Joo menin vähän yli. Sori.Köhköh. Jossain Saksassa kuitenkin hieman eri markkinakoko. Jotain kompromisseja meidän puulaakit joutuu tekemään säilyttääkseen hintatason. Sun mallillas meidän kilpailu vähenee ja se tarkoittaa noin yleisesti ottaen korkeampia hintoja. Samaa mieltä kyllä, että saisivat kertoa tai kysyä luvan jos laittavat _minun_ koneeseeni käytettyjä komponenttejaToisella puolen tulee sitten se, että ottavat käytettynä sisään halvemmalla ja ihmiset eivät saa täyttä hintaa, vaikka olisi uutta vastaava jos sinetti rikki kuitenkin. Nää asiat voi ajatella yleisellä tasolla tai sitten vaan pelkästään kuluttajan näkökulmasta.
Puusto nyt taisi ottaa ihan turhaan herneen nenään tai ainakin kovin henkilökohtaiselle tasolla. Olin joo provosoiva, mutta en noin pahasti.
Lähinnä siksi kolahti niin paljon itseeni kun oon niin monta paskaa tuotetta elämän aikana saanut kaupasta että ainakun ostan jotain uutta niin kun lyön sen kiinni/päälle niin takki ja muut on melkein vielä päällä että palauttamaan pitäis lähteä. Itsellä vaan niin paska tuuri raudan/elektroniikka kanssa.
Sori vielä jos olin törkeä