NVIDIA esitteli GeForce RTX 2080 Ti-, 2080- ja 2070-näytönohjaimet

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sampsa
  • Aloitettu Aloitettu
Tuo TI on varmaan aikalailla samoissa hinnoissa kuin keskivertopelaajan koko keskusyksikkö eli ei mitään järkeä noissa hinnoissa. Toki noin isojen piirien teko ei ole halpaa, mutta silti nuo hinnat ovat naurettavia
 
Siitä poijat:

1 499,00 €
LISÄÄ KORIIN
Asus GeForce RTX 2080 DUAL Ti O11G -näytönohjain, 11GB GDDR6
(täh, kolme jo miinuksella, kuka tunnustaa!? :eek: :))

Jotenkin ymmärtänyt että tuo ray tracing on vieläkin sen verran helkkarin raskasta laskentaa, ettei oikeasti sen laskeminen reaaliajassa ole mahdollista. Kymmenen gigarayta ja sen sellaista, nuo on nopeasti kaikki käytetty jos vähänkään isompi skene kyseessä. Tuli vain mieleen että onkohan nyt saavutettu joku maksimi tuon perus-FP32-laskentatehossa kun se ei sanottavasti kasvanut. Lisätehoa lähdetään hakemaan optimoimalla eri osa-alueita, jotta tuon FP32-tehon tarve vähenisi. Säteenseuranta voisi korvata osan rasterointikikkailusta ja toisena tuo AI-laskennan käyttö pikselien "keksimiseen" eli käytännössä reson upscaleamiseen hieman särähti korvaan. Vanhat pelit voidaan saada nätimmäksi, mutta enemmän kuulosti että saadaan se 4K sitten vaikka väkisin jos perinteisillä tavoilla ei tehot riitä.
 
Niin, mutta et sinä mitään osavaltiokohtaisia veroja maksa jos tilaat nuo Suomeen, eli niitä ei tarvitse ottaa huomioon.

edit: tosin itse vertailin tuon msrp-hinnan suomen founders-hintaan, eli ei siinä kuitenkaan ihan niin paljon säästöä tule.
25% lisätullit jenkeistä tilatessa tullin sivuilla + ALV
 
En ollu kyllä yhtään vakuuttunu, että raytracingilla 4k resolla mentäis sulavasti. Minusta ne demotkii pätki, toki voi olla että streami vaan aiheutti sen. Semmonen tuntuma vaan jäi ettei todellista teholisää ole juuri yhtään, vain ja ainoastaan yksi uusi ja todellakin kiinnostava teknologia tuli. Ei mitään todellista vertausta edellisiin, muuten kuin uuden teknologian osalta. Pakostihan nämä uudet on nopeampia raytracingilla, koska entisiä ei oltu suunniteltu sille.

Ja hinnastahan ei tarvitse enää edes mainitakkaan.

Testejä odotellessa!
 
Tuli vain mieleen että onkohan nyt saavutettu joku maksimi tuon perus-FP32-laskentatehossa kun se ei sanottavasti kasvanut. Lisätehoa lähdetään hakemaan optimoimalla eri osa-alueita, jotta tuon FP32-tehon tarve vähenisi. Säteenseuranta voisi korvata osan rasterointikikkailusta ja hieman särähti korvaan tuo AI-laskennan käyttö pikselien "keksimiseen" eli käytännössä reson upscaleamiseen. Vanhat pelit voidaan saada nätimmäksi, mutta enemmän kuulosti että saadaan se 4K sitten vaikka väkisin jos perinteisillä tavoilla ei tehot riitä.

Ei tuossa maksimia ole saavutettu, paitsi ehkä nykyisellä 12-16 nm valmistustekniikalla. Noin vuoden päästä 7 nm:llä saadaan varmasti lisää taas perinteistäkin suorituskykyä CUDA-ydinten kasvaneen määrän ja mahdollisesti korkeampien kellotaajuuksien myötä.
 
Näissäkin piireissä on hintoja haukuttu :cigar2:
Tokihan tuota ei mikään ihan pieni tuosta noin vaan osta. Mutta uskoisin, että tuo RayTracing ja sen tuomat mahdollisuudet ovat isoille pelifirmoille ym. Grafiikan tuottajille kohtalaisen iso juttu eikä tuon hinnalla paljoa väliä ole nille.
 
Hinnat on kyllä kovat,mutta eiköhän sitä pysty asian järjestämään.. Tosin täytyy ensin venailla testejä noista,ei viitti sikaa säkissä ostaa.
 
