Myyty Nvidia Geforce RTX 2070 GDDR6 160e Paikkakunta Varkaus

manageroftheuniverse

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
09.10.2021
Viestejä
161
Myytävä tuote: Nvidia Geforce RTX 2070 GDDR6
Hinta: 160e
Tuote ostettu (mistä ja milloin): ei muistikuvaa
Kuitti löytyy (takuu voimassa): ei
Muuta huomioitavaa: Pakettikoneesta irroitettu vähäisellä käytöllä ollut näytönohjain lisäkuvia ja infoa voi vaikka whatsapissa laittaa


Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): varkaus
Toimitustapa: nouto/postitus
Maksutapa: käteinen/tilisiirto


Kuva:
 
Liittynyt
16.01.2020
Viestejä
121
150€ sis. pk, jos sopii että maksan kun saan tuotteen.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
27.05.2017
Viestejä
56
Tämä on minulle myyty ja sain postissa radeon hd joku. Vuodelta miekka ja kilpi. Kuulemma vahingossa väärän lähettänyt. Saa nähdä. Eipä ole oikeaa lähettänyt..
 
Liittynyt
27.05.2017
Viestejä
56
Ei tätä korttia mutta rx 5700Xt kyllä yritti myydä.
Olisin helvetin varuillaan.. mulle laittoi kyllä kuvan rtx 2070. Sit tuli ihan eri tavara. Postiennakolla et oo turvassa. Kun eihän siinä ole enää että sais tarkastaa ennen maksua. Toki jos nyt on vahingossa lähettänyt väärän kortin niin täytyy sitten tulla tänne oikaisemaan..
 
Liittynyt
22.08.2020
Viestejä
115
Olisin helvetin varuillaan.. mulle laittoi kyllä kuvan rtx 2070. Sit tuli ihan eri tavara. Postiennakolla et oo turvassa. Kun eihän siinä ole enää että sais tarkastaa ennen maksua. Toki jos nyt on vahingossa lähettänyt väärän kortin niin täytyy sitten tulla tänne oikaisemaan..
Ei ole lähettänyt vielä mitään.
 
Liittynyt
22.08.2020
Viestejä
115
Ei ole lähettänyt vielä mitään.
Olisin helvetin varuillaan.. mulle laittoi kyllä kuvan rtx 2070. Sit tuli ihan eri tavara. Postiennakolla et oo turvassa. Kun eihän siinä ole enää että sais tarkastaa ennen maksua. Toki jos nyt on vahingossa lähettänyt väärän kortin niin täytyy sitten tulla tänne oikaisemaan..
Hyvä kun sanoit en osta tolta. Sitä paitsi mä haluan rx 5700€ tohon hintaan ja katoin kans väärin tän ilmon.
 
Liittynyt
16.01.2020
Viestejä
121
Täällä toinen jolle tämä kortti piti lähettää ja postissa tuli Radeon HD 7950. Sanoi korjaavansa asian kun kuulemma menny lähetykset sekasin.
 

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 599
 
Liittynyt
16.01.2020
Viestejä
121
Näinpä. Mainitsin vielä kauppoja tehdessä että pojan koneeseen on tulossa näyttis ja vielä kehtas kusettaa. Entinen näyttiskin kerettiin myydä poies. Kaikkia se leipä elättää..
 
Liittynyt
08.02.2022
Viestejä
425
Näinpä. Mainitsin vielä kauppoja tehdessä että pojan koneeseen on tulossa näyttis ja vielä kehtas kusettaa. Entinen näyttiskin kerettiin myydä poies. Kaikkia se leipä elättää..
Laita negatiivinen kauppias palaute
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 213
Viestejä
4 216 186
Jäsenet
71 014
Uusin jäsen
Murtz

Hinta.fi

Ylös Bottom