NVIDIA GeForce RTX 30 -sarjan saatavuus- ja tilausseuranta

Liittynyt
28.02.2017
Viestejä
914
Gigantti yllätti ja ilmoitti sähköpostilla tänään 23:45:

"Kiitos, kun asioit Gigantissa!
Hyviä uutisia, tilauksesi lähtee keskusvarastoltamme tänään ja saapuu lähipäivinä!"

kyseessä 9.12 tilattu 3080 ftw ultra.
 
Liittynyt
23.05.2018
Viestejä
140
Onko täällä kellään Inno3D merkistä kokemuksia? Proshop näyttäis hyllyssä tällä hetkellä 3kpl:


Tuo ilmeisesti reference design eli jos haluu vesille myöhemmin laittaa niin blokkia saa todn helposti, lisäksi silloin on turha maksaa noista kalliimmista cooelreista jos repii sen joskus kummiski irti.

Lähinnä tuossa mietityttää tuo pikku sirkkeli kyljes, todn se ei tee mtn järkevää ja pitää älytöntä meteliä... onko kokemuksia?
 

DaMan

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
29.09.2017
Viestejä
596
Onko täällä kellään Inno3D merkistä kokemuksia? Proshop näyttäis hyllyssä tällä hetkellä 3kpl:


Tuo ilmeisesti reference design eli jos haluu vesille myöhemmin laittaa niin blokkia saa todn helposti, lisäksi silloin on turha maksaa noista kalliimmista cooelreista jos repii sen joskus kummiski irti.

Lähinnä tuossa mietityttää tuo pikku sirkkeli kyljes, todn se ei tee mtn järkevää ja pitää älytöntä meteliä... onko kokemuksia?
Edellinen kortti oli Inno3d 2080S iChill ja oli hyvä kortti.
 
Liittynyt
24.06.2019
Viestejä
33
Pistinpä nyt 3070 ventus 3x tilaukseen, vähän pakosta kun 2070 sanoi ittensä irti. Piti skipata tämä 3000 sarja taikka odottaa supereita mutta mennään näillä. Kaipa tuon sitte saa torissa hirveeseen ylihintaan myytyä pois.
jimmssillä oli -23 kpl eilen illalla jos oikein muistan ja nyt tilatessa oli -25, logiikan mukaan oon siis -26. Tulossa 30kpl mutta päivästä ei tietoa. Ei varmaankaan enää kerkeä tän vuoden puolella kotio mutta toivotaan.
 

Rxd

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.07.2020
Viestejä
1 898
Gigantti yllätti ja ilmoitti sähköpostilla tänään 23:45:

"Kiitos, kun asioit Gigantissa!
Hyviä uutisia, tilauksesi lähtee keskusvarastoltamme tänään ja saapuu lähipäivinä!"

kyseessä 9.12 tilattu 3080 ftw ultra.
paljonko tuommonen makso?
 

Rxd

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.07.2020
Viestejä
1 898
929€ taitaa olla ollut koko ajan, kun on ollut myynnissä. Tuota kyseistä korttia Gigantista on hyvin saanut. Itsekin olen saanut
aijaa. onhan nuo arvokkaita kortteja. Mutta ei tarvi ikinä kyllä tuosta vaihtaa ellei 4000-sarjalaisen myötä halua käyttää parempia rt-suorityskykyjä parin vuoden päästä.
 

Eksuu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
15.04.2018
Viestejä
2 343
aijaa. onhan nuo arvokkaita kortteja. Mutta ei tarvi ikinä kyllä tuosta vaihtaa ellei 4000-sarjalaisen myötä halua käyttää parempia rt-suorityskykyjä parin vuoden päästä.
Joo on kalliita. Siitä tuo Gigantin Evga on hyvä, että sen hinta ei ole ajan myötä noussut. Esimerkiksi Jimmsissä Asus TUF OC 3080 maksoi aluksi 759€ ja nyt maksaa 939,90€ eli jo kalliimpi kuin tuo Premium-mallin Evga.