Huhuh, mitkä hinnat. Aika tunnollisesti ollut tullut vuosia päivitettyä uusimmat NVidian näyttikset heti ilmestymisen jälkeen mutta nyt taitaa jäädä kauppaan. Nykyisen GTX 1080 TI hintalappu hirvitti ja hirvittää vieläkin kun ajattelee ettei kortilla ole tullut pelattua kuin vain parisen sataa tuntia.

Tämä pari vuotta sitten kirjoittamani postaus on hyvinkin ajankohtainnen...

Haikein mielin voi muistella tuota AMD:n "sweet spot" -hinnoittelua ja katsella vanhaa 2009 tehtyä verkkokauppa.com tilausta. MSI R4890 Cyclone OC 1GB GDDR5 -näytönohjain lähti silloin hintaan 191.90 € ja kylkiäisenä tuli noin 50 euron arvoinen peli.

AMD jatkaa “sweet spot” -strategiansa toteuttamista, jossa näytönohjaimet lanseerataan tutkimusten mukaan eniten kiinnostaviin hintaryhmiin. Mercury Researchin hiljattain tekemän tutkimuksen mukaan selvät piikit kysynnässä ovat noin 470, 280, 100 ja 50 dollarin kohdilla. AMD jatkaa ATI Radeon HD 4870 X2:n tarjoamista 400 – 500 dollarin hintahaarukassa ja toistaiseksi suunnitteilla ei ole kahden grafiikkapiirin gemini-konfiguraatiota eli ATI Radeon HD 4890 X2 -mallia. ATI Radeon HD 4890 iskee 200 – 300 dollarin hintahaarukkaan ja kesällä julkaistujen 4870- ja 4850-mallien hinnat asettuvat 100 – 200 dollarin välimaastoon.
 
Olipa halpamainen (pun intended) teko, ettei suorituskykygraafeja laitettu julki!
 
Mitä ite tos mietin niin mites sen suorituskyvyn käy kun tehdään testit offlinessä? Jäi semmonen kuva, että jonninmoista apua tulis netin kautta. Saatoin ymmärtää väärinkin..
 
Artikkeliin on ninjakorjattu dollarihinnat. Olivat vielä hetki sitten tekstissä erit.

Nyt ei näytä niin pahalta ero jenkkihintoihin, mutta kyllä nuo minulle maksaa liikaa.
 
Olin aiemmin päivällä ennakkotilaamassa MSI:n 2080 Ti:n, mutta tuo hinta on kyllä niin järkyttävä, että odotan ensin arvosteluita, jotta näen mikä on sen oikea suorituskyky verrattuna nykyiseen 1080:aan.
 
Mitä ite tos mietin niin mites sen suorituskyvyn käy kun tehdään testit offlinessä? Jäi semmonen kuva, että jonninmoista apua tulis netin kautta. Saatoin ymmärtää väärinkin..
Jos verrataan kahden eri kortin raakaa laskentakykyä, niin verkkoyhteyksillä ei ole mitään tekemistä asian kanssa.
 
Mitä ite tos mietin niin mites sen suorituskyvyn käy kun tehdään testit offlinessä? Jäi semmonen kuva, että jonninmoista apua tulis netin kautta. Saatoin ymmärtää väärinkin..

Neuroverkoista puhui, ei mitään tekemistä internetin kanssa.
 
1162€ oli MSI Duke 2080 ti komplett verkkokaupassa muutaman minuutin kunnes loppui...
 
Oma veikkaus 2080Ti:n kohdalla meni putkeen. Paranee vielä odotella vähän ja katsotaan pelitestit kun ne tulee...
 
Ei siis tukea HDMI 2.1 4K@120/8K@60?
https://www.notebookcheck.net/The-Xbox-One-X-is-the-first-device-to-support-HDMI-2-1.313664.0.html
 
Jahas, ei kai se auta kuin laittaa Ti tilaukseen, mutta mikä? Nyt sais Fe:n tilattua Nvidian kaupasta, oisko töissä kännykällä yrittäessä bugannut.
 
Jahas, ei kai se auta kuin laittaa Ti tilaukseen, mutta mikä? Nyt sais Fe:n tilattua Nvidian kaupasta, oisko töissä kännykällä yrittäessä bugannut.
Nojoo, en kyllä tuon julkasun jälkeen näe oikeestaa muuta vaihtoehtoa ku laittaa 2080ti tilaukseen. FE on ainakin kaikista hiljaisin uuden jäähyn myötä.
 
Jahas, ei kai se auta kuin laittaa Ti tilaukseen, mutta mikä? Nyt sais Fe:n tilattua Nvidian kaupasta, oisko töissä kännykällä yrittäessä bugannut.
Ei valitettavasti onnistunut paypalin kautta tilaamaan suoraan suomeen. Kokeilin myös (de ja nl).
 
Plus päälle tulee vielä tullit, niin siinä ei puolitoista tonnia tunnu misään.
Ja sen päälle...tiedä sitten koskeeko tietotekniikkatuotteita, mutta tällaiseen törmäsin Tullin sivuilla hetki sitten kun jotain romua olin jenkeistä tilaamassa:
USA:sta peräisin oleville tuotteille lisätullit 22.6.2018 alkaen

Ellei joku ole muuttunut aivan hiljattain niin tietokonekomponenteista ei kanneta tullia.
 
Jaha revikat sitten varmaan 20.9. vai :bored:

Ärsyttävää kun nvidian Jensen ja Tom mainostavat vähän väliä mahti kellotusvaraa mutteivat kuitenkaan avaa sen enempää.

Edit: Tom sanoi myös jossain haastattelussa tosta nvlinkistä sen verran että toimii normaalisti vanhoilla ajureissa olevilla SLI -profiileilla. Nyt muista höpöttikö se muuta tuosta, kaistaa se tarjoaa perkeleen paljon enempi kuin HB -slisilta.
 
Viimeksi muokattu:
Säteenseuranta voisi korvata osan rasterointikikkailusta ja toisena tuo AI-laskennan käyttö pikselien "keksimiseen" eli käytännössä reson upscaleamiseen hieman särähti korvaan.

Juu samaa itsekin hiukan karsastin että onko se nyt sitten enää todellista 4k kamaa jos sinne aletaan AI:n kanssa keksimään pikseleitä. Noh, jos siihen ei muuten pystytä niin kai se on sitten tyydyttävä siihen miten siihen pystytään.

Esityksessä ainakin tuli selväksi että "It just works"

:D Hitto että tuon pellehermannin esityksiä on rasittava katsoa. Jaksaa jankuttaa samaa asiaa jatkuvasti ja aina keskeyttää muitten puheet.
 
Hyi v*ttu mitkä hinnat, no ei tarvii 1080 upgreidaa näköjään. 2017 keväällä 480€ saksasta, eipä harmita enää vaikka silloin tuntuikin kalliilta.
 
Hintojen kääntöpuoli toki on se, että tuskinpa noille mitään tarvettakaan tulee. Ei ole mitään järkeä kehittää softaa (pelejä) niin pienelle markkinalle, joka noita kortteja on valmis ostamaan.
 
Toivottavasti poskettomat hinnat aiheuttavat sen, että AMD:nkin kortit vielä myy, ja kilpailun mahdollisuus myös high-endissä säilyy myös tulevaisuudessa.

Itse GPU -kehityshän voi nähdä CPU -puolta vastaavan pysäyksen, jos Nvidia jatkaa vain rahastamista, ja hidastaa tarkoituksella kehitystä. Toivottavasti AMD pystyy vastaamaan edes 3-5 vuoden aikavälillä ihan high endissäkin.
 
Ray tracing näyttää kyllä toimiessaan uskomattoman hyvältä, samoin sen tuomat off screen reflections, että heijastusten kautta saadaan tietoa kuvan ulkopuolelta. Keksin heti monta kohdetta, miten tuo mullistaa monia pelejä, mm AAA fps mätöt, vaikka joku rainbow six siege, jos peilistä pääsee tiiraamaan nurkan taa tai ikkunoista voi nähdä pelaajan heijastumisen. Toki tämä on nyt ensimmäinen tuota teknologiaa tukeva julkaisu ja hinnat varmasti osaltaan siksi huipussaan (toki enimmäkseen markkinatilanteen vuoksi), mutta 2-3 vuoden sisällä uskoisin hyvinkin olevan mainstreamia ainakin isojen pelitalojen tuotteissa.
 
Piirit tai kortit ovat kalleita valmistaa tai saannot ovat erittäin huonot, jos hinnat ovat todella korkeat. Tai kortit ovat huomattavan hyviä mainaukseen ja Nvidia päätti, että välikädet eivät lapioi voittoja liiviin..
 
Vähän enemmän virtasyöppöjä ovat nämä uudet kortit kun kun virtalähde suositus on noussut 50w ja tdp 10.
Tietysti se ei sano paljon mitään vielä ennen ensimmäisiä testejä.
Hinnat ovat suolaiset mutta toivotaan että edes hieman laskevat jossain vaiheessa.
 
