Onko kellään kokemuksia tuosta 1080 exoc mallista?
Omistatko lukutaitoa tai internetiä? Vai kaikuuko täällä vaan?
Tuo kirjoittamasi viesti toistuu 15 viestin välein.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko kellään kokemuksia tuosta 1080 exoc mallista?
Siis mikä toistuu?Omistatko lukutaitoa tai internetiä? Vai kaikuuko täällä vaan?
Tuo kirjoittamasi viesti toistuu 15 viestin välein.
Monessa kortissa se sirinä jopa loppuu, pitää vain ensin "sisäänajaa".Tuohon coil whineen... Itse en oikein osaa tuota edes vikana pitää, kun nähtävästi lähes kaikki kortit sirisevät tai vinkuvat kun ne käyvät täysillä, kellot tapissa ja suurilla frameilla.
Monessa kortissa se sirinä jopa loppuu, pitää vain ensin "sisäänajaa".
Siis mikä toistuu?
Kyllä se ihan konkreettisesti loppuu. Loppui aiemmin omistamistani R9 290 ja GTX 1070.Tai sitten siihen tottuu.
Kyllä se ihan konkreettisesti loppuu. Loppui aiemmin omistamistani R9 290 ja GTX 1070.
Possible fix for coil whineEihän coil whinestä pääse eroon oikeen koskaan käsittääkseni. Toki jotkut on kuumaliimalla hiljentäny nuot.
Voltteja pystyy säätämään, esim. Afterburnerilla. Itse olen laittanut uudesta kortista powerlimitin ja voltaget tappiin ja ajellut kellotettuna eikä ole ollut sen jälkeen coil whineä vaikka välillä onkin tullut käytettyä vakiokelloilla.Eli siis pitäisi kellottaa koska volttejahan sä et näissä voi koskea? Onko sulös härkönen vinkkejä mitä nyt kannattaa kokeilla ja tehdä vielä tässä ennen kuin voi todetabettä toivo on mennyttä
Voltteja pystyy säätämään, esim. Afterburnerilla. Itse olen laittanut uudesta kortista powerlimitin ja voltaget tappiin ja ajellut kellotettuna eikä ole ollut sen jälkeen coil whineä vaikka välillä onkin tullut käytettyä vakiokelloilla.
Muista tietty laittaa FPS limitti siihen max. virkistystaajuuteen. Eipä sitä oikein sen kummempia tarvitse..
Kyllä. Se ei paljoa näissä korteissa muutu vaikka laittaa 100%. Biosrajoitettuja korttejahan nämä Pascalit ovat, joten vahinkoa näille ei pitäisi edes pystyä saamaan Afterburnerin tai Precisionin säädöillä ja vakiobiosilla.Tätä tosin ei voime kaikille suositella... Voltit tappiin?
Kyllä. Se ei paljoa näissä korteissa muutu vaikka laittaa 100%. Biosrajoitettuja korttejahan nämä Pascalit ovat, joten vahinkoa näille ei pitäisi edes pystyä saamaan Afterburnerin tai Precisionin säädöillä ja vakiobiosilla.
Kyllä. Kellot selviää ihan kokeilemalla, jokainen kortti on yksilö.Eli fps lukittuna siis 144? Niinkuin näyttö on 144hz? Ja oletko varma ettei korttia saa paskaksi tuolla kikallasi?? Ja mitkä kellot tällä armoc gtx 1070:lle ois hyvät ku jtn ovat jo valmiiksi kellotelleet.
Kyllä. Kellot selviää ihan kokeilemalla, jokainen kortti on yksilö.
Rivatuneria olen itse käyttänyt, sillä ainakin saa ihan yleiseksi säädöksi.pitääkö tuo fps aina rajoittaa pelikohtaisesti 144fps? kun ndivia inspectorilla ei saa kuin 120fps vain säädettyä. No minäpä kokeilen tuota kikkaa! tarjoon kaffet jos vinkuminen loppuu =D
Rivatuneria olen itse käyttänyt, sillä ainakin saa ihan yleiseksi säädöksi.
