Sain niitä varmaa joku 4, kunne menin hakee rahat takas ja tilasin muualta.
 

Desgorr

Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 943
Nuohan nyt taitaa olla vähän joka paikasta loppu. Katselisin itse myös 3080:sta jos jostain löytyisi. Nopeuseroa kuitenkin vaan sen 10-14%, mutta hintaa puolet vähemmän.
Tai käytettynä heti miten 2080 Ti ja kun saat omasi takuusta, niin myyt kummatkin eteenpäin ja 3080/3090 ostoon?
 

gojirra

Tukijäsen
Liittynyt
21.10.2017
Viestejä
616
Tää että korttia ei saa gigantista tai verkkokaupasta oli jo tiedossa ennen korttien julkaisua. En ymmärrä miten tämä tuli yllätyksenä. Itse yllätyin kun verkkokauppa tarjos yhteensä 4kpl rtx3090 julkaisupäivänä. Oma veikkaus oli, että verkkokauppa näyttää vaan asiakkaille kesoa niinkun joka ikinen kerta, kun jotain uutta julkaistaan. Gigantin luvatut päivät ja jatkuvat tekstarit siitä, että tuotteen toimituspäivä siirtyy, tuli mulle jo samsung g9 aikana tutuks. Sain niitä varmaa joku 4, kunne menin hakee rahat takas ja tilasin muualta.
Et ymmärrä miten tämä tuli yllätyksenä ? No jos ei ole omakohtaista kokemusta moisesta kohtelusta niin eikai sitä millään telepatialla osannut tietää että näin käy. Jos alussa olisi lukenut korteissa rehellinen arvio niin ei olisi mitään ongelmaa odottaa vaikka seuraavaan kevääseen.
 
Liittynyt
17.09.2020
Viestejä
312
Tää että korttia ei saa gigantista tai verkkokaupasta oli jo tiedossa ennen korttien julkaisua. En ymmärrä miten tämä tuli yllätyksenä. Itse yllätyin kun verkkokauppa tarjos yhteensä 4kpl rtx3090 julkaisupäivänä. Oma veikkaus oli, että verkkokauppa näyttää vaan asiakkaille kesoa niinkun joka ikinen kerta, kun jotain uutta julkaistaan. Gigantin luvatut päivät ja jatkuvat tekstarit siitä, että tuotteen toimituspäivä siirtyy, tuli mulle jo samsung g9 aikana tutuks. Sain niitä varmaa joku 4, kunne menin hakee rahat takas ja tilasin muualta.
Kaikilla ei ole ollut näitä kokemuksia ennen tätä, eikä tietoa tällaisista. Gigantin nimi myös komeili Nvidian virallisten yhteistyökumppanien listalla :cry:
 
Liittynyt
21.08.2018
Viestejä
5 527
Tilasin heti 24.09 kello 4 (kun tuli myyntiin. oli ehkä 15 min yli) Asuksen 3090 kortin.
Koska Asus kortti ei tullut heti kello 4 tilasin Gigabytin kortin ensin.
Maksut meni läpi ja sain vahvistusviestin.
Ja verkkosivuilla luki että tilausta käsitellään.

(Olin yrittänyt peruuttaa ensimmäisen kortin mutta chatissä oli pelkkä botti joka kerta.)

Maanantaina 28.09 tuli sivuille virheviesti: "Toimituksen tila:?orderhistory.list.status_rejected:Rejected?".
Tilaukset oli kadonnut tilaushistoran sivulta.
Soitin heille heti mutta he lupasivat palata. Seuraavana päivänä tule sama vastaus.
Kaksi päivää myöhemmin (tänään) sain vain kuulla että asialle ei voida tehdä mitään.
Yhteensä olin ollut yli tunnin heidän kanssa puhelimessa.

Sain äsken viestin:
" Valitettavasti meillä ei ole mahdollista saada teitä tilausjonon kärkeen
eikä tarjota uutta tuotetta nopealla aikataululla.
Vaihtoehtoina ovat jos haluat tuote voidaan tilata uudelleen ja tarjoamme
teille 50 euron lahjakorttia hyvitykseksi ajasta tai sitten voimme palauttaa maksamanne rahat."

