Nostalgia ketju

Vuosia sitten pelastin ser-lavalta pari kappaletta näitä. Kokeillut erillaisia mekaanisia näppiksiä, ei ole korvaavaa osunut kohdalle. Vissiin mennään näillä loppuun asti.

00002IMG_00002_BURST20181206152946~3.jpgIMG_20181206_153103.jpg
 
@arskan-kone Nää on näitä isältä pojalle kestäviä näppiksiä eli teit kieltämättä hyvän löydön aikanaan. Enkä ihmettele, miksi nuo IBM-näppikset ovat nykyään suosiossa
 
Itse menin maksamaan Model M:stä sikahinnan kun piti saada sellainen kokeiltavaksi. Tuntuma on kyllä hyvä mutta isona miinuksena ettei kärsi montaa nappia painaa pohjaan kun lakkaa ottamasta painalluksia. Esim. erillisten nuolinäppäimien kanssa ei onnistu Death Rally koska ei voi kaasuttaa, kääntyä, turbottaa ja ampua samaan aikaan jne.
 
Kyselenpä nyt täälläkin... Olisiko kellään (tai kenenkään kaverilla tai kummin kaimalla) IBM Aptivan palautus-CD:tä, jolla olisi suomenkielinen Windows 3.1? Levy on mielestäni vuodelta 1995. Olisi meinaan käyttöä...

Englanninkielisen löysin jo itse, ja Windows 95 ei kiinnosta.
Pitäisi löytyä koko koneen mukana tullut cd-kansio jossa tuo mukana. Onko vielä tarvetta?
No totta hemmetissä on!! Laitan sulle hetimiten yv:tä.
Ihan pikkaisen meni aikaa, mutta kokeilinpa vihdoin sunnuntaina tuota palautuslevyä. Sehän, perhana soikoon, toimi, ja sisälsi juuri sen kaipaamani suomenkielisen PC DOS 7 + Windows 3.1 -kombon! Myöskin sshockin toimittama antiikkinen elvytyslevyke toimi heittämällä. Iso kiitos vielä, @sshock, Aptiva on nyt palautettu tehdasasetuksiin kaikkine hienoine mukana tulleine ohjelmineen; toimitit mulle melkeinpä lapsuuteni takaisin. :)

Imaget otettu sekä levykkeestä että CD:stä vissiin talteen, ja varmistettu myös niiden toimivuus, ja aion laittaa ne Internet Archiveen muidenkin iloksi, jahka k.o. sivusto jälleen toimii.
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
255 688
Viestejä
4 441 488
Jäsenet
73 606
Uusin jäsen
coboltti

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom