Miten telian tilaillut näyttää?Huomenna saa tietää pitääkö Telian lupailut 3090 TUFfin kanssa.
Onko kukaan saanu telialta 3080:stäkään?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miten telian tilaillut näyttää?Huomenna saa tietää pitääkö Telian lupailut 3090 TUFfin kanssa.
Eipä ole kuulunut asian tiimoilta mitään. Olen alkanut katselemaan muita vaihtoehtoja.Miten telian tilaillut näyttää?
Onko kukaan saanu telialta 3080:stäkään?
Onko näitä saatavana laadukkailta valmistajilta?Varoituksena että kyseessä on kiinan-rihkamaa, että omalla riskillä....
Edellinen kortti oli Inno3d 2080S iChill ja oli hyvä kortti.Onko täällä kellään Inno3D merkistä kokemuksia? Proshop näyttäis hyllyssä tällä hetkellä 3kpl:
Inno3D GeForce RTX 3090 iCHILL X4 - 24GB GDDR6X RAM - Näytönohjaimet
2 547,57 € Näytönohjain, NVIDIA GeForce RTX 3090 Overclocked (Core clock 1400 MHz / Boost clock 1755 MHz), 10496 CUDA ydintä, 24 GB GDDR6X (Memory clock 19.5 GHz) - 384-bit, PCI-Express 4.0 x16, 3 x DisplayPort 1.4 / 1 x HDMI 2.1 liitännät, tukee NVIDIA G-Sync, 2 x 8-pins virtaliitin, lyhyt...www.proshop.fi
Tuo ilmeisesti reference design eli jos haluu vesille myöhemmin laittaa niin blokkia saa todn helposti, lisäksi silloin on turha maksaa noista kalliimmista cooelreista jos repii sen joskus kummiski irti.
Lähinnä tuossa mietityttää tuo pikku sirkkeli kyljes, todn se ei tee mtn järkevää ja pitää älytöntä meteliä... onko kokemuksia?
paljonko tuommonen makso?Gigantti yllätti ja ilmoitti sähköpostilla tänään 23:45:
"Kiitos, kun asioit Gigantissa!
Hyviä uutisia, tilauksesi lähtee keskusvarastoltamme tänään ja saapuu lähipäivinä!"
kyseessä 9.12 tilattu 3080 ftw ultra.
929€ taitaa olla ollut koko ajan, kun on ollut myynnissä. Tuota kyseistä korttia Gigantista on hyvin saanut. Itsekin olen saanutpaljonko tuommonen makso?
aijaa. onhan nuo arvokkaita kortteja. Mutta ei tarvi ikinä kyllä tuosta vaihtaa ellei 4000-sarjalaisen myötä halua käyttää parempia rt-suorityskykyjä parin vuoden päästä.929€ taitaa olla ollut koko ajan, kun on ollut myynnissä. Tuota kyseistä korttia Gigantista on hyvin saanut. Itsekin olen saanut
Joo on kalliita. Siitä tuo Gigantin Evga on hyvä, että sen hinta ei ole ajan myötä noussut. Esimerkiksi Jimmsissä Asus TUF OC 3080 maksoi aluksi 759€ ja nyt maksaa 939,90€ eli jo kalliimpi kuin tuo Premium-mallin Evga.aijaa. onhan nuo arvokkaita kortteja. Mutta ei tarvi ikinä kyllä tuosta vaihtaa ellei 4000-sarjalaisen myötä halua käyttää parempia rt-suorityskykyjä parin vuoden päästä.
Joo, ensin vahvistamattomana roikkui kuukauden ajan 35 vai 40 kpl. Niistä ei vieläkään mitään, mutta nyt saatiin 8 kpl etuajassa . Julkkarin 16.14 lähenee hitaasti mutta varmasti
Onko täällä kellään Inno3D merkistä kokemuksia? Proshop näyttäis hyllyssä tällä hetkellä 3kpl:
Inno3D GeForce RTX 3090 iCHILL X4 - 24GB GDDR6X RAM - Näytönohjaimet
2 547,57 € Näytönohjain, NVIDIA GeForce RTX 3090 Overclocked (Core clock 1400 MHz / Boost clock 1755 MHz), 10496 CUDA ydintä, 24 GB GDDR6X (Memory clock 19.5 GHz) - 384-bit, PCI-Express 4.0 x16, 3 x DisplayPort 1.4 / 1 x HDMI 2.1 liitännät, tukee NVIDIA G-Sync, 2 x 8-pins virtaliitin, lyhyt...www.proshop.fi
Tuo ilmeisesti reference design eli jos haluu vesille myöhemmin laittaa niin blokkia saa todn helposti, lisäksi silloin on turha maksaa noista kalliimmista cooelreista jos repii sen joskus kummiski irti.
