NVIDIA GeForce RTX 30 -sarjan saatavuus- ja tilausseuranta

Liittynyt
30.12.2016
Viestejä
168
Ootko miten tarkkaan seuraillut? Mulla oli vielä tunti sitten "Käsittelyssä" ja arvioitu toimitusaika 21.12 - 5.1.2021. Nyt toimitusaika poistui ja "Kaikki tuotteet ovat varastossa". Ja TUF non-oc 3080 kyseessä.
Onneks olkoon, taitaa kortti olla sulle tuloillaan. Omaa joudun vielä odottamaan vaikka tilanne näytti vielä muutama viikko sitten hyvältä, nyt tulevien korttien määrä pyöreä nolla
 

vipe

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 887
Nyt katselen karvat kauhusta pystyssä tuota linkkaamaasi Gamerock-pötköä. Tuo kristallipinta onneksi jäänee normikopassa normi-mountilla hyvin piiloon, mutta tuo Guitar Hero -fontti on taas niin aasialainen "let's go to Europe!" -ratkaisu että ihan rehellinen dealbreaker itselleni, kun sitä turhamaisuuksissaan on ikkunallisen kotelon mennyt hankkimaan. Hyi, hyi!
Mun mielestä toi on törkeydessään todella siisti! Tämmöinen 40v+ pappa ainakin innoissaan odottelee blingblingin välkkymistä Fractalin lasiseinän läpi. :psmoke:

Ehkäpä nyt täysiveriset sateenkaaren värit laitetaan kuriin mutta jotain breathing light tyylistä.
 
Liittynyt
28.09.2019
Viestejä
898
Mun mielestä toi on törkeydessään todella siisti! Tämmöinen 40v+ pappa ainakin innoissaan odottelee blingblingin välkkymistä Fractalin lasiseinän läpi. :psmoke:

Ehkäpä nyt täysiveriset sateenkaaren värit laitetaan kuriin mutta jotain breathing light tyylistä.
scan uk.lle tulee gamerokkeja 16-20 päivä kasa,irtoaako jimmsiin?
 
Liittynyt
02.05.2020
Viestejä
424
Itse odottelen Gigantista julkaisupäivänä tilattua Ventusta...ja ei tietoakaan koska tulee. Hinnat on hieman muuttuneet korteissa. :lol:
Onko muuten mitään tietoa saako tuota peliä Watchdogs tai Geforce Now jäsenyyttä edes enää? Ottaisin kyllä mielusti tilalle uuden Codin.

1.jpg
 

Eksuu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
15.04.2018
Viestejä
2 343
Itse odottelen Gigantista julkaisupäivänä tilattua Ventusta...ja ei tietoakaan koska tulee. Hinnat on hieman muuttuneet korteissa. :lol:
Onko muuten mitään tietoa saako tuota peliä Watchdogs tai Geforce Now jäsenyyttä edes enää? Ottaisin kyllä mielusti tilalle uuden Codin.

Eivät kuulu COD-kamppikseen jostain syystä. En tiedä sitten miten tuollaisessa tapauksessa, kun joku peli on kuitenkin luvattu.
 
Liittynyt
12.12.2020
Viestejä
27
Itse en saa kyl kännykällä enkä selaimella näkymään et myynti alkais klo 16 gigantissa noille?
 
Liittynyt
12.12.2020
Viestejä
27
:cry: niinpä tietysti... ehkä vähän turhan täpinöissä koittaa nyt korttia saada
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
48
On tää toivotonta. Neljään eri korttiin kolmeen eri lafkaan arpa vetämässä ja arviot saatavuudesta on joko ei arviota lainkaan tai keväällä. Muuten olis kokonaan uus kone kasattuna mutta näyttiksenä vanha 1060 ja cyberpunk kuumottelee steam kirjastossa. :darra:
 
Liittynyt
24.11.2020
Viestejä
24
non-OC on sellainen kirosana tässä generaatiossa että onnea vaan. Toki jos kortilla ei ole kiire, niin tuossa saa ihan OK hinnan lukittua itselleen.
Yleisesti joo, mutta Palitilla ei välttämättä. Niillä on liikkunut ainakin toista mallia jopa enemmän non-oc:na.
 
