Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onneks olkoon, taitaa kortti olla sulle tuloillaan. Omaa joudun vielä odottamaan vaikka tilanne näytti vielä muutama viikko sitten hyvältä, nyt tulevien korttien määrä pyöreä nollaOotko miten tarkkaan seuraillut? Mulla oli vielä tunti sitten "Käsittelyssä" ja arvioitu toimitusaika 21.12 - 5.1.2021. Nyt toimitusaika poistui ja "Kaikki tuotteet ovat varastossa". Ja TUF non-oc 3080 kyseessä.
Mun mielestä toi on törkeydessään todella siisti! Tämmöinen 40v+ pappa ainakin innoissaan odottelee blingblingin välkkymistä Fractalin lasiseinän läpi.Nyt katselen karvat kauhusta pystyssä tuota linkkaamaasi Gamerock-pötköä. Tuo kristallipinta onneksi jäänee normikopassa normi-mountilla hyvin piiloon, mutta tuo Guitar Hero -fontti on taas niin aasialainen "let's go to Europe!" -ratkaisu että ihan rehellinen dealbreaker itselleni, kun sitä turhamaisuuksissaan on ikkunallisen kotelon mennyt hankkimaan. Hyi, hyi!
scan uk.lle tulee gamerokkeja 16-20 päivä kasa,irtoaako jimmsiin?Mun mielestä toi on törkeydessään todella siisti! Tämmöinen 40v+ pappa ainakin innoissaan odottelee blingblingin välkkymistä Fractalin lasiseinän läpi.
Ehkäpä nyt täysiveriset sateenkaaren värit laitetaan kuriin mutta jotain breathing light tyylistä.
Toivon mukaan...Taidan olla 20 joukossa (OC version).scan uk.lle tulee gamerokkeja 16-20 päivä kasa,irtoaako jimmsiin?
olen 6.sToivon mukaan...Taidan olla 20 joukossa (OC version).
Eivät kuulu COD-kamppikseen jostain syystä. En tiedä sitten miten tuollaisessa tapauksessa, kun joku peli on kuitenkin luvattu.Itse odottelen Gigantista julkaisupäivänä tilattua Ventusta...ja ei tietoakaan koska tulee. Hinnat on hieman muuttuneet korteissa.
Onko muuten mitään tietoa saako tuota peliä Watchdogs tai Geforce Now jäsenyyttä edes enää? Ottaisin kyllä mielusti tilalle uuden Codin.
Oiskohan vanha kuvankaappaus, hinnat ainakin julkaisuhinnatItse en saa kyl kännykällä enkä selaimella näkymään et myynti alkais klo 16 gigantissa noille?
Varmaan johtunee siitä että se myynti on alkanut 17.9 kello 16Itse en saa kyl kännykällä enkä selaimella näkymään et myynti alkais klo 16 gigantissa noille?
non-OC on sellainen kirosana tässä generaatiossa että onnea vaan. Toki jos kortilla ei ole kiire, niin tuossa saa ihan OK hinnan lukittua itselleen.
Proshopin tilauksen peruin tiistaina, kun Jimms pisti tekstiviestiä saman kortin seurantakoodista. Kävin torstaina noutamassa Jimmsin paketin postista.Yippee-Ki-Yay Proshopista tuli vihdoin seurantatunnus Suprim X:ta.
@22p0_ ootko saanu jo korttia?
Mimmoset adapterit tilasit?Proshopin tilauksen peruin tiistaina, kun Jimms pisti tekstiviestiä saman kortin seurantakoodista. Kävin torstaina noutamassa Jimmsin paketin postista.
Jouduin muuten tilaamaan 8-pin adapterit, ei ollut mitään toivoa saada sivulasia kiinni Lian Li PC-O11 Dynamic -koteloon.
Tuli jo aikasemmin...mutta EIVÄT OLE LÄHETTÄNEETY VIELÄKÄÄN!!!!Juuri tänään taisi tulla erä 3080 Eagle OC proshoppiin. Omassa tilauksessa nyt lukee kaikki tuotteet varastossa
Pöh eikö yksikään näistä ole ketjussaHeeeetkinen nyt tunnustakaa, ketkä saavat tänään korttinsa! Jimmssille ilmoitettu tänään saapuneen 8kpl TUF 3080 non-oc!
Asus GeForce RTX 3080 TUF Gaming -näytönohjain, 10GB GDDR6X - 1 379,90€
17.9.2020 15 kpl 30.9.2020 40 kpl 4-6.11.2020 4 kpl 16.11.2020 10 kpl 14.12.2020 8 kpl 21.1.2021 60 kpl 1.2.2021 5 kpl 8.2.2021 2 kpl 16.2.2021 1 kpl 5.3.2021 20 kpl 19.3.2021 14 kpl 14.4.2021 1www.jimms.fi
Jaksamisia kaikille proshop asiakkaille! Kerran olen aiemmin heiltä kortin tilannut ja sain sen silloin todella nopeasti. Nyt en jaksanut odottaa riittävän pitkään, eikä harmita. Paitsi se että tilasin heiltä ensinkäänTuli jo aikasemmin...mutta EIVÄT OLE LÄHETTÄNEETY VIELÄKÄÄN!!!!
PostNord sovellus ilmoitti että Gigantti lähettänyt tänään 3080 TUF OCnOnko se gigantin tuf oc -toimistusjono edennyt ollenkaan, vai vieläkö ollaan siellä parin ekan minuutin aikana tilatuissa menossa? Onko sieltä yleensäkään toimiteltu nyt noita kortteja?
