Noooh, eihän tässä sinänsä ole kiirettä kun prossukin tarvitaan vieläMaaliskuussa mikä (MSI) näistä saattaa jo päätyä postiin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Noooh, eihän tässä sinänsä ole kiirettä kun prossukin tarvitaan vieläMaaliskuussa mikä (MSI) näistä saattaa jo päätyä postiin
Korona ei kyllä liity mitenkään näihin näytönohjaimiin saatikka sitten rokotukset.Omat arvat tällä hetkellä:
Datatronic
Asus TUF 3080 OC
Verkkokauppa
Asus TUF 3080 OC
MSI 3080 SUPRIM X
Jimms
MSI 3080 SUPRIM X
MSI 3080 Gaming X Trio
Veikkauksia mikä nappaa ensin ja milloin? Kaikki tilattu vasta joulukuun ekalla viikolla
Pitäiskö täällä alkaa saman tien seuraamaan myös koronarokotusten etenemistä? Tilanne kaikkien komponenttien osalta helpottaa kunnolla varmaan vasta, kun ollaan saatu porukkaa rokotettua ihan kunnolla.
Omat arvat tällä hetkellä:
Datatronic
Asus TUF 3080 OC
Verkkokauppa
Asus TUF 3080 OC
MSI 3080 SUPRIM X
Jimms
MSI 3080 SUPRIM X
MSI 3080 Gaming X Trio
Veikkauksia mikä nappaa ensin ja milloin? Kaikki tilattu vasta joulukuun ekalla viikolla
Pitäiskö täällä alkaa saman tien seuraamaan myös koronarokotusten etenemistä? Tilanne kaikkien komponenttien osalta helpottaa kunnolla varmaan vasta, kun ollaan saatu porukkaa rokotettua ihan kunnolla.
Saanti ongelmahan tää on ennenkaikkea, vaikka kysyntä onkin hiukan isompa tällä hetkellä.Kehtaan väittää että Asus 3080 Ultra White Special Black Uber Gaming Edition jonka saat ensimäisestä erästä joka on huimat 2kpl koska kyllästyt jonottamaan ja sitä ei sitten valmisteta enään vuoteen koska pitää tehdä tilaa Asus 3080 Ultra Black Special White Uber Gaming Editionille.
Muistakaa se ei ole saanti ongelma vaan kysyntä ongelma!
Sama viesti myös minulle ja 3090 TUF OC tilauksessa. Hyvin menee Gigantilla!Gigsulta tuli seuraavanlainen viesti:"
Hei!
Tilauksesi tilausnumerolla .. on viivästynyt,
eikä sitä valitettavasti voida toimittaa sovittuna ajankohtana 27.01.
Uusi toimituspäivä on 12. Huhtikuu.
Pahoittelemme viivästystä!
Ystävällisin terveisin Gigantti"
Kyseessä on siis evga ftw3 ultra. Mitäköhän ihmettä nyt?
Kertaatko vielä millainen oli prosessi, kauppa ja postilaatikkopalvelu?
UPS toi viikko sitten saksasta tilatun RTX:n.
Toivottavasti muillekin tippuu kortit jouluksi.
Eilen 599€, joten kallistunut on, eikö?Datatronikilla kirjotushetkellä 7kpl aaasuksen 3060ti korttia hyllyssä. Hintaki tippunu päivässä melkeen satasen. Suolasta silti, ainakin omasta mielestä. Mutta varmaan parempi paikka ku proshop missä pakataan viidettä päivää tavaraa....
Tuli myös viestiSaanti ongelmahan tää on ennenkaikkea, vaikka kysyntä onkin hiukan isompa tällä hetkellä.
Eilen 599€, joten kallistunut on, eikö?
Oliko mikä malli? Itellä menossa 3090 palit gamingpro palautukseen jimmsille kun 6800 xt tulossa. Sais ovh hinnalla jos sattuu kiinnostamaan.Yksi Gigantista tilannut ilmoittautuu hiekkalaatikolle. Palit 3090 olisi pitänyt saapua tänään noudettavaksi, vaan eipä kuulu. Keskusvarastosta tuotetta löytyi vielä keskiviikkona, sikäli jos oli totta. Suolesta nuo Gigantin sivut kun ei edes kerro onko tuote varattu. Mitä lie nuo sivuilla ilmotetut viivästykset noutotuotteilla? Pitänee käydä kyselemässä myymälästä...
tai sit teet hyvän teon ja peruutat sen, jotta seuraava jonossa saa omansaGigantista varattu MSI Geforce RTX 3080 Gaming X Trio hintaan 799€ puolitoista kuukautta sitten.
Sain jo Suprimini, mutta pidän tuon tilauksen Gigantissa sisällä vaikka kevääseen asti, jotta eivät voi myydä sitä jollekkin muulle korkeampaan hintaan ja myyn jollekkin ostohintaan.
Oliko mikä malli? Itellä menossa 3090 palit gamingpro palautukseen jimmsille kun 6800 xt tulossa. Sais ovh hinnalla jos sattuu kiinnostamaan.
Suosittelen, varsinkin tuota vesilasiaPitää ottaa piiskaryyppy, vaikka ei olla vielä mihinkään lähössä, 4cl metsästysmestaria ja vesilasi päälle.