Liittynyt
31.05.2019
Viestejä
46
Yippee-Ki-Yay Proshopista tuli vihdoin seurantatunnus Suprim X:ta.
@22p0_ ootko saanu jo korttia?
Proshopin tilauksen peruin tiistaina, kun Jimms pisti tekstiviestiä saman kortin seurantakoodista. Kävin torstaina noutamassa Jimmsin paketin postista.
Jouduin muuten tilaamaan 8-pin adapterit, ei ollut mitään toivoa saada sivulasia kiinni Lian Li PC-O11 Dynamic -koteloon.
 
Liittynyt
01.03.2017
Viestejä
246
Proshopin tilauksen peruin tiistaina, kun Jimms pisti tekstiviestiä saman kortin seurantakoodista. Kävin torstaina noutamassa Jimmsin paketin postista.
Jouduin muuten tilaamaan 8-pin adapterit, ei ollut mitään toivoa saada sivulasia kiinni Lian Li PC-O11 Dynamic -koteloon.
Mimmoset adapterit tilasit?
Mulla sama ongelma evga ftw3 ultran ja 011 Dynamicin kanssa.
 
Liittynyt
24.04.2018
Viestejä
46
Jimms yllätti ja laitto ASUS 3080-10G-EKn postiin pari päivää ennenkuin arvion mukaan niitä piti tulla. Pääsee ehkä jouluks pelaamaan cyberpunkkia kunhan postin rekka selviää ojasta.
Tulikohan kaikki nuo kolme korttia tekkiläisille?
 
Liittynyt
22.03.2019
Viestejä
123
Heeeetkinen nyt tunnustakaa, ketkä saavat tänään korttinsa! Jimmssille ilmoitettu tänään saapuneen 8kpl TUF 3080 non-oc!
Pöh eikö yksikään näistä ole ketjussa
 
Liittynyt
09.04.2020
Viestejä
81
Overclockers.co.uk foorumilla useat eri henkilöt kommentoineet tänään että ovat saaneet postitus ilmoituksen rtx 3080 strix oc korteista. Alkaiskohan niitä strixejä valumaan tännekkin päin vihdoinki 1.5kk tauon jälkeen :hmm: :cool:
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
6 009
Tuli jo aikasemmin...mutta EIVÄT OLE LÄHETTÄNEETY VIELÄKÄÄN!!!!
Jaksamisia kaikille proshop asiakkaille! Kerran olen aiemmin heiltä kortin tilannut ja sain sen silloin todella nopeasti. Nyt en jaksanut odottaa riittävän pitkään, eikä harmita. Paitsi se että tilasin heiltä ensinkään
 
Liittynyt
21.09.2020
Viestejä
100
Onko se gigantin tuf oc -toimistusjono edennyt ollenkaan, vai vieläkö ollaan siellä parin ekan minuutin aikana tilatuissa menossa? Onko sieltä yleensäkään toimiteltu nyt noita kortteja?
PostNord sovellus ilmoitti että Gigantti lähettänyt tänään 3080 TUF OCn
Edit. Tilausvahvistus 17.31
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
08.12.2020
Viestejä
20
Yksi Gigantista tilannut ilmoittautuu hiekkalaatikolle. Palit 3090 olisi pitänyt saapua tänään noudettavaksi, vaan eipä kuulu. Keskusvarastosta tuotetta löytyi vielä keskiviikkona, sikäli jos oli totta. Suolesta nuo Gigantin sivut kun ei edes kerro onko tuote varattu. Mitä lie nuo sivuilla ilmotetut viivästykset noutotuotteilla? Pitänee käydä kyselemässä myymälästä...
Sain yhteyden Gigantin aspaan sivujen kautta (ei tahtonut alkuun ottaa edes jonoon, sitten jonossa vajaat 40min). Kortti tilattu 9.12. ja lähtenyt Jönköpingistä tulemaan 11.12, noudettavaksi arveli huomista tai ylihuomista.
:srock:
 
Liittynyt
13.10.2017
Viestejä
23
PostNord sovellus ilmoitti että Gigantti lähettänyt tänään 3080 TUF OCn
Edit. Tilausvahvistus 17.31
Noita 17.31 oli jo lähetetty loka/marraskuussa... 17.32 tilanneena innostuin jo oisko omaki lähteny mutta... tyhjää näyttää postnord sovellus ja gigantin sivuillakaa oo mitää päivitystä.
 
Liittynyt
24.09.2020
Viestejä
12
9.12. tilasin gigantista rtx 3080 evga xc3 ultran ja äsken tuli sähköpostiin toimitusvahvistus että tänään lähti keskusvarastolta tulemaan postiin. Voi juku :)
 
Liittynyt
31.12.2016
Viestejä
805
Onko kukaan saanut 3090 korttia Compusatista? Kummasti siellä halvimmat hinnat kaikille paremmille malleille, mutta mitään eivät vastaa kyselyihin ja mistään ei edes arviota saapumisajalle. Lisäksi maksuvaihtoehdot sellaiset ettei viitsi edes jonoon laittaa.
 
