Ekaks kyse ei ole 45% tehonlisäyksestä kun hyppäät GTX:stä RTX:ään. Teoriassa ja mun tietääkseni puhutaan 20% - 25% tehoerosta, kun kyse raytracingista (voin olla toki väärässä). Toistaiseksi mitään puhetta ole ollut siitä, kuinka RTX kortit suoriutuu normipeleistä, vaan teoreettinen puhe ollut nimenomaan raytracingista ja sitä tukevista peleistä - johon noi prossalukemat pureutuu.
Ja kiitos siitä kun pääsin sun ihon alle
Mun mielestä hypejuna on aika todellinen RTX korttien suhteen - nää tulee selville sit kun päästään 19.9.2018 päiväykseen kun nVidian salassapitovelvollisuus raukeaa (toivonmukaan) ja että saadaan sitä aitoa dataa pöytään. Ja toiseksi; mä tietääkseni en oo dissannu ketään, kun vastailen kaikkiin mulle osoitettuihin kysymyksiin kuten sulle.
Jos haluat ostaa tuoteeen, saat ostaa tuotteen. Mun tietääkseni en oo kieltäny ketään ostamasta mitään. Sen kuin vaan ostatte sen. Sama se. Logiikka mikä taustalla perustuu samaan Nexus Gamersin kanssa joka käytiin läpi tossa Tom's Hadrwaren artikkelin kanssa - pari pakkia tässä triidissä. Kyse siis siis että venatkaa nyt ihan pikku hetko että saatte faktaa pöytään. Ja mulla ei ole todellakaan antaa faktaa pöytään.
Muodostin mun arvioni tuotteesta perustuen siihen mitä mun naamalle lykättiin. Turha siitä suivaantua. Eihän me muuta olla saatu vastaan kuin demopätkiä Shadow Of the Tomb Riderista ja Battlefield V:stä. Luonnollisesti pureudun näihin. Eihän meillä muutakaan ole. Ja sori, ettei noi edellämainitut vakuuttanu mua.
Ja kyllä; olen ilman muuta epävarma tuotteesta - jota ei ole julkaistu - jota ei ole tullu purkista pihalle - josta ei löydy benchejä - josta ei löydy käyttäjäkokemuksia. Ja tässä yhteydessä vetoan anteeksipyydellen 'naksuihin', kun en todellakaan tiedä mitä tuolta tulee oikeasti pihalle. Kun tuosta kellään meistä ei ole tietoa mitä tuolta tulee pihalle.
Itse ilman muuta toivon positiivista yllätystä, mutta tähän mennessä julkaistuista asioista - perustan mielipiteeni siihen.
Jep, voin olla joo lapsellinen, myönnän sen, mutta mun mielestä on aika lapsellista muodostaa oma mielipide siitä mitä sales-tyypit lykkää sun naamaan. Tää on se hypejunan alku.