Jaa'a on kyllä hinnat nyt pilvissä, mutta sirun koko on kuitenkin RTX 2080ti 754mm2 ja GTX 1080ti oli 471mm2 eli siinä on ~60% suurempi siru sekä 12nm custom prosessi. Riippuen miten nuo uudet teknologiat enabloidaan ja kuinka valmiina pelimoottorit ovat kertoo lopulta minne tuo GPU sioittuu. Itse en kuitenkaan odota 50% parannusta, ainakaan heti, mutta teknologian tuleminen markkinoille ja sen optimointi voi olla taas aivan eri asia.
Pitäisi Nvidian kyllä ymmärtää, että jos ostaa custom prosessin ja tuottaa sillä yli suuria siruja niin eihän noita kykene kukaan ostamaan, kun hinnat ovat reilusti yli 1000€.
RTX 2070 olisi pitänyt olla keskiluokan kortti, mutta hinta vastaa ihan totaalista high end mallia. Testituloksia odotellessa, josko tuolle rajulle hinnan nousulle löytyy muukin syy, kuin marginaalinen tehon lisäys ja massiivinen sirun koko (kipurahaa sille).
 
Halpa ;)
Tuolla rahalla saa jo ihan hyvän PC:n.




No kyllähän näille osattiinkin odottaa kunnon hintaa. Mielenkiintoista nähdä kuinka paljon tuota tukea tulee traytrasingille. Jos tulee paljon niin hyvä, jos ei niin käy kuin tessalaatiolle, jota on nykylääketieteen lähinnä demoissa. Ei kaihoisat vieläkään itse peleissä ihan uusimpia lukuunottamatta. Fiksuinta on ostaa säteistä jäljittelevä kortti kolmen vuoden kuluttua kun sille on oikeasti ehkä tukea tarjolla. Sama kuin dx12 peleissä joita alkaa ehkä pikkuhiljaa valua oikeasti ulos... hitaasti tosin vieläkin.
Mutta potentiaalia on! Kyllä noita kelpaa katsella silloin kun nuo toimii!
Tesselatiota käytetään nykyään vähän jokapaikassa (kun se ei ole Nvidia only lukittu ominaisuus) mutta GPU PhysX:ää ei enää pariinvuoteen olla käytetty yhtään missään (koska se on Nvidia only).

Tämä Nvidia versio säteen seurannasta on Nvidia only lukittu ominaisuus (vaikka softat joilla sille kehitetään pelejä on avoimia),
niin että tälle Nvidia only säteenseurannalle tulee hyvinsuurella todennäköisyydellä käymään samoin kuin PhysX:lle on käynyt ts Nvidia pystyy tällä verukkeella myymään kalliilla näytönohjaimia muutamia vuosia ja pelaajat pääse sillä kovalla hinnalla pelaamaan jotain n. neljää peliä joissa sitä Nvidia only sätenseurantaa on kunnolla käytetty.
 
Hintojen kääntöpuoli toki on se, että tuskinpa noille mitään tarvettakaan tulee. Ei ole mitään järkeä kehittää softaa (pelejä) niin pienelle markkinalle, joka noita kortteja on valmis ostamaan.
Tämä.

Eikä noi hinnatkaan mikään este olisi, jos niitä tehojakin sais sitten lisää samassa suhteessa (muutenkin kuin demoissa). Parempi jäädä odotteleen revikoita. Ehkä sieltä jotain konkreettisia eroja paljastuu niin voi tehdä liikkeet sitten, jolloin 2080Ti lienee ainoa vaihtoehto.
 
Piirit tai kortit ovat kalleita valmistaa tai saannot ovat erittäin huonot, jos hinnat ovat todella korkeat. Tai kortit ovat huomattavan hyviä mainaukseen ja Nvidia päätti, että välikädet eivät lapioi voittoja liiviin..

Niinno tu104 on isompi kuin gp102:nen, toki net kortit itsessään sitten vähemmän muistilastuja vaativat(8 vs 11).

Vähän enemmän virtasyöppöjä ovat nämä uudet kortit kun kun virtalähde suositus on noussut 50w ja tdp 10.
Tietysti se ei sano paljon mitään vielä ennen ensimmäisiä testejä.
Hinnat ovat suolaiset mutta toivotaan että edes hieman laskevat jossain vaiheessa.