Jimmsissä tuo Evga maksoi aluksi 949€, mutta nyt se maksaa jo 999€ eli Gigantissa tuo on jopa ”halpa”.
 
Liittynyt
13.02.2017
Viestejä
48
26.9 tilaus lyöty poroshopille, nyt vihdoin näyttäs että poika tulee jouluksi kotio.. Saa potkia laastarin maailmalle. Mahtavasta saatavuudestaan kuuluisa 3080 strix oc.. :poop: Eli luulen että yksi tyytyväinen pelaa saiberpunik 2077:aa hyvillä asetuksilla minun lisäkseni..Raportoin lisää kun poika on kotiutunut.
 

Liitteet

Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
998
En olisi kyllä kuvitellut että märissä (kusisissa) unissanikaan kun tilausta syyskuun lopulla tein, että vielä joulunakaan ensimmäistä 10:tä minuuttia tilauksista ei ole toimitettu non-oc TUF:in osalta.

Voihan vittu.
 

HC91

mansplainaava setämies
Liittynyt
22.11.2018
Viestejä
271
Mmm... PNY:n kortti (RTX3080 revel = 2.7slot) päätyi eilen vastaanottajalle:
epic.jpg

Tilattu 17.9. kik-antista, hehän eivät aloittaneet myyntiä klo 16 vaan reilut 20? minuuttia myöhemmin - Jimm's:in sivut olivat jo kaatuneet ja nousseet sillä välin. Tilausvahvistus sähköpostiin 17:55, kolme kertaa s-postia että toimitus siirtyy. Viimeiseen, jo sangen tiukkasävyiseen viestiini asiakaspalvelu antoi sinänsä asiallisen vastauksen (6.11.), sen jälkeen seuraava päivitys oli kun kuitti tipahti sähköpostiin viime perjantaina. Omilta sivuilta tilaushistoria sanoi että postipaketti ja seurantatunnuksen klikkaaminen vei postin sivuille. Muuten hyvä mutta ei sieltä mitään lähetystä löytynyt, tämä kun tuli perille matkahuollon kuskaamana.

Kuitissa lukee ostopäivä 17.9., ei mainintaa takuuajasta tai kestosta - miten voi tuolla liikevaihdolla olla perusasiatkin puutteellisia? Pitänee reklamoida ja kertoa heille että asiakastyytyväisyyden vuoksi heidän olisi syytä kompensoida vajaan 3kk:n ajalta sitouttumani pääoman menetetty tuotto.

Tänään on sitten ohjelmassa seiskaluokkalaisen ohjeistaminen etänä kortin asennukseen :eek:
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
48
Itsellä myös 9.12 tilattu gigantista 3080 XC3 Ultra ja viikonloppuna jo tuli viestiä että toimitus viivästyy huhtikuulle 2021. Teille joille kortteja sieltä nyt lähetetty tuskin tälläistä sähköpostia tuli?
 
Liittynyt
16.02.2018
Viestejä
851
Onko täällä kellään Inno3D merkistä kokemuksia? Proshop näyttäis hyllyssä tällä hetkellä 3kpl:


Tuo ilmeisesti reference design eli jos haluu vesille myöhemmin laittaa niin blokkia saa todn helposti, lisäksi silloin on turha maksaa noista kalliimmista cooelreista jos repii sen joskus kummiski irti.

Lähinnä tuossa mietityttää tuo pikku sirkkeli kyljes, todn se ei tee mtn järkevää ja pitää älytöntä meteliä... onko kokemuksia?
Jonkun revikan näin näistä ichilleistä, tuppasivat olee juurikin äänekkäimpiä, kuumimpia ja sitä kautta hitaita. Näin ainakin 3080:ssa.
 
