Kerrohan onko ongelmia tuossa aoruksen versiossa. laittaisin tilaukseen kun saisin ihan käyttäjältä vastauksen.
en vielä osaa sanoa, koneessa ollut kiinni vasta 10 minuuttia.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kerrohan onko ongelmia tuossa aoruksen versiossa. laittaisin tilaukseen kun saisin ihan käyttäjältä vastauksen.
en vielä osaa sanoa, koneessa ollut kiinni vasta 10 minuuttia.
laitatko vaikka yv:llä mulle tietoa kortista sitten onko ilmennyt mitään ongelmia. vissiin 3080 versio sulla? onko xtreme vai master?
Jimms olisi kirjoitushetkellä hyllyllä tarjolla 8kpl nyt kiireellisimmille RTX 3070 ROG Strix about alkuperäiseen 3080 TUF:n hintaa 790€.
Asus GeForce RTX 3070 ROG Strix - OC Edition -näytönohjain, 8GB GDDR6 - 1 149,90€
29.10. 40 kpl 2.11. 30 kpl 20.11. 30 kpl 21.12. 25 kpl 22.12. 35 kpl 19.1. 35 kpl 21.1. 45 kpl 1.2. 30 kpl 8.2. 150 kpl 5.3. 25 kpl 12.3. 20 kpl 13.4. 50 kpl 14.4. 20 kpl 23.4. 30 kpl 28.4. 10 kpl 26.www.jimms.fi
Krhm... Oma tilattu 1.10. mikä.homma?Jimmssillä aika paljon pidemmät jonot näköjään 3080 oc-tuffin kohdalla, verkkiksestä tilasin oman pitkälti lokakuun puolella ja se on kohta noudettavissa postista
Jimmsillä taitaa olla myös noiden 3080 kanssa siten että nostavat hintoja, että porukka ei peruisi kun "saa niin hyvän diilin"Hardware Unbox video 27.10 "New 500 buck king!"
Eli kauas on noista hinnoista tultu, kun 3070 Rog maksaa 40e enemmän kuin esimerkiksi julkaisussa tilaamani Eagle Oc 3080
Ootko tarkistanut paljoko toi bios antaa noilla 2 johdolla ottaa Watteja? Ja paljono afterburner antaa nostaa power limit % ?Mulla ollu lokakuun lopusta käytössä 3090 Aorus Master. Mitään ongelmia ei ole ollut. Jäähy on todella hiljainen 70% kierros nopeudelle asti, eikä mitenkään hirveän äänekäs edes 80%:lla. Olen pitänyt katon tuossa 70%:ssa ja lämmöt ei pelatessa juuri yli 70c nouse.
Huomattavasti hiljaisempi tuo on, kun Asuksen 2080Ti ROG Strix.
Ootko tarkistanut paljoko toi bios antaa noilla 2 johdolla ottaa Watteja? Ja paljono afterburner antaa nostaa power limit % ?
Jaa a, tarkkaa tilauspäivämäärää en muista mutta lokakuun puolella se kuitenkin oli 829€ hinta silloinKrhm... Oma tilattu 1.10. mikä.homma?
Mulla ollu lokakuun lopusta käytössä 3090 Aorus Master. Mitään ongelmia ei ole ollut. Jäähy on todella hiljainen 70% kierros nopeudelle asti, eikä mitenkään hirveän äänekäs edes 80%:lla. Olen pitänyt katon tuossa 70%:ssa ja lämmöt ei pelatessa juuri yli 70c nouse.
Huomattavasti hiljaisempi tuo on, kun Asuksen 2080Ti ROG Strix.
Ja siis tuf-oc? Itellä 799€ hintaan.Jaa a, tarkkaa tilauspäivämäärää en muista mutta lokakuun puolella se kuitenkin oli 829€ hinta silloin
Jimmssillä aika paljon pidemmät jonot näköjään 3080 oc-tuffin kohdalla, verkkiksestä tilasin oman pitkälti lokakuun puolella ja se on kohta noudettavissa postista
Noita arvosteluja että flektit sekoo tai black screen voi tulla merkillä kun merkillä. Sit jos erityisesti tietyllä mallilla ilmenee voi toki olla muustakin kun paskasta säkästä kyse.Ok. pakko se on laittaa tilaukseen. katselin vain noita neweggin arvosteluita niin siellä sanottu että fanit menee 100% ja tulee mustaa näyttöö. kannattaako pistää nyt tilauksee tuo kortti proshopilta vai vasta kun saapuu varastoon? en siis pysty ottamaan laskulle enkä halua postiennakolla maksaa tuollaista summaa.
Noita arvosteluja että flektit sekoo tai black screen voi tulla merkillä kun merkillä. Sit jos erityisesti tietyllä mallilla ilmenee voi toki olla muustakin kun paskasta säkästä kyse.