Tuosta virrankulutuksesta nyt ei voi sanoa oikein mitään. Ok GCP on tuo(graphics card power ei tdp), mutta onko se käytännössä tuota vain silloin kun gpu jauhaa kaikki piiput kuumana, eli ray tracing+compute+raster+AI. Normi peleissä ei kuitenkaan tarvita pääasiassa kuin Rasteria rendaukseen, joskus harvoin ehkä computea(Async, physx yms.). Eli voi olla nykypeleihin kohtuu vähäruokainenkin. Kun muistelee niin tota isompi piiri Titan V:n kulutus on luokkaa gtx1080ti. Toisekseen olikos tuossa GCP:ssä mukana Virtuallinkin vaatimaa 27W?
 
Siitä poijat:

1 499,00 €
LISÄÄ KORIIN
Asus GeForce RTX 2080 DUAL Ti O11G -näytönohjain, 11GB GDDR6
(täh, kolme jo miinuksella, kuka tunnustaa!? :eek: :))

Jotenkin ymmärtänyt että tuo ray tracing on vieläkin sen verran helkkarin raskasta laskentaa, ettei oikeasti sen laskeminen reaaliajassa ole mahdollista. Kymmenen gigarayta ja sen sellaista, nuo on nopeasti kaikki käytetty jos vähänkään isompi skene kyseessä. Tuli vain mieleen että onkohan nyt saavutettu joku maksimi tuon perus-FP32-laskentatehossa kun se ei sanottavasti kasvanut. Lisätehoa lähdetään hakemaan optimoimalla eri osa-alueita, jotta tuon FP32-tehon tarve vähenisi. Säteenseuranta voisi korvata osan rasterointikikkailusta ja toisena tuo AI-laskennan käyttö pikselien "keksimiseen" eli käytännössä reson upscaleamiseen hieman särähti korvaan. Vanhat pelit voidaan saada nätimmäksi, mutta enemmän kuulosti että saadaan se 4K sitten vaikka väkisin jos perinteisillä tavoilla ei tehot riitä.
Näiden korttien säteenseurantalasku on tarkoitettu lähinnä siihen että sillä todennetaan mitä pitäisi näkyä ja missä mutta sitten sen valon näkyminen siinäpaikassa missä sen pitää näkyä toteutetaan normaaleilla GPU ominaisuuksilla.

Ts jokaista valonsädettä ei lasketa erikseen sillä säteenseurannalla vaan sillä säteenssaurannalla otetaan vain näytteitä aluesta jonka perusteella sitten sille alueelle piirretään normaaleilla GPU kikoila se valaistus.

Sama näytteenotto säteenseuranta toimii myös äänissä niin että sen säteenseuranta tuloksen perusteella tiedetään minkälaisia kaiku/heijastus/yms kikkoja siihen ääneen tarvii lisätä että se vaikuttaisi tulevan oikeasta paikasta ja että huone vaikuttaisi äänellisesti oikeanlaiselta.
 
Niin, mutta et sinä mitään osavaltiokohtaisia veroja maksa jos tilaat nuo Suomeen, eli niitä ei tarvitse ottaa huomioon.

edit: tosin itse vertailin tuon msrp-hinnan suomen founders-hintaan, eli ei siinä kuitenkaan ihan niin paljon säästöä tule.
25% lisätullit jenkeistä tilatessa tullin sivuilla + ALV
Tuosta tulikin mieleenin että onko noissa jenkki MSRP hinnoisa mukana jo Trumpin aivopieru maahantuonti vero 25% vai tuleeko se niihin vielä lisäksi ja sen päälle vielä se jenkkien oma ALV (jos se ei ole niin jenkit joutuu maksamaan uusista Nvidia näyttiksistä todella suolaisia hintoja).
 
Ei helvetti noita hintoja, menee kyllä jo ihan uskomattoman naurettavaksi koko touhu

giphy.gif
 
Eikö DP 1.4 portin pitäisi tukea FreeSynciä natiivisti?!?

Hmm displayport 1.4a ready mitäs uutta tuo a tuo tullessaan? Noilta vesan sivuilta löydä prkl mitään, displayport.orgissakin sanotaan vain että on julkaistu tän vuoden huhtikuussa. Ja kun on vielä olemassa eDP 1.4a, mikä on siis eri, niin kvg:kään ei toimi.
 
Jaha revikat sitten varmaan 20.9. vai :bored:

Ärsyttävää kun nvidian Jensen ja Tom mainostavat vähän väliä mahti kellotusvaraa mutteivat kuitenkaan avaa sen enempää.