Vanha 2080 ti korttini meni huoltoon pari viikkoa sitten ja sitä ei pystytty korjaamaan.
Joten nyt istun täällä ilman korttia :'-(


*Minulla oli pari vuotta sitten samanlainen ongelma telkkarin kanssa. Oli ale ja varasin netissä.
Menin hakemaan ja sain vain vastauken että ei ollut mennyt läpi vaikka näkyy tilaushistoriassa.
2080Ti Gigantista tilaukseen ja palautus ennen kuin palautusoikeusmenee umpeen.
Ja otat 3090 +50e etusetelin Gigantilta ellet jostain muualta kerkeä saamaan ennempää, pistä pariin paikkaan tilaukset vetämään.
 
  • Tykkää
Reactions: 000
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
2 068

Tossa olis vielä jollekkin varma paikka tiedossa seuraavasta erästä jos täällä joku pohtii minkä sais nopeiten kun nyt tilaa.
Siinä on syynsä miks kukaan ei tilaa zotakkeja. Joskus kannattaa mennä massan mukana.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 662
Joo eipä itelläkään ollu omakohtaista kokemusta näistä Gigantin touhuista. Foorumiltakin asiasta luin vasta tilauksen tehtyäni, ja sekin oli sitä et joku muistutti 2080ti keisseistä, joita tietenkin luin sillon 2v sitten, mutta koska korttia en ite tilannut, niin olin unohtanut. Tiesin mä jo etukäteen et Gigantti ei välttämättä se kaikista ensimmäinen valinta olis sen suhteen missä kortteja olis varastossa, mutta se tuotesivulla oleva "Keskusvarastossa +10" herätti toivoa kuitenkin sen verran et sen tilauksen tein. En mä voinu tietää tossa vaiheessa et ne kusettaa päin näköä noita varastosaldojansa.

Tais siellä tuotesivulla sillonkin olla se toimitus n. 2kk, mutta ei läheskään niin esillä kun nyt. Toimitusarviokin 2-4pv tai jotain niin sitähän ihan luuli et niillä olis jotain.

Eikä tässä olis läheskään niin paskanmaku suussa ellei tää meno menis suurinpiirtein vittuiluks Gigantin osalta. Toimitusaikaa siirretään viikko kerrallaan, vaikka sen tietää jo asiakkaatkin et niitä ei oo vielä hetkeen tulossa. Kirsikkana kakun päälle vielä toi miten vaikeeks tilauksien peruminenki tehään. Eikö siellä tilaussivulla voi olla jotain nappia siihen tilauksen perumiseen, vähintään siihen asti kunnes tilauksen status on lähetetty? Vissiin aika hankalaa koodata noikin, niin ennemmin lisätään aspan kuormaa noinkin yksinkertasessa asiassa. Käy vähän sääliks niitä sällejä siellä puhelinvaihteessa, joutuu ottamaan sitä paskaa niskaan vaikkei niillä osaa tai arpaa tässä touhussa oo.
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
713
Gigantin nimi myös komeili Nvidian virallisten yhteistyökumppanien listalla :cry:
Kyseenalaistan edelleen sen, mitä tuo nimen listalle saaminen loppupeleissä käytännön tasolla meinaa. Korjatkaa jos olen väärässä, saatan olla hieman inhorealisti Gigantin suhteen.