Lähinnä tuossa mietityttää tuo pikku sirkkeli kyljes, todn se ei tee mtn järkevää ja pitää älytöntä meteliä... onko kokemuksia?
Älä vielä juhli. Juurihan toisella sivulla joku kirjoitti että kortti oli viikon tuossa tilassa ennen kuin oikeasti lähti.26.9 tilaus lyöty poroshopille, nyt vihdoin näyttäs että poika tulee jouluksi kotio.. Saa potkia laastarin maailmalle. Mahtavasta saatavuudestaan kuuluisa 3080 strix oc.. Eli luulen että yksi tyytyväinen pelaa saiberpunik 2077:aa hyvillä asetuksilla minun lisäkseni..Raportoin lisää kun poika on kotiutunut.
Oletko kokeillut? Kyllä siinä nimittäin pelattavaa riittää, tarina on hyvä, ja tärkein kaikista, pyörii hyvin 3080 kortilla (ainakin jos vertaa punaiseen leiriin). Mutta onhan se totta, että kyseessä ei ole mikään mestariteos.Toisaalta aika hienoa että cyberpunk lässähti kuin pannukakku. Enää ei ole mikään kiire 3080 kortille. Kunhan tulee ennen seuraavaa elder scrolls peliä.
1440p pyörii Ultra-presetillä (ml. RTX) 60-80 fps. RTX:n kun laittaa pois päältä niin freimejä tulee ihan huomattavasti lisää.Arvostelujen mukaan 3080 ei edes kovin kamalan nätisti sitä pyöritä 1440p resolla ? Olikohan high details ja 60fps viimeisin benchmark mitä luin.
En ole kokeillut. Katsonut noin tunnin gameplaytä ja varmaan 10 arvostelua lukenut. Ei se huono peli ole missään nimessä, mutta vähäinenkin hype kuoli omalla kohdallani heti kättelyssä.Oletko kokeillut? Kyllä siinä nimittäin pelattavaa riittää, tarina on hyvä, ja tärkein kaikista, pyörii hyvin 3080 kortilla (ainakin jos vertaa punaiseen leiriin). Mutta onhan se totta, että kyseessä ei ole mikään mestariteos.
En ole kokeillut. Katsonut noin tunnin gameplaytä ja varmaan 10 arvostelua lukenut. Ei se huono peli ole missään nimessä, mutta vähäinenkin hype kuoli omalla kohdallani heti kättelyssä.
Arvostelujen mukaan 3080 ei edes kovin kamalan nätisti sitä pyöritä 1440p resolla ? Olikohan high details ja 60fps viimeisin benchmark mitä luin.
Sorry off-topic.
Tulin vaan iskee puukon sun unelmiin..
Terveisin: Herra 16.11
Sitä salaa toivoi, että se tuleva erä veisi edes vähän pidemmälle. Voi jummijammi näitä tilausmääriä!Heitän toisen puukon. Sen verran sain urkittua aikaisemmin aspasta tietoa, että jos alkuperäinen 35-40 kpl pitää paikkansa, niin riittää tuohon 16:11 tilanneille.
Oot tainnut katella jotai ps4 videoita. Tuohan on aivan loistava peli ja 3090:llä näyttää helvetin hyvältä. 3080 menee siinä rajoilla kehtaako kaikkia vipuja kääntää kaakkoon saakka. En ole löytänyt myöskään mitään gamebreaker bugeja, pieniä visuaalisia juttuja tulee vastaan, ei todellakaan hidasta pelaamista.Toisaalta aika hienoa että cyberpunk lässähti kuin pannukakku. Enää ei ole mikään kiire 3080 kortille. Kunhan tulee ennen seuraavaa elder scrolls peliä.
Jossain vaiheessa ennen tuota 8kpl huippuerää oli tilanne, että 40-60 korttia tarvittaisiin 16:13 asti venymiseen.Sitä salaa toivoi, että se tuleva erä veisi edes vähän pidemmälle. Voi jummijammi näitä tilausmääriä!