Edit: Tom sanoi myös jossain haastattelussa tosta nvlinkistä sen verran että toimii normaalisti vanhoilla ajureissa olevilla SLI -profiileilla. Nyt muista höpöttikö se muuta tuosta, kaistaa se tarjoaa perkeleen paljon enempi kuin HB -slisilta.
No jos ei tehdä ollenkaan säteenseuranta tai tekoäly laskuja niin se jättää paljon jäähdytyskapasiteetivaraa käyttämättä joten kelloja ja voltteja voi normi GPU puolella nostaa paljon ts ne ei ehkä halua suoraan sanoa että juu kellotusvaraa on silloin kun jätät puolet GPU:sta kokonaan käyttämättä.
 
Tesselatiota käytetään nykyään vähän jokapaikassa (kun se ei ole Nvidia only lukittu ominaisuus) mutta GPU PhysX:ää ei enää pariinvuoteen olla käytetty yhtään missään (koska se on Nvidia only).

Tämä Nvidia versio säteen seurannasta on Nvidia only lukittu ominaisuus (vaikka softat joilla sille kehitetään pelejä on avoimia),
niin että tälle Nvidia only säteenseurannalle tulee hyvinsuurella todennäköisyydellä käymään samoin kuin PhysX:lle on käynyt ts Nvidia pystyy tällä verukkeella myymään kalliilla näytönohjaimia muutamia vuosia ja pelaajat pääse sillä kovalla hinnalla pelaamaan jotain n. neljää peliä joissa sitä Nvidia only sätenseurantaa on kunnolla käytetty.

Tällähetkellä vaikuttaisi siltä, että käytetään ihan yleisiä rajapintoja. Muilla vain ei ole vielä rautaa siellä rajapinnan takana tekemässä hommia.
 
Hintojen kääntöpuoli toki on se, että tuskinpa noille mitään tarvettakaan tulee. Ei ole mitään järkeä kehittää softaa (pelejä) niin pienelle markkinalle, joka noita kortteja on valmis ostamaan.
Jup niitä tukevia pelejä tulee tasan yhtä monta kuin mitä Nvidia pelinkehitäjille maksaan niiden teosta, yksikään pelinkehittäjä ei tee noille kunnollista (oikeasti hyödyllistä) tukea ilamn että Nvidia maksaa sen tuen teon.

Ts kun ostat RTX kortin maksat sen kortin hinnassa jo ne tulevan pelitkin sen säteenseurannnan osalta se selittää osan noiden korttien hinnasta.

Jos et sitten satukkaan tykkäämään niistä noin neljästä Nvidian maksaman säteenseurannnan tuen sisältämästä pelistä niin maksoit kortistasi turhaan pitkän pennin.
 
Toivottavasti poskettomat hinnat aiheuttavat sen, että AMD:nkin kortit vielä myy, ja kilpailun mahdollisuus myös high-endissä säilyy myös tulevaisuudessa.

Itse GPU -kehityshän voi nähdä CPU -puolta vastaavan pysäyksen, jos Nvidia jatkaa vain rahastamista, ja hidastaa tarkoituksella kehitystä. Toivottavasti AMD pystyy vastaamaan edes 3-5 vuoden aikavälillä ihan high endissäkin.
Jup tässä jäin hintoihin oikeastaan aukko MSRP hintaiselle 7nm Vega 64 pelinäyttikselle, valitettavasti vain AMD on jo sanonut että sellaista ei tule (koska HBM2 muistit niin kalliit että siihen saman nykyisen Vega 64:n MSRP hintaan ei päästäisi).
 
Jos et sitten satukkaan tykkäämään niistä noin neljästä Nvidian maksaman säteenseurannnan tuen sisältämästä pelistä niin maksoit kortistasi turhaan pitkän pennin.

Taitaa niitä pelejä nyt putkessa olla jo yli 20 mihin tuki on tulossa.
 
Jup tässä jäin hintoihin oikeastaan aukko MSRP hintaiselle 7nm Vega 64 pelinäyttikselle, valitettavasti vain AMD on jo sanonut että sellaista ei tule (koska HBM2 muistit niin kalliit että siihen saman nykyisen Vega 64:n MSRP hintaan ei päästäisi).

Ei tule tänävuonna mutta käsittääkseni 2019 ei ole lyöty lukkoon. Luulisi siitä Vega 20 tulevan sen verran sutta että niitä voidaan leikattuna myydä myös kuluttajille.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
267 288
Viestejä
4 620 643
Jäsenet
76 021
Uusin jäsen
Sviox

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom