Täytyy sanoa, että Telialla on tapahtunut kehitystä. Aikaisemmin on joutunut itse perumaan tilaukset, kun korttia ei ole saanutkaan.Telian foorumilla viestiä eiliseen 3080 tilaukseen:
"Tiedustelin vielä tarkemmin tästä aiheesta ja järjestelmävirheestä johtuen näytönohjainta on ollut tilattavissa eilisen ja tämän päivän aikana verkkokaupassamme. Tämä ei siis ole ollut tarkoitus ja joudumme valitettavasti peruuttamaan nämä eilen ja tänään tehdyt tilaukset, sillä tilanne on edelleen laitteiden saatavuuden suhteen haastava. Tästä pahoittelut meidän osalta. Aiemmin tehtyjä vanhempia tilauksia toimitetaan sitä mukaa, kun laitteita saadaan varastollemme."
Tässä vielä linkki Telian yhteisön ketjuun:
![yhteiso.telia.fi](https://uploads-eu-west-1.insided.com/teliafinal-fi/attachment/065721fb-cf6b-4247-a6d7-e90ead73be9d_thumb.jpg)
Apua ja inspiraatiota | Telia Yhteisö
Kysymyksiä ja keskusteluja – ota kaikki irti Telian tuotteista ja puhu digitaalisesta elämästä.
![yhteiso.telia.fi](https://uploads-eu-west-1.insided.com/teliafinal-fi/attachment/85db1f49-f6f0-454f-b400-f9367109ccd3.png)