Liittynyt
27.03.2019
Viestejä
191
26.9 tilaus lyöty poroshopille, nyt vihdoin näyttäs että poika tulee jouluksi kotio.. Saa potkia laastarin maailmalle. Mahtavasta saatavuudestaan kuuluisa 3080 strix oc.. :poop: Eli luulen että yksi tyytyväinen pelaa saiberpunik 2077:aa hyvillä asetuksilla minun lisäkseni..Raportoin lisää kun poika on kotiutunut.
Älä vielä juhli. Juurihan toisella sivulla joku kirjoitti että kortti oli viikon tuossa tilassa ennen kuin oikeasti lähti.
 

gojirra

Tukijäsen
Liittynyt
21.10.2017
Viestejä
625
Toisaalta aika hienoa että cyberpunk lässähti kuin pannukakku. Enää ei ole mikään kiire 3080 kortille. Kunhan tulee ennen seuraavaa elder scrolls peliä.
 
Liittynyt
02.12.2016
Viestejä
3 581
Toisaalta aika hienoa että cyberpunk lässähti kuin pannukakku. Enää ei ole mikään kiire 3080 kortille. Kunhan tulee ennen seuraavaa elder scrolls peliä.
Oletko kokeillut? Kyllä siinä nimittäin pelattavaa riittää, tarina on hyvä, ja tärkein kaikista, pyörii hyvin 3080 kortilla (ainakin jos vertaa punaiseen leiriin). Mutta onhan se totta, että kyseessä ei ole mikään mestariteos.

EDIT:
Arvostelujen mukaan 3080 ei edes kovin kamalan nätisti sitä pyöritä 1440p resolla ? Olikohan high details ja 60fps viimeisin benchmark mitä luin.
1440p pyörii Ultra-presetillä (ml. RTX) 60-80 fps. RTX:n kun laittaa pois päältä niin freimejä tulee ihan huomattavasti lisää.
1608013680754.png
 
Viimeksi muokattu:

gojirra

Tukijäsen
Liittynyt
21.10.2017
Viestejä
625
Oletko kokeillut? Kyllä siinä nimittäin pelattavaa riittää, tarina on hyvä, ja tärkein kaikista, pyörii hyvin 3080 kortilla (ainakin jos vertaa punaiseen leiriin). Mutta onhan se totta, että kyseessä ei ole mikään mestariteos.
En ole kokeillut. Katsonut noin tunnin gameplaytä ja varmaan 10 arvostelua lukenut. Ei se huono peli ole missään nimessä, mutta vähäinenkin hype kuoli omalla kohdallani heti kättelyssä.
Arvostelujen mukaan 3080 ei edes kovin kamalan nätisti sitä pyöritä 1440p resolla ? Olikohan high details ja 60fps viimeisin benchmark mitä luin.

Sorry off-topic.
 
Liittynyt
16.02.2018
Viestejä
851
En ole kokeillut. Katsonut noin tunnin gameplaytä ja varmaan 10 arvostelua lukenut. Ei se huono peli ole missään nimessä, mutta vähäinenkin hype kuoli omalla kohdallani heti kättelyssä.
Arvostelujen mukaan 3080 ei edes kovin kamalan nätisti sitä pyöritä 1440p resolla ? Olikohan high details ja 60fps viimeisin benchmark mitä luin.

Sorry off-topic.
Oli alkujaan, mutta mielestäni uusimmat ajurit ja viimeisin patch korjasi tätä. Tai sitten kuvittelen omiani. Mutta fiilis on, että nyt fps on 10-20 napsua parempi kuin Day 1 samoilla asetuksilla. Mielestäni rullaa ultra Rt asetuksin ihan pelattavan mukavasti (vaikkei missään nimessä aiheuta sulavuudessaan yhtäläistä nautintoa kuin 144fps CODit)
 

vjm

Liittynyt
01.01.2018
Viestejä
7
Tulin vaan iskee puukon sun unelmiin..



Terveisin: Herra 16.11
Heitän toisen puukon. Sen verran sain urkittua aikaisemmin aspasta tietoa, että jos alkuperäinen 35-40 kpl pitää paikkansa, niin riittää tuohon 16:11 tilanneille.
 