Jos malttaisi, niin tässä voisi suoraan lyödä palstat ja seurannat kiinni seuraavaksi kuukaudeksi ainakin. On tuo tahti niin surkea. Terveisin Herra 16:20.Jossain vaiheessa ennen tuota 8kpl huippuerää oli tilanne, että 40-60 korttia tarvittaisiin 16:13 asti venymiseen.
Tää on muuten näin tolkun ihmiselle aika raskas projekti. Pitää laittaa 150 tilausta, että saa yhden tuotteen. Ei oikeasti huvittaisi tää tilaan&perun. Nyt mennään yhdellä arvalla. 3080 EVGA FTW3 ULTRA HYBRID (multitronic). Tän katon loppuun, ellei sit 3080ti tuu ensin. Facepalm. En mä haluaisi olla tällainen asiakas. Hemmetti.
Jos malttaisi, niin tässä voisi suoraan lyödä palstat ja seurannat kiinni seuraavaksi kuukaudeksi ainakin. On tuo tahti niin surkea. Terveisin Herra 16:20.
Hauskasta huomata, että tässä muodostuu tilausaika-identiteetti itse kullekin!
Minulle tuli sama, RTX 3080 FTW3 ULTRA. Nyt sitten odotellaan myöhästyykö huhtikuulle.Itsellä myös 9.12 tilattu gigantista 3080 XC3 Ultra ja viikonloppuna jo tuli viestiä että toimitus viivästyy huhtikuulle 2021. Teille joille kortteja sieltä nyt lähetetty tuskin tälläistä sähköpostia tuli?
Saako tuolta verkkokaupan aspasta edes mitään järkevää tietoa?Onko kukaan kaivanut mitään tietoja gaming x trio 3080? En itse enää kehtaa verkkiksestä kysellä ettei laita mustalle listalle
Herra 16:16 ilmoittautuu myöskin tähän julkkaripäivän anonyymit non-OC kerhoon. Joku järjen ääni kuinkin oli yön aikana ilmeisesti unissa kantautunut korviini, koska olin heti seuraavana aamuna laittanut tilaukseen myös TUF OC kortin Jimmsistä. Pitäisi riittää tästä tulevasta 130 kappaleen erästä, jota aletaan toimittamaan huomenna. Ehkä sieltä vielä joku kortti saapuu ennen joulua.
Minulle tuli sama, RTX 3080 FTW3 ULTRA. Nyt sitten odotellaan myöhästyykö huhtikuulle.
Toivottavasti ne käsitellään tilauksen saapumisjärjestyksessä. Eli syyskuun tilaukset olisi ykkösprioriteettinä.8.12 tilattu 3060ti proshopilta.. 8.12 tilauksen status pakataan, kaikki tuotteet varastossa. 5 päivän jälkeen proshopin pakkaus onnistui ja tilaus siirtyi lähetetty tilaan. Tämänhetkisten tietojen mukaan lähetys makaa vielä proshopin varastossa ja odottaa että bring tai paikallinen posti sen sieltä hakisi.. joten toivoa on että huhtikuussa tulee perille.
26.9 tilaus lyöty poroshopille, nyt vihdoin näyttäs että poika tulee jouluksi kotio.. Saa potkia laastarin maailmalle. Mahtavasta saatavuudestaan kuuluisa 3080 strix oc.. Eli luulen että yksi tyytyväinen pelaa saiberpunik 2077:aa hyvillä asetuksilla minun lisäkseni..Raportoin lisää kun poika on kotiutunut.
Sama viesti tuli mulle, mietin tässä pitäisikö perua jos oikeesti huhtikuussa vasta odotettavissa. Jos aspasta kysyisi niin ne olisi varmasti pihalla kuin pikkulinnut. Joka tapauksessa, jos joku sieltä jaksaa kysyä niin olisi kiva jos sen välittäisi myös tänne tiedoksiMinulle tuli sama, RTX 3080 FTW3 ULTRA. Nyt sitten odotellaan myöhästyykö huhtikuulle.
Eikös se ole niin, että jos yritys ei palauta rahoja 14 päivän kuluessa siitä, kun olet perunut tilauksen, niin olet oikeutettu viivästyskorkoon? Ei sillä varmaan rikastu, mutta jos haluat olla hankala takaisin.Olen yrittänyt päästä eroon Gigantista julkaisupäivänä tehdyn 3080 non oc tuffin tilauksesta.. 2.12. Ilmoitin asiakaspalveluun peruutuksesta. Toisen viestin lähetin perään 9.12. Tähän päivään mennessä ei ole rahoja palautettu ja tilaus edelleen omilla sivuilla aktiivisena...