Nvidia tuskin sanoo rahalle ei, jos gigantti on valmiina ostamassa mainostilaa niiden sivuilta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 962
Tää että korttia ei saa gigantista tai verkkokaupasta oli jo tiedossa ennen korttien julkaisua. En ymmärrä miten tämä tuli yllätyksenä. Itse yllätyin kun verkkokauppa tarjos yhteensä 4kpl rtx3090 julkaisupäivänä. Oma veikkaus oli, että verkkokauppa näyttää vaan asiakkaille kesoa niinkun joka ikinen kerta, kun jotain uutta julkaistaan. Gigantin luvatut päivät ja jatkuvat tekstarit siitä, että tuotteen toimituspäivä siirtyy, tuli mulle jo samsung g9 aikana tutuks. Sain niitä varmaa joku 4, kunne menin hakee rahat takas ja tilasin muualta.
No eikös verkkis jotain oo toimittanutkin? Gigantin asiakkaita taitaa olla pyöreä 0 kappaletta tyytyväisinä kortteineen tällä hetkellä, mutta verkkiksestä nyt tuli heti julkaisupäivänäkin edes jotain. Tosin paikan päälle vaivautuneethan kai jäivät nuolemaan näppejään.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 662
Tosin paikan päälle vaivautuneethan kai jäivät nuolemaan näppejään.
Mitä ite kuulin niin paikalle vaivautuminen tai tuuri oli ne voittoarvat tälle verkkiskeissille. Joku oli legendan mukaan saanu kortin sillä kun oli tilauksen käyny tekemässä aspan avustuksella, en tiedä oliko vähän ennakkoon saanu nimensä sinne listoille vai oliko menny ihan klo 16 aikoihin. Osa porukkaa sit kuulemma venaili kortteja myymälään asti, koska joku oli menny sanomaan et niitä olis pieni erä sinnekkin tulossa. Ei sit tullukkaan. Loput sit hakkas F5 siellä RTX 3080-kategoriassa, mutta ne kortit olikin piilossa siellä mainosbannerin takana. Pieni jekku tehty siis, homma ei ollukkaan siitä kiinni kuka klikkailee nopeiten, vaan siitä et kuka tietää mistä ettiä. Aika nopeesti ne vissiin sieltä bannerin takaakin löyty kuitenkin loppujenlopuks.
 
Liittynyt
10.04.2017
Viestejä
28
Jimm’sillä 3080 Ventuksen tietoihin päivitetty 40kpl erä saapuvaksi 5.10.
Tästä tuli mieleen, mistähän kiikastaa että Jimmsin sivulta katosi Gigabyte Eagle 3080 mallin tuotesivu (https://www.jimms.fi/fi/Product/Show/164788) pian julkaisun jälkeen? Itse sen tilanneena harmi ettei sen kohdalla pääse tämmöisiä tietoja näkemään, ei taida olla muualtakaan kuulunut niitä saapuneeksi?
 

latee77

Team Ryzen
Team NVIDIA
RTX ON
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
5 058
Eivät osaa sanoa mitään eivätkä kerro jonotilannetta. Klo 16.06 tuli tilausvahvistus postiin.
No niimpä tekevät, itelle tuli 16:05 vahvistus. Kärkikahinoissa kyllä Jimmsilläkin. Tuo verkkis olis helppo perua kun laitoin noudolla ja maksu kassalle niin ei tule sättäämistä lähettelyn kanssa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 662
Tästä tuli mieleen, mistähän kiikastaa että Jimmsin sivulta katosi Gigabyte Eagle 3080 mallin tuotesivu (https://www.jimms.fi/fi/Product/Show/164788) pian julkaisun jälkeen? Itse sen tilanneena harmi ettei sen kohdalla pääse tämmöisiä tietoja näkemään, ei taida olla muualtakaan kuulunut niitä saapuneeksi?
Syyksi sanoivat rajallisen saatavuuden. Mitä ikinä sit tarkoittaakaan, aika rajallisia noi kaikki on. Kuulemma laittelevat sähköpostia sit tilanneille noista saapuvista eristä. Epäilen kyllä, sillä ite en saanut muuta kun seurantakoodin omasta 3080 Gaming OC:sta samana päivänä kun se lähti, edellisenä päivänä olin vasta kysellyt peräänkin ja arvio oli edelleen 15.10. En oikeen tajua et miten ne voi heittää noin paljon, kai ne jostain näkee et mitä kaikkea on tulossa ja millon, eikä operoi sillä perusteella et kuormaa purkaessa vasta tietävät mitä tulee.
 
Liittynyt
13.04.2017
Viestejä
1 498
Juu tiedän että noi kortit on suht perseestä. :D
Mikäs takia nuo on perseestä? 3080 trinity saanut ainakin ihan hyviä arvosteluita. Hiljainen ja suht viileänä käy. Sekä pitkä takuu. Ja kellothan pyörii suht samoissa kortista ja valmistajasta riippumatta.
 