Vissiin.Kysymys siitä, onko KFA2 1080 kelvollinen?
Itselleni tuli tuo KFA2 1080 HOF mall ja out of box kellot 2043 boosteilla
Eiköhän tää dissaus jo riitä.Oisit ostanu aziz stdrixiä niin throttlaa out-of-the-box ja powerlimitti hakkaa päälle joka puolelta.
Oisit ostanu aziz stdrixiä niin throttlaa out-of-the-box ja powerlimitti hakkaa päälle joka puolelta.
AM4 betatesting rytsölää gigabyten laudalla, paikoilleen jotain hidastelevia samdung ssd lättyjä ja näyttikseksi em. tuote. Ehtii valmistajat julkaista uudet serrit siinä ajassa, kuim moisen laitoksen ongelmat saatu ratkottua.
Täällä kanssa KFA2 1080 pitää ihan hirveätä coil whine meteliä. Reilun viikon verran tässä olen kokeillut jos asettuisi, mutta tuntuu että pahemmaksi vaan on mennyt. Ensin tuota surinaa kuului vaan benchmarkeissa joissa FPS ei ole rajoitettu, mutta nyt kuuluu selvästi peleissäkin vaikka on Vsync päällä. Ei auta kuin lähettää takaisin Mindfactorylle ja toivoa että takaisin tulee parempi
Kun täällä KFA:ta kehutaan, niin laitetaan vähän toisenlaisia kokemuksia jakoon...
Omat kokemukset viimeaikojen korteista:
- MSI RX 480 Gaming X: Ihan ok hiljainen. Hyvin pientä coil whineä.
- KFA Gtx 1070 EX: Mukavan hiljainen, häiritsevän paljon coil whineä. Kortti lähti takaisin Saksan Amazonille.
- KFA Gtx 1080 EX OC: Yllättävän äänekäs! Coil whineä todella paljon! Kortti lähti takaisin Mindfactorylle.
- Asus Strix Gtx 1070: Mukavan hiljainen. Hyvin pientä coil whineä.
Strix 1070 sai siis jäädä toistaiseksi koneeseen. KFA:n korteista jäi huono maku, koska coil whine oli ärsyttävän kovaa. Voi olla, että minulla oli vain huonoa tuuria, mutta silti yritän jatkossa vältellä KFA:n kortteja. Itse arvostan kortin hiljaisuutta enemmän kuin extreme-kellottelua/virittelyä.
Vielä ei ole tullut yhtään korttia vastaan, jossa EI olisi lainkaan coil whineä. Helposti sen kuulee, kun avaa koneen kopan ja laittaa vaikka 3DMarkin pyörimään. Eri asia on sitten, että häiritseekö/kuuleeko sitä, kun koppa on kiinni ja peliäänet päällä, jne.
Ois verkkokaupan outlet-huoneessa yksi kpl asuksen 1070 gtx strix gaming tjsp 375e. Hakekaa pois
Jaa-a, olisin ottanut itselle, mutta kun on jo KFA tilauksessa ja ei viitsi peruakaan. Oli siellä 2kpl 1060 gtx kanssa. 250e kipale. Täältä parkkihallista käsin huutelen.Mikähän mahtaa olla syy että päätynyt sinne. Kun verkkiksen outletti ei mainitse että onko coil whine palautus Sinne ne nimittäin mun vanhankin msi armor gtx 1070 tyrkkäs ja noissa outlett tuotteissa aika suppee takuu aika.
Ei muuta ku SLI kasaanJaa-a, olisin ottanut itselle, mutta kun on jo KFA tilauksessa ja ei viitsi peruakaan. Oli siellä 2kpl 1060 gtx kanssa. 250e kipale. Täältä parkkihallista käsin huutelen.
Jaa-a, olisin ottanut itselle, mutta kun on jo KFA tilauksessa ja ei viitsi peruakaan. Oli siellä 2kpl 1060 gtx kanssa. 250e kipale. Täältä parkkihallista käsin huutelen.