Liittynyt
12.11.2020
Viestejä
12
https://www.proshop.fi/RTX-30series-overview (Updated: 14.12.2020 at 10.17)

3060Ti tilauksia toimittamatta: 667
3060Ti tulossa olevat kortit: 245

3070 tilauksia toimittamatta: 911
3070 tulossa olevat kortit: 573

3080 tilauksia toimittamatta: 3611
3080 tulossa olevat kortit: 375

3090 tilauksia toimittamatta: 261
3090 tulossa olevat kortit: 85
Hyvä viesti. Tästä saa Erkkikin käsityksen miksi me 3080 ostajat odotellaan. Paljon on näemmä 3080 tilattu ja vähän toimitettu. Tämän kaltaista tietoa kun saisi näkyville muiltakin myyjiltä.
 
Liittynyt
04.01.2019
Viestejä
46
Mites porukalle on tippunut noita 3090:ä Telia-kaupasta? Tilasin 7.11. ja silloin sanottiin että toimitukset alkavat 2.12.
EDIT: Sainkin tiedon Telialta että tammi-maaliskuussa toimitus "globaalista laitepulasta" johtuen..
 
Liittynyt
29.06.2017
Viestejä
55
Itselläni ollut Jimmsiltä 17.9 asti tilaus vetämässä 3080 MSI Gaming X Triosta ja edelleen olen jonossa.
Julkaisupäivänä kävi kivasti kun Jimssin sivut kaatui ja takkusi (ainakin minulla) niin mulle tuli ostoskoriin 3kpl noita kortteja... Koitin sit hädissään poistella niitä sieltä ja sit ei ollutkaan yhtään korttia enää korissa. Koko setti alusta ja sain tilauksen lähtemään mutta armotta myöhässä... (n.16:30-17:00)
Alkoi odottelu kyrsimään niin tilasin saman mallisen 3090:n tässä taannoin ja ajattelin katsoa, että kumpi tulee ensin kotiin. Vielä ei ole liikahtanut kumpikaan ja aspan tiedustelusta ovat sanoneet, että "tuurillaan" saat ennen joulua huonolla et saa.

Mikähän siinä olis niin vaikeaa sanoa asiakkaalle, että mikä on vuoronro? Veikkaan, että monet saattaneet lähteä jonosta pois ihan vaan sen takia kun korttia ei näy eikä kuulu ja aspasta ei sanota mitään suoraa vastausta... Tiedän, että jono elää kokoajan mutta silti olisi paljon helpompi asiakkaana kun tietäisi, että okei mun edellä on vaikka 10,20,30,-200 tilausta niin tietäisi, että voisi sen kortin pian kohta saada/ei kannata ihan hetkeen odotella.
 
Liittynyt
13.10.2017
Viestejä
251
Jimms yllätti ja laitto ASUS 3080-10G-EKn postiin pari päivää ennenkuin arvion mukaan niitä piti tulla. Pääsee ehkä jouluks pelaamaan cyberpunkkia kunhan postin rekka selviää ojasta.
Tulikohan kaikki nuo kolme korttia tekkiläisille?
Huomenna menossa noutaa, en toho postin joulu aikatauluun luota :D
 
Liittynyt
27.03.2019
Viestejä
190
Tuli jo aikasemmin...mutta EIVÄT OLE LÄHETTÄNEETY VIELÄKÄÄN!!!!
Mitä näyttää arvioitu toimitusaika? Mulla lukee vaan "kaikki tuotteet varastossa"..
Olettaisi että nuo syyskuussa tehdyt tilaukset olisi aika lailla prioriteettilistalla korkeimmalla. Saisi lähteä kyllä jo pian jos jouluksi ehtisi.
 