Liittynyt
24.09.2020
Viestejä
224
Milläs aikataululla porukka on saanu gigantilta rahojansa takasin? Itellä menny nyt viikko, ja tuntuu vähän kohtuuttomalta. Jos sais muutaman kokemuksen et kauanko siinä oikeesti pitäs gigantilta mennä (tuskin viikkoa pitäis ainakaa mennä), niin joko sit käyn puhelimitse repimässä jollekkin aspahessulle uuden perseenreiän tai sit en.
Perjantaina aamusta soitin peruutukset kahdesta kahden kortin tilauksesta. Toinen maksettu debit - kortilla ja toinen verkkopankin tilisiirrolla. Maanantaina palas rahat kortille ja tuli kuitti perumisesta. Keskiviikkona tuli rahat tilille takaisin verkkopankkimaksusta.

Kortin maksun perumisesta tuli heti peruutuskuittikin, tilisiirrosta tuli vasta, kun keskiviikkona soittelin perään (ja en huomannut tiliä tarkistaa ennen puhelua).

EDIT: Nämä siis heti silloin 18.9. aamulla peruttuja, kun paljastui, etteivät olekaan tulossa.
 
Liittynyt
29.11.2017
Viestejä
64
Milläs aikataululla porukka on saanu gigantilta rahojansa takasin? Itellä menny nyt viikko, ja tuntuu vähän kohtuuttomalta. Jos sais muutaman kokemuksen et kauanko siinä oikeesti pitäs gigantilta mennä (tuskin viikkoa pitäis ainakaa mennä), niin joko sit käyn puhelimitse repimässä jollekkin aspahessulle uuden perseenreiän tai sit en.
Itse tein peruutuksen soittamalla ja sähköpostilla heti 18.9., kun sain ilmoituksen toimituksen myöhästymisestä. Lupasivat että rahat palautetaan tilille muutamassa päivässä. Ei ole rahoja näkynyt joten soitin tänään uudelleen. Lupasivat taas että muutaman pankkipäivän kuluessa rahat tilillä. Huomautin että lain mukaan rahat pitää olla palautettu viimeistään 14 päivän kuluttua, joka on kulunut huomenna. Sain vastaukseksi, että ei pysty huomiseen mennessä palauttamaan. Muistutin että lain mukaan rahat pitää tässä tapauksessa maksaa viivästyskorkojen kera ja jos ei onnistu, niin otan yhteyttä kuluttajansuojaan. Lupasivat 20€ lahjakortin rahojen lisäksi, tähän suostuin, minuutti puhelun jälkeen sain hyvityskuitin sähköpostiin ja lahjakortin tekstiviestillä. Eiköhän ne rahat ensi viikolla näy tilillä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 662
Itse tein peruutuksen soittamalla ja sähköpostilla heti 18.9., kun sain ilmoituksen toimituksen myöhästymisestä. Lupasivat että rahat palautetaan tilille muutamassa päivässä. Ei ole rahoja näkynyt joten soitin tänään uudelleen. Lupasivat taas että muutaman pankkipäivän kuluessa rahat tilillä. Huomautin että lain mukaan rahat pitää olla palautettu viimeistään 14 päivän kuluttua, joka on kulunut huomenna. Sain vastaukseksi, että ei pysty huomiseen mennessä palauttamaan. Muistutin että lain mukaan rahat pitää tässä tapauksessa maksaa viivästyskorkojen kera ja jos ei onnistu, niin otan yhteyttä kuluttajansuojaan. Lupasivat 20€ lahjakortin rahojen lisäksi, tähän suostuin, minuutti puhelun jälkeen sain hyvityskuitin sähköpostiin ja lahjakortin tekstiviestillä. Eiköhän ne rahat ensi viikolla näy tilillä.
Jeps, itellekkin jäi mietityttämään et oisko tossa tapahtunu ens viikollakaan mitään ellei olis tänään soittanut. Tsekkasin kanssa ite ton 14pv lakisääteisen ajan ja siitähän kannattaa tosiaan pitää kiinni. Gigantin vika jos eivät tajua palautella rahoja 2 viikon aikana, aikahan lähtee liikkeelle siitä kun se puhelimessa keinuva hessu sen sun pyyntös kuulee perumisesta.

Kaipa tolle lahjakortillekkin sit Black Fridayna ois käyttöä keksinyt.
 