Liittynyt
13.03.2019
Viestejä
309
Mmm... PNY:n kortti (RTX3080 revel = 2.7slot) päätyi eilen vastaanottajalle:
Ha!
Yksisarvinen bongattu!
Kyseinen kortti Jimmsiltä tilauksessa mutta mitään infoa ei ole kuulunut (edes maailmalta) kortin saatavuudesta. Nyt on tiedossa että korttia on valmistettu ainakin yksi kappale.

Milloinkahan Jimpalle tulee noita, kyseessä kuitenkin omista tilauksista se ainoa jolla on edes teoreettinen mahdollisuus saapua ennen juhannusta.
 
Liittynyt
22.03.2019
Viestejä
123
Heitän toisen puukon. Sen verran sain urkittua aikaisemmin aspasta tietoa, että jos alkuperäinen 35-40 kpl pitää paikkansa, niin riittää tuohon 16:11 tilanneille.
Sitä salaa toivoi, että se tuleva erä veisi edes vähän pidemmälle. Voi jummijammi näitä tilausmääriä!
 
Liittynyt
24.09.2020
Viestejä
661
Toisaalta aika hienoa että cyberpunk lässähti kuin pannukakku. Enää ei ole mikään kiire 3080 kortille. Kunhan tulee ennen seuraavaa elder scrolls peliä.
Oot tainnut katella jotai ps4 videoita. Tuohan on aivan loistava peli ja 3090:llä näyttää helvetin hyvältä. 3080 menee siinä rajoilla kehtaako kaikkia vipuja kääntää kaakkoon saakka. En ole löytänyt myöskään mitään gamebreaker bugeja, pieniä visuaalisia juttuja tulee vastaan, ei todellakaan hidasta pelaamista.
Paras single player mitä pelannut viimeiseen 20 vuoteen :) Ultralla itellä pyörii 1440p kaikki kaakossa ja dlss qualitylla siellä 70fps pinnassa kun vielä sai Ryzenin ajamaan SMT:llä kun vähän puukotteli filuja. Huomattavasti parempi kuin mitä osasin odottaa enkä yleensä lähde mihinkään hypekelkkoihin, enempi epäilen hypetuotteita
 
Liittynyt
22.03.2019
Viestejä
123
Jossain vaiheessa ennen tuota 8kpl huippuerää oli tilanne, että 40-60 korttia tarvittaisiin 16:13 asti venymiseen.
Jos malttaisi, niin tässä voisi suoraan lyödä palstat ja seurannat kiinni seuraavaksi kuukaudeksi ainakin. On tuo tahti niin surkea. Terveisin Herra 16:20.
Hauskasta huomata, että tässä muodostuu tilausaika-identiteetti itse kullekin! :rofl2:
 
Liittynyt
28.11.2017
Viestejä
252
Tää on muuten näin tolkun ihmiselle aika raskas projekti. Pitää laittaa 150 tilausta, että saa yhden tuotteen. Ei oikeasti huvittaisi tää tilaan&perun. Nyt mennään yhdellä arvalla. 3080 EVGA FTW3 ULTRA HYBRID (multitronic). Tän katon loppuun, ellei sit 3080ti tuu ensin. Facepalm. En mä haluaisi olla tällainen asiakas. Hemmetti.
Kuulemma hybridiäKIN saa odotella tulevan reilusti ensvuoden puolella :D Onneksi on sama malli ilma versiona koneessa.
 
Liittynyt
20.11.2016
Viestejä
725
Jos malttaisi, niin tässä voisi suoraan lyödä palstat ja seurannat kiinni seuraavaksi kuukaudeksi ainakin. On tuo tahti niin surkea. Terveisin Herra 16:20.
Hauskasta huomata, että tässä muodostuu tilausaika-identiteetti itse kullekin! :rofl2:
Herra 16:16 ilmoittautuu myöskin tähän julkkaripäivän anonyymit non-OC kerhoon. Joku järjen ääni kuinkin oli yön aikana ilmeisesti unissa kantautunut korviini, koska olin heti seuraavana aamuna laittanut tilaukseen myös TUF OC kortin Jimmsistä. Pitäisi riittää tästä tulevasta 130 kappaleen erästä, jota aletaan toimittamaan huomenna. Ehkä sieltä vielä joku kortti saapuu ennen joulua.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
353
Onko kukaan kaivanut mitään tietoja gaming x trio 3080? En itse enää kehtaa verkkiksestä kysellä ettei laita mustalle listalle :D
 