Netissä helposti myös mennään jälkeenpäin hermona kirjoittaan että oli paska tuote kun että mene kirjoittamaan hyväntuulisena jee paras tuote ikinä.
Tuohon mikä on sinulle paras osto menettely en osaa vastata, mutta seuraava varasto täyttö näyttäis olevan heti Tammikuussa Proshopilla
Itsellä vain hyviä kokemuksia Proahopista. Dustinia olen selaillut monesti mutta ei ole koskaan tullut mitään tilattua, varmasti ihan ok kauppa myös.Kummasta on järkevämpi tilata? Proshop vai dustinhome? Toinen sijaitsee suomessa ja toinen tanskassa.
Itse tilasin oman 1080 Tin dustinista vuosia sitten ja erittäin hyvin meni kaupat. Näyttis lähti matkaan heti tilauspäivänä 19. pv ja saapui 21. pvKummasta on järkevämpi tilata? Proshop vai dustinhome? Toinen sijaitsee suomessa ja toinen tanskassa.
raha mies on erimies.Eilen tuli tilattua Gigantista noutoon Palit GamingPro RTX3090 ja tänään jo kävin noutamassa.
Mulla toistepäin, kotka ei ole edes saapunut postille vielä mutta koodin sain viime viikollaKotka kotona, ei tullu pelikoodia :/ proshopilta julkkarina tilattu
Mistäs niitä löytyy suoraan hyllystä?Kiva juttu että 3070 löytyy jo hyllyistä suoraan mutta kuka helvetti tilaa lähemmäs 800€ hinnalla tuollaisen kun sen 3080:n piti olla runsaan 700€:n kortti ja teholuokka on kuitenkin ihan eri
Multitronicilla vielä yks ainakinMistäs niitä löytyy suoraan hyllystä?
Mistäs niitä löytyy suoraan hyllystä?
Huhhuh, mihin käyttöön menee neljä korttia vai myytkö eteenpäin?Nyt on taas horsepoweria. Kyllä lähtee taas koneet paukkuun
Huhhuh, mihin käyttöön menee neljä korttia vai myytkö eteenpäin?
Minulla oli ainakin proshopin koodit sähköisenä, löytyy sieltä proshop sivujen tililtäsi.Kotka kotona, ei tullu pelikoodia :/ proshopilta julkkarina tilattu
Oma RTX 3080 TUF OC tilaus 20.9. klo 14:30 on jonossa sijalla 90-100.Olen Jimm'sin TUF OC jonossa sijalla 50-60, kun tilaus on tehty 19.9 klo 14. Näyttäisi siltä, että ensimmäisen päivän jälkeen tilaustahti on hidastunut melkoisesti.
Onhan noita..Vittu toi Jimmsin Gamerock Oc 3080 on ihan kuiva lähde...Jengi peruu tilauksiaan enkä syytä. Missä on Palitin Gamerockit?!? @mv. jussi ?
Muutaman kerran olen täällä sanonutkin että me ei olla 3000 sarjalaisille paras lähde koska emme ole Nvidia partneri. Yritämme pitää hinnat kilpailukykyisinä mutta toimituksissa emme pysty samaan. Ehdotin jopa että älkää tilatko meiltä varsinkin jos on kiire. Tänään viimeeksi keskustelin yhden valmistajan kanssa ja kuulemma kokoajan hieman kasvaa prosentti korteista joita toimitetaan Ns laajaan kanavaan. Toki joissakin valmistajissa pärjätty paremmin mutta MSI ei kuulu niihin. Olen pahoillani.Minä taas, jos olisin tajunnut tilata ventuksen proshopista Datatronicin sijaan, olisin jo saanut kortin koska proshop on tämän toimituksissa jo reilusti lokakuun puolella.
Juu, ei tämä ollut syytös vaan pelkästään toteamus.Muutaman kerran olen täällä sanonutkin että me ei olla 3000 sarjalaisille paras lähde koska emme ole Nvidia partneri. Yritämme pitää hinnat kilpailukykyisinä mutta toimituksissa emme pysty samaan. Ehdotin jopa että älkää tilatko meiltä varsinkin jos on kiire. Tänään viimeeksi keskustelin yhden valmistajan kanssa ja kuulemma kokoajan hieman kasvaa prosentti korteista joita toimitetaan Ns laajaan kanavaan. Toki joissakin valmistajissa pärjätty paremmin mutta MSI ei kuulu niihin. Olen pahoillani.
Uusi 20kpl satsi 3080 suprim x kortteja tullut jimmsille! mukava herätys kun saapui pistin seurantanumero kortille tuskimpa vaan kerkeää ennen joulua tänne Oulun perukoille...
Vahvasti veikkaan jälkeen.O
Onko toi saldo -10 ennen vai jälkeen ton satsin?
Pitäisi olla jälkeen. viimeksi kun katoin niin oli saldo yli -25O
Onko toi saldo -10 ennen vai jälkeen ton satsin?