Liittynyt
24.09.2020
Viestejä
224
EVGA:n suhteen muuten oudon hiljaista. Jotain liikuu USA:n suuntaan mutta EU:n lähetyksistä oikeastaan vain scans.co.uk kertoo jotain.
Tosin ei sielläkään yhtään varmistettua tuloa ole. Onko kukaan saanut EVGA:n 3080 korttia vielä Suomessa käsiinsä?
Niin jos tarkoitat EVGA:n tarkempia yksityiskohtia. Muutenhan heidän tuotepäällikkönsä on hyvinkin aktiivisesti vastailemassa tiedusteluihin mm. EU:n lähetyksistä ja tarkentanut, mitä korttimalleja milloinkin on luvassa (mm. taisi olla Ultraa jossain vaiheessa, jos ymmärsin oikein niin sekä FTW3 että XC3:a).

Vastailee sekä EVGA:n forumeilla, että aktiivisemmin Twitterissä (replyketjuissa siis, ei suoraan Twiittaa niistä erikseen):
ja replyt https://twitter.com/EVGA_JacobF/with_replies
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
2 068
Milläs aikataululla porukka on saanu gigantilta rahojansa takasin? Itellä menny nyt viikko, ja tuntuu vähän kohtuuttomalta. Jos sais muutaman kokemuksen et kauanko siinä oikeesti pitäs gigantilta mennä (tuskin viikkoa pitäis ainakaa mennä), niin joko sit käyn puhelimitse repimässä jollekkin aspahessulle uuden perseenreiän tai sit en.
Ite kun perutin aikoinaan samsung g9, rahat tuli tuli takas seuraavana päivänä.
 
Liittynyt
21.08.2018
Viestejä
5 527
Tuota noin, nyt olis pakattavana tuo 3090 Gaming X Trio Proshopista. Ilmeisesti tuo Gaming X Trio ois hieman parempi tehoiltaan kuin Ventus.. Ilmeisesti se ois nyt se, jonka pidän. Joku siis saa mun paikan Ventus-jonossa ja saa keskiviikkona tuotteensa. :)
Saa kellottaa niin tappiin kuin pystyy ei kaatuile kokeiltu on jo hyvän aikaa, avo kopassa 1400rpm ja ei juurikaan kuule ellei mene ihan lähelle.
Miinuksena voisin sanoa että on suorituskyky tuohon 3080 trio verrattuna, koska en sokko testillä arvannut kumpi on koneessa :facepalm::D
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
713
Tästä tuli mieleen, mistähän kiikastaa että Jimmsin sivulta katosi Gigabyte Eagle 3080 mallin tuotesivu (https://www.jimms.fi/fi/Product/Show/164788) pian julkaisun jälkeen? Itse sen tilanneena harmi ettei sen kohdalla pääse tämmöisiä tietoja näkemään, ei taida olla muualtakaan kuulunut niitä saapuneeksi?


Kotkaa pitäisi laskeutua lisää lähipäivinä ainakin briteille.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
2 068
Eivät osaa sanoa mitään eivätkä kerro jonotilannetta. Klo 16.06 tuli tilausvahvistus postiin.
Oma kokemus verkkokaupasta. Ite tilasin F4-3600C16D-32GTZR muistit 2 kk sitten. Tilaus aikana, toimitus aika oli 9-14 pv. Kk päästä tilauksesta kysäsin muistien perää, niin nää vastas tällein
Hei,

Muistit lähtevät tilaukseen ensi viikon alusta tavarantoimittajalle, ja heillä pitäisi olla näitä varastossa. Arvoisin, että tämä tuote on tulossa 1-2 viikon sisällä.
Tästä vittuuntuneena kysyin ettekö nää ole edes tehny tilausta tukkurille, niin nää vastas näin.
Hei,

olitkin jo kerinnyt perumaan tilauksesi. Pahoittelut edelleen viivästyksestä ja huonosta kommunikaatiosta liittyen tilaukseesi.
Muistien tilaamisessa kesti, koska tuote ei automaattisesti siirtynyt ostotilaukselle - tämä oli tekninen ongelma meidän puolestamme ja se on nyt korjauttu

Eli onnea teille kaikille, jotka joudutte odottaa verkkokaupasta MITÄÄN. Muisteja olisin saanu vieläkin venaa, jos en olis kyselly perään. Sieltä oon nyt peruuttanu emon, muistit ja prossun. Luotto että verkkokauppa toimittaamulle mitään on todella pieni.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 860
Viestejä
4 204 612
Jäsenet
70 995
Uusin jäsen
janisainio

Hinta.fi

Ylös Bottom