Yksi Gigantista tilannut ilmoittautuu hiekkalaatikolle. Palit 3090 olisi pitänyt saapua tänään noudettavaksi, vaan eipä kuulu. Keskusvarastosta tuotetta löytyi vielä keskiviikkona, sikäli jos oli totta. Suolesta nuo Gigantin sivut kun ei edes kerro onko tuote varattu. Mitä lie nuo sivuilla ilmotetut viivästykset noutotuotteilla? Pitänee käydä kyselemässä myymälästä...
PostNord sovellus ilmoitti että Gigantti lähettänyt tänään 3080 TUF OCn
Edit. Tilausvahvistus 17.31
Oliko sullakin arvioitu toimitus 15.12?9.12. tilasin gigantista rtx 3080 evga xc3 ultran ja äsken tuli sähköpostiin toimitusvahvistus että tänään lähti keskusvarastolta tulemaan postiin. Voi juku
Oli juuOliko sullakin arvioitu toimitus 15.12?
https://www.proshop.fi/RTX-30series-overview (Updated: 14.12.2020 at 10.17)
3060Ti tilauksia toimittamatta: 667
3060Ti tulossa olevat kortit: 245
3070 tilauksia toimittamatta: 911
3070 tulossa olevat kortit: 573
3080 tilauksia toimittamatta: 3611
3080 tulossa olevat kortit: 375
3090 tilauksia toimittamatta: 261
3090 tulossa olevat kortit: 85
Huomenna menossa noutaa, en toho postin joulu aikatauluun luotaJimms yllätti ja laitto ASUS 3080-10G-EKn postiin pari päivää ennenkuin arvion mukaan niitä piti tulla. Pääsee ehkä jouluks pelaamaan cyberpunkkia kunhan postin rekka selviää ojasta.
Tulikohan kaikki nuo kolme korttia tekkiläisille?
Mitä näyttää arvioitu toimitusaika? Mulla lukee vaan "kaikki tuotteet varastossa"..Tuli jo aikasemmin...mutta EIVÄT OLE LÄHETTÄNEETY VIELÄKÄÄN!!!!
Mulla sama homma, ei lue toimitusaika-arviossa muuta kuin että tuotteet varastossaMitä näyttää arvioitu toimitusaika? Mulla lukee vaan "kaikki tuotteet varastossa"..
Olettaisi että nuo syyskuussa tehdyt tilaukset olisi aika lailla prioriteettilistalla korkeimmalla. Saisi lähteä kyllä jo pian jos jouluksi ehtisi.
Oiskin vaihtoehto hakea. Ei oikein nappaa 550km/suuntaHuomenna menossa noutaa, en toho postin joulu aikatauluun luota
Samaa, aikaisemmin oli 18-21.12.Mitä näyttää arvioitu toimitusaika? Mulla lukee vaan "kaikki tuotteet varastossa"..
Olettaisi että nuo syyskuussa tehdyt tilaukset olisi aika lailla prioriteettilistalla korkeimmalla. Saisi lähteä kyllä jo pian jos jouluksi ehtisi.
Mulla on heitellyt kaikkea 3.12 - 5.1.2021 välillä.. Viimeisin oli 21.12 - 5.1.2021. Alkaa jo tämä odotus riittämään kun melkein 4kk ollut ilman näytönohjainta, parin viikon lomakin alkaisi perjantaina.Samaa, aikaisemmin oli 18-21.12.
Mulla meni about viikko tuosta tilasta, että saivat lähetettyä.Mitä näyttää arvioitu toimitusaika? Mulla lukee vaan "kaikki tuotteet varastossa"..
Vastaavia saa varmasti muualtakin ja halvemmalla, mutta saksan amazon oli itselle lähtökohtaisesti luotettavin ja nopein vaihtoehto.Mimmoset adapterit tilasit?
Mulla sama ongelma evga ftw3 ultran ja 011 Dynamicin kanssa.
Mikä kortti? Entä mistä tilasta? Oma korttini muuttui viime viikon keskiviikkona Tilattu (punaisella fontilla) Käsittelyssä (vihreä) tilaan. Ja nyt tosiaan Tuotteet ovat varastossa.Mulla meni about viikko tuosta tilasta, että saivat lähetettyä.
Varoituksena että kyseessä on kiinan-rihkamaa, että omalla riskillä....Vastaavia saa varmasti muualtakin ja halvemmalla, mutta saksan amazon oli itselle lähtökohtaisesti luotettavin ja nopein vaihtoehto.
Tilasin kolme adapteria (tai 3+3, tuolta kun yhteen tuotteeseen näyttää kuuluvan adapteri yläpuolelle sekä alapuolelle).Cablecc ATX 8-Pin Buchse auf 8-Pin Stecker, 180 Grad: Amazon.de: Elektronik
Cablecc ATX 8-Pin Buchse auf 8-Pin Stecker, 180 Grad: Amazon.de: Elektronikwww.amazon.de
No jotkut haluavat huonommat kortit jollai cyberpunkkia ei voi pelata täysillä asetuksilla vaikka 1000€ käyttääOnko täällä huomattu tuo AMD:n vastaavan triidi ja siellä sivutolkuilla löytyvät kuvat käyttäjien referenssikorteista?