No niinpä...
Olen monesti ihmetellyt miksi joku jaksaa kummastella toisten osteluita. Jollekin 2 tonnia näyttikseen ei ole ole mitään, on hyvä palkka tai löysää lompakossa ostella, ja silloin fps/euroja ei aina katsella. Joku opiskelee ja joutuu vähän tarkemmin laskemaan mihin varaa, missä itsekin nyt olen. Kummassakin tilanteessa olen ollut ja mitään kummallista ei ole missään valinnassa, mielestäni. Tykkään pelailla eli itse laitan niin paljon rahaa näyttikseen kuin elämäntilanteeltani pystyn. Yksi autoharrastaja pistää renkaisiin 2k tuosta vaan, ja vaikka se peli liikkuisi halvemmallakin niin koska rakastaa harrastustaan, silloin siihen rahaa laittaa.
Raha on minusta sitä varten että sillä saa myös mukavia asioita, ja niin kauan kun se ei aloita velkakierrettä tai muita vaikeuksia, kiertoon vaan. Sitten toki jos on budjetti tarkka niin hyvä tutkia mikä SILLÄ summalla paras ratkaisu...ja unohtaa siinä kohtaa sen muiden kadehtimisen ja arvostelemisen, se on toisten elämää se.
end of offtopic
Jotta pysyisi ketjun aiheessa, oli muuten aikamoinen pöhinä eilen korvien välissä kun oli pari noita Msi 3070:ja varastossa hetken Jimssillä, kun tuo oma Eagle Oc 3080 vaan siirtyy ja siirtyy. Mutta vieläkään en anna periksi, ja siirrän toiveet että jos vaikka tammikuussa tulisi. Jonossa olen 5-10 sijalla. 750e hinta on kuitenkin hyvä 3080:sta vaikka helmikuuhunkin menisi.
Isoin pettymys kuitenkin Jimmsin ja tukun suuntaan että korttia kuukauden sisään puljataan 3 kertaa tulemisestaan ja lopulta saldolupauskaan ei pitänyt paikkaansa.
Kerran tiedot noin hataria niin tuotetta tuskin olisi kannattanut edes listoilla pitää.