Koska ostit tuon GTX 1080? Ja mikä revisio siinä oli piirilevyllä, huomasitko katsoa?
Mikä näyttö sinulla on ja millä hertzeillä se sun näyttösi kulkee?
Meneeköhän nuo outletin mahdolliset coil whine -kortit takuuseen coil whinen takia?
Juu ei noista oikein aina tiedä. Harmi silti, kun eivät myy noita outlet-tuotteita verkossa.No halpaan hintaan on. Olis mielenkiintoista vaan tietää onko noi just normi aspa palutuksia. Vaiko sitten ollut jotain vikaa juuri lämpöjen kanssa ja coil whinen. Kun munkin vanhan iskivät sinne ja ei ollut whinestä mitään mainintaa ja tuskin kävi tehtaallakaan 4 päivässä korjauksessa ja olviat vain lätkäisseet 12kk takuun siihen alkuperäisen 3 vuoden sijaan
Juu ei noista oikein aina tiedä. Harmi silti, kun eivät myy noita outlet-tuotteita verkossa.
No halpaan hintaan on. Olis mielenkiintoista vaan tietää onko noi just normi aspa palutuksia. Vaiko sitten ollut jotain vikaa juuri lämpöjen kanssa ja coil whinen. Kun munkin vanhan iskivät sinne ja ei ollut whinestä mitään mainintaa ja tuskin kävi tehtaallakaan 4 päivässä korjauksessa ja olviat vain lätkäisseet 12kk takuun siihen alkuperäisen 3 vuoden sijaan
Eikö kannata 250€ hinnan sijaan ostaa uusi 229€?
ASUS GeForce GTX 1060 DUAL 3GB
Ei auttanutKokeile tuota kelloitusta ensin ja sitten furmarkilla rasittelet 6-8h
Eilen tuli postissa Gainward GTX1080 gs. Ikävä sanoa, mutta 1080 tuotti suorituskyvyn osalta pettymyksen. Mulla on toistaiseksi vielä 144Hz 1080p näyttö ja kuvittelin, että kyllähän tällä pystyy vetämään esim. BF1:ssä kaikki numikat kaakossa tasaista 144fps, mutta eipä näytä ihan pystyvän. Miten muilla 1080 omistajilla pyörii framet tuossa pelissä maksimiasetuksilla eli kaikki ultralla, reunanpehmennykset ym. maksimilla?
Itsellä nupit kaakossa ja ei mitään ongelmaa ja gtx 1070
taitaa olla tuo bäfä 1 aika prossuriippuvainen peli. Jos haluaa 144 fps niin normi neliydin i7 ei vaan riitä.Eilen tuli postissa Gainward GTX1080 gs. Ikävä sanoa, mutta 1080 tuotti suorituskyvyn osalta pettymyksen. Mulla on toistaiseksi vielä 144Hz 1080p näyttö ja kuvittelin, että kyllähän tällä pystyy vetämään esim. BF1:ssä kaikki numikat kaakossa tasaista 144fps, mutta eipä näytä ihan pystyvän. Miten muilla 1080 omistajilla pyörii framet tuossa pelissä maksimiasetuksilla eli kaikki ultralla, reunanpehmennykset ym. maksimilla?
Gaming X:n coil whine ärsyttää:
coil whine 1 - Streamable
Onko porukalla kokemusta että kannattaako lähteä vaihtamaan vai vinkuuko ne kaikki kun pelaa 144 Hz virkistystaajuuksilla?
Eilen tuli postissa Gainward GTX1080 gs. Ikävä sanoa, mutta 1080 tuotti suorituskyvyn osalta pettymyksen. Mulla on toistaiseksi vielä 144Hz 1080p näyttö ja kuvittelin, että kyllähän tällä pystyy vetämään esim. BF1:ssä kaikki numikat kaakossa tasaista 144fps, mutta eipä näytä ihan pystyvän. Miten muilla 1080 omistajilla pyörii framet tuossa pelissä maksimiasetuksilla eli kaikki ultralla, reunanpehmennykset ym. maksimilla?