Liittynyt
03.02.2019
Viestejä
173
Itsellä myös 9.12 tilattu gigantista 3080 XC3 Ultra ja viikonloppuna jo tuli viestiä että toimitus viivästyy huhtikuulle 2021. Teille joille kortteja sieltä nyt lähetetty tuskin tälläistä sähköpostia tuli?
Minulle tuli sama, RTX 3080 FTW3 ULTRA. Nyt sitten odotellaan myöhästyykö huhtikuulle. :mad:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
10.12.2020
Viestejä
44
Onko kukaan kaivanut mitään tietoja gaming x trio 3080? En itse enää kehtaa verkkiksestä kysellä ettei laita mustalle listalle :D
Saako tuolta verkkokaupan aspasta edes mitään järkevää tietoa?
Tiedustelin viime viikolla tilannetta niin vastaus oli "Ei vahvistettu tarkoittaa, että tuote voi tulla kolmen päivän, kolmen viikon tai puolenvuoden päästä."
 
Liittynyt
16.07.2018
Viestejä
36
Jimmsiltä tiedustelin omaa jonoani tuohon 3080 gigabyte aorus masteriin kun näyttäisi olevan 10kpl tulossa 18.12. Sanoivat että todennäköisesti riittää minulle asti.
Tilaus tehty 22.11.

Edit: jos tämä nappaa niin pian löytyy viikon verran ajettu gainwardin 3070 phantom myynnistä.
 
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
597
Herra 16:16 ilmoittautuu myöskin tähän julkkaripäivän anonyymit non-OC kerhoon. Joku järjen ääni kuinkin oli yön aikana ilmeisesti unissa kantautunut korviini, koska olin heti seuraavana aamuna laittanut tilaukseen myös TUF OC kortin Jimmsistä. Pitäisi riittää tästä tulevasta 130 kappaleen erästä, jota aletaan toimittamaan huomenna. Ehkä sieltä vielä joku kortti saapuu ennen joulua.
Ei taida tulla ennen joulua, kun nyt siellä lukee että Jimm's saa niitä kortteja 21.12. - 23.12.
 
Liittynyt
10.08.2019
Viestejä
260
8.12 tilattu 3060ti proshopilta.. 8.12 tilauksen status pakataan, kaikki tuotteet varastossa. 5 päivän jälkeen proshopin pakkaus onnistui ja tilaus siirtyi lähetetty tilaan. Tämänhetkisten tietojen mukaan lähetys makaa vielä proshopin varastossa ja odottaa että bring tai paikallinen posti sen sieltä hakisi.. joten toivoa on että huhtikuussa tulee perille.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
383
Minulle tuli sama, RTX 3080 FTW3 ULTRA. Nyt sitten odotellaan myöhästyykö huhtikuulle. :mad:
Milloin sait tilausvahvistuksen? Se varastotilanne muuttui hyvin nopeasti siitä 15.12. jonnekin myöhemmälle joulukuulle ja vähän myöhemmin koko kortti katosi sivuilta.
 
Liittynyt
27.03.2019
Viestejä
191
8.12 tilattu 3060ti proshopilta.. 8.12 tilauksen status pakataan, kaikki tuotteet varastossa. 5 päivän jälkeen proshopin pakkaus onnistui ja tilaus siirtyi lähetetty tilaan. Tämänhetkisten tietojen mukaan lähetys makaa vielä proshopin varastossa ja odottaa että bring tai paikallinen posti sen sieltä hakisi.. joten toivoa on että huhtikuussa tulee perille.
Toivottavasti ne käsitellään tilauksen saapumisjärjestyksessä. Eli syyskuun tilaukset olisi ykkösprioriteettinä.
 