Kannnattaa siirtyä Räbän puolelle ennekuin tulee noottia.Pitää ottaa piiskaryyppy, vaikka ei olla vielä mihinkään lähössä, 4cl metsästysmestaria ja vesilasi päälle.
Oon loppuillan hiljaa katsomossa.Kannnattaa siirtyä Räbän puolelle ennekuin tulee noottia.
Kyllä se oli 599. Tuohon me emme itse koske eli kysyntä tai tarjonta ei suoraan meillä vaikuta hintaan. Me laskemme sen tukkurin hinta + meidän marginaali plus pyöristys ylös tai alas. Itsekin hämmästelen miksi meidän hinta on noussut viikonloppuna 16 eurolla. Ihan kun tukkurin hinta olisi noussut pe- la välisenä yönä.699€ oli mun mielestä eilen.
Hei! Tilaustasi tilausnumerolla 409......... ei valitettavasti voida toimittaa sovittuna ajankohtana. Uusi toimituspäivä on 12. Huhtikuu. Pahoittelemme viivästystä! Yst. Gigantti.
Tälläisen viestin sain, kun tilauksessa on roikkunut Evga 3080 Ftw3 non ultra, jota ei saa peruttua millään. Jos joku on siis jostain moista odottamassa niin älkää pidättäkö hengitystä, gigantti on tainu toimittaa kuitenkin eniten evgan kortteja.
Edit: gigantin sivuilla myös asukset siirretty huhtikuulle aiemman tammikuun sijaan.
Miksei saa peruttua? Itse kun en päässyt läpi gigantin asiakaspalveluun chatin tai puhelimen kautta, niin laitoin peruutuspyynnön sähköpostilla lähimpään liikkeeseen. Tilauksen peruuttaminen onnistui sitä kautta.
Kyllä se oli 599. Tuohon me emme itse koske eli kysyntä tai tarjonta ei suoraan meillä vaikuta hintaan. Me laskemme sen tukkurin hinta + meidän marginaali plus pyöristys ylös tai alas. Itsekin hämmästelen miksi meidän hinta on noussut viikonloppuna 16 eurolla. Ihan kun tukkurin hinta olisi noussut pe- la välisenä yönä.
Kilpailija taisi olla hinta 699 jossa on saatavuutta vielä hyvin. Meillä enää yksi kortti jäljellä.
Edit; kilpailija on tiputtanut omaa hintaansa
Mikäs prossu sulla on ? Todennäköisesti se alkaa rajoittamaan.Siinä kävi tälleen 1080p tarkkuudella Rise of The Tomb Raider Benchmark. Toi Msi GTX 1080 8G Gaming X on full HD tarkkuudella täysin sana vielä. Veikkaan, että ei 3080 Strix OC väännä paljonkaan paremmin 1080p. Ei pääse testaamaan korkeammalla resoluutiolla kun sitä 27" strix oc 144 Hz 4K näyttöä varten vasta hakataan malmia irti kalliosta. Valve indexiä en nyt jaksa, siellä vois näkyä eroja kyllä. Onhan toi iso leija, äänikorttikin siellä puhaltimia vasten.
i9-9900K 38% automaatti OC Asuksen emolevy.Mikäs prossu sulla on ? Todennäköisesti se alkaa rajoittamaan.
Poistu takaisin sinne lasten sammakkofoorumille ohjaamaan alakoululaisia.Teillä on nyt väärä ketju keskustella noista täällä
Sä alat pitämään jotain blogia "NVIDIA GeForce RTX 30 -sarjan saatavuus- ja tilausseuranta" langassa ja postaamaan äitis vierestä kuvia siitä kuinka sulla on uus näyttis sylissä autossa.Poistu takaisin sinne lasten sammakkofoorumille ohjaamaan alakoululaisia.
Mikä malli?.Sieltä lähti evga gigantista tulemaan. Tilattu 9.12
Mikä malli?.
Samat täälläSieltä lähti evga gigantista tulemaan. Tilattu 9.12
Mulla myös tilattu ftw3 ultra tuolla päiväyksellä. Näinkö kävi että jäin tästäkin junasta laiturille?Samat täällä
FTW3 ultra
Mitä sanoi saatavuuteen päivämääräksi ja mihin aikaan tilausvahvistus? Mulla 15.12 ja tilausvahvistus 9.51.Mulla myös tilattu ftw3 ultra tuolla päiväyksellä. Näinkö kävi että jäin tästäkin junasta laiturille?
Joo, näin tässä tosiaan on näköjään käynyt.Mitä sanoi saatavuuteen päivämääräksi ja mihin aikaan tilausvahvistus? Mulla 15.12 ja tilausvahvistus 9.51.
Noitahan oli 27.1 saatavuudella kans myyty ja siitä porukasta osalle oli kai tullu lykkäystä
mulle tuli vahvistus 9.54, mutta ei mitään ilmoitusta että ollis tänään lähtenyMitä sanoi saatavuuteen päivämääräksi ja mihin aikaan tilausvahvistus? Mulla 15.12 ja tilausvahvistus 9.51.
Noitahan oli 27.1 saatavuudella kans myyty ja siitä porukasta osalle oli kai tullu lykkäystä