Liittynyt
18.09.2020
Viestejä
95
Mitä näyttää arvioitu toimitusaika? Mulla lukee vaan "kaikki tuotteet varastossa"..
Olettaisi että nuo syyskuussa tehdyt tilaukset olisi aika lailla prioriteettilistalla korkeimmalla. Saisi lähteä kyllä jo pian jos jouluksi ehtisi.
Mulla sama homma, ei lue toimitusaika-arviossa muuta kuin että tuotteet varastossa
 
Liittynyt
20.10.2020
Viestejä
63
Mitä näyttää arvioitu toimitusaika? Mulla lukee vaan "kaikki tuotteet varastossa"..
Olettaisi että nuo syyskuussa tehdyt tilaukset olisi aika lailla prioriteettilistalla korkeimmalla. Saisi lähteä kyllä jo pian jos jouluksi ehtisi.
Samaa, aikaisemmin oli 18-21.12.
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
728
Joo itse lähdin myös mukaan tähän massapommitukseen ja pistin uuden 3090:n tilauksen sisään Jimmssiltä kun ei kerta Telialta kuulu.

Kovasti yritin mennä yhden pysähdyksen taktiikalla, mutta eihän tästä tule mitään, kaikki muut kiilaa ohi.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
1 134
Mitä näyttää arvioitu toimitusaika? Mulla lukee vaan "kaikki tuotteet varastossa"..
Olettaisi että nuo syyskuussa tehdyt tilaukset olisi aika lailla prioriteettilistalla korkeimmalla. Saisi lähteä kyllä jo pian jos jouluksi ehtisi.
Mulla meni about viikko tuosta tilasta, että saivat lähetettyä.
 
Liittynyt
17.09.2020
Viestejä
1 760
Tää on muuten näin tolkun ihmiselle aika raskas projekti. Pitää laittaa 150 tilausta, että saa yhden tuotteen. Ei oikeasti huvittaisi tää tilaan&perun. Nyt mennään yhdellä arvalla. 3080 EVGA FTW3 ULTRA HYBRID (multitronic). Tän katon loppuun, ellei sit 3080ti tuu ensin. Facepalm. En mä haluaisi olla tällainen asiakas. Hemmetti.
 
Liittynyt
31.05.2019
Viestejä
46
Mimmoset adapterit tilasit?
Mulla sama ongelma evga ftw3 ultran ja 011 Dynamicin kanssa.
Vastaavia saa varmasti muualtakin ja halvemmalla, mutta saksan amazon oli itselle lähtökohtaisesti luotettavin ja nopein vaihtoehto.
Tilasin kolme adapteria (tai 3+3, tuolta kun yhteen tuotteeseen näyttää kuuluvan adapteri yläpuolelle sekä alapuolelle).
 
Liittynyt
27.03.2019
Viestejä
190
Mulla meni about viikko tuosta tilasta, että saivat lähetettyä.
Mikä kortti? Entä mistä tilasta? Oma korttini muuttui viime viikon keskiviikkona Tilattu (punaisella fontilla) Käsittelyssä (vihreä) tilaan. Ja nyt tosiaan Tuotteet ovat varastossa.
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
603
Vastaavia saa varmasti muualtakin ja halvemmalla, mutta saksan amazon oli itselle lähtökohtaisesti luotettavin ja nopein vaihtoehto.
Tilasin kolme adapteria (tai 3+3, tuolta kun yhteen tuotteeseen näyttää kuuluvan adapteri yläpuolelle sekä alapuolelle).
Varoituksena että kyseessä on kiinan-rihkamaa, että omalla riskillä....
 
Liittynyt
04.12.2016
Viestejä
1 684
Onko täällä huomattu tuo AMD:n vastaavan triidi ja siellä sivutolkuilla löytyvät kuvat käyttäjien referenssikorteista? :cool:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 498
Jimms 30.9 tilattu Strix non oc joka näemmä ollut täysin tyhjä arpa ja verkkiksestä tilattu 30.10 OC ja non OC mallit. Taitaa mennä pitkälle ens vuotta. Kyllähän tuolla Gaming X triolla pelailee sen aikaa kunnes Strix tulee.
 
Liittynyt
27.06.2017
Viestejä
17
Mulla on viikon ollut matkalla Zotacin 3080, eikä ole seurantaan päivittynyt muuta kuin että kortti on matkalla viikko sitten. Kyselin postista, niin sanoivat että seurannan mukaan "pitäis olla perillä" mutta noutopisteessä olivat että matkalla on vielä. Jimssiltä on kyllä sen jälkeen lähetetty lähetyksiä mitkä ovat saapuneet perille ja oon tehnyt muualta Euroopast myös suht isoja tilauksia tämän jälkeen mitkä on jo saapunut. Tais hukkua postiin.:D Täytyy vielä kysellä Jimssiltä huomenna.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
245 813
Viestejä
4 299 709
Jäsenet
71 705
Uusin jäsen
Myollnir

Hinta.fi

Ylös Bottom