Liittynyt
15.12.2020
Viestejä
1
17.9 klo 16:10 tilausvahvistus sähköpostissa Jimmssiltä TUF 3080 non oc. Asiakaspalvelusta kerrottiin marraskuussa, että 16.11 tulee 20 korttia ja siitä riittää minulle. Noh, tuli vaan 10 kpl niin ei riittänytkään. Eilen sitten 8 kpl ja ei vieläkään näy. Lyhyellä matikalla äkkiseltää kuvittelis et jonotellaan nyt sitten aika kärkisijoilla..
 
Liittynyt
23.09.2020
Viestejä
10
26.9 tilaus lyöty poroshopille, nyt vihdoin näyttäs että poika tulee jouluksi kotio.. Saa potkia laastarin maailmalle. Mahtavasta saatavuudestaan kuuluisa 3080 strix oc.. :poop: Eli luulen että yksi tyytyväinen pelaa saiberpunik 2077:aa hyvillä asetuksilla minun lisäkseni..Raportoin lisää kun poika on kotiutunut.
Itsellä näyttää tilaus samaa, muuttunut noin 24h sisällä. Ainut että olisin halunnut Strixin, tämä tulee itselle laastariksi ja ja vaihtuu luultavinmin strixiin jos se tässä lähiaikoina liikahtaa
 
Liittynyt
17.11.2018
Viestejä
597
Minulle tuli sama, RTX 3080 FTW3 ULTRA. Nyt sitten odotellaan myöhästyykö huhtikuulle. :mad:
Sama viesti tuli mulle, mietin tässä pitäisikö perua jos oikeesti huhtikuussa vasta odotettavissa. Jos aspasta kysyisi niin ne olisi varmasti pihalla kuin pikkulinnut. Joka tapauksessa, jos joku sieltä jaksaa kysyä niin olisi kiva jos sen välittäisi myös tänne tiedoksi :)
 
Liittynyt
30.10.2020
Viestejä
122
Olen yrittänyt päästä eroon Gigantista julkaisupäivänä tehdyn 3080 non oc tuffin tilauksesta.. 2.12. Ilmoitin asiakaspalveluun peruutuksesta. Toisen viestin lähetin perään 9.12. Tähän päivään mennessä ei ole rahoja palautettu ja tilaus edelleen omilla sivuilla aktiivisena...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
63
Olen yrittänyt päästä eroon Gigantista julkaisupäivänä tehdyn 3080 non oc tuffin tilauksesta.. 2.12. Ilmoitin asiakaspalveluun peruutuksesta. Toisen viestin lähetin perään 9.12. Tähän päivään mennessä ei ole rahoja palautettu ja tilaus edelleen omilla sivuilla aktiivisena...
Eikös se ole niin, että jos yritys ei palauta rahoja 14 päivän kuluessa siitä, kun olet perunut tilauksen, niin olet oikeutettu viivästyskorkoon? Ei sillä varmaan rikastu, mutta jos haluat olla hankala takaisin.
 
Liittynyt
03.11.2019
Viestejä
9
Laitoin yhden noista nyt Jimmsillä olleista MSI 3070 Ventus 2x korteista tilaukseen.

Nyt perun 28.11. klo 21.39 Multitronicista tilatun 3080 Suprim X:n. Mikäli sielä toisilla on korttia jonossa niin saattaa päästä pykälän lähemmäksi. Itselle ei kyllä tullut mitään tietoa sieltä kuin että "varmaan ensi vuoden puolella" noiden saatavuudesta. Tämän vuoksi ei nyt kestänyt kantti odotella tämän pidempään kun sain juuri eilen prossunkin Jimmsiltä liikkeelle kotia kohti.

Kiitos kaikille tämän langan aktiiveille hyvistä vinkeistä ja tilannepäivityksistä!
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
247 788
Viestejä
4 322 772
Jäsenet
72 102
Uusin jäsen
Sgt_teppo

Hinta.fi

Ylös Bottom